یک روز دیویدبکهام بودن

دیوید بکهام امروز دیگر فقط یک فوتبالیست معروف و خوش‌قیافه نیست، بلکه به یک آیکون استایل و مد تبدیل شده که اکثر آقایان و پسرهای جوان تمایل دارند از او برای انتخاب لباس‌هایشان الهام بگیرند.

 

بچه‌های خوش‌پوش بکهام و فصل سرما

نوبتی هم که باشد، در دنیای خوش‌تیپ‌ها نوبت می‌رسد به بچه‌های خوش‌پوش ویکتوریا و دیوید بکهام. دیوید و ویکتوریا سه پسر و یک دختر دارند و ژن‌های بی‌نقصشان را به همراه سلیقه و استایل مثال‌زدنی‌شان، یکجا به آنها منتقل کرده‌اند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

بچه‌های خوش‌پوش بکهام و فصل سرما

 

بروکلین هفده ساله را درسمت راست تصویر با یک شلوار کتان آجری، کاپشن سرمه‌ای و کفش کژوال طوسی می‌بینیم. رومئوی چهارده ساله در مرکز تصویر با یک ژاکت طرح‌دار، شلوار قهوه‌ای مخمل و کفش‌های کژوال سرمه‌ای دیده می‌شود. در سمت چپ تصویر کروز یازده ساله با یک کاپشن پفکی آبی رنگ ، شلوار جین آبی و کفش‌های ورزشی کرم رنگ مشغول پیاده‌روی است و دختر ته‌تغاری دیوید و ویکتوریا به نام هارپر هم با یک کاپشن یقه خز، پیراهن چهارخانه سفید و آبی و کفش‌ عروسکی آبی در آغوش مادرش جا خوش کرده‌است.

 

چند روز گذشته دیوید بکهام در فرودگاه دیده شد. ترکیب زیبای کت تک بکهام به همراه شلوار جین تضاد جالبی در سبک لباس ایجاد کرده که باعث می‌شود این ست برای موقعیت‌های مختلف نیمه رسمی و غیررسمی قابل استفاده باشد. ست شدن رنگ کت و شلوار بکهام حکایت از سلیقه خاص او و علاقه‌اش به ایجاد هارمونی در رنگ‌ها دارد. این هماهنگی در انتخاب رنگ تی‌شرت و کفش بکهام هم رعایت شده‌است. کمربند چرمی قهوه‌ای رنگ نقطه عطف این ست است. استایلیست بکهام به طرز هوشمندانه‌ای با استفاده از سبک کلاسیک و ماندگار چرم قهوه‌ای، رنگ‌های سرمه‌ای و سفید  را به هم گره زده‌است.

 

مدیسه هم برای شما یک ست semi-casual یا نیمه رسمی شبیه لباس دیوید بکهام انتخاب کرده تا از آن برای انتخاب لباس خودتان یا خریدآنلاین هدیه برای همسرتان ایده بگیرید. با الهام‌گرفتن از این تیپ و خرید کالاهای مشابه می‌توانید مطمئن باشید که نگاه‌ها در هر جمعی به سمت شما برخواهد گشت.

 

بهترین لباس بچگانه مارک

چرا فوتبال؟ چه بازیکن فوتبالی

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

2 دیدگاه در “یک روز دیویدبکهام بودن

  1. راهله گفت:

    خیلی زیبا

  2. حسام گفت:

    خدایا ما رو دیوید بکهام کن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *