عکس ترند لباس بهار و تابستان

⁣Jumpsuit یا همان سرهمی را به خاطر بسپارید؛ چون این روزها هرجا فشن‌شویی برگزار می‌شود، سرهمی‌های زنانه بخش مهمی از آن را تشکیل می‌دهند. این روزها دیگر سرهمی‌ها چنان تنوعی دارد که برای همه فرم‌های هیکل و قد و وزن‌های مختلف مناسب است. در انتخاب سرهمی به این دقت کنید که هر چه بالاتنه سرهمی کوتاه‌تر و کمر آن بالاتر باشد، پاهای شما را کشیده‌تر و قد شما را بلندتر نشان می‌دهد. ترکیب یک سرهمی با کفش رسمی پاشنه بلند و مانتوی بلند جلوباز می‌تواند گزینه مناسبی برای عید امسال باشد. هنگام خرید سرهمی حتما با آن بنشینید تا از راحتی و سایز مناسب فاق آن اطمینان حاصل‌کنید. تصویر سمت چپ یکی از محبوب‌ترین سرهمی‌های هفته مد پاریس را نمایش می‌دهد که به برند بزرگ فرانسوی هرمس Hermes تعلق دارد. دو تصویر دیگر از فشن‌شوی برندهای Isabel Marant و Vanessa Seward انتخاب شده‌اند.

 

عکس ترند لباس بهار و تابستان - 5

 

سرهمی مشکی؛ ایده شیک جسیکا بیل

⁣چندی پیش از تیپ جاستین تیمبرلیک Justin Timberlake برایتان گفتیم؛ شاید دوست داشته‌باشید بدانید همسر خوش‌چهره این خواننده پاپ چه تیپی دارد. جسیکا بیل Jessica Biel بازیگر 35 ساله امریکاییِ قدبلند و خوش‌تیپ از ستاره‌هایی است که تیپ‌های بِروز و جذابش ایده‌های خوبی برای انتخاب لباس به‌ما می‌دهد. جسیکا که در این تصویر در برنامه طنز جیمی فالن دیده می‌شود، با به‌کارگرفتن ترند سرهمی تیپ جذابی زده‌است که کشیدگی اندام متناسبش را در معرض دید گذاشته‌است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

عکس ترند لباس بهار و تابستان - 4

 

در مجموعه جدید تابستان 2017 برند سوئدی H&M که چند هفته‌ای است در مدیسه به فروش گذاشته شده، سرهمی‌های جذاب مشکی با مدل‌های متنوعی می‌بینیم که گزینه مناسبی برای مهمانی‌ها و عروسی‌های تابستانی هستند. سرهمی‌هایی که در تصویر می‌بینید، با وارد کردن کدشان در کادر جستجوی سایت مدیسه قابل خریداری هستند.

 

کیتی پری و سرهمی‌های امسال

⁣این روزها بازار لباس‌های سرهمی چنان داغ است که حتی کِیتی پری Katy Perry با سلیقه عجیبش هم مطیع و رام این #ترند جذاب و کاربردی شده‌است.
کِیتی که در ایران با نام کَتی هم معروف است در این تصویر در حال ترک‌کردن استدیوی NBC در نیویورک دیده می‌شود. کیتی سرهمی‌اش را با یک کفش نوک‌تیز و پاشنه‌بلند ست کرده است. پیشنهاد ما برای یک تیپ شیک و رسمی با ایده از لباس کیتی، یکی از این سرهمی‌های مجموعه‌های جدید Zara یا Wallis است.

 

عکس ترند لباس بهار و تابستان - 3

 

سرهمی‌های کمردار به رنگ‌های مشکی، قرمز یا سرمه‌ای از برند انگلیسی Wallis انتخاب مناسبی برای خانم‌های لاغر و خوش‌اندام هستند. خانم‌هایی که اضافه وزن دارند، می‌توانند سرهمی‌های بدون کمر آستین‌دار یا بی‌آستین از برند اسپانیایی Zara را انتخاب‌کنند تا اضافه‌وزن‌شان کمتر به‌چشم بیاید و کشیده و لاغر دیده‌شوند. پیشنهاد ما برای ست کردن با این سرهمی‌ها یکی از کفش‌های مجلسی مشکی از برند امریکایی Nine West است.

 

لیست قیمت انواع سرهمی زنانه

 

با سرهمی کوتاه به جنگ تابستان می‌رویم!

⁣امسال که از ابتدای سال ترند سرهمی‌های زنانه در دنیای مد غوغا کرده، فرصت مناسبی برای سرک کشیدن به مجموعه سرهمی‌های کوتاه مدیسه هم هست. این سرهمی‌ها که به نام Romper شناخته می‌شوند ترکیب جذاب و جالبی از یک تاپ و شلوار متصل به هم هستند که بعضی از آنها به تنهایی و بعضی همچون اوورآل با تاپ در زیر لباس پوشیده می‌شوند.

 

عکس ترند لباس بهار و تابستان - 1

 

سرهمی‌هایی با پارچه‌های لَخت و لطیف مناسب مهمانی و دورهمی و سرهمی‌های جین و کتان مناسب پوشیدن در منزل و مسافرت هستند. سرهمی‌های کوتاه یا رامپر پاهای شما را کشیده و شما را قدبلندتر به چشم می آورند. سرهمی‌هایی که در تصویر دیده می‌شوند قابل تهیه از سایت مدیسه با جستجوی کدی هستند که در کنارشان دیده می‌شود.

 

سرهمی بپوشید؛ آن هم گل گلی!

⁣بهار است و همان طور که گفتیم، لباس‌های سبُک و نازک گل‌دار برای این فصل بسیار مناسب است. حالا تصور کنید که چند تا از ترندهای بهاری امسال با هم ترکیب شوند؛ در این تصویر که برگرفته از هفته مد نیویورک است، لباس‌هایی را می‌بینیم که با مخلوط کردن ترندهای پیراهن چین‌دار بلند با طرح‌ گل و یا سرهمی با پارچه گل‌دار ترکیب چشم‌نواز خنکی برای فصل بهار ایجاد کرده‌اند. بهار امسال داستان دنیای مد پر از موج و تاب و چین و شکن است!

 

عکس پیراهن بهار و تابستان

 

۱۵ ایده برای داشتن یک استایل زنانه جذاب

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *