چارلی چاپلین بودن در مهمانی بالماسکه

چارلی چاپلین، یكی از تصاویر نمادین هالیوود در اوایل آغاز به كار صنعت صنعت سینما بود. او ابتدا كار خود را به عنوان بازیگر تئاتر شروع كرد و سپس به ماجرای كمدی روی آورد. چارلی چاپلین در طول شصت و پنج سال زندگی حرفه‌ای خود، فیلم‌نامه‌نویس فیلم‌هایش، كارگردان قصه‌هایش و بازیگر نقش‌هایش بود. با این حال، حتی با تمام این دستاوردها، چارلی چاپلین بهترین و شناخته شده‌ترین تصویری بوده و هست كه همه به سرعت به خاطر شخصیت ولگرد و تیپ دوست‌داشتنی و عجیب و غریبش به یاد می‌آورند.
چارلی استایل لباس پوشیدنش را در 24 سالگی و برای بازی در یك فیلم انتخاب كرد. استایلی كه با آن كلاه كوچك، كفش‌های خیلی بزرگ، شلوار گشاد و كت تنگ سرشار از تناقض بود. بعد هم یك سبیل نازك كه او را مسن‌تر جلوه میداد، بدون هیچ آرایش اضافی دیگری.

چگونه چارلی چاپلین بشویم!

به نظرتان جذاب نیست كه با استایل خاص و متفاوت چارلی به یك مهمانی بالماسكه برویم؟ یك تیپ جذاب و دوست‌داشتنی كه همه چشم‌ها را خیره می‌كند. برای این كار مهم‌ترین و اساسی‌ترین قسمت تهیه كلاه چارلی چاپلین است. كلاهی سیاه كه برآمدگی گردش آن را از بقیه كلاه‌ها متفاوت كرده است. می‌توانید كلاه را خودتان هم با پارچه و مقوا بسازید.
مرحله بعدی پوشیدن یك كت تنگ و در زیر آن یك پیراهن سفید و كمی چروكیده است، كه اگر به آن یك جلیقه خاكستری یا مشكی یا چهارخانه هم اضافه كنید عالی می‌شود. به محض این كه یك كراوات یا پاپیون مشكی را هم به تیپ چارلی گونه‌تان اضافه كنید، نیمی از راه را رفته‌اید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

چارلی چاپلین بودن در مهمانی بالماسکه - 3

بعد از سرهم كردن پیراهن چروك، كت تنگ و مشكی، كراوات یا پاپیون و البته كلاه، نوبت می‌رسد به جور كردن یك شلوار مشكی خیلی خیلی گشاد. شلوار مورد نظر باید كاملا برایتان گشاد باشد اما روی زمین كشیده نشود. برای بالا نگه داشتن شلوار بهتر است از كمربند استفاده كنید.
حالا می‌توانید به سراغ كفش‌های قدیمی و بزرگ پدر یا پدربزرگتان بروید. كفش‌هایی كه قطعا باید برای پاهایتان بزرگ باشد. چارلی گاهی كفش‌هایش را برای جلوگیری از كله معلق شدن برعكس می‌پوشید. لطفا شما هم مراقب باشید، نمی‌خواهید كه برای گذراندن یك شب پاهایتان یك ماه در گچ بماند!
دو آیتم باقیمانده برای اینكه واقعا چارلی چاپلین بشوید، یك سبیل مصنوعی نازك است. می‌توانید از یك سبیل نازك مخصوص تئاتر استفاده كنید و یا از یك مداد آرایش برای نقاشی سبیل پشت لبتان استفاده كنید. بعد هم كه یك عصای ساده سیاه كه تیپ چارلی چاپلینی شما را تكمیل خواهد كرد. اگر ابروها و زیر چشم‌هایتان را هم كمی سیاه كنید كه دیگر عالی خواهد شد.

 

خرید جعبه کادویی

 

چارلی چاپلین بودن در مهمانی بالماسکه - 2

شخصیت جذاب چارلی چاپلین به عنوان رهبر سینمای کمدی شخصیتی شاد و بوالهوس به حساب می‌آید كه جان می‌دهد برای جشن‌های بالماسكه و مهمانی‌های هالووین. پس بد نیست برای مناسبت بعدی سریع دست به كار شوید و یك تیپ چارلی طور بزنید و چشم‌ها را خیره كنید.

 

چارلی چاپلین بودن در مهمانی بالماسکه - 1

 

6 نکته کاربردی برای انتخاب لباس مهمانی مناسب

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

2 دیدگاه در “چارلی چاپلین بودن در مهمانی بالماسکه

  1. آرزو گفت:

    با اینکه از دیدن فیلم های چارلی چاپلین غمگین میشم اما دوسش دارم

  2. فیروزه گفت:

    ببخشید ولی این مطلبتون خیلی لوس بود. اصلا تو سبک کارهای شما نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *