20 مدل شومیز مشکی زنانه برای بانوان لاکچری‌پوش

مدل شومیز مشکی یکی از مدل‌های محبوب لباس تیره زنانه در میان بانوان و دختران است. این مدل لباس که اصالت خود را از فرهنگ استایل فرانسوی به ارث برده است، به دلیل ظاهری ادواری و لطیف خود یک گزینه بی‌نظیر برای شرکت در مجالس و مناسبت‌های خاص است.

مدتی است که پوشاک مشکی زنانه به عنوان رنگی جذاب و گیرا در دنیای مد به شدت محبوب شده است. این رنگ به عنوان رنگی کلاسیک و بی‌نظیر شناخته شده است و در انتخاب برای پوشیدن در مجالس، مراسم‌ها و حتی روزهای عادی به شدت مورد استقبال قرار می‌گیرد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

خانم‌ها و دختر خانم‌ها علاقه فراوانی به شومیز مخصوصا به رنگ مشکی دارند. به ویژه با فرا رسیدن ایام محرم این مدل لباس‌ها و شومیزهای مشکی بسیار محبوب می‌شوند. در این مقاله از مدیسه برای شما جدیدترین مدل‌های شومیز مشکی همچون شومیز آستین بلند و کوتاه، شومیز مجلسی و شومیز دخترانه و… را گرد هم آورده‌ایم تا شما را در راه رسیدن و یک استایل خیره‌کننده یاری کنیم.

ست شومیز دامن مشکی

ست شومیز دامن مشکی

ست شومیز دامن مشکی

این ست زیبا دارای یک شومیز از جنس لنین، با آستین کوتاه و مدل یقه برگردان می‌باشد و با یک دامن کوتاه که به وسیله بند فیت می‌شود استایل می‌شود. این ست بهترین گزینه برای فصول گرم سال همچون بهار و تابستان می‌باشد.

مدل شومیز مشکی زنانه کتان

شومیز زنانه کتان

این مدل شومیز کاملا شیک و رسمی بوده و با یقه بلند و همچنین آستین بلند طراحی شده است. این مدل شومیز برای مجالس رسمی و مناسبت‌های مهم گزینه‌ای مناسب می‌باشد.

ست تاپ و شومیز زنانه حریر مشکی

ست تاپ و شومیز زنانه حریر مشکی

این ست مشکی زنانه زیبا دارای یک تاپ مشکی در زیر و یک شومیز حریر در رویه لباس بوده که زیبایی فوق‌العاده‌ای به لباس داده است. نوع آستین تاپ بندی و مدل یقه آن گرد می‌باشد.

شومیز زنانه کشمیر مشکی

شومیز زنانه کشمیر مشکی

این شومیز بسیار زیبا از جنس کشمیر بوده و دارای یک جیب در قسمت جلویی لباس است. بهترین گزینه برای ست کردن با این شومیز، کفش فلت و تخت زنانه و همچنین یک شال مشکی بلند می‌باشد.

شومیز یقه گل‌دار زنانه

شومیز یقه گل‌دار زنانه

این مدل شومیز زنانه دارای پاپیون تزیینی با ظرح گل در قسمت یقه بوده و مدل آستین‌های آن به صورت چاک‌دار و از جنس حریر می‌باشد. این مدل شومیز مجلسی مشکی گزینه‌ای عالی برای مراسم‌ها و مجالس رسمی و نیمه رسمی است.

شومیز مشکی حریر

شومیز مشکی حریر

این شومیز زیبا از جنس حریر بوده و دارای گلدوزی‌هایی بسیار زیبا می‌باشد. این شومیز می‌تواند به همراه یک شلوار جین روشن، استایلی باور نکردنی را برای شما به ارمغان آورد.

قیمت انواع شومیز زنانه لاکچری و ترند سال

 

شومیز گیپور

شومیز گیپور

این مدل شومیز دارای یقه‌ای زیبا و طراحی منحصر به فردی بوده که می‌تواند به همراه شلوار مشکی و شال و روسری مشکی استایل شود و شما را به ستاره درخشان هر مجلسی تبدیل کند. تنها اکسسوری مورد نیاز در این استایل یک ساعت نقره‌ای خواهد بود.

مانتو مشکی شومیزی

مانتو مشکی شومیزی

مانتو شومیزی به عنوان یکی از انواع مدل پوشاک مختص دختران و بانوان معرفی شده است. این مدل به صورت بسیار زیبا طراحی شده و از جنس پارچه نخی برای تهیه آن استفاده شده است. این مدل اغلب برای مهمانی‌ها، محافل و مراسم‌های گوناگون استفاده می‌شود.

شومیز چپ و راستی

شومیز چپ و راستی

شومیز چپ و راستی زنانه، یکی از مدل‌های لباس مدرن و زیبای مجلسی بوده که امروزه بین دختر خانم‌های جوان بسیار محبوبیت پیدا کرده است.

شومیز مجلسی زنانه

شومیز مجلسی زنانه

یکی از پرطرفدار‌ترین مدل‌های شومیز ، مدل مجلسی آن می‌باشد. شومیز مجلسی ظاهری بسیار چشم‌نواز و جذاب داشته و مناسب تمام از مهمانی‌ها و مجالس می‌باشد. این نوع شومیز را به راحتی می‌توان با لباس‌های دیگری همچون دامن یا شلوار مجلسی ست کرد تا جلوه فوق‌العاده‌ای پیدا کند.

مطالب کاربردی:  50 مدل شومیز دامن بهاره ترند 1402

 

شومیز مشکی مدل پانچ

شومیز مشکی مدل پانچ

مدل شومیز پانچ زنانه و دخترانه یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های شومیز برای بانوان است. این مدل شامل یک شومیز با یقه‌ای گرد و بلند و بدون دکمه بوده که به صورت راحت بر روی بدن قرار می‌گیرد و جایگزین مناسبی برای پیراهن مشکی زنانه می‌باشد. پارچه‌ای که برای تولید این مدل شومیز به کار رفته، پانچ نامیده می‌شود که از الیافی نرم و پرزی ساخته شده است و در برابر سرما مقاومت خوبی دارد.

شومیز آستین بلند

شومیز آستین بلند

خیلی از افراد به دلایلی، لباس‌های مجلسی مانند شومیز و لباس شب آستین بلند را به نوع آستین کوتاه یا بدون آستین آن ترجیح می‌دهند. این لباس مشکی زنانه انتخابی مناسب و بی‌دردسر جهت استایلینگ برای این افراد خواهد بود.

شومیز ساتن زنانه

شومیز ساتن زنانه

مدل شومیز مشکی آف شولدر

مدل شومیز مشکی آف شولدر

اف شولدرها غالبا یقه‌های طرح‌دار و باز، مانند یقه‌های قایقی دارند که تا بالای سینه می‌رسد. آستین‌ها در راستای خط گردن بوده و درست از زیر شانه شروع می‌شوند که معمولا به جای آستین به صورت کامل، فقط از عرض یقه استفاده می‌شود.

مطالب پربازدید:  40 مدل شومیز شیک و جدید برای لاکچری‌پوش‌ها

 

از جمله ویژگی‌های شومیز آف شولدر این است که سرشانه نداشته و به صورت دکلته و یا دوبنده می‌باشد و برای پوشیدن در دورهمی‌های دوستانه بسیار مناسب هستند.

امروزه اف شولدرها طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده که حتی برخی از افراد مشهور از این لباس‌ها برای حضور بر روی فرش قرمز استفاده می‌کنند.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *