عکس لباس با یقه رومی یا قایقی

شاید در یکی، دو روز اخیر عکس‌های سلبریتی‌ها را با لباس‌های عجیب و غریب در ضیافت مِت‌گَلا Metgala 2017 در نیویورک دیده باشید. اما خانم هایی که تمایل به ایده گرفتن از ترندهای جذاب و بی‌توجهی به مدل‌های نامانوس لباس‌های سلبریتی‌ها دارند، می‌توانند از لباس‌های بازیگران خوش‌پوشی همچون ریس ویترسپون Reese Witherspoon و کیت هادسن Kate Hudson ایده انتخاب یقه رومی برای لباس شب را بگیرند.

 

عکس لباس با یقه رومی

در این ضیافت مدل‌های یقه یک طرفه یا رومی همه جا دیده می‌شد و می‌توان آن را #ترند روز لباس مجلسی دانست. پیشنهاد ما برای مجالس رسمی شما یکی از این سه لباس شب حریر رنگین از برند انگلیسی کوئیز Quiz است. پیراهن بنفش رنگ در سمت چپ تصویر مناسب خانم‌هایی با پوست روشن، پیراهن چند رنگ میانی تصویر مناسب خانم‌های گندمگون و پیراهن سرخابی سمت راست مناسب خانم‌های سبزه است. طراحی و دوخت این پیراهن‌ها بی‌نظیر است. هر چه باشد، کوئیز سربلند در آزمون خوش‌پوشی است!

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

یقه قایقی مناسب کدام فرم اندام است

لباسهایی که یقه قایقی دارند، برای خانم‌هایی که بالاتنه ظریف و لاغر دارند، خیلی مناسب اند. این نوع بلوز که هم روی سینه چین می‌خورد و هم در قسمت کمر کشی است، گزینه مناسب خانم‌هایی است که دوست دارند به بالاتنه‌شان حجم و فرم بدهند. رنگ‌های شاد و خیره‌کننده این بلوز در هنگام ست شدن با یک شلوار ساده تیره‌رنگ توجه نگاه را از قسمت پایین‌تنه به بالا می‌کشد و انتخاب خوبی برای خانم‌هایی است که در قسمت پایین‌تنه اضافه وزن دارند.

عکس لباس با یقه قایقی

این بلوز خوش‌ترکیب از برند ایرانی هانن را با جستجوی کد MA4161 در سایت مدیسه پیدا کنید.

 

خرید لباس مجلسی زنانه

 

بازگشت به سبک رومانتیک با گل سرخ روی یقه

اگر بخواهیم استایل کیت میدلتون Kate Middleton دوشس کمبریج را در چند کلمه خلاصه کنیم، می‌توانیم بگوییم او عاشق دو چیز است: اول اینکه این پرنسس بریتانیایی از پوشیدن لباس تکراری ابایی ندارد و دیگر این که او عاشق پوشیدن لباس‌های طراحی شده توسط دیزاینرهای انگلیسی است. لباسی که دوشس کمبریج در این تصویر به‌تن دارد طراحی الکساندر مک‌کویین Alexander McQueen از طراحان برجسته انگلیسی است که کیت دو سال پیش آن را در مراسم غسل تعمید دخترش به‌تن کرده‌بود. آنچه این لباس را امروزی و مناسب برای پوشیدن مجدد کرده‌است، گل ظریف روی یقه لباس است که [به مناسبت روز یادبود] به آن جذابیت بخشیده و استایل کیت را به سبک سال ارتقا داده‌است.

گلدوزی روی لباس، به‌خصوص به شکل گل سرخ از ترندهای جذاب زنانه‌ای است که این روزها در ایران حسابی طرفدار پیدا کرده‌است.

 

عکس لباس با یقه گلدار

 

راهنمای انتخاب مدل لباس زنانه مناسب بهار ۱۴۰۱

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *