بهترین روز ولنتاین را با این ایده‌های عاشقانه بسازید

عشق یعنی حالت خوب باشه! شما می‌توانید با یک کار بسیار ساده برای عشق خود بهترین روز ولنتاین را بسیازید. در این مقاله از مدیسه برای شما خواهیم گفت که ولنتاین چیست و چه روزی است؟ ولنتاین برای چه کسانی است؟ اصل داستان ولنتاین چیست؟

با وجود اینکه خیلی‌ها فکر می‌کنند که ماجرای ولنتاین اختراع بخصوص آمریکایی‌هاست و تنها هدفش خالی کردن جیب زوج‌های جوان و تجارت بیشتر است، ولی واقعیت این است که زادگاه ولنتاین رم باستان بوده و قدمتش به قرن سوم میلادی در دوره امپراطوری رم بازمی‌گردد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

تاریخچه و فلسفه ولنتاین چیست؟

تاریخچه و فلسفه ولنتاین چیست

همان روزی که امپراتور کلودیوس دوم برای جلوگیری از وابستگی مردان جوان به کانون خانواده و در نتیجه اجتناب از شرکت کردن در جنگ ازدواج را ممنوع کرد، اما کشیشی به نام والنتین مخفیانه جوانان را به عقد هم درمی‌آورد. روز 14 فوریه روز اعدام کشیش والنتین بود که به نام روز عشق نامگذاری شد.

برای بسیاری از زوج‌ها ولنتاین بهترین فرصت برای ابراز عشق است. تعدادی از آن‌ها دوست دارند به هم هدیه‌ عاشقانه بدهند و بعضی صرف یک شام رمانتیک را در رستورانی دنج و نیمه‌تاریک ترجیح می‌دهند و صد البته داشتن چند ایده خلاقانه به شما این فرصت را می‌دهد که جور متفاوتی عشقتان را به پارتنرتان نشان بدهید.

مردم در هر سن و سالی که باشند اتفاقات و هدیه‌های ویژه و تجربه‌های خاص را دوست دارند، چه برسد به این که پای احساسشان در میان باشد! مسلما برای پارتنر شما خلاقیت و احساسی که برای هدیه‌تان خرج می‌کنید مهم‌تر از پول آن است؛ برای همین خیلی مهم است که هدیه‌تان را با چه زبانی انتخاب می‌کنید و چه حال و هوایی به آن می‌دهید.

ایده های عاشقانه ولنتاین

ترتیب یک شام عاشقانه را بدهید

ترتیب یک شام عاشقانه را بدهید

البته که می‌توانید برای امشب به یک رستوران رویایی بروید اما یک شام عاشقانه پشت میز خانه هم ایده‌ی فوق‌العاده‌ای است. میزی که همسرتان به محض دیدنش با خود فکر کند هیچ جای دیگری را بهتر از خانه برای سپری کردن بهترین روز ولنتاین خود پیدا نخواهد کرد. مطمئن شوید که چیدمان میزتان به اندازه کافی جذاب، ویژه و عاشقانه است، عشق را در هوای خانه پراکنده کنید، در ظروف، چیدمان و حتی در منو.

به عنوان مثال می‌توانید ترکیبی از پیش‌غذا، غذای اصلی، نوشیدنی و دسر ترتیب بدهید، بر روی میز شمع و گل بگذارید، از نورپردازی ملایم استفاده کنید و یک موسیقی آرام و رمانتیک پخش کنید. با کمی تخیل، خلاقیت و مهارت می‌توانید ایده‌های جذاب کوچکی پیدا کنید و همسرتان را با آن‌ها سورپرایز نمایید.

لیست قیمت انواع هدیه مناسب روز ولنتاین

 

با کلمات او را مجذوب کنید

با کلمات او را مجذوب کنید

عشق از لابلای کلمات خودش را توی دل آدم جا می‌کند. شاید فکر کنید نویسنده خوبی نیستید، اما این روز جان می‌دهد برای اینکه یک نامه عاشقانه برای پارتنرتان بنویسید و آن را در جیب کتش و یا کنار آینه‌ی میز آرایشش بگذارید. برایش بنویسید که چقدر برایتان مهم است و حتی ماجرای روز اول عاشق شدنتان را به او یادآوری کنید. یادتان باشد هیچ‌چیز به اندازه این موضوع او را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

پارتنر خود را به خرید ببرید

پارتنر خود را به خرید ببرید

اگر فرصت نکردید که برای او هدیه بخرید، می‌توانید او را با یک پیشنهاد خرید در فروشگاه لباس مورد علاقه‌اش غافلگیر کنید. به او نشان بدهید که تمایل دارید زمان بیشتری در کنار هم گذرانده و در طول خرید صبور باشید و به او کمک کنید تا چیزی که واقعا دوست دارد را انتخاب کند.

این ایده بسیار هوشمندانه بوده! زیرا تمام زحمات هدیه خریدن را به طرز نامحسوسی به خودش محول می‌کنید و در عین حال نگرانی این را ندارید که آن را نپسندد.

یک نوشیدنی گرم و دلچسب برایش آماده کنید

یک نوشیدنی گرم و دلچسب برایش آماده کنید

می‌توانید صبح ولنتاین او را با یک نوشیدنی گرم، مثل شکلات داغ و یا یکجور چای عجیب و غریب و خوش‌عطر بیدار کنید. اگر در خانه خودتان هستید، نوشیدنی را توی یک ماگ جدید که ظاهر بامزه‌ای دارد بریزید و اگر هنوز هم‌خانه نشده‌اید هم غم به دلتان راه ندهید! می‌توانید نوشیدنی را توی یکی از این ماگ‌های مسافرتی و یا فلاسک‌های کوچک بریزید و برایش ببرید! باور کنید که این کار جادو می‌کند!

مطالب دیدنی:  40 ایده خرید کادو ولنتاین برای پسر و دختر

سفارش و ارسال گل در روز ولنتاین

سفارش و ارسال گل در روز ولنتاین

اگر امروز دقیقا ولنتاین است ولی شما هیچ هدیه‌ای تهیه نکرده اید، هنوز هم فرصت دارید تا این روز را به بهترین روز ولنتاین تبدیل کنید! می‌توانید با یک دسته گل زیبا یا یک گلدان کوچک آپارتمانی سبز و باطراوت، روز عشق خود را بسازید. گل‌های تازه را برای او سفارش دهید و به محل کار یا منزل بفرستید. فراموش نکنید که یک یادداشت و یا پیام عاشقانه هم می‌تواند زیبایی گل را دوچندان کند.

یک فیلم عاشقانه ببینید

یک فیلم عاشقانه ببینید

کافی است میز خود را با یک عالم خوراکی خوشمزه از شکلات و بیسکوییت گرفته تا چیپس و دیپ سالسا پر کنید و دوتایی به تماشای یک فیلم عاشقانه کلاسیک بنشینید. بر بار رفته، کازابلانکا، دکتر ژیواگو و یا صبحانه در تیفانی و یا هر فیلم دیگری که شب عاشقانه‌تان را می‌سازد!

با موسیقی بهترین روز ولنتاین را شکل دهید

با موسیقی بهترین روز ولنتاین را شکل دهید

نور را کم کنید، شمع‌ها را روشن کنید و میز را با یک عالم گل تزئین کنید و البته گفتن ندارد که هیچ چیز به اندازه موسیقی نمی‌تواند شبتان را سرحال آورده و بهترین روز ولنتاین را برای شما بسازد. یک “پلِی لیست” از موزیک‌های مورد علاقه خودتان و پارتنرتان ترتیب بدهید و یا اگر اهلش هستید، دوتایی ساز بزنید و آواز بخوانید.

مطالب مرتبط :  فلسفه و سنت ولنتاین چیست | ولنتاین چه روزی است

 

منبع : goodhousekeeping

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

5 دیدگاه در “بهترین روز ولنتاین را با این ایده‌های عاشقانه بسازید

  1. hadisberry گفت:

    سال نوتون پشمکی:)
    چرا خعلی وقته پست نمیزارین؟؟؟؟
    دلتنگتونیم شدید

  2. برنا گفت:

    ممنون امسال که نشد سال بعد از این مطلب استفاده می کنیم

  3. غذال گفت:

    ممنون از پیشنهادات جذابتون آدمو برای رسیدن ولنتاین مشتاق تر می کنه

  4. فرزانه گفت:

    سلام.کاش لباس های سِت مردانه و زنانه هم داشتین…هم مانتو و پیراهن هم تونیک و پیراهن یا بلوز و …

  5. فرنوش گفت:

    دمتون گرم خالی باحال بود در مورد آمریکایی ها بیشتر بگید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *