راهنمای ست شلوار مشکی مردانه برای آقایان خوش پوش

در این مقاله از مدیسه توجه شما همراهان عزیز را به انواع مدل‌های ست شلوار مشکی مردانه مخصوص آقایان خوش سلیقه و خاص پسند جلب خواهیم کرد.

شلوار مشکی مردانه از انواع طرح‌های پرطرفدار و محبوب در میان آقایان می‌باشد و شما می‌توانید از این طرح شلوار جهت حضور در مکان‌های مختلف و مهمانی‌های گوناگون استفاده کنید. افزون بر این اگر تمایل دارید استایلی متفاوت را تجربه کنید بهتر است با ترفندهای ست مشکی مردانه با سایر لباس‌ها و اکسسوری‌های خود آشنا شوید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل‌های شلوار مشکی مردانه

مدل‌های ست شلوار مشکی مردانه

شلوار از ضروری‌ترین پوشش‌ها برای آقایان به شمار می‌رود که در انواع طرح‌های اسپرت، رسمی، مجلسی و … موجود می‌باشد. همچنین شلوارها دارای رنگ‌های تیره و روشن هستند که رنگ مشکی آن از محبوب‌ترین مدل‌های آن به شمار می‌رود.

طرح‌ها و جنس‌های شلوار مشکی

طرح‌ها و جنس‌های شلوار مشکی

برای دوخت شلوارهای مردانه از جنس‌های متنوع کتان، پارچه، جین و … استفاده می‌شود که انتخاب جنس پارچه شلوار به سلیقه و کاربری شما بستگی دارد.

شلوار جین مشکی مردانه طرفداران بسیاری دارد و به نوعی پر استفاده‌ترین نوع پوشاک مشکی مردانه می‌باشد. اگر شما نیز تمایل دارید ظاهری اسپرت داشته باشید بهتر است از این مدل شلوار در پوشش خود استفاده نمایید. همچنین شلوارهای مشکی به کمک پارچه کتان هم دوخته می‌شوند که این مدل شلوارها غالبا ظاهری کلاسیک و ساده داشته و برای آقایان با هر سن و هر سلیقه‌ای انتخابی مناسب به شمار می‌روند.

نحوه انتخاب و ست کردن شلوار جین مشکی

نحوه انتخاب و ست کردن شلوار جین مشکی

هماهنگ کردن شلوار کتان و جین مشکی با سایر لباس‌ها و اکسسوری‌ها کار دشواری نیست و شما می‌توانید این طرح شلوار را با انواع پیراهن چهارخانه و تیشرت بپوشید. توجه داشته باشید که اگر مایل هستید از پیراهن چهارخانه در پوشش خود استفاده کنید بهتر است طرح‌هایی را انتخاب کنید که در قسمت چهارخانه آن‌ها از رنگ مشکی هم استفاده شده باشد. همچنین می‌توانید شلوار مشکی را با پیراهن جین پوشیده و استایلی خاص و متفاوت را برای حضور در مکان‌های مختلف داشته باشید.

رنگ مشکی از انواع رنگ‌هایی بوده که به سادگی با سایر رنگ‌های روشن و تیره ست شده و شما می‌توانید در صورت تمایل رنگ همه لباس‌های خود را مشکی انتخاب نموده و همچنین می توانید شلوار مشکی خود را با پیراهن رنگ روشن یا رنگ تیره استایل کنید.

سفید هم از رنگ‌هایی است که اگر با رنگ مشکی ترکیب شود سبب ایجاد استایلی جذاب می‌شود از این جهت شما می‌توانید رنگ پیراهن یا تیشرت مردانه خود را سفید انتخاب کرده و از شلوار مشکی هم در پوشش خود بهره ببرید.

در ادامه چند مدل شلوار مردانه مشکی ترند امسال را باهم بررسی می‌کنیم :

 شلوار مردانه پارچه‌ای کمر کش

شلوار مردانه پارچه ای کمر کش سرمه ای اچ پلاس Hplus

این مدل شلوار پارچه‌ای مردانه که نحوه بسته شدن آن به وسیله زیپ و دکمه می‌باشد دارای یک کش در قسمت کمر شلوار بوده که موجب راحت‌تر فیت شدن آن و بهتر شدن ظاهر و تن‌خور آن می‌شود. این مدل شلوار بسیار شیک و خاص بوده که به سادگی می‌تواند در انواع استایل اسپرت، رسمی و کژوال به کار گرفته شود.

قیمت انواع شلوار مردانه برند و ترند سال

 

شلوار مردانه جین زاپ دار زغالی

شلوار مردانه جین زاپ دار زغالی دیورسو Diverso مدل فیت

این مدل شلوار مشکی جین تمام کش بوده که تن‌خور چسبان آن را به بهترین شکل روی پا نشان می‌دهد. همچنین این مدل دمپا فیت بوده و مناسب استایل کردن با انواع لباس تیره مردانه می‌باشد.

شلوار مردانه کتان مشکی

شلوار مردانه کتان مشکی اچ پلاس Hplus

این مدل شلوار کتان مردانه با تن‌خور استاندارد فیت مناسب انواع استایل‌های اداری و روزمره بوده و به سادگی قابلیت همراه شدن با یک بلوز مشکی مردانه به همراه اکسسوری‌های نقره‌ای و سفید را دارد.

شلوار مشکی مردانه کتان راسته

شلوار مردانه کتان راسته مشکی دیورسو Diverso

این مدل شلوار اولین و بهترین گزینه برای یک استایل رسمی به حساب می‌آید و می‌تواند ایده‌آل‌ترین شلوار برای استفاده در محل کار یا قرارهای رسمی می‌باشد.

شلوار کتان از بهترین انتخاب‌ها به ‌عنوان شلوار مردانه است. شلوار کتان را می‌توان رسمی‌ترین مدل شلوار مردانه دانست. این شلوار را می‌توان به همراه کت رسمی یا پیراهن‌های آکسفورد کلاسیک مردانه پوشیده و از زیبایی و سادگی آن لذت ببرید.

توجه داشته باشید که شلوار کتان راسته را همواره باید با استایل رسمی ست کنید. به این معناست که به هیچ وجه نباید از کتانی ورزشی یا تیشرت به همراه شلوار کتان استفاده نمود.

مطالب کاربردی:  30 مدل شلوار مردانه جدید و ترند سال

 

شلوار مردانه جین چسبان زغالی

شلوار مردانه جین چسبان زغالی ویمانا

شلوار جین زغالی که به یکی از جذاب‌ترین مدل‌های شلوار مردانه و زنانه بدل شده است هم می‌تواند یکی از خیال راحت‌ترین و امن‌ترین استایل‌ها را با هر لباس مشکی مردانه‌ای از جمله پیراهن مشکی مردانه برای شما خلق کند.

شما می‌توانید جین فیت زغالی را همراه با تیشرت، بافت و حتی پیراهن‌های آکسفورد کلاسیک ساده استایل کنید. امکان استفاده از هر مدل کفش ورزشی و حتی کفش کالج با این مدل جین وجود دارد. همین مسئله شلوار جین مردانه را به یکی از محبوب‌ترین شلوارهای مردانه در دنیا تبدیل کرده است.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “راهنمای ست شلوار مشکی مردانه برای آقایان خوش پوش

  1. بلوز مردانه گفت:

    یک پیراهن سفید، شیک و ساده، دقیقاً همان چیزی است که وقتی می‌خواهید استایل خود را به دیگران نشان دهید، به آن نیاز دارید. این پیراهن معمولاً از پارچه‌ی ضخیم‌تری نسبت به یک پیراهن معمولی ساخته می‌شود. آستین‌های آن اغلب به صورت دو لایه طراحی شده‌اند و به بالا برگشته و با یک دکمه در قسمت سر آستین بسته می‌شوند. پیراهن عصر همراه با یک کت و شلوار تاکسیدو یا یک کت و شلوار جلیقه‌دار، همراه با یک پاپیون یا کروات و دکمه سر آستین، بسیار جذاب و شگفت‌ انگیز به نظر می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *