25 مدل لباس مجلسی جدید

پوشیدن لباس تکراری برای بسیاری از بانوان در مجالس چندان خوشایند نیست. البته انتخاب لباس مجلسی جدید که بتواند توجه همگان را به خود جلب کند نیز گاهی بسیار سخت است. به خصوص اگر ندانیم که مکان مورد نظر کجاست یا به طور کلی چه تمی برای مهمانی در نظر گرفته شده است. ویژگی منحصر به فرد لباس مجلسی زنانه این است که در قسمت بالاتنه آن کار شده و معمولا قسمت پایین تنه از دامن بلند استفاده می‌شود.

البته امروزه با توجه به تنوع و در نظر گرفتن سلایق مختلف، لباس‌های ساده در عین حال شیک با دامن کوتاه زنانه نیز بسیار ترند هستند. در اینجا می‌خواهیم از مدل لباس مجلسی ترند سال صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

همانطور که پیش‌تر گفتیم تنوع در طراحی و دوخت لباس مجلسی بسیار زیاد شده است. لباس مجلسی بلند و کوتاه با برش‌های مختلف، طرح‌های گوناگون روی پارچه، پارچه‌های اضافی، گیپور، دانتل و حریر در بازار موجود بوده و هر شخص می‌تواند نسبت به بودجه و سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشد. برای تهیه لباس می‌توانید هم به سراغ فروشگاه آنلاین بروید و هم به صورت حضوری از مغازه‌ها خرید کنید. در ادامه به 35 مدل لباس مجلسی مد سال اشاره خواهیم کرد.

لباس مجلسی بنفش سلطنتی

لباس مجلسی بنفش سلطنتی

لباس مجلسی جدید و قدیم در مورد انتخاب این رنگ صدق نخواهد کرد؛ زیرا این رنگ زیبا که در لباس مجلسی جذابیت چشمگیری دارد، هرگز از مد نخواهد افتاد.

بستن پاپیون در قسمت شانه

بستن پاپیون در قسمت شانه

ایجاد پایپون و گره در قسمت‌های مختلف لباس بسیار جالب بوده و با وجود سادگی، لباس زنانه شیک را خلق می‌کند.

پارچه با طرح کهکشانی

پارچه با طرح کهکشانی

امروزه طرح‌های بسیار جذاب و متنوعی را می‌توان روی پارچه‌های لباس مجلسی مشاهده کرد. مدل کهکشانی یکی از این طرح‌ها بوده که بیشتر مناسب لباس مجلسی کوتاه است.

مدل پوشیده

مدل پوشیده

برای بسیاری از بانوان لباسی که هیچ قسمتی بدن را نشان ندهد، بسیار مهم است. برای این دسته از افراد نیز مدل‌های لباس مجلسی جدید پوشیده در بازار عرضه شده است.

چاک در قسمت جلو

چاک در قسمت جلو

لباس مجلسی چاک‌دار یکی از مدل‌های محبوب خانوم‌ها بوده و انواع لباس مجلسی از چاک بهره زیادی را می‌برند.

مدل حریر با دانتل

مدل حریر با دانتل

به راستی که ترکیب حریر و دانتل می‌تواند ده‌ها مدل لباس بی‌آفریند. دانتل و حریر به تنهایی باعث جذابیت لباس خواهند شد و تقریبا می‌توان گفت اغلب لباس مجلسی 2023 بهره‌ای از این دو پارچه می‌برند. اما ترکیب دانتل و حریر در کنار یکدیگر لباسی خاصی را می‌آفریند.

مدل دامن یوک

مدل دامن یوک

این مدل دامن یک برش در قسمت بالا داشته که بنا به نظر طراح می‌تواند پهن یا باریک باشد. این مدل دامن زیبا همیشه مد بوده و محدودیتی برای قد نیز ندارد. این مدل دامن مجلسی جدید برای تمامی افراد با سنین مختلف مناسب است.

لباس مجلسی با برش در قسمت کمر

برش در قسمت کمر

برش در قسمت‌های مختلف لباس نه تنها باعت جذاب شدن بیشتر آن خواهد شد بلکه در بعضی از موارد تن خور لباس را نیز بهتر می‌کند. یکی از قسمت‌های رایج و مورد علاقه طراحان لباس برای ایجاد برش قسمت کمر است.

قیمت ترندهای لباس مجلسی زنانه جدید

 

مدل دانتل

مدل دانتل

دانتل به پارچه‌ای می‌گویند که از جنس کتان یا ابریشم بافته‌شده است. دانتل در مدل‌های بسیار متنوع و مختلفی وجود دارد. برجسته، کار شده و کار نشده سه مدل رایج در بازار بوده که نقش تعیین کننده‌ای روی قیمت دانتل دارند. زمینه ساده و اشکال برجسته از مهمترین خصوصیات پارچه دانتل هستند.

لباس مجلسی مدل دخترانه

مدل دخترانه

مدل لباس مجلسی جدید دخترانه بیشتر به شکل بلوز و دامن طراحی و دوخته می‌شوند. دختران جوان بیشتر ترجیح می‌دهند از دامن‌های کوتاه و همراه با نیم‌تنه استفاده کنند.

مدل دو بند

مدل دو بند

مدل لباس مجلسی دو بند همانطور که از نامش پیدا است، به وسیله دو بند روی بدن می‌ماند.

مدل رومی

مدل رومی

مدل جذاب رومی که به صورت یک طرفه یا تک آستین دوخته می‌شود، مخاطبان و علاقمندان بسیار زیادی دارد. اما باید این نکته را در نظر گرفت که بسیاری از مدل‌ها در قسمت بالاتنه از مدل رومی الهام گرفته‌اند.

مدل سرهم بندی

مدل سر هم بندی

مدل سرهم‌بندی انواع مختلفی دارد و اگر خلاقیت را چاشنی انتخاب کنیم، می‌توانیم یک لباس مجلسی بروز و کمتر دیده شده بر تن کنیم.

مدل سنگ دوزی

مدل سنگ دوزی

انتخاب لباس سنگ دوزی شده یکی از آن مدل‌هایی است که می‌تواند لباس مجلسی و خیره کننده‌ برای شما به ارمغان بیاورد.

مدل کامیسول

مدل کامیسول

این مدل نوعی لباس مجلسی بوده که به دو رشته نوار و یک خط گردن مزین شده است.

قیمت ترندهای لباس مجلسی زنانه جدید

 

مدل کلاسیک

مدل کلاسیک

وقتی از کلمه کلاسیک استفاده می‌کنیم، منظورمان مدلی قدیمی و هالیوودی نیست؛ بلکه هدف، معرفی مدلی است که مناسب بانوان باکلاس است!

مطالب دیدنی:  30 مدل لباس مجلسی کوتاه ترند سال

مدل کمربند دار

مدل کمربند دار

در این مدل در قسمت کمر برای زیباتر شدن لباس کمربندی تعبیه می‌شود که علاوه بر زیبایی، باعث بهتر ماندن لباس نیز خواهد شد.

پارچه با طرح گل

پارچه با طرح گل

پارچه‌های گلدار متنوعی برای دوخت لباس مجلسی به کار می‌رود که مورد استقبال بانوان جوان و میانسال است. این پارچه‌های گلدار با توجه به طرحی که دارند مناسب استایل‌های متفاوت هستند. به عنوان مثال افرادی که فرم بدنشان به شکل گلابی است، باید دقت داشته باشند که گل‌های پایین تنه را ریز انتخاب کنند.

مدل لایه بندی

مدل لایه بندی

نامش گویا مدلش است. در این مدل از چندین لایه با جنس‌های متفاوت پارچه روی هم استفاده می‌شود.

مدل کوتاه

مدل کوتاه

لباس مجلسی کوتاه فقط مناسب دختران نوجوان نیست و افراد در سنین متفاوت می‌توانند از این مدل بهره ببرند.

مدل پوست ماری

مدل پوست ماری

اگر شما فردی هستید که از اعتماد بنفس خوبی برخوردارید، مدل پوست مار یا پولکی مناسب شما است؛ زیرا با انتخاب و پوشیدن این لباس شما تبدیل به ستاره مجلس خواهید شد.

مدل ماکسی

مدل ماکسی

مدل ماکسی به مدل‌های بسیار بلندی می‌گویند که ممکن است حتی روی زمین نیز کشیده شوند. این مدل می‌تواند در قسمت بالاتنه نیمه عریان یا پوشیده باشد.

لباس مجلسی جدید مدل ماهی

مدل ماهی

مدل ماهی یا پری دریایی لباسی بسیار شیک و زیبا بوده که اغلب استایل‌ها می‌توانند از این مدل بهره ببرند. اگر شما جز افرادی هستید که پایین تنه پری دارید، به دلیل آنکه این قسمت را حجیم نشان می‌دهد، از این مدل استفاده نکنید.

یقه هفت

یقه هفت

مدل یقه هفت یکی از انواع یقه‌های بسیار محبوب و همیشه در بورس است. از این یقه در انواع لباس‌ها استفاده می‌شود. اگر شما فردی هستید که بالاتنه نسبتا پری دارید، این یقه مناسب شما خواهد بود.

یقه هالتر

یقه هالتر

این مدل یقه دور گردن بسته می‌شود و معمولا قسمت شانه‌ها عریان است. البته مدل‌های متنوعی دیگری که کاملا پوشیده است نیز با این یقه طراحی شد‌ه‌اند. اگر شما فردی هستید که شانه‌های خوش فرمی دارید، این مدل مناسب شما است.

مطالب کاربردی :  25 مدل کت مجلسی زنانه جدید

لباس مجلسی دنباله دار

لباس مجلسی دنباله دار

مدل لباس مجلسی جدید 1401 دنباله دار از مدل‌هایی بوده که از دیرباز طرفداران خود را داشته و هیچگاه از دنیای مد به طور کامل خارج نشده است و هرساله ترندهای جدیدی با الهام از آن روانه بازار می‌شوند.

لباس مجلسی پرنسسی

لباس مجلسی پرنسسی.jpg 2

لباس مجلسی پرنسسی

لباس مجلسی پرنسسی

مشخصه اصلی لباس‌های مجلسی پرنسسی دامن بزرگ و پف‌دار بوده که غالبا بخشی از آن نیز بر روی زمین کشیده می‌شود. این مدل لباس مجلسی ایده گرفته شده از پرنسس‌های دیزنی بوده و اکثر دختران و بانوان به این مدل‌ها علاقه بسیاری دارند.

لباس مجلسی با طرح گل

لباس مجلسی با طرح گل

طرح گل یکی از ترندی‌های دنیای زنان بوده که استفاده از آن بر روی لباس‌های مجلسی بسیار مرسوم می‌باشد و دل هر بانویی را می‌برد.

لباس مجلسی شیک 2023

لباس مجلسی شیک 2023

طراحی جذاب قسمت بالاتنه و همچنین رنگ دلربای این لباس مجلسی، آن را به یکی از خاص‌ترین طرح‌های امسال بدل کرده است.

لباس مجلسی با دامن چین‌دار بلند

لباس مجلسی با دامن چین‌دار بلند

لباس مجلسی آستین کوتاه پفی

لباس مجلسی آستین کوتاه پفی

این مدل دارای طراحی نسبتا ساده با رنگ‌های خنثی می‌باشد که در قسمت سرشانه حالت پفی داشته و از جنس تور می‌باشد. این لباس مجلسی به واسطه جنس خود بهترین گزینه برای فصول گرم سال است.

مدل لباس مجلسی دو دامن

مدل لباس مجلسی دو دامن

این مدل در پایین تنه خود دارای شنلی از جنس ساتن بوده  که در اصطلاح به آن مدل دو دامن گفته می‌شود.

مدل لباس مجلسی پری دریایی

مدل لباس مجلسی پری دریایی

فرقی نمی‌کند که شما اندامی لاغر داشته باشید یا چاق، اندام کشیده داشته باشید و یا گلابی شکل، مزیت این مدل لباس این است که برای انواع اندام‌ها متناسب می‌باشد.

لباس شما معرف شخصیت شما است

مطالب پربازدید:  25 مدل لباس مجلسی طرحدار خاص و لاکچری ترند امسال

 

لباس مجلسی از آن دست لباس‌هایی است که انتخابش از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده و اغلب بانوان نهایت دقت و وسواس را برای خرید آن به کار می‌برند. برای انتخاب لباس مجلسی جدید بیش از هر چیز به استایل خود توجه کنید و لباسی انتخاب کنید که پوشیدنش اعتماد بنفس بالایی به شما بدهد. نظر شما چیست؟

شما برای خرید لباس مجلسی به فروشگاه اینترنتی لباس مراجعه می‌کنید؟ آیا از انتخاب خود راضی هستید؟ ما منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

 

منبع : stylesatlife

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *