تجربه خرید اینترنتی مشتریان مدیسه

مدیسه ای ها از مزایای خرید اینترنتی از این فروشگاه به‌خوبی مطلع هستند. تلاش مدیسه علاوه بر کارآفرینی برای جوانان سختکوش و فعال ایرانی، بر این است که باکیفیت‌ترین کالاها را با قیمت مناسب و در سریع‌ترین حالت ممکن به دست مشتری برساند. ما همچنین در صورت آنکه لباس را نپسندید یا از اندازه آن راضی نباشید، آن را به رایگان پس می‌گیریم. از اشتباهات و کاستی‌های خدماتمان مطلع هستیم و از مشتریان وفادارمان سپاسگزاریم که با درک و صبوری و همراهی ما در روند بهبود کیفیت خدماتمان، به ما فرصت‌ جلب اعتمادشان را می‌دهند.

دنیای همیشه پویای امروز به سمت آن می‌رود که کارهای مختلف آنلاین انجام شود. در همه کشورها فروشگاه‌های اینترنتی سعی دارند با فروش انواع مایحتاج زندگی به‌صورت آنلاین، رفاه مشتریانشان را تامین کنند تا میزان رفت و آمدهای درون‌شهری، ترافیک و آلودگی کاهش یابد. مدیسه هم از این قاعده پیروی می‌کند. هم اکنون نزدیک دو سال و نیم است که در خدمت شما هستیم و همیشه تلاش داریم بهترین تجربه خرید اینترنتی لباس را برای شما رقم بزنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

در این مطلب از شما درخواست داریم تجربه خریدتان  از مدیسه را با ما در میان بگذارید تا نقاط قوت را پررنگ کنیم و نقاط ضعف را بهبود بدهیم. پیشاپیش از نظردهی شما ممنونیم.

 

فروشگاه اینترنتی مدیسه

 

تجربه خرید اینترنتی مشتریان مدیسه - 1

تجربه خرید اینترنتی مشتریان مدیسه - 2

تجربه خرید اینترنتی مشتریان مدیسه - 3

تجربه خرید اینترنتی مشتریان مدیسه - 4

مزایای خرید اینترنتی لباس چیست؟

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

87 دیدگاه در “مدیسه : تجربه خرید اینترنتی مشتریان

  1. آزیتا احمدی گفت:

    سلام عصرتون به خیر چه کار خوبی کردین این مطلب رو گذاشتین. من از مدیسه راضی هستم و البته که انتقادهای کوچکی هم هست. من از کالاهای رایگان تولد مدیسه مشتری شما شدم و اول کفش خریدم که سفارشش راحتتر بود و بعد کم کم چند تا لباسم سفارش دادم. باید بگم که نود درصد خریدهام عالی بود و بقیه هم مشکل سایز داشتن که تونستم پس بدم و یکیش که می شد رو عوض کردم. امیدوارم کارتون رو ادامه بدین جزو سایتهای وقعا خوب هستین.

  2. بیتا گفت:

    سلام من ازمحصولات شمادیدن کردم ودوبارحتی نزدیک شانزده موردهم خاستم خریداری کنم ولی موقع ثبت سفارش قسمت پرداخت درب منزل نداشت وبعدازاینکه تماس گرفتم باشماپیگیری هم انجام نشد خلاصه حالم گرفته ست درضمن ادرس من پرندهست اگه پیگیری کنیدممنون میشم ازتون دلگیرم راستش

  3. ملکه شمس احمدی گفت:

    سلام من از خریدهایی که تا به حال کردم راضی هستم. کیفیت و قیمت ها هم درمقایسه با سایر فروشگاه های مشابه مناسب تر است. نحوه پاسخگویی همکاران محترم شما بسیار مودبانه و حرفه ای و از نظر مشتری مهم می باشد. در کل از خدمات مدیسه بسیار راضیم و به خرید ادامه می دهم. یک مورد را فقط به خاطر بهتر شدن کار عرض می کنم : لباس ها گاهی چروک به دستم می رسند آیا راه حلی برای بهتر شدن شرایط وجود دارد. موفقیت موسسه و همکاران محترم را آرزومندم.

  4. لیلا شیری گفت:

    سلام
    از آنجاییکه دریافت محصول خریداری شده در زمان خاصی که مدنظرم بود، برام اهمیت داشت، ناچار شدم خرید رو از این سایت متوقف کنم و صرفا برای تماشای محصولات توی سایت دور می زنم
    لطفا زمان های دریافت رو اسلاح کنید

  5. مرتضی فتحی زاده گفت:

    سلام به دوستان مدیسه
    من از جهت قیمت و نوع محصولات بسیار راضی ام و مهمتر اینکه برای خرید مجبور نیستم بکوبم تا مراکز خرید برم و کلی انرژی و وقت ازم گرفته بشه.
    فقط دوتا نکته ظریف عرض میکنم خدمتتون که مطمئنم مدیسه اونا رو هم رفع میکنه. یکی اینکه بعضی از سفارشایی که دادم یه ایرادای کوچیک و ناپیدا داشت که بعد از مصرف بار اول به چشم اطافیام یا خودم خورده که بدلیل استفاده ازش نتونستم مرجوع کنم و از تیم مدیسه میخوام دقت بیشتری روی این مسئله داشته باشه و بعدشم کدهای تخفیفی که مدیسه میده بخاطر خریدامون متاسفانه تک به تک تو سفارشا لحاظ میشه و بابت هر یه سفارش یه هزینه پستی منظور میشه. میخوام اگه همه سفارشات که تو یه روز فرستاده میشه حضورتون برای استفاده از کدهای تخفیف تو یه بسته ارسال بشه که ما مجبور نباشیم 4 یا 5 تا سفارش و تک تک تحویل بگیریم و هزینه پستی بیشتری پرداخت کنیم.
    ما وفاداری خودمون و ثابت میکنیم به مدیسه و انتظار داریم مدیسه هم بهترینها رو ارائه کنه تا ما هم بتونیم تبلیغات بیشتری برای تیم شما انجام بدیم.
    باز هم تشکر میکنم از تمام تیم مدیسه. موفق و سربلند باشید.

  6. محمد گفت:

    از مدیسه راضیم . فقط یه پیشنهاد برای ارسال کالا در تهران دارم . بازه زمانی تحویل خیلی طولانیه و ممکنه مثلا یه نفر نتونه از ساعت ۹ تا ۳ در یک محل مستقر باشه تا کالا رو تحویل بگیره . اگه مثل اول کار مدیسه دوره کوتاه تری مثلا ۹ تا ۱۲ باشه و یا پیک تلفنی اول صبح یه هماهنگی با تحویل گیرنده داشته باشه به نظرم احتمال عدم حضور مشتری و مراجعه دوباره پیک کمتر میشه.
    تشکر

  7. زینب گفت:

    سلام،
    من هم یکی از مشتریان مدیسه هستم، کاملاً اتفاقی اولین خریدم رو از مدیسه انجام دادم و اصلاً این سایت رو نمی شناختم. اما بعد از خرید اولین چیزی که خیلی از مدیسه نظرمو جلب کرد واقعی بودن عکسها بود همون چیزی رو میفرسته که دقیقاً توی عکس هست و تقلب نداره، بعد از اون روشهای آسان خرید و سرعت ارسال بسته ها، قیمت های مناسب، بسته بندی مناسب و همچنین پاسخگویی مناسب و عالی تیم پشتیبانی. البته یه نکته خوب دیگه داره که توی اکثر خریدهای اینترنتی فقط ادعاش رو دارن و اونم بازگشت رایگان کالا بدون دردسر و به سرعته، این خودش واقعاً ریسک خرید رو کم میکنه و من تجربشو داشتم کفشی که خریدم اندازه نبود و من اون کفش رو خیلی زود احتیاج داشتم تصورم این بود که باید کلی چونه بزنم و کلی منتظر بمونم تا تعویض بشه ولی بدون کوجکترین مشکلی درخواستم بلافاصله ثبت و ظرف یک یا دو روز به دستم رسید.
    با امید روزهای بهتر
    با سپاس از تیم مدیسه

  8. هما ایرانپور گفت:

    سلام، من هم راضی هستم،، فقط مشکل در راهنمای سایز دارم که بعضی وقتها جفت وجور نمیشه، باز هم متشکرم

  9. sheida گفت:

    با سلام
    من هم مشتری مدیسه هستم

  10. ملیکا کیانی گفت:

    سلام اول از همه خسته نباشید می گم. من از مشتریهای پر و پا قرصتون هستم. یکی از دوستان گفتن که عکس اون جنسی که می فرستید با واقعیت یکیه که من واقعا موافقم و از این نظر مدیسه برام واقعا قابل اعتماده حتی بارها شده خود جنس بهتر از عکسش بوده. فقط یک پیشنهاد دارم اونم اینه که راهنمای سایزهاتون رو بهتر و جامع تر بکنید یا اندازه های همه سایزها رو کامل بنویسید مطمئنم توی فروش خودتونم بی تاثیر نیست. در مجموع دستتون درد نکنه موفق باشید.

  11. مهدیه فریسار گفت:

    سلام
    محصولات خوب و با کیفیت توسط فروشگاه شما عرضه میشه اما اگه مقداری از سود کلی حاصل از فروش کالاها کم کنید مطمئنا هم درصد فروش بیشتری خواهید داشت هم اینکه رضایت مشتری ها از خریدشون بیشتر خواهد بود، مسئله دوم اینکه نظیر برخی از فروشگاههای اینترنتی بدون ذکر نام اگر ارسال رایگان تو در تمام روزهای هفته داشته باشید به نظرم منصفانه تره چون مدیسه یکی از معتبرترین و بزرگترین فروشگاههای اینترنتی در ایرانه میتونه همچین فرصتی در اختیار مشتری قرار بده و در آخر هم اگر توضیحات و جزئیات دقیق تری در رابطه با سایز بندی ارایه بدید خیلی بهتره.

  12. مهدی گفت:

    سلام خدمت دوستان
    (روی صحبتم به مدیسه است): فکری برای روزهای 5شنبه و جمعه تون هم بکنید اگر میخواهید برگ برنده ای داشته باشید

  13. الیاس میرزائیان گفت:

    اولین خرید من تیشرت و پولوشرت و شلوارک بود . شد 53 تومن . اونم آخر هفته بود که هزینه ارسال رایگان بود . خوبی مدیسه اینه که برند های معتبر و درست حسابی توش به فروش میرسه نحوه خرید کردن من هم به این صورته که اگر مثلا تیشرت بخوام از پایین ترین قیمت نگاه می کنم و اونی رو که مدلشو دوست دارم انتخاب می کنم معمولا رنگ های شاد رو ترجیح می دم . تیشرت و پولوشرت برند inc بودند . از تیشرت راضیم اما از پولوشرت زیاد نه . چون جنس پولوشرتش یک جوریه انگار مو رو به خودش جذب می کنه . البته شاید هم خاصیت پولوشرت همینه و ربطی به برند نداره . شلوارک هم برند f&f رو خریدم راهنمای سایز مردونه نداشت . بزرگترین سایز رو خریدم که برام گشاد بود بعدشم دادم خیاط تنگ ترش کرد این اشکال سایت مدیسه 10 تومن خرج گذاشت رو دستمون 🙂 . جنسش خیلی خوب بود . بابت کد تخفیف ثبت نام هم ممنون
    دو روزه به دستم رسید . با این که مشهد بودم اس ام اس هم قبلش برام اومده بود . ساعت 5 به بعد آورده بودند که من خونه نبودم . مامانم رفتند برای گرفتن بسته که برام عجیب بود همکارتون گفته بود چون آنلاین پرداخت کردین باید بسته پستی رو باز کنید و چک کنید
    معمولا فروشگاه های اینترنتی علاقه دارند که مشتریان شون آنلاین پول رو پرداخت کنند تخفیف میدند برای پرداخت آنلاین ، وعده ارسال سریع تر میدن اما من فقط به خاطر مدیسه آنلاین پرداخت کردم . یکم جا خوردم از این که همکارتون اصرار داشتند که بسته باز بشه اونم به خاطر آنلاین پرداخت کردن
    البته این مشکل برای خرید دوم هم برطرف شد
    البته بسته بندی عکس های اینستاگرامی مطلب بالا به صورت ساک و شیک تر بود ولی برای من جعبه اومده بود . خوبی ساک اینه که میشه بعدا ازش استفاده کرد ولی از جعبه نه .
    فیلتر های سایت مربوط به سایز اشباه کار می کنه و این که خیلی از محصولات راهنمای سایز نداره یا راهنمای سایز مردونه نداره
    برای کفش اگر بشه دو تا سایز رو همکاراتون بیارن عالی میشه هم برای شما خوب میشه که دیگه لازم نیست یکبار برین باز برگردین هم برای مشتری که با خیال راحت خرید کنه

  14. Mahdieh گفت:

    سلام
    تو اولين خريدهام از مديسه كمي ترديد داشتم از نظر سايز و رنگ و جنس و برگشت كالا وقتي چند تا خريد انجام دادم واقعاً كيف كردم مخصوصاً از نظر جنس برندهايي كه خريدم و قيمت هاشون ..
    قبلاً از ديجي استايل و شيكسون و باميلو خريد ميكردم ولي بعد از خدمات عالي و برگشت به موقع كالا بدون دنگ و فنگ كلاً اونا رو گذاشتم كنار و فقط و فقط مدسيه دوست خوش سليقه من .
    مرسي ازتون واقعاً .
    فقط جنساتون الان خيلي سايزهاش ناقصه ، ايشالله دوباره كالكشن جديد و كامل بيارين .
    بازم مرسي .

  15. سروه براغ گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    سایتتون بسیار عالی هستش.من خیلی ازمدیسه خرید کردم.اولش یه کم نگران بودم که نکنه واقعا اورجینال نباشه ولی وقتی بدستم رسیدواقعاراضی بودم.یکی ازمواردی که باعث شدمشتری مدیسه شم ابن بودکه اگه کالایی رو که سفارش دادم نپسندیدم مدیسه پس میگیره و وجهش روعینا پس میده
    مرسی مدیسه جان

  16. غزاله ا گفت:

    با سلام
    من اول خواستم از تیم پشتیبانیتون تشکر کنم.هم اینکه تو فاصله خیلی کمی از ایمیل انتقادم با من تماس گرفتن هم اینکه برخوردشون خیلی مودبانه و دوستانه بود و در عین حال مشکل هم رفع کردند-برعکس تیم پشتیبانی دیجی استایل که به معنای واقعی افتضاحه-.
    مورد دوم اینکه همینطور که خیلی از دوستان هم گفتند بزرگترین نقد من تو بازه های زمانی ارسال کالاست‌.افراد شاغل معمولا نمیتوند سر کار کالارو تحویل بگیرند و توی بهترین حالت تا به خونه برسند ساعت ۵ بعد از ظهر میشه .پیشنهاد من اینه که یا بازه های زمانی ۳ تا بشه یا اینکه قسمت توضیحات در هنکام سفارش بزارید که مثلا بنویسم ساعت ۵ به بعد تحویل بشه‌.
    یه نقد دیگه هم دارم به سیستم پیام کوتاهتونه که در دو تا از سفارشای من یا ارسال نشد زمان تحویل یا خیلی دیر ارسال شد.
    در کل با وجود مشکل زمان ارسال،به دلیل پشتیبانی خوب و محصولات قابل قبول من به خرید از این فروشگاه پایبند میمونم.
    با تشکر از زحمتاتتون‌.

  17. سارا پ گفت:

    سلام مدیسه خیلی از این کارتون خوشم میاد که درباره خودتون نظرسنجی می کنین و با سعه صدر نظرات رو منتشر می کنین چه مثبت چه منفی. من از خریدهام واقعا خیلی خیلی راضیم. جنس لباسها خیلی خوبه. قهوه و چای سفارش دادم خیلی خوب بوده. ظرف سفارش دادم عالی رسیده به دستم. خلاصه کیفیت محصولاتتون خیلی خوبه اگر خدمات بعد از فروشتون رو بهتر کنید و شرایط تحویلتون بهتر بشه جوری که ما بتونیم زمان تحویل رو خودمون انتخاب کنیم و واقعا هم توی اون زمان برسه دیگه بی نقص بی نقص میشین. واقعا خسته نباشید به همه تون.

  18. ساسان گفت:

    درود
    تبریک میگم بابت مجموعه فاخری که بوجود اوردید ، ظاهرا فروشگاهی مثل مدیسه وجود نداره که توی اعتماد سازی پیش و پس از خرید کارامد باشه و این مساله به خوبی قابل لمسه
    میخوام فروشگاه موفق آمازون رو ملاک قرار بدم و نکاتی رو به عرض شما برسونم، یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید کاربران از فروشگاه های اینترنتی، خواندن نظرات و پرسش و پاسخ مشتری های پیشین و اعتماد به کالا قبل از دریافت کالاست و میبینید که کاربران در آمازون حتی عکس فیلم از خریدی که داشتن رو به همراه تجربه خریدشون به اشتراک میذارن و سایت کاملا به قسمت پرسش و پاسخ کاربران اهمیت ویژه ای داده و حتی بالاتر از قسمت نظرات قرارش داده تا کاربران بتونن ابتدا تمامی شبهات و سوالاتی که دارن رو برطرف کنن . برای رسیدن به این مرحله پیشنهاد میکنن کاربران رو با دادن کدهای تخفیف ترغیب کنید در ازای گذاشتن تعدادی نظر و پاسخ براشون مثلا کد تخفیف ۱۰ هزار تومنی در نظر بگیرید تا فرهنگش جا باز کنه
    یکی از بزرگترین نقص های شما نداشتن اپلیکیشن موبایل که مطمئنم در آینده نزدیک برای هر دو پلتفرم اپلیکیشن کارآمدی رو خلق کنید ، در نظر بگیرید که کسب و کار در زمینه پوشاک توام با خلاقیت نوآوری و استفاده از تکنولوژی های هوش مصنوعی ، اگر جایگاه بزرگی رو در آینده خواستار هستید حتما باید به این سمت سوی حرکت کنید بطور مثال کاربران در بخش پوشاک خیلی علاقه دارن که ست کامل پیراهن و شلوار و کفش رو بتونن در قالب یک مانکن مشاهده کنن و سلیقه خودشون رو از تلفیق اجناس شما بدست بیارن که جدیدا هم *** البته بصورت محدود و در قالب مانکن واقعی اقدام کرده که ظاهرا نتیجه بخش هم بوده و شما میتونید کاری خلاقانه تر و هوشمندانه تر از این کار رو انجام بدید اگر تو این زمینه سرمایه گذاری کنید و متخصص های برنامه نویسی هوشمند رو به کار بگیرید
    نکته دیگه ای در سایت آمازون وجود داره که کاملا نتیجه بخش و موفق نشون داده این که قسمتی بوجود اوردن که شما با منویی کامل امکان این رو دارید که در هر بخشی ، رنکینگ پر فروش ترین کالاها و خوش امتیاز ترین کاهارو مشاهده کنید و بر اساس اونها خرید خود رو مدیریت کنید و حتی تگ بهترین فروش به هر کالا اضافه میشه که کاربران متوجه اون باشن
    خرید با موبایل به دلیل کوچک بودن صفحه کمی دشواره و اینکه عکس کالاها قابلیت زوم کردن ندارن یه جور نقص به نظرم
    و آخرین مطلبم اینکه به دلیل اینکه خودتون تامین میکنید کار شما رو دشوار کرده چراکه باید همیشه سایز ها و رنگ بندی کالاهارو موجود داشته باشید و این جالب نیست کالایی که مورد پسند و انتخاب مشتری هست همیشه در سایزبندی دچار مشکل میشه این مساله تقریبا تو ۹۰ درصد کالاهاتون مشهوده
    سپاس از اینکه توجه کردید

  19. ساسان گفت:

    ضمناً لباس های ورزشی اعم از running و لباس workout طیف خاص خودشون رو دارن ولی ظاهراً شما مانور خوبی روی این قضیه ندادید و من به ناچار از *** خرید کردم که هر کالا رو به نسبت مصرف روزایه یا ورزشی نام برده در توضیحاتش و مدلای تی شرت متنوع و به روزی مثلا از برند آندر آرمور داشت
    سعی کنید مارک های ورزشی مرغوب و تخصصی با قیمت مناسب رو به مجموعه اضافه کنید

  20. صحرا گفت:

    از همون روزاي اول مشتري تون بودم و بسيار راضي ام ازتون. چندتا نكته هست كه اميدوارم بتونيد زودتر حلشون كنيد و بهتر و بهتر بشين:)
    اول از همه اينكه راهنماي سايزها دقيق نيستند، و خب تو خريد اينترنتي مهم ترين عامل براي انتخاب در گام اول سايزه،‌ من خودم واقعا گاهي با وجود اينكه كالا رو لازم دارم و پسنديدم چون به سايزش شك دارم و نميخوام درگير پروسه بازگشت كالا بشم سفارش ندادم.
    بعد اينكه ديدن لباس توي تن مانكن با اندازه طبيعي خيلي به انتخاب كمك مي كنه. چون خيلي از اوقات درك اندازه و نوع لباس توي عكس هايي كه به صورت تخت گرفته مي‌شن تقريبا غيرممكنه.
    براي ساعات دريافت هم يك راه حلي بيابيد 🙂 براي ما شاغل‌ها كه امكان دريافت بسته در محل كار رو نداريم خيلي سخت مي‌شه خريد كردن.
    اميدوارم هر روز بهتر و موفق‌تر از ديروز باشين 🙂

  21. امیر آراسته گفت:

    یک کلام همه چیز عالیه. ممنون از مجموعه مدیسه.

  22. مجید گفت:

    دوستت دارم مدیسه. بهترین فروشگاه دنیایی

  23. شراره فرح دوست گفت:

    سلام به همه ی مدیسه ای های عزیز
    من و خانواده مشتری ثابتیم خیلیم راضی هستیم مخصوصا از جشنواره های مدیسه که واقعا بی رقیبه کدهای تخفیف مدیسه هم که حرف نداره
    فقط اگه ممکنه مثل بعضی فروشگاه های دیگه برای تهران روی سایت امکان انتخاب کردن روز و زمان تحویل کالا رو ایجاد کنید
    یعنی نصف مشکل من همین زمان تحویل کالا هستش چون کسی منزل نیست خودم هم کلاس میرم قطعا اکثر مشتری های دیگم همین مشکل رو دارن
    به گزینه فیلتر کالا ها هم اگر گزینه تخفیف بیشتر رو اضافه کنید عالی میشه یعنی وقتی رو اون گزینه بزاریم کالاها بر اساس درصد تخفیف نمایش داده بشن
    ی فکری هم به حال بخش نیمه جان ساعت های مچی بکنید چقدر پارسال خوب بود ولی امسال افسوس
    بخش لوازم خانه رو هم اگه تکمیل تر کنید که عالی میشه
    لطفا چهل سی لوزام خانگی رو هم برگردونید خیلی عالی بود
    اپلکیشن هم امیدوارم زود تر بسازید

    موفق باشید

  24. سيدمحمدنوربخش گفت:

    باعرض سلام خدمت كليه كامندان شركت مديسه اينجانب از خريد ازشما بسيارخرسندم واميدوارم كه هميشه سلامت باشيد .فقط عرض كوچكتان اين است كه مثل سال گذشته براى كالايتان ساك دستى بگذاريد متشكرم

  25. سعید رسولی گفت:

    سلام…من ۲ بن خرید داشتم بخاطر خرید بالای ۵۰۰هزارتومن در تابستان و از اینها در دو سفارشم استفاده کردم…در خرید اول بن خرید ۶۰ تومن داشتم که استفاده کردم و در خرید دوم بن ۱۵ هزار تومنی…متاسفانه در دو سفارشم که دو پولوشرت از برند دیادورا سفارش داده بودم به غلط ارسال شده بود
    یکی کلا طرح و شکل پولوشرت اشتباه بود و دومی سایز آن اشتباه ارسال شده بود و از آنجایی که من از بنم استفاده کردم میدانستم نباید پس بفرستم و درخواست عودت ندادم.
    البته یادآور میشوم در خریدهای قبلیم ۲بار سفارشم رو عودت داده بودم که مبلغ برگردانه شده بود ولی چون بن کالای من سوخت شده بود دیگر این سفارشهایم را نفرستادم…
    با تشکر از شما

  26. هادی گفت:

    باسلام.پارسال نزدیکای عید بود مشتری مدیسه شدم.خیلی هم خرید کردم.

  27. سيدمحمدنوربخش گفت:

    سيلام وخسته نباشيدرنگ بندى خيلى كم است لطفا

  28. مونا گفت:

    سلام
    خرید کردن از مدیسه خیلی خوب است چون دقیقا همون چیزی را خرید میکنی که میخوای ، فقط یک خواهش داشتم اگر محبت کنید و ارتفاع باز بودن یقه را بیان کنید برای لباس های زنانه .
    ممنون

  29. توسلی گفت:

    با درود و ادب
    تابحال از خریدهایی که داشتم راضی بودم. هم مشابه تصویر هست. هم راهنمای سایز مناسبی داره ه تا 90% بهم کمک کرده. اون یک مورد رو هم با سایز مناسب تعویض کردم. هم برای خودم و هم دخترم ازتون خرید می کنم.
    فقط اینکه تابحال نتونستم از کدهای تخفیف م استفاده کنم و سوخت شده.اگر مهلتش بیشتر بشه، مثلا تا آخر فصل، خیلی خوبه.
    ممکنه گاهی آدم منتظر محصولات فصل جدید بشه یا اینکه حقوق ماه بعد رو بگیره 🙂 و لزوماه نتونه تا آخر همون ماه خرید بعدیش رو انجام بده. اگر کد تخفیف به عنوان یک هدیه از طرف شما به ما هست، لطفا براش مهلت استفاده بیشتری بذارید. باسپاس

  30. سیامک گفت:

    تجربه خرید از مدیسه تجربه خوبی بود . فقط اگر در انتخاب محصولات برندهای مختلف یکی جدید بودن و دیگری توجه به اصالت محصول مورد توجه قرارگیرد این تجربه عالی تر خواهدبود.

  31. محمد هادی گفت:

    سلام علیکم
    ضمن عرض خسته نباشید خدمت گروه محترم و زحمت کش مدیسه تشکر ویژه ی خودم را اعلام میدارم و برای همه ی آن دست اندارکاران و خریداران آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون مینمایم.
    باید عرض کنم سیاست قیمت گذاری و تخفیف که در چند ماه گذشته باعث اثرگذاری روی قیمت کالاهای تجملی نظیر عینک و ساعت و یا دیگر موارد شده روند سلیقه ی مشتریان را هم تغییر داده که حتی بی توجه به نیازهای شخصی خرید اتفاق می افتد و این بسیار عالیست.
    دیگر موضوع اینکه فروش به موقع کالاهای جدید هر شرکت تولید کننده ی داخلی یا خارجی(با در نظر گرفتن نداشتن نمونه ی تولید ملی) موجب امتنان است.
    به امید پیروزی برای خوانندگان گرامی

  32. سیدرضا بازیار گفت:

    اگه یه بخش میزاشتید واسه نمایش لباس های مد روز و همون لباس ها رو معرفی میکردید تا بخریم بهتر بود

  33. Mata nirvana گفت:

    وقت ب نیکیو شادکامی دوست خوش سلیقه ی من مدیسه و دوستان خوش سلیقه ترمدیسه پسند??
    ب طور اتفاقی بامدیسه اشناشدم دوسه باری بیشتر خرید نکردم اما فوقولاده همه چی عالی بوده و هیچ مشکلی توی هیچ موردی نداشتم اما از اونجایی ک خودمم تفننی دستی ب هنرخیاطی دارم کمی توی توضیحات جنس پوشاک دچاراستیصال میشم ک اونم قابل رفعه
    عشق و ارامش برای همه
    عششششقو ارامششششش برای مدیسه??

  34. اریا گفت:

    تنها ایرادی و انتقادی که هست به نحوه ارسال و جمع اوری اجناس هست که آخر وقت تعیین شده اومد

  35. عطیه گفت:

    ممنون پشتیبانی سایت خیلی خوب بود

  36. نگار دستمالچی گفت:

    من دو ساله با مدیسه آشنا شدم و تقریبا یکی از صفحاتیه که هر روز صبح رو دسکتاپم باز میکنم و به همه همکاران و دوستام هم معرفیش کردم. از سرویس و کالا راضیم و ازتون ممنونم . ????

  37. صلاح قادری گفت:

    سلام خدمت همه . بنده اولین خریدم یک بافت مردانه بود که خیلی ازش خوشم اومد بعد سفارسش دادم ولی اطرافیان ودوستان مرا سرزنش میکردن که سرت کلاه گذاشتن که یا هیچی نمیفرستن یا چیز بدردنخور میفرستن که بعداز چند روز که بافت دستم رسید همه هاج وواج مونده بودن واین باعث شد که بقیه هم بیان توسایتو خرید کنن

  38. عیسی میرساردو گفت:

    باسلام وتشکر از مجموعه مدیسه من تا کنون چند بار خرید کردم نقاط قوت 1 پاسخگو بودن همکاران در دفتر مرکزی وراهنمایی وهمکاری درفرم تکمیل خرید ویا مرحوعی درزمانی که بامشکل روبرو می شوم 2 هماهنگی درتحویل خودرو هم با ایمیل وهم پیامک 3 اجناس در90 درصد مطابق مشخصات مطرح شده است اما مواردی عکس ان بود.مثل عطر وادکلن وه عطر دانهیل خریدم قید شده بود ماندگاری بالا اما حداقل 20 دقیقه ماندگاری نداشت.4 بعضی پوشاک مثل ازارا که برخلاف طح موفع خرید خیلی نازک واصلا درتن خود رانشان نمی داد.5 عدم استفاده از برند بی کیفیت incکه واقعا غیر قابل مصرف هستند وشایسته مدیسه نیست این برند راتبلیغ کند.مشکلات 1 طولانی بودن زمان تحویل که از 9 صبح تا ساعت 15 باید 6 ساعت منتظر باشی واز کارهایت باز می مانی بهتر هست پیک صبح برای توزیع با مشتری هماهنگ کند ویک بازه زمانی مشخص مثل 10 تا11 صبح را اعلام کند که از کارمان باز نمانیم وبه دگر امورمان برسیم 2 ادوکان ها یتان مطابق مشخصات نبود وخیلی ناراضی هستن 3 اجناسی مثل کاپشن من سازیم m هست sدرخواست کردم دیدم اندازه متناسب مردم ایران نیست وبه پیراهن تا کاپشن بیشتر شباهت دارد.البته مرجوع نمودم ودرمجموع درسه نوبت خرید از 90 دزصد راضی هستم وتشکر می کنم از همکاری خوب کارشناسان پشتیبانی دراشرفی اصفهانی.وپاسخ سریع به ایمیل ها.پیشنهاد:سعی کتید از برند های خوب ترکیه که کیفیت خوب ودوخت ان کشور هستند وقیمت مناسب استفاده شود مثلLcvaikingiو..موفق باشید.وتشکر از تخفیف های فصلی وبن های هدیه خرید موفق باشید

  39. علی گفت:

    سلام بریارهمیشگی مدیسه عزیز…
    واقعابایدبگم که من ازبس ازفروشگاه شمابرای خودم وخانوادم داشتم,شدم کارشناس سایزلباسهای شما!!یعنی بانگاه کردن به هربرندسایزبندیش راخیلی دقیق میگم.بازم تشکرازمدیسه بابت برندهای مشهورش که کالاهاشونوعرضه میکنه..امشب یه مراسمی بودم که کلالباسهام ازپیراهن وکت وکفش وشلوارم راازمدیسه خریده بودم وشایدشش نفرازم پرسیدن که ازکجاخریدی که ایقدرتنوع رنگ ومدل داره این لباسات!؟باافتخارسایت شمارامعرفی کردم وهمانجابراچهارنفرشون ایمیل ادرس وایدی توسایت مدیسه ایجادکردم وطرزخرید واستفاده ازکدتخفیف وحتاسایزبندی دو,سه برندرابراشون شرح دادم..امیدوارم همیشه پایداروقدرتمندباشی مدیسه عزیز…

  40. سارا گفت:

    سايت بسيار بسيار خوبيه،بينهايت راضي هستم پاسخگويي عالي قيمتهاي مناسب.خدا قوت

  41. درنا گفت:

    سلام به مديسه ى عزيزم اگه بخوام تو چند كلمه خلاصت كنم،ميگم بهترين، خوش سليقه، خوش برخورد اصلا يه دونه اى . من تا حالا هيچ مشكلى نداشتم . مديريتتون عاليه مشخصه كه هميشه نظارت هست .
    (فقط يكى راجع به اون قضيه كالاهاى هديه بگم كه فكر ميكنم سايت براى اون كار سروراش قوى نيستن چون مدام خارج ميشد و كالا ها خود به خود حذف ميشد. دوم هم اگه سقف خريد رو براى بن ها كمتر كنين بيشتر ميتونيم خريد كنيم?? )
    در كل مرسى از خدماتتون . اميدوارم روز به روز موفق تَر باشين و ما هم از سايت مورد علاقمون بتونيم خريد كنيم???

  42. م. س گفت:

    از لحاظ قیمت و تنوع اجناس راضیم و تشکر می کنم.
    چند انتقاد و پیشنهاد دارم که تلفنی هم به همکارانتون گفته بودم
    – طراحی سایت user friendly نیست البته با سیستم اندروید، بعد از بازدید یک کالا باید کلید بک رو برای بازگشت استفاده کرد، وقتی برمیگردم توی صفحه قبل همه فیلترها پریده و باید مجددا فیلترها رو تعیین کنم و بسیاری مسائل دیگه که کار با سایت رو سخت میکنه
    – عکسهای کالاها کمه و بعضی مواقع برای تشخیص ویژگیهای مورد نظر کافی و گویا نیست
    -راهنمای سایز همونطور که خودتون هم نوشتید یک استاندارد کلی و مربوط به کالای مورد نظر نیست و این خیلی دردسرسازه
    – با توجه به وسعت کارتون پیشنهاد میکنم اپلیکشن اندروید رو هم در کنار سایت و تلگرام طراحی و اضافه کنید
    ممنونم

  43. بهرامى گفت:

    سلام يك سرى كه ميگن مشكل با جدول سايز بندى دارن رو اصلا قبول ندارم
    اونايى هم كه با روز و ساعت تحويل مشكل دارن كه يه زنگ بهشون بزنى برات عوضش ميكنن هر موقع كه بگى ميارن
    اون اقايى هم كه ميگه خريدارا بيان عكس و فيلم بذارن!! موقع خريد كردن نبايد صفحه شلوغ باشه تا ادم با ارامش و تمركز انتخاب كنه
    فقط يه چيزو راست ميگن اونم اينه كه چرا تعويض نداري مديسه جان؟ كد تخفيف مون الكى ميسوزه ميره خب . بخدا ٤ تا كدم الكى سوخت اگر هم بدون كد خريده باشيم كه حالا يه بار پس بديم دوباره يكى بياد ببره دوباره يكى سفارش بديم دوباره يكى بياره از اون ور يكى پولو پس بده دوباره من پولو بريزم….. خب يه گزينه تعويض هم به كالاى توضيع شده اضافه كنيد همه چى سريع تَر و راحت تَر ميشه بخدا
    اين مارك inc هم وااااقعا جنس نداره يه بار مصرفه

  44. امیر رضاپور گفت:

    با سلام
    خرید از مدیسه عالی است و از همه مهمتر کیفیت عالی اجناس میباشد که خیالت از مرغوبیت کالا راحت است و از مزیتهای دیگرش مقوله ارسال خرید میباشد ازتون ممنون بابت احترام ب مشتریتون و مشتری مداریتون

  45. فرهاد گفت:

    سلام من چندبار از مدیسه خرید کردم که میزان رضایتم از اجناس 90 درصد بود البته بازگشت کالا و برگشت وجه توسط مدیسه حرف نداره خدایی یعنی از تمام رقبا خوش‌حسابتره

  46. ظهرابزاده گفت:

    كارتون در نوع خودش بي نظيره معرفيه محصول ارسال فقط سايز بعضي از اجناس با سايز ارايه شده يكسان نيست يا بعضي از محصولات راهنماي سايز نداره كه امكان مرجوع شدن كالارو زياد ميكنه در كل بي نظير هستيد

  47. محمود گفت:

    سلام خسته نباشید
    بنده هم با نظر اکثر دوستان که گفتن راهنمای سایز لباس ها رو بهتر کنید موافقم و همچنین افزودن فیلترهای بیشتر برای کارهاتون تا بشه با استفاده از اونا بهتر خرید کرد مثل رنگ و… و اینکه برای اینکه مشتریان ثابت شما به شما وفادار بمونن بهشون تخفیف یا بن خرید مناسبتی بدید که این خودش هم باعث رضایت و تبلیغ بیشتر میشه
    موفق باشید

  48. میثم گفت:

    سلام. خدا قوت
    بهتر بود در کار این بخش یک فرم نظرسنجی طراحی می کردید و نظرات کاربران رو در قالب اون فرم جمع‌آوری می‌کردید.

  49. Nadia گفت:

    سلام تنها ضعف شما به نظره من راهنمای سایزتون بوده که من بار ها بارها تو خریدم تردید کردم درسته قابل برگشت هست ولی یه موقعایی آدم عجله داره و قت تعویض نداره واسه شهرستان تعویض سایز بزارید ممنون مدیسه جان

  50. فاطمه گفت:

    خیلی راضیم ازت.:)

  51. سمیه رضائی گفت:

    سلام، ممنون از اجناس خوب وبرندهای درجه یکی که باقیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار میدید
    من یکی در مورد راهنمای انتخاب سایزتون مشکل دارم که تو بعصی برندها به خوبی راهنمایی نکردن، یکی هم درمورد ساعت تحویل سفارش که باتوجه به طولانی بودن ساعت انتظار اگر قبل از مراجعه به درب منزل زنگ بزنن و حدود ساعت رو مشخص کنن خیلی بهتره،

  52. حمید گفت:

    با سلام تجربیات خودم را به دو دسته تقسیم میکنم دسته نخست مزایا : 1- قیمت مناسب 2- کد های تخفیف بی نظیر 3- تیم پشتیبانی عالی دسته دوم معایب :1- کیفیت پایین بعضی از برند ها مثل (inc) 2- نداشتن راهنمای سایز در بعضی از برندها و بویژه کفشها که باعث دلسردی است 3- درج مشخصات نادرست برای مثال شلوار سرمه ای مارک تاپ سکرت تن خور استاندارد و معمولی درج شده در حالی که روی مارک شلوار اسلیم فیت درج شده و شلوار چسبان است و این مسله برای کسانی که کارمند هستند و نمی توانند از شلوار جسبان در محیط کار استفاده کنند خیلی مهم است 4- گذاشتن محدویت زمانی برای استفاده از بن تخفیف ( در پایان مسئولین لطفاً رسیدگی کنند)

  53. مریم کریمی گفت:

    سلام ، من و خانواده ام بارها از مدیسه خرید کرده ایم ، چند پیشنهاد برای بهبود کارتان دارم :: 1_ بخش سایزبندی ها را دقیق تر کنید ، بعضی کالاها سایز بندی نشده اند و بعضی سایزبندی متفاوتی دارند ، 2_ تصویر برخی کالاها برای انتخاب کافی نیست ، 3_ شرح کالاها گاها اشتباه است و با خود کالا مغایرت دارد ، ، 4_ برای شهرستان هم تعویض کالا را هماهنگ کنید ، 5_ بسته بندی های ارسال کالا به شهرستان مناسب نیست و گاها کالاهای حساس آسیب میبیند ، 6_هزینه ارسال کالا به شهرستان زیاد است ، لطفا برای شهرهای نزدیک به تهران هزینه اش را کاهش دهید 7_لطفا برای ارتباط مؤثر تر اپراتور انلاین برای سایت یا از طریق تلگرام قرار دهید 8_به شدت نیاز به راه اندازی اپلیکیشن برای مدیسه احساس میشود 9_تک سایز ها خیلی دیر به روز میشود 10_اعلام موجودی یا نزدیک به تمام شدن کالاها را فعال کنید

    از مدیسه خیلی ممنونم ، بیشتر خریدهای ما از مدیسه است و از اغلب آنها راضی هستیم ، ، اگر ایرادهای کوچک گرفته شود بی رقیب ترین سایت خرید لباس میباشد ، موفق باشید

  54. زینب گفت:

    اول ازهمه میخوام یک تشکر کنم بخاطر وجود مدیسه وامکانات خیلی خوبش که خرید رو خیلی آسون وبصرفه کرده برام.البته یک انتقادات جزیی هم هسته مثلا بعضی از برندها مثل JOE FRESH جدول سایزبندیش با اندازه ایی که پایین عکس بود خیلی متفاوته اینجوری خیلی انتخاب سایز سخت میشه آدم متوجه نمیشه ازکدوم یکی باید استفاده کنه.دوم اینکه اگه برای مبالغ مرجوع شده هم یک قسمت توی سایت درنظرمیگرفتن خیلی خوب میشد

  55. فرناز گفت:

    مدتی است مشتری مدیسه هستم و با اینکه خودم مزون دار هستم ولی خریدهای خوبی برای دختر و همسرم از مدیسه داشتم. فقط کاش برای مشتری های همیشگی ، عر چند وقت هدیه یا بن تخفیفی در نظر می گرفتند.
    به هر حال تجربه خرید ما تجربه خوبی بوده. موفق باشید

  56. مهرداد گفت:

    مدیسه مزایای بسیار داره که همه طرفدارای خرید اینترنتی ازشون باخبرن. ولی دو نقص همچنان وجود داره که امیدوارم هر چه سریع تر حل بشن. یکی ارایه همزمان اجناس و مارک های باکیفیت و بی کیفیت به طور همزمانه. طوری که گشتن و پیدا کردن کارای خوب از بین کارای بی کیفیت زمان بر و سخته. مثلا یه مدت قبلا توی قسمت تیشرت هاتون یه تعداد مارک محدود ولی با کیفیت ارایه می کردید. در حالی که الان اجناس زیاد ولی هم با کیفیت و هم بی کیفیت دارید. دوم دقیق نبودن راهنمای سایزهاتون هست.

  57. وحید گفت:

    من کفش و تی شرت خریدم ، راضی هستم . مخصوصا اینکه سایزها رو جدول بندی کردین که کار خیلی خوبیه. ولی بعضی جاها مثل برای تی شرت های مردونه ، سایز زنونه گذاشته بودین. ولی اینکه سایز رو میزارید ، خیلی کار خوبیه که باید کاملترش کنید.

  58. آرش گفت:

    تنها سایتی هستش که اعتماد کامل دادرم بهش …. هم در ارسال ، هم در پشتیبانی و هم در مرجوعی وجه بدون کوچکترین کم و کاستی
    من قبل از آشنایی با این مدیسه از یه سایت پوشاک دیگه دیجـ………. خرید میکردم اما انقدر اذیت کردن هم تو ارسال و هم وقتی میخواستی یه کالایی رو مرجوع کنی به خاطر سایز و یا هزینه ش رو بگیری باید بیش از 15 روز صبر میکردی و حتما هم بالای 20-30 بار در این مدت باید تماس میگرفتی باهاشون تا به پولت برسی ، پشتیبانی بسیار ضعیفی داشتن اما بعد از آشنایی با مدیسه در طول این دو ماه خریدم یک بار هم تماس نگرفتم به خاطر مرجوعی ، سر وقت واریز کردن و جنس هاشون هم حرف نداره و من واقعا راضی ام و همیشه با آسودگی خیال خرید هامو انجام میدم بدون هیچ نگرانی .
    متشکرم مدیسه

  59. فاطمه گفت:

    مدیسه سلام ، خسته نباشید
    من یکی از مشتری های تقریبا قدیمی هستم . بابت تمام زحمات تون واقعا متشکرم . من خیلی سفارش داشته ام . وخیلی هم پیش آمده که مجبور به کنسل کردن یا پس فرستادن سفارشاتم شده ام .
    گاهی مشکل سایز و کاهی هم مشکل در مورد سلامت کالا بوده . درهر صورت به تمام تماس های من با دقت و حوصله ومحبت پاسخ داده شده .
    کیفیت تمام ظروفی که خریداری کرده ام عال بوده بسته بندی ها همه فوق العاده خوب وبا دقت بوده
    اند
    درمورد البسه اکثرا از لحا ظ جنس خوب بوده اند مگر بعضی آنهم خیلی بندرت ولی سایز لباسها کمی دردسر ساز است که البته این امکان تعویض سایز بسیار بجا مناسب است.
    زمان دریافت بسته ها کمی اذیت کننده است کاش بشود لااقل محدوده زمانی یک یا دو ساعت را برای تحویل تنظیم کنند . گاهی یک روز کامل درانتظار ماندن اتلاف وقت است.
    دوستان عزیز مدیسه با وجوداینکه چند نقطه ظعف کوچک در مورد بعضی چیزها هست .
    اما نکات مثبت بیشتر باعث میشود که همچنان قبل از مراجعه به محلی ویا سایتی برای خرید من اول به مدیسه سری میزنم و حتی به دیگران هم معرفی کرده ومیکنم .
    امیدوارم روز بروز موفق تر و بهتر از قبل باشید .

  60. نیکا گفت:

    سلام ، من و خانواده از مدیسه خرید کردیم ، و خیلی هم راضی بودیم اگر هم از کالایی خوشمون نیومد ، بی چون و جرا پس گرفتن ، با تخفیف هایی که قرار داده هم که دیگه قیمت ها ها خیلی خوب شده ، به نظر من که مدیسه یدونه است. امیدوارم همیشه تو کارتون پیشرفت کنید ، ما هم با خرید کردن از مدیسه لذت ببریم

  61. تامارا آهني گفت:

    با سلام
    خريد از مديسه براي شخص بنده واقعا راحتي به دنبال داشته تنها نكته اي كه لازم به اصلاح ميبينم اينه كه لطفا چارت سايز هر برند رو براي تصميم گيري بگذاريد
    من تمام مواردي رو كه مجبور به پس دادن شدم لقط و فقط به خاطر انتخاب سايز نامناسب بوده
    كه مطمئنا باعث اتلاف وقت و هزينه براي شما و مشتري ست
    باز هم ممنون

  62. سمیرا گفت:

    من فقط یه بار از مدیسه خرید کردم به نظرم از دیجی کالا که بهتر بود

  63. نفیسه گفت:

    مدیسه عزیز من چند بار خرید کردم و خیلی راضی هستم فقط یه اشکال وجود داره وقتی یه کالا رو میزنی که مشخصاتش رو ببینی وقتی بک میکنی میره از اول نه همونجایی که بودی و تمام فیلترها پاک میشه
    و گزینه فیلتر خیلی دقیق فیلتر نمیکنه
    من خرید نهصد هزار تومنی هم داشتم ولی نتونستم از کد تخفیف استفاده کنم
    اولین خریدی که کردم از تخفیف سی م پنج هزار تومنی بلد نبودم استفاده کنم و همکاران گفتند سوخت شد
    ولی در کل خیلی راضی هستم و مشتری پر و پا قرصم
    مرسی مدیسه

  64. مژده گفت:

    از روزی که با مدیسه آشنا شدم، مشتری پر و پاقرصش شدم، مدیسه خیلی صمیمانه و خودمونی و کار راه بندازه. شعارش که می گه “مدیسه دوست خوش سلیقه تو” واقعا برازنده اشه . یه مقدار بی نظمی تو ارسال سفارشات وجود داره که به نظرم میشه کاملا اصلاحش کرد و امیدوارم ضمن اصلاح این بی نظمی ها، صمیمت و مدارا با مشتری هم حفظ بشه:)

  65. مژده گفت:

    دوستان دیگر هم به این مورد اشاره کردند من هم به نوبه خودم می گم بازه های تحویل گیری طولانی برای کسانی که ساعت زیادی خارج از خونه هستند واقعا معضل بزرگیه. و ضمنا اگه بشه همون موقع ثبت سفارش تکلیف زمان تحویل رو روشن کرد بهتره. ممنونم

  66. زینب گفت:

    با سلام وتشکر از شما که برای نظر مشتریانتون ارزش قائلید عرض کنم اگر راهکاری اتخاذ کنید که لباسی که نیاز به تعویض سایز دارد را با لباسی که قراره مرجوع شود باهم تحویل بگیرید نه اینکه هم شما مجبور بشید دو بار پیک بفرستید و هم ما دو روز در یک بازه زمانی طولانی منتظر باشیم اگه امکانش وجود داشت به جای مرجوع کردن یه لباس دیگه انتخاب میشد خیلی بهتر بود بگذریم از اینکه شما هم باید هزینه لباس رو عودت بدید وبعد دوباره ما واریز کنیم این امکان در سایت های دیگه هست از شما میپرسن میخواین مرجوع کنید یا تعویض؟ خواهشا یه فکری برای این مورد بکنید نکته بعدی اینکه وقتی روی خریدمون تخفیف گرفتیم و بعد کالا رو مرجوع کنیم تخفیفی که گرفتیم از بین میره

  67. یوسف گفت:

    دم پیکتون گرم . من خیلی عجبه داشتم باید زود می رفتم . اونم همون ساعتای اول برام اورد دمش گرم

  68. ابراهیم گفت:

    خداییش حراجاتون فوق العاده س

  69. کامران رحمانی گفت:

    به نظر بنده نسبت به چندین فروشگاه یا سایت اینترنتی صداقت بیشتری دارد و امکان بازگشت بدون قید و شرط خوبه اما لازم به ذکر است اگر برای مشتریان ثابت امتیاز بیشتری قایل شود بهتر خواهد بود با تشکر رحمانی

  70. اعظم گفت:

    سلام و با تشکر از سایت خوبتان
    فقط یک انتقاد من این هست که از دوفاکتور کالای برگشتی داشته باشیم، دوتا پیک جدا میاد چرا؟

  71. لیدا گفت:

    سلام
    مدیسه جان
    بعضی کالاها راهنمای سایز ندارند و این موضوع مشکل ساز هست.
    و از برخورد خوب راهنماها و شما و خوش قولیتون تشکر میکنم.
    بازه زمانی رو هم کوتاه تر میکردید خیلی خوب تر بود.

  72. سهیلا گفت:

    سلام و خسته نباشید.
    اول از همه تشکر میکنم از همه عوامل مدیسه. به خصوص پیک های مودبشون.?
    من چندین بار از مدیسه خرید کردم و از همه چیزایی که خریدم راضی ام به جز یه مورد و واقعا گله مندم بابتش.
    چند ماه پیش کنار خرید های دیگه ام یه کفش پاشنه بلند زرد سفارش دادم که متاسفانه موقع تحویلش تهران نبودم، چون دانشجوی یه شهر دیگه ام. بسته رو مادرم تحویل گرفتن ولی چون برای من بود باز نکردن چک کنن.
    بعد از 10 روز برگشتم بسته ام رو باز کردم خیلی ناراحت شدم همه چیز عالی بود جز کفش که برای من خیلی مهم بود و سایزم نبود
    اما در کل چون از خرید های دیگه ام راضی بودم بازم به خرید از مدیسه ادامه میدم.???

  73. زهره گفت:

    سلام به دوستان مدیسه ای
    واقعا خوبه …فقط در مورد کالاها اگه سوال داشتیم میتونیم تلفنی سوال کنیم؟…

  74. سارا گفت:

    کاش می شد تو بسته هاتون اشانتیون هم بذارید لذت خرید و بسته داشتن از پست رو تکمیل می کنه

  75. زهره گفت:

    نمی دونم اون سایزایی که پایین هر کالا دادین مربوط به سایز لباس مورد نظر هست یا سایزهای استاندارد برای همه ی لباسها؟…
    یهنی ذکر بشه این سایز مخصوص این لباسه یا سایز کلی هست…
    ممنون…من خرید کردم وراضی هستم..
    ممنون???

  76. ماندانا گفت:

    سلام خسته نباشيد بايد بگم از بقيه سايتهايي كه ميخريدم خيلي بهتره طوري كه من خريد از بقيه رو خيلي محدود كردم از خريدام راضي ام به جز يه مورد كه مشكل سايز بود و اينكه تو حراجاي بلك فرايدي تا سايبري ماندي من يه كالادهم نتونستم بگيرم همش تو كانالتون فقط ميزديد تموم شده يا اينكه تا ميومدم خريد كنمش يهو قيمتش ميشد سي و پنج هزار تومن ??? خلاصه كه نتونستم از بلك فرايديتون چيزي بگيرم و ناراحتم ازتون ???اما كلا سايت خوبيه اگر اينم مثله ديجي كلا بعدا خراب نشه

  77. علی گفت:

    سلام، مدیسه خیلی خوبه من تا الان که ازش راضی بودم و مورد خاصی نبود که اذیت بشم و قابل گفتن باشه، فقط پیشنهادی که دارم اینه که تنوع اجناس و کالاهای سایت رو بیشتر کنید. در مجموع خیلی وسیعتر میتونید کار کنید، منتظر خبرهای خوب مدیسه هستیم.

  78. میدیا گفت:

    من به نوبه ی خودم از پشتیبانی خوب و همیشه صمیمانه تون نهایت تشکر رو دارم
    واقعا نسبت به سایت های مشابه قیمتهاتون منصفانه تر
    همچنین من تا حالا هر چی ازتون خریدم واقعا راضی بودم
    امیدوارم با همین صداقت و کیفیت کارتون رو ادامه بدید
    موفق باشید تیم مدیسه

  79. زهرا گفت:

    سلام و وقت به خير
    سپاس از مديسه عزيز و خوش سليقه
    من كلي خريد كردم از سايت شما و ميتونم به جرات بگم لذتي كه خريد كردن از مديسه بهم ميده با هيچي قابل مقايسه نيست
    دو سه بار كالا مرجوع كردم به خاطرِ سايز نبودن و البته توضيحات ناكامل و اشتباه ولي تمام پولِ رو خیلی سریع برگردوندن
    ولي در كل عاشقشم…كد تخفيف بدين بهمون لطفا ???

  80. سید نورالدین نورحسینی گفت:

    با سلام . عملکرد مدیسه عالی است . اما باید هوای مشتریان خود را بیشتر داشته باشد . با سپاس

  81. نگين گفت:

    فروشگاهتون فوق العاده است من تقريبا همه خريدامو از فروشگاه شما انجام مىدم خوشحال مى شم اگه لوازم شخصى مثل سشوار و اتومو و….هم به فروشگاهتون أضافه كنيد❤️????❤️????❤️?????????❤️???????❤️????

  82. مریم گفت:

    من هم مثل سمیرا از حراج ها خرید می کنم و حداقل 20 تا 30 درصد بیشتر از حراج بقیه کم می کنید.

  83. رویا حیدری گفت:

    سلام اول از همه از مدیسه عزیز تشکر می کنم که این فرصت رو گذاشته که ما نظر بدیم. من یکی از مشتزیای پر و پا قرص شما هستم و واقعا هرچی خریدم راضی هستم. دستتون درد نکنه و خسته نباشید. من خطاب به دوستان می خواستم یه نکته رو بگم. این روزها خیلی صحبت تخفیف های سوری توی فروشگاههای آنلاین میشه ولی من به شخصه که تقریبا از همه فروشگاههای معروف اینترنتی خرید کردم میتونم بگم فقط در مدیسه اینو ندیدم. یه توضیحی هم بدم من همیشه از یه جنسی که خوشم میاد اسکرین شات می گیرم شاید چند هفته بعد خرید کنم هیچ وقت ندیدم قیمت جنس بالا بره بعد تخفیف بخوره. اصلا توی تجربه من مدیسه فورشگاهیه که همیشه توی تخفیفه و این شاید سیاست کاری خیلی از فروشگاهها نباشه. اما مدیسه هر هفته مقدار مختلفی تخفیف میده یا کد تخفیف میده و در هر حالت همیشه قیمت های تخفیف خورده که روش خط خورده متفاوته ولی من واقعا هیج وقت ندیدم قیمت اصلی لباس یا کفش تغییر کنه. من پیشنهادم به عنوان یه مشتری که شاید چند میلیلون تا حالا از مدیسه خرید کردم اینه که یه جنس رو مدتی زیر نظر داشته باشین هر وقت قیمتش کم ترین شد حتما بخرین چون هر روزی ممکنه مقدار تخفیفش کم بشه و بعد فکر کنین قیمتش رفته بالا. حتما هم از قیمت اولش که خط نخوره اسکرین شات داشته باشین. اگه همیشه مثل من از اون چیزی که میخواین اسکرین شات بگیرین دیگه در مورد تخفیف ها و حراحج ها شک نمی کنین و به خیال راحت از تخفیفهای خوب استفاده می کنین.
    بازهم ممنون از مدیسه برای خدمات خوبش. پیشنهاد من هم اینه که بازه زمانی تحویل کوتاه بشه مثلا 4 ساعت بشه مثل پارسال که همچین حالتی بود. خسته نباشید حیدری.

  84. م وطن گفت:

    من از خریدم از مدیسه کاملا راضیم .هم از کیفیت اجناس و هم زمانِ رسیدن سفارشم و هم تخفیفاتی که داشتن… توی اولین ساعات بسته به دستم رسید و خوشبختانه کفش و لباسی ک گرفتم کاملا اندازه بود..
    امیدوارم این تجربه ی خوب بازم تکرار بشه

  85. طیبه گفت:

    من یک مرتبه خرید کردم. همه چیز عالی بود. هیچ نقصی نداشت. موفق باشید.

  86. اخوان گفت:

    به نظرم مدیسه یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی در زمینه ی مد و لباس می باشد و من از تمام محصولاتی که سفارش دادم و خریداری کردم راضی هستم . فقط ای کاش تنوع محصولاتتون را بیشتر کنید . ممنون

  87. بهاره گفت:

    از مدیسه خیلی ممنونم ، بیشتر خریدهای ما از مدیسه است و از اغلب آنها راضی هستیم ، ، اگر ایرادهای کوچک گرفته شود بی رقیب ترین سایت خرید لباس میباشد ، موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *