چهارچوب‌های‌ (dress code) لباس عروسی، در دهه گذشته آزادتر شده است که این باعث می‌شود که دست ما برای انتخاب استایل خود باز باشد. به طور مثال حتی می‎‌توانیم لباس مجلسی کژوال بپوشیم!

این مسئله موجب شده‌است تا به دور از دنیای همیشگی لباس‌های مجلسی زنانه برای عروسی و با قدرت اختیار بیشتری استایل خود را انتخاب کنیم، حتی می‌توانیم به سراغ “پیراهن کوکتل” برویم که به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای جشن‌های مدرن تبدیل شده‌است. اگر شما هم به زودی مراسمی در پیش دارید و به دنبال مدل لباس عروسی جذاب هستید، این مطلب را از دست ندهید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

لباس کوکتل

لباس مجلسی یقه خشتی

لباس کوکتل چگونه لباسی است؟ تعاریف مختلفی برای آن وجود دارد، اما به‌طورکلی، به پیراهنی با قد مینی یا میدی گفته می‌شود. این پیراهن از لباسی که برای تولد دوستانه می‌پوشیم رسمی‌تر است، اما میزان رسمی بودن لباس عروسی نرمال را ندارد. پیراهن کوکتل را می‌توانید در طیف وسیعی از مراسم بپوشید. به‌علاوه، باید اضافه کنیم که برندهای بزرگ، مدل‌های کوکتل زیادی در کالکشن‌های جدید خود عرضه کردند. در بالا مجموعه‌ای از انواع لباس‌های عروسی کوکتل را می‌بینیم.

عکس سمت راست پیراهنی ساده و در عین حال شیک را نشان می‌دهد. همانطور که می‌دانیم یقه در لباس نقش اساسی ایفا می‌کند و مدل یقه خشتی یا زاویه‌دار در سال‌های اخیر، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌ است. ترکیب رنگ ملایم صورتی و دامن میدی کلوش، حس زنانگی را منتقل می‌کند.

لباس عروسی ریش ریش

لباس عروسی ریش ریش

لباس‌های ریسه‌ای و رنگ‌های نئونی یکی از ترندهای سال 2022 است. اگر طرفدار ریسه در لباس باشید این پیراهن ماکسی One-Shoulder برای شما جذاب خواهد بود. این لباس مخصوص مراسم عروسی با رنگ و مدل منحصر به‌فرد خود می‌تواند باعث جلب توجه اطرافیان شود. اگر عاشق پر در لباس هستید و لباس عروسی پوشیده دوست دارید، پیشنهاد ما به شما پیراهن میدی زرد رنگ با سرآستین‌های پوشیده با پر است. این مدل از طراحی‌ها در لباس، حس لوکس بودن را با خود یدک می‌کشند.

خرید پيراهن‌های ترندی

مدل لباس عروسی جدید چین‌دار (ruched)

لباس چین‌دار

یکی از مدهایی که از سال‌های گذشته دوباره به چرخه مد بازگشته است، لباس چین‌دار است. این مدل برای سلایق خاص جذاب است و برای برخی ممکن است زیبایی خاصی نداشته باشد.

لباس عروس جدید برش‌دار (cutout)

لباس عروس جدید برش‌دار

استفاده از برش در لباس، در سال‌های اخیر به خصوص 2021 و 2022 بسیار محبوب شده است. اگر از طرفدارن ترند هستيد، به اين مدل توجه ويژه داشته باشید. چراکه اين مدل جزو داغ‌ترین مدهای دنيای مد محسوب می‌شوند.

لباس عروسی لوکس

لباس‌های عروسی لوکس، از پارچه‌های مرغوب و گران قیمت تهیه می‌شوند و در دوخت و برش آن‌ها دقت و وسواس خاصی بکار گرفته شده است. این لباس‌ مجلسی مخصوص تالار عروسی است. برای داشتن یک استایل لاکچری می‌توانیم از رنگ‌های مختلف استفاده کنیم؛ مثل صورتی كه در این لباس ساتن one shoulder بدون آستین زيبايی باشكوهی دارد.

لباس مجلسی یقه رومی

اگر جز آن دسته از افراد هستيد که تمايلی به جلب توجه ندارند، پیشنهاد ما به شما این لباس مجلسی زنانه است. رنگ طوسی در تركيب با مدل جذاب و خاصی كه دارد، به اين ظاهر وقار و شكوه بخشیده است.

لباس مجلسی با وقار

اگر طرفدار لباس عروسی پفی باشید، این مدل مخصوص شماست. پیلی‌‌های دامن آن در کنار مدل یقه به اندام شما فرم خواهد داد. نظرتان در مورد این ترکیب رنگ‌های جذاب چیست؟

لباس پیلی دار

اگر عاشق استایل‌های با ابهت هستید و در پی آن هستید که با ظاهر خود افراد را تحت تاثیر قرار دهید، این مدل برای شماست!

کت شلوار مجلسی

مشکی همیشه جذاب است و حسی از خاص بودن به ما می‌دهد. این مدل جذاب هم پوشیده است و هم مناسب لوکس پسندان.

پارچه براق در کنار رنگ قرمز و آستین های کلوش، ظاهری الگانت، زنانه و لاکچری را القا می‌کند.

برای مناسبت های مختلف چی بپوشم؟ بهترین پیشنهادها را ببینید

لباس مجلسی براق

یکی از ویژگی‌های برجسته لباس عروسی لاکچری، دست دوز بودن آن است. به لباس‌های زیر دقت کنید و اگر  دوست دارید توجه‌ها را به سمت خود جلب کنید، می‌توانید از این پارچه‌ها و مدل‌ها استفاده کنید.

لباس عروسی لاکچری

مدل لباس عروسی کلاسیک

بعضی مدل‌های لباس عروسی هم هستند که تاریخ انقضا ندارند. یعنی در هر زمانی می‌توان از آن استفاده کرد. این خاصیت، باعث می‌شود که آن‌ها همواره شیک و به روز باشند. در ادامه 2 نمونه لباس عروسی که همیشه هیچ زمان دمده نمی‌شوند را می‌بینید.

دامن های A-line از گذشته های دور بسیار مورد استقبال بوده است و ظاهری زنانه به افراد می‌دهد. این مدل لباس عروسی سفید که همراه یقه v و آستین سه ربع است همواره شیک می‌ماند.

دامن های A-line

یکی از مدل‌های کلاسیک و پرطرفدار در دنیای مد، پیراهن مشکی کوتاه است که شما در هر زمان قادر خواهید بود از آن استفاده کنید. این پیراهن جادویی همزمان هم شیک و هم مينيمال هستند.

لباس مشکی کلاسیک

لباس عروسی پفی

مدل لباس با دامن پفی برای مراسم عروسی هم طرفداران خاص خود را دارد. لباس‌های پفی بلند معمولا مورد توجه زنان قرار می‌گیرد و لباس عروسی پفی کوتاه و میدی معمولا از سوی دختران جوان مورد استقبال قرار می‌گیرد. در ادامه چند مدل از آن را می‌بینیم.

این رنگ صورتی در کنار طراحی جذاب و رویایی‌ که دارد برای دختران و زنان جوان عالی است. چقدر یک لباس می‌تواند جذاب باشد! این لباس آستین پفی به همراه دامن پفی‌اش برای دختران خردسال طراحی شده است.

دو نمونه لباس عروسی پفی بلند که پرطرفدار هستند را در زیر می‌توانید ببینید.

لباس عروسی پفی

در این مطلب به بررسی انواع لباس عروسی جدید و لاکچری که همیشه مد هستند، پرداختيم. از ترندهای مدل لباس عروسی امسال می‌توان به لباس عروسی برش‌دار، چین‌دار، ریش‌ ریش‌های دلربا، ترکیب‌های رنگی پرانرژی، یقه‌های خشتی و… اشاره کرد. بسیاری از افراد معتقدند در شبی که تنها یک‌بار در عمر اتفاق می‌افتد باید لوکس‌ترین باشند و از این رو طرفدار مدل لباس عروس لوکس و گرانقیمت هستند که موقع خرید آن باید به جنس پارچه، دوخت و دست دوز بودن آن توجه کنند. لباس عروسی کلاسیک را می‌توان به عنوان بهترین انتخاب برای افرادی که به محیط زیست اهمیت می‌دهند و در عین حال طرفدار شیک و به روز بودن هستند، معرفی کرد.

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *