14 روش جذاب و متفاوت برای گره زدن شال و روسری

بانوانی که در کشور ما ایران زندگی می‌کنند، هنگام خروج از منزل باید شال و روسری بر سر کنند. اغلب ما یه گره ساده به روسری زده و معمولا یک قسمت شال را به سمت شانه مخالف می‌اندازیم. در اغلب مهمانی‌ها و دورهمی‌ها نیز در اغلب مواقع از پوشاندن این تن‌پوش خودداری می‌کنیم. اما آیا شما می‌دانستید که در کشورهایی که رعایت حجاب قانونی نیست، افراد به شیوه‌های مختلف از این اکسسوری استفاده می‌کنند. گره زدن شال به سبک‌های مختلف باعث جلوه بهتر تیپ شما خواهد شد.

اما شال و روسری را به چند مدل می‌توان گره زد؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت روش‌های بیشماری برای این کار وجود دارد. در این مقاله ما قصد داریم به چند روش معمول و رایج گره زدن شال و روسری بپردازیم. اگر شما به این موضوع علاقمند هستید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

طرز گره زدن شال و روسری

طرز گره زدن شال و روسری

وقتی به یک مهمانی یا دورهمی دعوت می‌شوید؛ استفاده از اکسسوری مانند شال می‌تواند باعث خوشتیپ‌تر شدن ظاهر شما شود. شما می‌توانید روسری را دور مچ، دور بازو، دور گردن و برای تزئین کیف مورد استفاده قرار دهید. در ادامه بیشتر در رابطه با این موضوع صحبت خواهیم کرد.

گره Celeb Knot

رایج‌ترین مدل گره زدن شال

یکی از گره‌های بسیار پرکاربرد در میان اغلب افراد این مدل است. در این مدل شما فقط کافی است، روسری را به دور گردن با یک گره ساده کوچک به هم متصل کنید.

گره Classic Loop

یک سمت شال را بلندتر لحاط کنید.

یکی دیگر از گره‌هایی که به وفور مشاهده می‌کنیم، طرز گره زدن شال به سبک Classic Loop است. برای داشتن این سبک فقط کافی است، یک سمت شال خود را بلندتر لحاظ کنید و به دور گردن بپیچانید و از قسمت دیگر شانه عبور دهید.

گره Double Bandana

از شال بلند استفاده کنید.

شال بلند خود را از وسط تا کنید. دو سمت را با زدن گره به هم وصل کنید. سپس شال را دور گردن بیندازید. شال را بچرخانید و دوباره به دور گردن حلقه کنید.

گره French Knot

شیک و زیبا

اموزش گره زدن شال زنانه به سبک فرانسوی بسیار ساده و در عین حال زیبا است. شال را از وسط تا کنید و دور شانه‌های خود قرار دهید. با شال خود یک حلقه بسازید و یکبار قسمت چپ و بار دیگر قسمت راست را از داخل حلقه عبور دهید.

قیمت انواع شال و روسری جدید و لاکچری

 

گره Head Wrap

برای این مدل چند روش وجود دارد.

آموزش گره زدن شال برای پوشاندن کل سر کار چندان دشواری نیست. شما می‌توانید شال خود را روی سر انداخته و بالای سر گره بزنید. روش‌های دیگری نیز برای بستن این مدل وجود دارد. شما می‌توانید گره را زیر گوش بزنید و برای زیباتر شدن هر دو سمت شال را از یک سمت شانه عبور دهید.

گره Hidden Knot

گره شما نباید مشخص باشد

نحوه گره زدن شال و روسری به روش پنهان کاملا مشخص است. در این روش گره شما نباید مشخص باشد. فقط کافی است، ابتدا شال را دور گردن حلقه کرده و یک گره ایجاد کنید، سپس گره را زیر حلقه اولیه ببرید.

گره Pareo Scarf

گره مناسب ساحل

این گره معروف بسیار زیبا است. در این روش شما باید شال و روسری با قواره بالا انتخاب کنید. هنگام خرید از سایت لباس زنانه توجه بیشتری به سایز و اندازه داشته باشید. شما می‌توانید وقتی به کنار ساحل می‌روید، برای پوشاندن قسمت پایین‌تنه خود از این تکنیک استفاده کنید.

گره Single Side Bow

یک قسمت شال باید مشخص باشد.

یکی از بهترین روش‌های گره زدن شال پشت سر به این سبک است. برای داشتن این مدل کافی بوده که ابتدا شال یا روسری را روی شانه خود بیندازید. در ادامه یک سمت را به دور سر برده و گره‌ای را در قسمت گوش بزنید. دقت کنید فقط یک سمت شال باید مشخص باشد.

گره Slouchy Turtleneck

نقطه اتصال قابل دیدن نباشد!

بهترین روش گره زدن شال به این سبک بدین صورت است که دو سمت شال را به یکدیگر وصل کنید. شما می‌توانید از شال‌های آماده نیز استفاده کنید. ادامه کار بسیار ساده است شال را به دور گردن بیندازید. فقط دقت کنید نقطه اتصال قابل دیدن نباشد.

مطالب دیدنی:  انواع باندانا و طریقه بستن آن را یاد بگیرید

 

گره The Braid

به عبور روسری از گره دقت کنید.

شال یا روسری را از وسط تا کنید و دور گردن قرار دهید. یک حلقه ایجاد کرده و یک سمت روسری را از حلقه عبور دهید. حال دوباره این عمل را تکرار کنید. زمانیکه به انتهای روسری رسیدید، آن را گره بزنید.

گره The Cowl

شال را شل به دور گرن بپیچانید.

روسری یا شال خود را به نحوی دور گردن قرار دهید، که یک قسمت آن کوتاه‌تر از قسمت دیگر باشد. قسمت بلند را دو بار دور گردن بپیچید اما این کار را سفت انجام ندهید. قسمت جلوی شال شما باید آزاد باشد.

گره The Shawl

ساده‌ترین روش پوشیدن شال

ساده‌ترین روش گره زدن شال، این مدل است. فقط کافی است، روسری یا شال را دور شانه‌های خود قرار داده و از هر دو طرف به میزان مساوی آویزان باشند.

گره The Tie Loop

گره‌ای به سبک کراوات مردانه

از این گره معمولا برای زیر کت یا ژاکت استفاده می‌کنند. دقت کنید که در این مدل باید انتها شال یکدست باشد. سمت چپ را از زیر سمت راست عبور داده و گره‌ای ایجاد کنید. گره را به نحوی تنظیم کنید، که مانند کراوات مردانه روی سینه‌ بنشیند.

گره Two Side Twist

روشی برای روزهای سرد سال

از این گره می‌توان برای گره زدن شال گردن در روزهای سرد نیز استفاده کرد. طریقه گره زدن شال گردن و روسری به این شکل خواهد بود، که یک قسمت شال را بلند در نظر بگیرید و دو بار دور گردن خود بپیچانید.

مطالب پربازدید:  آموزش 10 مدل بستن شال به سبک مدرن و جذاب به همراه عکس

 

شگفتی‌های گره…

شاید به نظر شما کمی اغراق آمیز به نظر می‌رسد! اما در دنیای فشن و مد زدن گره‌های ساده می‌تواند مدلی جدید خلق کند. ما در این مقاله به روش‌های مختلف گره زدن شال پرداختیم و شما به خوبی متوجه شدید که گره‌های مختلفی چقدر ظاهر شال و روسری شما را تغییر خواهند داد. نظر شما چیست؟ شما کدام گره زدن شال روی سر را می‌پسندید؟ لطفا ما را از نظرات و تجربیات خود آگاه کنید.

 

منبع : instyle

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *