مدل کیف زنانه جدید

 

از مدل‌های مطرح کیف زنانه برای پاییز 2017 در کت‌واک‌های هفته مد پاریس و نیویورک کیف‌های کیسه‌ای است که در قسمت بالا مثل یک خورجین با بند جمع می‌شود.

 

مدل کیف زنانه جدید - 1

مدل کیف زنانه جدید - 2

 

این مدل کیف که یادآور کیف‌های پارچه‌ای زنانه حاوی گلبرگ گل و مواد خوش‌بو در رمان‌های جین آستین است، امروزه توسط لوکس‌ترین برندهای دنیا بازطراحی شده و به بازار مد دنیا بازگشته‌است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

مدل کیف زنانه جدید - 3

یکی دیگر از مطرح‌ترین مدل‌های کیف روز دنیا مدل مکعبی یا جعبه‌ای است.

 

مدل کیف زنانه جدید - 4

 

این مدل کیف که معمولا در سایز کوچک تولید می‌شود، قطری بیش از معمول با دیواره‌های تقریبا سفت و ایستا دارد. بند اکثر کیف‌های پاییز و زمستان 2017 بلند و باریک هستند.

 

مدل کیف زنانه جدید - 5

 

لیست قیمت کیف زنانه جدید

 

این روزها تعداد زیادی از ترندهای دهه 90 به دنیای مد بازگشته اند. شاید فراگیر شدن کیف‌های کمری Fanny Pack را در دهه 90 به‌یاد داشته‌باشید. این ترند که بار دیگر به خیابان‌ها و نزد سلبریتی‌ها برگشته را می‌توان در ست‌های لباسی که ریانا Rihanna و کندل جنر Kendell Jenner این روزها می‌پوشند، زیاد دید. پرادا Prada، شنل Chanel ، دیور Dior و لویی ویتان Louis Vuittton تاکنون کیف‌های کمری جذابی را روانه بازار کرده‌اند و سایر طراحان نیز در حال تولید و به‌بازار فرستادن ایده و برداشت خودشان از این ترند هستند.

 

Fanny Pack

 

کیف‌های کمری سال 2017 برخلاف گذشته کمتر حالت اسپرت دارند و چیزی بین یک کیف زنانه بند بلند و کیف کمری هستند. علاوه بر این، بعضی از سلبریتی‌ها این کیف‌ها را به صورت ضربدری بین شانه و کمر می آویزند تا پیچش و تکامل این ترند را به خوبی به نمایش بگذارند.

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *