عکس فرزندان جنیفر لوپز

جنیفر لوپز خواننده لاتین‌تباری است که سال‌های سال در صدر اخبار و رسانه‌های سرگرمی قرار داشته و با فعالیت در عرصه سرگرمی یعنی خوانندگی، بازیگری و مدلینگ به ثروت زیادی رسیده است. 

استایل جنیفر لوپز مانند استایل بسیاری از بازیگران دیگر همیشه مورد توجه مردم و رسانه‌های دنیای سرگرمی قرار گرفته است. از این رو تصمیم داریم در این مقاله ۲۰ آرایش برتر این شخصیت را به شما معرفی کنیم. شاید برای شما الهام‌بخش باشند. 

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

چرا جنیفر لوپز به محبوبیت رسید؟

زندگی این خواننده و بازیگر در دوران زندگی خود همواره در معرض رسانه‌ها قرار داشته است. دلیل محبوبیت او تنها به خاطر آهنگ‌ها و فیلم‌هایی که بازی کرده است، نیست. بسیاری او را برای آرایش‌های و لباس‌های پرزرق و برق او روی فرش قرمز دوست دارند. 

جنیفر لوپز خواننده لاتین‌تبار

تصاویر جنیفر لوپز همواره روی بسیاری از مجلات دنیای موسیقی، مد و سینما ظاهر شده است. همینطور او الگوی تناسب اندام برای بسیار از زنان و حتی دختران جوان در دنیا بوده است. از این رو عکس قدی جنیفر لوپز را در صفحات گوگل و اینستاگرام به فراوانی می‌توانید پیدا کنید. 

فرزندان جنیفر لوپز دوقلو هستند و در سال ۲۰۰۸ به دنیا آمدند. بعد از به دنیا آمدن فرزندانش او بسیار تلاش کرد که به تناسب اندام سابق خود بازگردد. عکس تناسب اندام جنیفر لوپز یکی از پرطرفدارترین عکس‌ها در دنیای مد به شمار می‌آيد.

خرید انواع لوازم آرایش برند

جذاب‌ترین آرایش‌های جنیفر لوپز کدام هستند؟

در این قسمت به جذاب‌ترین آرایش‌هایی اشاره می‌کنیم که او در مناسبت‌های متفاوت انجام داده است. 

۱. جوایز موسیقی آمریکایی در سال 2021

در این مراسم جنیفر لوپز لباسی از دولچه اند گابانا بر تن داشت که رنگ شیری و مدل آن شبیه لباس عروس طراحی شده بود. آرایش او با این لباس که بسیار ساده بود و زرق و برق خاصی نداشت، باعث زیبایی دو چندان او شده بود، چرا که پوست صورت یک دست و موها به شکل گوجه‌ای درست شده بودند.

در این مراسم او لباسی از دولچه اند گابانا بر تن داشت.

۲. جوایز موسیقی آمریکایی در سال 2020

دیگر فرش قرمزی که جنیفر لوپز در آن درخشید، باز هم مراسم جوایز موسیقی آمریکایی این بار در سال 2020 بود. 

او با این آرایش موهای کوتاه داشت.

در این مراسم او لباسی نقره‌ای بر تن داشت و موهای او برخلاف بسیاری از مناسبت‌های دیگر کوتاه بود و حالت خیس داشت. آرایش او به این صورت بود که لب‌ها براق و همرنگ پوست آرایش شده بودند و در آرایش چشم‌ها غلظت مناسبی به خرج داده شده بود. 

۳. مراسم گلدن گلوب سال 2016

در این مراسم پرزرق و برق جنیفر لوپز لباسی زرد رنگ به تن داشت و در کل استایل و آرایش او به شکلی بود که با استایل‌های همیشگی او تفاوت داشت، چرا که لب‌های او رنگ قرمز و موهای او کوتاه شده بودند. نکته قابل توجه دیگر آرایش چشم‌های او بود که برخلاف اغلب اوقات آرایشی ملایم داشت. 

او در این مراسم آرایشی ملایم داشت.

۴. مراسم جوایز آمریکایی ۲۰۱۸

در سال ۲۰۱۸ در مراسم جوایز آمریکایی او پیراهن بلند به رنگ صورتی بر تن داشت که استایل او را دخترانه کرده بود و او را جوان‌تر نشان می‌داد. 

این لباس صورتی آرایش او را تکمیل می‌کند

آرایش او نیز با این پیراهن مطابقت داشت. به شکلی که لب‌ها کمتر از پوست آرایش شده بودند و چشم‌ها با آرایش غلیظ جلوه بیشتری پیدا کرده بودند. همینطور موهای او نیز این آرایش را زیباتر نشان می‌داد، چون به شکلی حرفه‌ای روی صورت ریخته شده بودند. 

۵. مت گالا ۲۰۱۸

در این مراسم او لباس ویژه‌ای از برند لوکس بالمان به تن داشت و آرایش او نیز مانند لباسش توجه‌ها را به خود جلب کرد که چندان پرزرق و برق و غلیظ به شمار نمی‌آمد. 

در این مراسم او لباسی از بالمان انتخاب کرده بود.

موهای او کوتاه شده بودند و کاملا شانه‌ شده به پشت گوش‌ها رانده شده بودند. آرایش او مطابق معمول رژلب نود بود و چشم غلظت و برجستگی بیشتری پیدا کرده بودند. اگر چه آرایش او تکراری به شمار می‌آمد، اما با توجه به مدل موهای کوتاه جلوه‌ای دیگر به خود گرفته بود.

۶. گلدن گلوب ۲۰۲۰

یکی از بهترین استایل‌ها و آرایش‌های او در این مراسم دیده شده است. در این مراسم او لباسی از ولنتینو به تن داشت که یک پاپیون بزرگ روی آن طراحی شده و همین پاپیون آن را بسیار متفاوت ساخته بود.

آرایش جنیفر لوپز بار دیگر کاملا متناسب با لباس انجام شده بود. چشم‌ها با مژه مصنوعی‌های بسیار بزرگ آرایش شده بودند و موها بافته شده و دور سر پیچیده بودند. 

در این مراسم او از مژه مصنوعی استفاده کرده بود.

۷. مت گالا ۲۰۱۳

جنیفر یکی از بهترین لباس‌ها را در مت گالای ۲۰۱۳ به تن داشت. اما تنها لباس او نبود که زیبایی او را دو چندان می‌کرد، بلکه آرایش و مدل موی او نیز کاملا مناسب این مراسم انجام شده بود.

موهای او به شکلی روی هوا معلق مانده و آرایش او مطابق مد آن سال انجام شده بود. در آن زمان که خبری از کانتورینگ صورت نبود، صورت او کاملا یکدست به نظر می‌آمد. رژلب او صورتی کمرنگ و براق بود و چشمان او با آرایش اسموکی زیبایی آرایش را در بخش بالای صورت متمرکز کرده بود و به طور کلی آرایش صورت متعادل، ساده و زیبا به نظر می‌رسید.

رژلب او صورتی کمرنگ و براق بود.

۸. افتتاحیه فیلم «با من ازدواج کن»

در سال ۲۰۲۲ این فیلم از جنیفر لوپز به نمایش درآمد و در افتتاحیه آن شرکت کرد. استایل او در این مراسم بسیار ساده بود. او لباسی کوتاه به رنگ سفید بر تن داشت و موها صاف و بلند بودند. در کنار آن‌ها آرایش او نیز بسیار ساده‌تر از حد معمول بود. آرایش چشم‌ها و لب‌ها بسیار ساده انجام شده بودند.

موها برای این آرایش ساده انتخاب شده بودند.

۹. مت گالا ۲۰۱۱

در مت گالای ۲۰۱۱ نیز او در مراسم حاضر بود و این بار لباسی به رنگ سرخابی بر تن داشت که بسیار زیبا بود و رژلب او نیز با رنگ لباس همخوانی داشت. 

رژلب جنیفر در این مراسم با رنگ لباسش همخوانی دارد.

از این جهت این آرایش او نیز متفاوت به شمار می‌آید، چون همیشه او از رژلب‌های رنگ لب و حتی کمرنگ‌تر استفاده می‌کند، اما در این مراسم از قانون هميشگی خود پیروی نکرد. آرایش چشم‌های او نیز ساده و با خط چشم بسیار ملایم انجام شده بود و فقط قسمت بالای چشم آرایش شده بود.

۱۰. جوایز مردمی ۲۰۱۷

در مراسم people’s choice award ۲۰۱۷ جنیفر لوپز لباسی به رنگ مشکی به تن داشت که در قسمت بالاتنه در جلو نقره‌ای بود. او موهای بلند خود را از وسط جدا کرده و در قسمت پایین به ساده‌ترین شکل دم اسبی بسته بود. آرایش او در چشم‌ها با رنگ نود انجام شده بود و لب‌ها کمی از رنگ لب تیره‌تر بودند.

در این مراسم رژلب او کمی از حد معمول تیره‌تر است.

۱۱. جوایز مردمی ۲۰۱۹

در جوایز مردمی سال ۲۰۲۰ او لباسی کوتاه به رنگ قرمز پوشیده و موهای خود را از بالا بسته بود که استایلی دخترانه به او می‌داد. رژلبی که او انتخاب کرده بود، هم‌رنگ لباسش بود و صورت او به خوبی کانتور شده و آرایش چشم‌ها بسیار ملایم انجام شده بود. 

رژلب او همرنگ لباس است.

۱۲. مراسم اسکار ۲۰۱۹

در این مراسم او لباسی براق به رنگ نقره‌ای و کاملا بسته پوشیده و موهای بلندش را به یک سمت شانه کرده بود. آرایش صورت او بسیار ساده انجام شد. لب‌ها کمرنگ‌تر از رنگ طبیعی بودند و بیشترین تمرکز آرایش روی چشم‌ها قرار داده شد که با سایه روشنی زیبا در پشت پلک انجام شده بود.

آرایش چشم‌ها در این مراسم غلیظ است.

۱۳. جوایز اتحادیه بازیگران ۲۰۲۰

در مراسم sag awards در سال ۲۰۲۰ جنیفر لوپز لباسی بدون یقه و آستین به رنگ مشکی به تن داشت و باز هم تمرکز آرایش او روی چشم‌ها بود، چون مژه مصنوعی روی آن‌ها قرار داده شده بود و مجددا رنگ رژلب بی‌رنگ بود. آنچه این آرایش را متفاوت می‌کرد، مدل موهای او به نظر می‌رسد که از پشت بسته شده بود. 

رژلب در این مراسم بی‌رنگ است.

۱۴. مهمانی بعد از اسکار ۲۰۱۹

در این مراسم او لباسی به رنگ آبی پررنگ بر تن داشت و موها آرایش کلاسیک داشتند، یعنی تا شانه موها مجعد شنیون شده بودند. در این مراسم پوست صورت او برنزه و کانتورینگ شده بود، لب‌ها رنگ‌پریده آرایش شده، اما رنگ خط لب پررنگ‌تر بود. چشم‌ها آرایش بسیار غلیظی دارند.

رنگ خط لب پررنگ‌تر از رنگ لب است.

۱۵. مت گالا ۲۰۱۷

در مت گالای ۲۰۱۷ او لباسی از ولنتینو پوشید و موها جلو و کناره‌ها به سمت بالا محکم بسته شده بودند. آرایش او کاملا مات بود و لب‌ها آنقدر رنگ‌پریده به نظر می‌رسیدند که تقریبا به رنگ سفید درآمده بودند. زیر چشم آرایشی نداشت، اما پلک‌ها بسیار غلیظ سایه خورده بودند و از مژه مصنوعی كاملا پر استفاده شده بود.

این آرایش کاملا مات است.

۱۶. اسکار ۲۰۱۰

در سال ۲۰۱۰ چندان خبری از آرایش‌های غلیظ خبری نبود و جنیفر لوپز نیز از مد دوران تبعیت می‌کرد. رنگ صورت و بدن او کاملا سفید و روشن بوده و آرایش صورت او بسیار ساده‌تر از آرایش سا‌ل‌ها بعد او بود. موها به شکل ساده از بالا بسته شده بودند و روی گونه‌ها رژگونه صورتی قرار دارد. 

در این مراسم او از رژگونه استفاده کرده است.

۱۷. جوایز موزیک ویدئو ۲۰۱۴ 

در این مراسم موهای جنیفر به شکل یکدست بلند و صاف بودند و حالت خاصی نداشتند. آرایش او نیز بیش از حد ساده بود. آرایش چشم‌ها و لب‌هایش را بسیار رنگ‌پریده نشان می‌دهد. 

آرایش او در این مراسم رنگ پریده است.

۱۸. گلدن گلوب ۲۰۱۵

در سال ۲۰۱۵ در مراسم گلدن گلوب او بار دیگر با لب‌های رنگ‌پریده دیده شد، اما چشم‌های جنیفر در قسمت بالا و پایین کاملا غلیظ و تیره آرایش شده بودند. 

آرایش بالای چشم کاملا تیره است.

۱۹. گرمی ۲۰۱۳

در گرمی ۲۰۱۳ جنیفر لوپز موهای خود را از بالا به شکل گوجه‌ای بسته بود. آرایش او در این مراسم خاص بود. می‌توان گفت از معدود دفعاتی بود که او به سراغ مدل خط چشم‌های خاص رفته بود.

این آرایش کاملا ساده است.

۲۰. مراسم تونی ۲۰۱۵

در مراسم تونی در سال ۲۰۱۵ جنیفر لوپز یک لباس دکلته به تن داشت و آرایش او غلیظ‌تر از حالت معمول بود، چرا که لب‌ها رنگ قرمز تیره داشتند و چشم‌ها نیز غلیظ آرایش شده بودند. موهای او نیز این آرایش را خاص‌تر کرد، چرا که مدل کلاسیک کوتاه داشت. 

در این مراسم آرایش او غلیظ است.

مطالب جالب:  20 مدل از جذاب‌ترین خط چشم‌های امسال

مهم‌ترین ویژگی آرایش جنیفر لوپز چیست؟

یکی از بارزترین ویژگی آرایش جنیفر در اکثر مراسم‌ها لب‌های به رنگ نود و حتی رنگ پریده است و همینطور آرایش غلیظ چشم‌ها، اما او همواره سعی می‌کند که از مدل‌ موهای متفاوت استفاده کند تا آرایش او را متفاوت جلوه دهد. امیدوار هستیم این آرایش‌ها برای شما الهام‌بخش بوده باشند.

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *