سبک من در دنیای ماگ‌ها

برای کسانی که یک فنجان نوشیدنی‌ گرم مثل چای، قهوه، دمنوش و هر چیزی از این دست را، مثل یک دوست صمیمی همیشه در کنار خود دارند، انتخاب یک لیوان ماگ که نوشیدنی‌شان را در آن می‌نوشند، درست مثل یکی از انتخاب‌های مهم و چالش‌برانگیز زندگی است و البته وقتی همدم جذابشان را پیدا کردند که هم توی دست خوب جای می‌گیرد و هم حس خوبی بهش دارند، دیگر یک دل نه صد دل عاشقش می‌شوند و به تلاش خود برای یافتن فنجان مورد نظر پایان می‌دهند!

 

ماگ شخصی من - 1

 

اما گاهی هم ماجرا به یک فنجان ختم نمی‌شود! کسانی هم هستند که اعتقادی به وفاداری ندارند و برای هر جور نوشیدنی، هر مکان مخصوص نوشیدنِ نوشیدنی و هر هوایی برای خواستنِ نوشیدنی، یک فنجان بخصوص دارند. یک فنجان برای چای، یک ماگ برای قهوه، یک لیوان شیشه‌ای برای دمنوش و یک فنجان مسافرتی برای راه!

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

فعالیت روزانه خود را در نظر بگیرید

چه کسی بدش می‌آید که در یک فنجان خوش‌برورو و ظریف چای بنوشد؟ البته که هیچکس! ولی برای کسانی که دائم در عجله و رفت‌وآمدند و یا کسانی که عادت دارند قهوه صبحگاهی‌شان را در راه محل کار یا دانشگاه بنوشند، این ایده ابدا پیشنهاد نمی‌شود. پس اگر شما هم یک انسان “قهوه‌خور در راه” هستنید یک ماگ دردار مسافرتی بگیرید و خیال خودتان را راحت کنید. این ماگ‌ها علاوه بر اینکه قهوه شما را گرم و تازه نگه می‌دارند، مراقب آن هستند که قطره‌ای از آن بر روی لباس شما نریزد و هم اینکه هر لحظه از روز که شما نیاز به یک قلپ انرژی داشتید، سریع به دادتان می‌رسند.

 

ماگ و سبک زندگی 2

 

فنجانی بگیرید که خوشحالتان می‌کند

عجیب است اما فنجانی که قهوه صبحگاهی‌تان را در آن می‌نوشید، تاثیری مستقیم با حال و روزتان در ادامه دارد. برای همین بهتر است حال و هوای فنجان‌تان را یک حال وهوای خوش انتخاب کنید. مثلا یک ماگ رنگی که از یکی از سفرهایتان برای خودتان جایزه خریده‌اید و یا یک ماگ ساده که می‌توانید با یک ماژیک پاک‌نشو رویش را به سلیقه خودتان نقاشی کنید و تنوعی تازه به آن بدهید.

 

ماگ شخصی من - 2

به سایز ماگ هم اهمیت بدهید

اگر جزء قهوه‌خورهای حرفه‌ای هستید که هرچقدر هم که قهوه می‌نوشید برایتان کم است و فشارتان پایین نمی‌آید، یک ماگ خیلی بزرگ برای شما بهترین گزینه است. ولی اگر در مورد داستان قهوه یک آماتور به حساب می‌آیید، بهتر است با انتخاب یک ماگ بزرگ خودتان را نترسانید و به دنبال یک ماگ کوچک و جمع و جور باشید که همان اول کار حسابی ازتان دلبری کند!

 

خرید انواع ماگ سرامیکی و حرارتی

 

ماگ شخصی من - 4

چند ماگ در رنگ‌های مختلف داشته باشید

همانجور که گفتیم بعضی‌ها فقط و فقط یک ماگ دارند و حاضر نیستند هیچ رقیبی برای آن بتراشند. اما من به شخصه حدود بیست و پنج عدد ماگ در شکل‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف دارم! سه تا پشت میز کارم، حدود بیست تا در خانه و دو تا هم خانه‌ی دوستانی که بیشتر به خانه‌شان رفت و آمد دارم. ممکن است تعجب کنید اما من هر روز نوشیدنی‌ام را با توجه به مود آن لحظه‌ام در یکی از این ماگ‌ها می‌نوشم. گاهی روی مود یک ماگ زرد جیغ هستم و بعضی روزها یک ماگ راه راه را انتخاب می‌کنم. ماگ‌های من قسمتی از لایف استایل من هستند که در هر کدام نشانه‌ای از من وجود دارد.

ماگ شخصی من - 6

 

با انواع بهترین ماگ های موجود در بازار آشنا شوید

 

به خودتان یک ماگ یک هدیه خاص بدهید

من تقریبا ماهی چند بار برای کودک درونم یک هدیه هیجان‌انگیز می‌گیرم. برای این که کمتر غر بزند و بهانه بگیرد و بیشتر به حرف‌های منطقی من گوش کند! به‌هرحال ماگ یکی از آن هدیه‌های جذاب و البته ارزانی است که آدم می‌تواند هر از گاهی به خودش تقدیم کند و صبح فردا را با این فکر دلچسب بیدار شود که “هی بیدار شو! قرار است در فنجان جدیدت قهوه بخوری!”

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

2 دیدگاه در “سبک من در دنیای ماگ‌ها

  1. پریا گفت:

    چقدر قشنگ بود. مرسی.

  2. حامد باباباشی گفت:

    مطلب بسیار زیبایی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *