هالووین دیگر برگ چه درختی است؟

چند سالی است که در گوشه و کنار کلمه هالووین به گوشمان می‌خورد. جشن گرفتن هالووین در ایران از پوشیدن لباس‌های بالماسکه شروع شد و کم‌کم به سمت برگزاری مهمانی‌های بالماسکه برای بزرگسالان هم رفت. دیگر همه جوان‌ها می‌دانند که در شب هالووین قرار است لباس مبدل بپوشند و در جشن‌های بالماسکه مانند خوش بگذرانند. شاید دیگر اینکه هالووین چه لطفی قرار بود برای کودکان داشته باشد، از خاطرها رفته باشد. در این مطلب قصد داریم درباره Trick or Treat یا مراسم بانمک قاشق زنی در هالووین برایتان صحبت کنیم.

 

خرید هالووین - 1

قاشق‌زنی در هالووین رسمی است که در کشورهای انگلیسی‌زبان انجام می‌شود. این مراسم فقط و فقط به کودکان تعلق دارد. اگر شما بزرگسالی ساکن امریکای شمالی باشید، به احتمال زیاد قبل از رسیدن شب هالووین به جای اینکه به فکر آن باشید که چه بپوشید، به فکر تهیه شکلات و آبنبات برای کوچولوهایی خواهید بود که برای Trick or Treat به در منزل شما خواهند آمد. در این شب کودکان کیسه به دست با لباس‌های مبدل فانتزی در دسته‌های چندتایی به همراه یکی از پدر و مادرها در محله خود راه‌می‌افتند و در خانه‌ها را می‌زنند و با شادی سوال می‌کنند Trick or Treat؟
منظور از این سوال چیست؟

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

عجیب ترین روزهای جهانی: از روز جهانی چرت زدن تا توالت

خرید هالووین - 2

این سوال نوعی تهدید کودکانه است! یعنی اگر آبنبات یا شکلات(Treat) یا همان قاقالی‌لی خودمان را به من ندهی، تو را با شکلک یا حقه‌ای (Trick) خواهم ترساند! البته این تهدید الان دیگر فقط تبدیل شده به یک عبارت مرسوم چون همه کودکان در همه خانه‌ها Treat یا همان شکلات و آبنبات را دریافت می‌کنند. جالب است بدانید تعداد زیادی از کودکان شب هالووین از دل درد ناشی از پرخوری خوابشان نمی‌برد!

 

خرید آنلاین انواع شکلات، تافی، آبنبات و نوتلا

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “هالووین دیگر برگ چه درختی است؟

  1. behnoush گفت:

    بسیارعالی.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *