چطور روز ولنتاین را تنها بگذرانیم؟

آیا شما هم جزو آن دسته از افراد مجرد و سینگل هستید که روز ولنتاین جزو کسل کننده‌ترین روزها برای شما است؟

همه دوستانتان با عشق خود برنامه‌های رمانتیک چیده‌اند و شما حتی نزدیک‌ترین دوستتان را هم نخواهید دید؟پس با ما همراه شوید تا ولنتاین مجردی شما را به یکی از بهترین ولنتاین‌ها تبدیل کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

در روز ولنتاین، افراد متاهل و عاشق درگیر هدیه دادن به یکدیگر هستند اما مجردها و افراد تنها در این روز چه کاری می‌توانند انجام دهند؟ شما هم می‌توانید از ولنتاین لذت ببرید و خوش بگذرانید. ما در این مقاله ایده‌هایی برای گذراندن ولنتاین گرد هم آورده‌ایم تا شما بتوانید از آن‌ها برای روز ولنتاین ایده گرفته و آن را عملی کنید.

شکلات بخورید

شکلات بخورید

گره‌خوردن روز عشق با شکلات نباید باعث شود از تخفیف‌های بی‌نظیر شکلات و تنقلات که برای روز ولنتاین برگزار می‌شود، دور بمانید. برای خودتان شکلات بخرید، از رژیم مرخصی بگیرید و بگذارید شکلات در بدنتان اندورفین Endorphins ترشح‌کند و اعصابتان را آرام‌کند. قطعا می‌دانید که علم ثابت کرده خوردن شکلات باعث ایجاد سرخوشی و آرامش می‌شود!

گل بخرید

گل بخرید

اگر دور و برتان را گل‌های رز قرمز پر کرده و به شدت تنهاییتان را به شما یادآوری می‌کند، نرگس بخرید. رایحه خوش نرگس زیبا؛ گل خوش‌بوی زمستان که در خانه بپیچد، سرحال خواهید آمد و از حال و هوای عشق و عاشقی دور خواهید‌شد.

مهمانی بروید

شما می‌توانید در روز ولنتاین نوع دیگری از محبت را جشن بگیرید. مهمانی بروید یا مهمانی بدهید. دوستان مجردتان را دور هم جمع‌کنید و آزادی و استقلالتان را جشن‌بگیرید. به دیدن خانواده یا اقوامتان بروید و محبتتان را با آنها تقسیم‌کنید. فیلم و سریال ببینید، پایکوبی کنید، بخورید، بیاشامید و لذتش را ببرید.

خودتان را تحویل‌ بگیرید

اگر به‌تازگی از یک رابطه عاطفی خارج‌شده اید، در روز عشق یک حال اساسی به‌خودتان بدهید. یک خرید اساسی بکنید. به خودتان یک لباس خاص، کیف شیک و یا یک جفت کفش مجلسی هدیه بدهید. یک روز کامل و طولانی را در آرایشگاه، اسپا یا سالن ماساژ بگذرانید و یک مرخصی اساسی به اعصاب و روانتان بدهید. با دست و دلبازی برای خودتان هزینه‌کنید، شما استحقاقش را دارید.

خودتان را تحویل‌ بگیرید

لیست قیمت انواع لوازم آرایش اورجینال

 

در حق دیگران نیکی‌ کنید

اگر به کارما Karma اعتقاد دارید، امسال روز عشق را به نیکی کردن به دیگران بگذرانید. به غریبه‌ها گل هدیه بدهید. در یک خیریه حاضر‌شوید و همکاری داوطلبانه کنید. مبلغی را به مستمندان اطرافتان هدیه بدهید. به دیگران عشق بدهید تا در سالی که در پیش رو دارید، از دنیا عشق دریافت‌کنید.

خودتان را با دیگران مقایسه نکنید

دست از احساس بدبختی و غم و غصه بردارید. از کجا می‌دانید دوستانی که در این روز تنها نیستند، در باطن خوشبخت هستند؟ داستان زندگی خودتان را به سادگی بپذیرید و بدانید عشق در همین نزدیکی است. به خودتان اجازه ندهید در خاطرات روابط گذشته غرق‌شوید. خودتان را سرگرم و مشغول نگه دارید و اجازه غم و غصه به خودتان ندهید. یادتان باشد این شبی که به‌نظر بسیار طولانی می‌آید، هیچ تفاوتی با شب‌های دیگر سال ندارد. آسان بگیرید تا آسان بگذرد.

ساعاتی را در طبیعت سپری کنید

ساعاتی را در طبیعت سپری کنید

وقت گذراندن در طبیعت برای سلامت شما چه از نظر جسمی چه از نظر روحی بسیار مفید است و در بهبود حال و هوای شما تاثیر بسزایی دارد. پس برنامه ای را ترتیب داده تا مکان‌های جدیدی را کشف کنید. می‌توانید با دوچرخه یا پیاده، به تنهایی یا با دوستانتان این کار را انجام دهید.

کیک یا شیرینی درست کنید.

کیک یا شیرینی درست کنید.

آشپزی علاوه بر داشتن نتیجه‌ای خوشمزه، یک کار درمانی هم محسوب می‌شود و انجام دادن آن بسیار آرامش‌بخش است. ما معتقدیم که شما قطعا شایسته داشتن یک میان وعده شیرین و خوشمزه در این روز هستید. پس دستور پخت مورد علاقه خود را پیدا کرده و دست به کار شوید.

مطالب دیدنی:  طرز تهیه کادایف ؛ جذاب ترین شیرینی استانبولی

دکوراسیون خانه یا اتاق خود را تغییر دهید

دکوراسیون خانه/اتاق خود را تغییر دهید.

اگر مدت‌هاست که به تغییر چیدمان خانه یا اتاق خود فکر می‌کنید، امروز وقتش آن رسیده که ایده‌های خود را عملی کنید! حتی یک تغییر کوچک هم کفایت می‌کند. عوض کردن روکش کوسن‌های مبل، یا تعویض بالش‌های تخت‌خوابتان برای راحتی بیشتر شما می‌تواند تفاوت زیادی را ایجاد کند.

مطالب دیدنی:  دکوراسیون مینیمال و جذابیت فوق‌العاده خانه شما

روز ولنتاین را بخوابید

بخوابید

بله! درست است. اگر انجام کارهایی که تا اینجا به شما پیشنهاد دادیم برایتان دشوار است یا حوصله آن‌ها را ندارید، می‌توانید این روز بخصوص را در رختخواب بمانید، چرت بزنید و خستگی هفته گذشته را رفع کنید.

 

منبع : sixtyandme

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *