انواع آبرسان های برند فارماسی

امروزه بیشترین دغدغه جامعه مراقبت از پوست و حفظ شادابی و زیبایی آن است. پوست بیرونی‌ترین لایه محافظتی بدن است و نقش به‌سزایی در زیبایی انسان دارد. استفاده از انواع آبرسان های برند فارماسی می‌تواند به شما کمک کند که پوستی بهتر و جوان‌تر برای خود بسازید. آبرسان‌ها معمولا از سن 25 سالگی به بعد توسط پزشکان برای افراد تجویز می‌شوند. اگر پوست خشکی دارید استفاده از آبرسان فارماسی می‌تواند یک معجزه‌گر باشد.

محصولات آرایشی بهداشتی فارماسی از سال 1950 تا به امروز در بازار عرضه می‌شود. این برند جز یکی از محبوب‌ترین برندهای ترکیه‌ای در ایران است. هدف از تولید محصولات فارماسی در مرحله اول صرفا گرفتن رضایت مشتریان بود که این هدف به خوبی حاصل شد. همچنین تمامی لوازم آرایشی بهداشتی این شرکت از بالاترین استانداردها برخوردار هستند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

معرفی انواع آبرسان های برند فارماسی

انواع آبرسان های برند فارماسی

 

 

معرفی کرم دور چشم آبرسان و مرطوب کننده برند فارماسی مدل Aqua

کرم آبرسان دور چشم فارماسی مدل آکوا

کرم دور چشم یکی از محبوب‌ترین انواع کرم است که برای روتین پوستی در صبح در زیر آرایش و در شب بعد از پاک کردن آرایش از آن استفاده می‌شود. کرم آکوا به دلیل داشتن بافت سبک و فاقد چربی به پوست احساس سنگینی نمی‌دهد و به‌راحتی جذب می‌شود. کرم دور چشم فارماسی یک کرم آبرسان و مرطوب کننده قوی است که تا 48 ساعت رطوبت پوست دور چشم را حفظ می‌کند.

کرم آبرسان فارماسی به کاهش چین و چروک دور چشم و داشتن صورتی جوان‌تر و پوستی صاف تر کمک می‌کند. همچنین بافت دور چشم را سفت‌تر خواهد کرد که این خود باعث افزایش طراوت و شادابی پوست دور چشم می‌شود. برای استفاده روزانه از کرم مرطوب کننده دور چشم مقداری از آن را روی انگشت حلقه خود قرار دهید و به آرامی به دور چشم خود ضربه بزنید.

معرفی تونر آبرسان مدل Naturelle برند فارماسی

تونر آبرسان فارماسی مدل Naturelle

تونر آبرسان با عصاره گل رز اسپارتای ترکیه فارماسی یکی دیگر از محبوب ترین انواع آبرسان های برند فارماسی است. این تونر برای پاکسازی پوست از آلودگی‌ها استفاده می‌شود و در‌عین‌حال یک مرطوب کننده قوی برای پوست است. این تونر چند تفاوت عمده با تونرهای دیگر این برند دارد. عمده‌ترین تفاوت آن بوی خوش آن است که حس سرزندگی را به استفاده کننده از تونر فارماسی می‌دهد.

تونر Naturelle فارماسی خاصیت تحریک کنندگی جریان خون در زیر پوست و کوچک کردن منافذ پوست را دارد. همچنین به از بین رفتن چروک و لکه های پوستی کمک می‌کند. علاوه‌بر این، باعث می‌شود که جای جوش ها و التهاب های ناشی از آکنه بهبود پیدا کند و پوست را بازسازی می‌کند.

معرفی کرم آبرسان مدل Aqua برند فارماسی

کرم آبرسان فارماسی مدل آکوا

کرم آبرسان آکوا برند فارماسی بافتی ژل مانند دارد. همین باعث می‌شود که استفاده از آن راحت‌تر باشد. این ژل یک آبرسانی طولانی مدت به پوست شما می‌دهد و پوست را صاف و شفاف می‌کند. همچنین شادابی و حس طراوت را به پوست شما هدیه می‌دهد. این نوع از آبرسان برای افرادی که حالت کرمی را دوست ندارند، بسیار مناسب به شمار می‌رود. همچنین روی پوست بسیار سبک است و بافت لطیفی دارد.

نحوه استفاده از کرم آکوا بدین صورت است که در صبح و شب استفاده روی پوست صورت تمیز و خشک مالیده می‌شود. یکی از مهم‌ترین موادی که در ساخت کرم آبرسان آکوا فارماسی به کار رفته، پک H2O است.

این پک باعث شادابی و مرطوب ماندن پوست شما می‌شود و این رطوبت تا 48 ساعت پایدار است. آبرسان فارماسی برای افرادی که پوست خشک و نرمال دارند بسیار مناسب محسوب می‌شود. کرم آکوا یکی از بالاترین قیمت‌ها را در لیست قیمت آبرسان فارماسی به خود اختصاص داده است.

قیمت و خرید انواع آبرسان فارماسی – Farmasi Moisturizing

 

معرفی کرم آبرسان تی تری برند فارماسی

کرم آبرسان Tea Tree فارماسی

کرم تی تری یکی از محبوب‌ترین انواع آبرسان های برند فارماسی است. به‌دلیل داشتن عصاره درخت چای چربی پوست را کنترل می‌کند. اگر شما پوستی چرب دارید، این آبرسان فارماسی پوست چرب بهترین انتخاب برای شما است. نحوه استفاده از آبرسان تی تری بدین گونه است که صبح و شب، بعد از پاکسازی پوست باید کرم تی تری را به پوست خود بمالید. به‌آرامی کرم را روی پوست ماساژ دهید تا جذب بهتری را شاهد باشید.

از شاخص‌ترین مواد تشکیل دهنده محبوب‌ترین آبرسان فارماسی می‌توان به روغن درخت چای و عصاره آویشن اشاره کرد. روغن درخت چای پوست را تمیز و شفاف می‌کند و در‌عین‌حال خواص درمانی بسیاری دارد. افرادی که پوست‌های مستعد جوش و آکنه دارند با استفاده از این آبرسان می‌توانند به‌مرور زمان لک‌ها و جای جوش‌های خود را از بین ببرند. همچنین عصاره آویشن در پوست تعادل ایجاد می‌کند و با توجه به خواص آنتی اکسیدانی که دارد التهابات ناشی از آکنه را کاهش می‌دهد.

معرفی کرم مرطوب کننده دست برند فارماسی مدل Cherry Blossom & Shea Butter

کرم مرطوب کننده دست فارماسی مدل Cherry Blossom & Shea Butter

کرم دست فارماسی حاوی شکوفه‌های گیلاس و شی باتر است. شکوفه گیلاس می‌تواند از پیری زودرس پوست جلوگیری و پوست را روشن و شفاف کند. همچنین به بازسازی پوست و آبرسانی طولانی مدت کمک می‌کند. علاوه‌بر این، با‌توجه‌به خواص آنتی اکسیدانی که دارد التهابات پوستی را کاهش می‌دهد.

شی باتر نیز همانند شکوفه گیلاس دارای خاصیت آبرسانی طولانی مدت برای پوست است. این روغن جذب بسیار بالایی دارد و لایه‌های عمیق‌تر پوست را تغذیه می‌کند. بدین صورت رطوبت پوست برای مدت بیشتری حفظ می‌شود. مرطوب کننده دست از برند فارماسی با داشتن هر دو خاصیت می‌تواند یک بمب آبرسان محسوب شود. بافت بسیار سبک و لطیفی دارد و باعث سنگینی روی پوست نمی‌شود.

مطالب پربازدید:  همه چیز درباره تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده که باید بدانید

 

معرفی کرم صورت دکتر سی تونا برند فارماسی مدل Calendula Oil

کرم صورت دکتر سی تونا فارماسی مدل Calendula Oil

روغن گل همیشه بهار یا کالاندولا یک روغن طبیعی است. این روغن دارای خواص ضد التهابی است که به بهبود جای جوش و آکنه کمک می‌کند. همچنین طبق یک مطالعه اثبات شده است که روغن کالاندولا می‌تواند پوست را در برابر آفتاب محافظت کند و دارای SPF است.

علاوه‌بر این، یک تسکین دهنده عالی برای پوست‌های حساس محسوب می‌شود. کرم کالاندولا فارماسی با عصاره گل همیشه بهار علاوه‌بر رایحه خوش و آرامش بخش، تمامی خاصیت‌های بالا را دارد. کرم کالاندولا فارماسی یک آبرسان خوب برای پوست‌های حساس و دارای جوش است.

مطالب کاربردی:  چه کسانی نباید بمب آبرسان کامان را بخرند؟ بررسی کامل محصولات

 

با آشنایی و معرفی آبرسان های برند فارماسی با ما صورتی زیباتر داشته باشید

محصولات آبرسان فارماسی به سلامت مشتریان خود بسیار اهمیت می‌دهد. این موضوع با بررسی فرمولاسیون جدید و استاندارد آبرسان‌های فارماسی به‌راحتی قابل درک است. همچنین استفاده از عصاره‌های گیاهی در انواع آبرسان های برند فارماسی باعث محبوبیت بیشتر این شرکت در بین مردم شده است.

طراحی منحصر‌به‌فرد و تنوع بالا در برند فارماسی نسبت به سایر محصولات مشابه باعث شده است که پاسخگوی تمامی نیازها در همه سنین باشد. کیفیت و رضایت مشتری برای سازندگان محصولات فارماسی در اولویت قرار دارد. این شرکت با وجود کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی برای محصولات خود در نظر گرفته‌ است.

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *