کازا مُدا بهشت یک مرد خوش‌پوش است

کازا مُدا برند پوشاک مردانه - 1

برند آلمانی کازا مدا در سال 1924 در شهر الدنبورگ آلمان تاسیس‌شد. ارنست وینتر بنیانگذار این برند یک فروشنده پارچه و پیراهن مردانه بود که مشتریانی خاص از طبقه اجتماعی برتر داشت. به تدریج آوازه کیفیت پوشاک تولیدی کازا مدا در آلمان پیچید و مشتریان این برند افزایش پیدا کردند. وینتر پس از توسعه فروشگاه و تولیدی خود موفق‌شد به همراه شریک جدیدش هاینریش کت تا سال 1948 انواع تی‌شرت و پولوشرت را به مجموعه کالاهایش اضافه‌کند و کارگاه تولیدی‌اش را گسترش‌دهد. محبوبیت کالاهای این برند در طول جنگ جهانی دوم و التهابات دهه‌های 50، 60 و 70 میلادی در اروپا ادامه پیدا کرد.

کازا مُدا برند پوشاک مردانه - 2

کارخانه کازامدا در دهه 80 میلادی به زمینی با چند برابر مساحت سابق منتقل شد و به تولید گسترده پوشاک مردانه از بهترین پارچه‌ها و الیاف پرداخت. اولین شعبه بین‌المللی این برند در سال 2005 در اتریش افتتاح‌شد. هم‌اکنون برند کازا مدا با 30 فروشگاه و نمایشگاه در کشورهای مختلف، ظرفیت تولید سالانه 2 میلیون پیراهن را دارد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

کازا مُدا برند پوشاک مردانه - 3

کازامدا برای تولید کیفیتی منحصربه‌فرد، تمرکز اصلی طراحی و تولید را روی ایجاد حس راحتی قرار داده‌است. نتیجه نزدیک 100 سال سابقه طراحی و تولید پیراهن مردانه چیزی جز بهترین تن‌خور و راحت‌ترین پیراهن‌های بادوام نبوده‌است. مشتریان اصلی کازامدا آقایان جوانی هستند که در دهه 20 و 30 زندگی‌شان به سر می‌برند و خواهان پوشاک مرغوب و باکیفیت هستند. از رموز موفقیت پوشاک مردانه کازامدا شرایط نگه‌داری و شستشوی ساده آن‌ها است که کار را برای آقایان ساده کرده‌است.

 

خرید پوشاک مردانه مارک

 

کازا مُدا برند پوشاک مردانه - 3

کازامدا متخصص تولید پیراهن مردانه‌است. هر سن و سال و هر فرم اندامی که داشته‌باشید، مهندسان دیزاینر کازامدا پیراهنی برای شما طراحی کرده‌اند. مجموعه پوشاک آقایان برند کازامدا شامل بافت، کت و شلوار، تی‌شرت، پولوشرت و پیراهن است تا مشتریان بتوانند بهترین ترکیب‌های رسمی و کژوال را برای خود انتخاب‌کنند. فروشگاه اینترنتی مدیسه نماینده رسمی و انحصاری فروش برند کازامدا در ایران است.

 

کازا مُدا برند پوشاک مردانه - 5

 

برندهای برتر دنیای مد لباس مردانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

7 دیدگاه در “کازا مُدا بهشت یک مرد خوش‌پوش است!

  1. امین گفت:

    عالیه عااااااااااللللللیییییی

  2. dara گفت:

    binazire

  3. zahra گفت:

    عالیه این برند من هر چی برای شوهرم خریدم خوب بوده

  4. السا گفت:

    بسیار خوبه کیفیتش
    عکسهاش هم قشنگه

  5. نهال امیری گفت:

    من از این برند خیلی راضیم برای همسرم چند تا پیرهن خریدم.

  6. جاسمین گفت:

    چه برند خوبی ممنون از اطلاعات جالبتون

  7. محمد نوری زاد گفت:

    خسته نباشید ممنون به خاطر این
    مطالب مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *