عکس عینک آفتابی و دودی

 

عینک آفتابی از کجا آمد؟

عینک آفتابی که با نام عینک دودی هم شناخته می‌شود، برای بعضی‌ها یک اکسسوری است که گاهی روی چشم و گاهی بالای سر می‌نشیند  و برای خیلی‌ها، به خصوص افرادی که اعمال جراحی چشم مثل لیزیک و لازک انجام داده‌اند، محافظ ضروری چشمانشان است.

مخترعان اولین نسل از عینک آفتابی، اینوئیت‌ها یا همان ساکنان قطب شمال بوده‌اند. اینوئیت‌ها ورقه‌هایی از جنس دندان شیر دریایی را برش می‌دادند و به صورت تخت با یک شکاف باریک در میان هر ورقه به چشم می‌زدند تا چشمانشان را از تابش شدید آفتاب که روی برف انعکاس پیدا می‌کرد، محافظت کنند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه


عینک آفتابی قدیمی

 

نرون، امپراطور روم از اولین کاربران عینک آفتابی خارج از منطقه شمالگان و قطب بود. نرون دوست داشت جنگ‌های گلادیاتورها را با عینک‌هایی از جنس زمرد تماشا کند. عینک‌هایی که بعد از این شکل گرفت از انواع کریستال ساخته می شد و بیشتر از خاصیت انعکاس آن استفاده می‌شد. در همین زمان کاربرد جالب عینک آفتابی برای پنهان کردن هویت افراد و یا نشان ندادن حالت چهره در چین ابداع شد.

 

عینک آفتابی قدیمی 3

 

جامع ترین راهنمای خرید عینک آفتابی و تشخیص عینک آفتابی اصل

 

در میانه قرن هجدهم استفاده از لنزهای رنگی برای عینک‌های طبی، با تصور آن‌که این کار باعث دید بهتر می‌شود، شروع شد و در نهایت در ابتدای قرن بیستم، استفاده از عینک آفتابی به شکلی تقریبا مشابه شکل کنونی اش، آغاز شد. اولین کاربران عینک آفتابی‌های امروز اشخاص مشهور و سلبریتی‌هایی بودند که می‌خواستند به سادگی شناخته‌نشوند.

اولین عینک آفتابی‌های ارزان‌قیمت و قابل دسترس برای مردم عادی را سم فاستر Sam Foster در سال 1929 در امریکا ساخت. استقبال عمومی چنان گسترده بود که در سال 1937 بیش از 20 میلیون عینک آفتابی در امریکا به فروش رفت. عینک‌های آفتابی با لنزهای پولاریزه در سال 1936 برای اولین بار با فیلتر معروف پولاروید Polaroid ساخته‌شدند.

در حال حاضر شهر شیامن در چین بزرگترین تولیدکننده عینک آفتابی در جهان است و هر سال 120 میلیون عینک را به سرتاسر دنیا صادر می‌کند.

از معروف‌ترین سازندگان عینک‌های آفتابی امروزی، کمپانی ایتالیایی لوکساتیکا Luxottica است که عینک‌های برندهای مختلف مثل ری بن را با استانداردهای بسیار دقیق تولید می‌کند.

 

خرید اینترنتی عینک آفتابی اصل

 

چگونه با عینک آفتابی رنگی به تیپمان تنوع بدهیم؟

⁣اگر از خانم‌هایی هستید که ترندها را دنبال می‌کنید و بِروز می‌پوشید، به احتمال زیاد شما هم نیمه اول تابستان امسال را با عینک‌های آفتابی با لنزهای رنگ روشن و رفلکس گذرانده‌اید. لنز رنگ روشن عینک‌های مرغوب با آنکه از چشم‌ها در برابر اشعه مضر خورشید حفاظت می‌کند، مانع رسیدن نور زیاد به چشم نمی‌شود. خبر خوب اینکه بنا بر پیش‌بینی مجله وُگ Vogue که در دنیای مد مرجع مهمی به‌حساب می‌آید، به‌زودی قرار است عینک‌های مشکی مد شوند و چشم‌هایمان را از نور زیاد حفظ‌کنند. پیش‌بینی شده‌است در آینده بسیار نزدیک عینک‌های آفتابی با فریم و لنز مشکی #ترند روز شوند؛ هرچه تیره‌تر، بهتر! پیشنهاد می‌کنیم عینک‌های مشکی‌تان را هرچه زودتر تهیه کنید!

 

Black Sunglasses

⁣یک عینک آفتابی شیک هر ست لباسی را جذاب‌تر می‌کند. عینک‌های آفتابی رنگی که جایگاه ثابتی در کت واک‌های هفته مد پیدا کرده‌اند، به تیپ شما حال و هوای جوانانه و هیجان‌انگیزی می‌بخشند. یک عینک آفتابی با لنز یا فریم رنگی را می‌توانید با یک ست لباس ساده سفید و مشکی یا کرم رنگ همراه‌کنید تا روزهای دلگیر فصل سرد سال را شاد و سرحال بگذرانید.

 

Colored Sunglasses

برای انتخاب عینک آفتابی دقت‌کنید که رنگ‌های پاستلی برای پوست صورت روشن و رنگ‌های تیره و گرم برای پوست‌های تیره گزینه‌های مناسب هستند.

 

عینک آفتابی‌های برتر تابستان و پاییز

در تابستان و پاییز سال هر کس را که ببینید، عینک آفتابی با لنز رفلکس زده است. بله، مد سالهای 1980 برگشته و چرخه دوباره تکرار شده‌است. در تابستان امسال عینک‌های لنز رفلکس یا همان آینه‌ای، در کت واک‌های هفته مد، خیابان‌ها و نزد سلبریتی‌ها کولاک کرده اند. از جسیکا آلبا گرفته تا بیانسه و کیت هادسن، همه و همه ماه‌های پایانی سال را با عینک‌های لنز رفلکس سپری می کنند.

 

خرید اینترنتی عینک آفتابی زنانه

 

  1. عینک آفتابی لنز رفلکس با فریم خلبانی Aviator Mirrored Sunglasses

عکس عینک آفتابی طرح 2

این مدل عینک آفتابی برای اولین بار در سال 1937 برای خلبانان امریکایی ساخته‌شد و از آن زمان تا کنون از پرفروش‌ترین مدل‌های برند ری بن بوده‌است. عینک‌های آفتابی مدل خلبانی یا Aviator برای اکثر فرم‌های صورت، به خصوص فرم صورت بیضی بسیار مناسب هستند. عینک‌های شیشه رفلکس مدل خلبانی تلفیقی هنرمندانه از دیزاین کلاسیک با المان های ترندی روز هستند.

عکس عینک آفتابی طرح 1

عینک آفتابی مدل  RB-3025 112/19   از برند امریکایی ری بن Ray Ban که ساخت کشور ایتالیا است، با مدل Aviator یا عینک خلبانی با لنز رفلکس سبز Green Flash طراحی شده‌است. این عینک دارای فریم طلایی مات ساده و لنز آینه‌ای است که قدرت دید دقیق و واضحی به شما می‌دهد. این عینک محافظ 100% در برابر اشعه UV خورشید است و از آسیب به چشم و پوست اطراف چشم جلوگیری می‌کند.

عکس عینک آفتابی طرح 3

عینک آفتابی مدل RB-3025 112/69 از برند امریکایی ری بن Ray Ban که ساخت کشور ایتالیا است، با مدل Aviator یا عینک خلبانی با لنز رفلکس نارنجی Orange Flash طراحی شده‌است. این عینک دارای فریم طلایی مات ساده و لنز آینه‌ای است که قدرت دید دقیق و واضحی به شما می‌دهد. این عینک محافظ 100% در برابر اشعه UV خورشید است و از آسیب به چشم و پوست اطراف چشم جلوگیری می‌کند.

 

  1. لنز رفلکس با فریم گرد Round Flat Mirrored Sunglasses

عکس عینک آفتابی طرح 4

فریم عینک آفتابی گرد ری بن که با لنز تخت تلفیق شده الهام گرفته از دوره کلاسیک است. این قاب‌ها کاملا سبک و راحت و در عین حال مستحکم و بادوام است. جالب این که این نوع قاب در حالی‌که کلاسیک به‌نظر می‌رسد، با مدرن‌ترین تکنولوژی روز عینک‌سازی ساخته شده‌است.

عکس عینک آفتابی طرح 6

عینک آفتابی مدل 3447 112/30 برند امریکایی ری بن Ray Ban که ساخت کشور ایتالیا است، با مدل Round Flat یا قاب گرد با لنز تخت با لنز پولاریزه رفلکس آبی Blue Flash طراحی شده‌است. این عینک دارای فریم طلایی ساده و لنز آینه‌ای است که قدرت دید دقیق و واضحی به شما می‌دهد. این عینک محافظ 100% در برابر اشعه UV خورشید است و از آسیب به چشم و پوست اطراف چشم جلوگیری می‌کند.

عکس عینک آفتابی طرح 7

عینک آفتابی مدل 3447 112/4k از برند امریکایی ری بن Ray Ban که ساخت کشور ایتالیا است، با مدل Round Flat یا قاب گرد با لنز تخت با لنز رفلکس بنفش یاسی Lilac Flash طراحی شده‌است. این عینک دارای فریم طلایی ساده و لنز آینه‌ای است که قدرت دید دقیق و واضحی به شما می‌دهد. این عینک محافظ 100% در برابر اشعه UV خورشید است و از آسیب به چشم و پوست اطراف چشم جلوگیری می‌کند.

 

عکس عینک آفتابی طرح 8

فروشگاه اینترنتی مدیسه مجموعه‌ای ارزشمند از عینک‌های آفتابی اوریجینال برند Ray Ban را با قیمت‌هایی باورنکردنی به شما ارائه کرده‌است. برای خرید کلیک کنید.

 

خرید اینترنتی عینک آفتابی مردانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *