آرایش تیلور سویفت

دنیای هنر همیشه زیبایی‌های به‌خصوص خود را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد. سلبریتی‌ها هم نقش تاثیرگذاری در ایجاد این جذابیت‌ها ایفا می‌نمایند. حتما نام تیلور سویفت به گوش شما خورده است.

یکی از خوانندگان پرطرفدار آمریکایی که در دنیای خوانندگی با کارهای عامه‌پسندی که انجام داده محبوبیت بسیاری کسب و جوایز ارزشمندی را هم از آن خود کرده است. در این مقاله می‌خواهیم شما را با سبک آرایش تیلور سویفت، روتین مراقبت از پوست او، محصولات آرایشی که مصرف می‌نماید و نکات آرایشی که رعایت می‌کند، آشنا کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

معرفی تیلور سویفت

معرفی تیلور سویفت

خانواده

تیلور آلیسون سوئیفت، خواننده و ترانه‌سرا، روز 13 دسامبر سال 1989 در ایالت پنسیلوانیای ایالات متحده آمریکا چشم به جهان گشود. پدر او اسکات سوئیفت مشاور مالی و مادرش آندره گاردنر سوئیفت هم خانه‌دار می‌باشد. آستین، برادر کوچکترش، یک بازیگر می‌باشد.

موسیقی و افتخارات

معرفی تیلور سوئیفت

سوئیفت در سن 9 سالگی با بازی در یک تئاتر موسیقی به این رشته علاقه بروز داد. او به صورت منظم جهت یادگیری خوانندگی و بازیگری به نیویورک سفر می‌کرد. تیلور تمرکز خود را روی سبک کانتری (country music) معطوف کرد و آخر هفته‌ها را در فستیوال‌ها و نمایش‌های محلی می‌گذارند. جهت پیشرفت در زمینه موسیقی به ایالت تنسی ایالات متحده آمریکا نقل مکان نمود.

در سن 12 سالگی او نخستین ترانه‌ خود را با اسم Lucky you سرود. او در سال 2006 نخستین آلبوم خود به اسم «تیلور سوئیفت» را منتشر کرد و برای همین آلبوم، جوایز متعددی از جمله شاعر منتخب سال 2007 تنسی نشویل، بهترین هنرمند جدید سبک کانتری، برترین بانوی خواننده سبک کانتری و جایزه پرطرفدارترین بانوی خواننده موسیقی سبک کانتری آمریکا در سال 2007 (مشترک با مارتینا مک براید و کری آندروود) را از آن خود نمود.

دومین آلبوم وی Fearless (بی‌باک) نام داشته که تِرَک Love Story (داستان عاشقانه) در این آلبوم دومین ترک پرفروش تاریخ سبک کانتری لقب گرفت. در سال 2009 وی به نخستین هنرمند سبک کانتری تبدیل شد که جایزه MTV Video Music را از آن خود می‌نماید. تیلور سوئیفت 2 بار موفق به کسب جایزه گرمی شد که نخستین بار در سال 2010 و در سن 20 سالگی این افتخار را نصیب خود نمود.

او به جوان‌ترین هنرمند تاریخ گرمی بدل شد که جایزه را نصیب خود می‌نماید. در سال 2011 سوئیفت از طرف مجله‌ بیلبورد به منظور بانوی سال موسیقی شناخته شد. تیلور سوئیفت پرفروش‌ترین هنرمند دیجیتال تاریخ موسیقی می‌باشد.

سبک آرایش تیلور سوئیفت

سبک آرایش تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت بدون آرایش نیز جذاب به نظر رسیده و موهای مجعد منحصربه‌فرد و طبیعی‌ تیلور، او را به سلبریتی متمایزی تبدیل کرده است. در ابتدا باید این را بگوییم که تیلور سوئیفت شخصی نبوده که همواره به مراقبت از پوست خود دقت داشته باشد. حتی در یک برهه زمانی کارهایی انجام داده که بر روی پوست او می‌توانست اثرات ناخوشایندی داشته باشد.

او اعتراف کرد که در سال‌های نوجوانی و اوایل دهه بیست زندگی خود با آرایش می‌خوابید و بعدها متوجه شده که این‌کار سلامت پوست او را به خطر می‌اندازد. بله، حتی کسانی مثل تیلور سوئیفت هم در استفاده از دستمال مرطوب آرایشی در شب کاهلی می‌کردند. ولی از یک برهه به بعد او تصمیم گرفت که به آرایش و پوست خود اهمیت بدهد. فهرستی از نکات طلایی این خواننده در مورد ارایش تیلور سویفت را با هم مرور می‌کنیم.

استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس مراقبت از پوست

استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس مراقبت از پوست

به عکس‌های تیلور سوئیفت در مجلات معروف نگاهی بیاندازید. این خواننده از کرم جادویی شارلوت تیلبری (Charlotte Tilbury Magic) استفاده می‌نماید. کرم مرطوب‌ کننده‌ تیلور سوئیفت دارای هیالورونیک اسید، ویتامین C و ویتامین E می‌باشد. ولی این تنها کرم مرطوب‌کننده‌ مورد استفاده‌ او نمی‌باشد. تیلور از مرطوب‌کننده‌ کیت سامرویل (Kate Somerville moisturizer) هم استفاده کرده که بسیار گران‌تر از کرم قبلی می‌باشد.

عدم تمایل به برنزه کردن

تیلور سوئیفت به برنزه کردن اهمیت چندانی نمی‌دهد. وقتی که در دوران دبیرستان تمامی دختران به فکر برنزه کردن خود بودند من به این مسئله اهمیتی نمی‌دادم. به سولاریوم نمی‌روم، چرا که درازکشیدن حوصله‌‌ام را سر می‌برد. زمانی که زیر نور آفتاب هستم کرم ضدآفتاب می‌زنم. گاهی اوقات برنزه می‌شوم ولی درحقیقت به برنزه کردن فکر نمی‌کنم.

ارایش چشم تیلور سویفت

ارایش چشم تیلور سویفت

شاید برای‌ شما اموزش ارایش تیلور سویفت برای چشم‌ها جالب باشد. او به رسانه‌ استایل کستر (StyleCaster) در این رابطه گفت: در راه سفر به ژاپن و داخل هواپیما متوجه شدم که هیچ‌گونه آرایشی ندارم. درنتیجه به سرویس بهداشتی هواپیما رفتم و با استفاده از روان‌نویس شارپی (Sharpie) برای خود خط چشم کشیدم. از آن زمان به بعد اشتیاق فراوانی جهت کشیدن خط چشم در من ایجاد شد. استفاده از خط چشم مایع را آغاز کردم، چرا که حس می‌کردم که استفاده از آن برای من بسیار ساده است.

تیلور سوئیفت بهترین آرایش چشم را آرایش چشم گربه‌ای دانسته و در‌این‌باره می‌گوید: ابتدا با ضربات ملایم از گوشه خارجی شروع می‌کنم. انحنای خط مژه‌ پایینی‌ام را دنبال کرده و طوری خط را می‌کشم که گویی امتداد آن می‌باشد. پس از آن در امتداد مژه بالایی خطی را می‌کشم و آن را به خط پایین وصل می‌کنم.

قیمت انواع محصولات آرایش چشم اورجینال

 

مدل آرایش تیلور سویفت؛ وسواس لب قرمز

مدل آرایش تیلور سویفت؛ وسواس لب قرمز

در ادامه آموزش آرایش به سبک تیلور سویفت در مورد لب قرمز او صحبت می‌کنیم. او همیشه به آرایش لب قرمز علاقه دارد. از رفتن به خواربارفروشی تا قدم ‌زدن در پارک‌های تِنِسی به همراه همسر خود جوزف متیو آلوین (Joe Alwyn)، همه و همه‌جا او از آرایش لب قرمز استفاده می‌نماید.

ولی چگونه این آرایش را انجام می‌دهد؟ او این تکنیک را از آرایشگرها یاد گرفته است. آن‌ها رژلب قرمز را زده و سپس آن را با استفاده از دستمال پاک می‌کنند. بعد از آن روی دستمال پودر می‌ریزند و آن را روی لب‌های شما فشار داده و یک ‌بار دیگر رژلب را روی لب‌های شما می‌زنند.

مدل مو تیلور سوئیفت و استفاده از محصولات محدود برای مو

مدل مو تیلور سوئیفت و استفاده از محصولات محدود برای مو

تیلور سوئیفت استفاده از محصولات مو را محدود ساخته و از محصولات خاصی استفاده می‌نماید. او نمی‌خواهد فرهای برجسته طبیعی خود را از بین ببرد. موهای فر تیلور سوئیفت شاید چیزی باشد که به دنبال آن می‌باشید. در جریان شوهای موسیقی، او به‌سادگی موهای خود را با استفاده از حالت‌دهنده‌ مارپیچی حرارتی فوری سرامیکی کونیر (Conair Ceramic Instant Heat Spiral Styler) فر می‌نماید.

سوئیفت هرگز موهای خود را رنگ نمی‌کند، چرا که نمی‌خواهد مواد شیمیایی به موهای او صدمه برسانند. درنتیجه اگر به مدل مو تیلور سوئیفت علاقه دارید یکی از نکات طلایی آن عدم استفاده بیش ‌از اندازه از محصولات مو است.

در زمینه مو، تیلور سوئیفت صاحب موهایی بسیار زیبا است. ولی صرف‌نظر از موی فر، سوئیفت در بسیاری از حالات دیگر مو از جمله حالت وحشی، صاف، باب بلند (Long bob) و مجعد هم بسیار جذاب جلوه می‌کند. درنتیجه تعجبی ندارد که عاشق آزمایش مدل موهای متنوع باشد.

نقش سایه چشم در آرایش تیلور سوئیفت

نقش سایه چشم در آرایش تیلور سوئیفت

سوئیفت از سایه‌های خاکی یا رنگ خنثی با سایه چشم مات استفاده کرده تا به آن عمق بیشتری ببخشد. او از یک مداد ابروی با سایه‌ کاملا تیره جهت تقویت ظاهر خود استفاده می‌کند. تیلور سوئیفت با سایه چشم براق نقره‌ای، سایه چشم برنزی و حتی سایه چشم قرمز یا سفید در شوهای موسیقی و مراسم اهدای جایزه حاضر می‌گردد. او اغلب سایه چشم‌های خود را با رنگ لباس خود هماهنگ می‌کند. در بعضی از موارد از آرایش اسموکی چشم هم استفاده می‌نماید.

مطالب کاربردی:  اصول آرایش جنیفر لوپز برای حفظ زیبایی

 

رژیم غذایی تیلور سوئیفت

پیروی از یک برنامه غذایی سالم

شاید برای‌ شما تعجب‌آور باشد که بدانید تیلور سوئیفت به آشپزی علاقه‌ زیادی دارد و عاشقِ خوردن است. او به هیچ عنوان به دنبال یک رژیم غذایی فشرده نیست. سوئیفت علاقه‌مند به غذا بوده و نمی‌خواهد دور از غذایی باشد که به آن علاقه دارد. صبحانه‌ او سنگین، خوشمزه و دارای پن‌کیک گندم سیاه با ژامبونی بر روی آن، پنیر پارمزان و نیمرو می‌باشد. دیگر وعده‌های غذایی سبک‌تر هستند. او غذاهای سبکی مثل سالادها، ساندویچ‌ها، ماست‌ها و گاهی اوقات لاته‌ وانیل را ترجیح می‌دهد.

نوشیدن آب برای تناسب اندام

تیلور سوئیفت به نوشیدن آب کافی در طی روز شهرت دارد. آن‌گونه که خودش می‌گوید روزانه 10 بطری آب می‌خورد و در زمان سفر این مقدار بیشتر نیز می‌شود. نوشیدن مقدار زیادی از آب بدن او را هیدراته نگه داشته و سموم را از بدن وی دفع و از این‌رو به حفظ سلامتی او کمک زیادی می‌کند. نوشیدن آب افزون بر تقویت سیستم ایمنی بدن، زیبایی ظاهر را دوچندان نموده و به چهره درخشندگی طبیعی می‌بخشد.

تمرین شخصی و رفتن به باشگاه

تمرین شخصی و رفتن به باشگاه

گرچه تیلور سوئیفت اندامی مستعد چاقی ندارد، تمرینات مرتبی را انجام می‌دهد. برای او اهمیتی نداشته که تا چه اندازه برنامه کاری شلوغی داشته باشد. او زمانی را برای باشگاه کنار می‌گذارد. با این کار لاغر نمی‌شود ولی تناسب اندام خود را همواره حفظ می‌نماید. او باور دارد که انجام تمرین سبب می‌شود که عرق کند و همین عرق ‌کردن به دفع سموم بدن و جلوگیری از ایجاد چربی کمک می‌نماید.

این خواننده عادت دارد که یک ساعت تمرینات مرتبط با قلب انجام بدهد و روی تریدمیل بدود. درنتیجه نکته تناسب اندام او این بوده که هرچه می‌خواهد می‌خورد ولی تمرین را فراموش نمی‌کند.

پرهیز از خوردن غذاهای بسیار شیرین

تیلور سوئیفت از نوشیدن مواردی از جمله قهوه و نوشیدنی‌های گازداری که دارای مقدار زیادی شکر هستند، اجتناب می‌کند. به‌ جای آن، سوئیفت هر صبح آب پرتقال می‌نوشد. در طی روزهای هفته سالادهای مغذی، سبزیجات، ماهی و ماست می‌خورد. این مسئله نه‌تنها به تناسب اندام او کمک کرده بلکه او را لاغر نگه می‌دارد. البته او آخر هفته قوانین را شکسته و کوکی پخته‌شده، مرغ، پاستا، انواع برگرها و بستنی‌ها را می‌خورد.

ترفندهای طلایی آرایش تیلور سویفت

هیچ‌گاه نمی‌توان واقعیت را زیرپا گذاشت و نقش پررنگ سلبریتی‌ها را در تاثیری که بر روی مردم عادی می‌گذارند را انکار کرد. تیلور سوئیفت، خواننده و ترانه‌سرای مشهور آمریکایی هم یکی از همین سلبریتی‌هاست. چهره و موی طبیعی تیلور سوئیفت خودبه‌خود زیبا می‌باشد.

مطالب پربازدید:  آموزش خط چشم گربه ای دخترانه جدید

 

ولی آشنایی با آرایش تیلور سویفت هم می‌تواند در زمینه‌ آگاهی از رازهای زیبایی او کمک‌کننده باشد. سوئیفت از لحاظ آرایشی زندگی ساده‌ای داشته و با تلفیق آرایش سالم و تمرین و خوردن غذای مناسب به یکی از جذاب‌ترین چهره‌های خوانندگی بدل گشته است. همچنین با مشاهده عکس بی آرایش تیلور سویفت می‌توانید به آخرین راز زیبایی او که مراقبت از پوست است، پی ببرید.

 

منبع : stylecaster

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *