مدل دامن میدی جدید

همه ما در هنگام خرید دامن ممکن است با انواع مدل‌های دامن روبرو شویم. یکی از جذاب‌ترین مدل‌ها، مدل دامن میدی است. این دامن با توجه به این که از نظر طولی که دارد، در حد میانه دو دامن مینی و ماکسی قرار گرفته، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. اخیرا این دامن‌های جذاب دوباره جای خود را در صنعت مد باز کرده‌اند و ما با مراجعه به فروشگاه‌های مختلف می‌توانیم نمونه‌های گوناگونی از آنان را ببینیم.

اگر می‌خواهید در بین مدل‌های مختلف دامن، مدل دامن میدی را انتخاب کنید، بهتر است آن را با کفش پاشنه بلند و زیبا استایل کنید. این دامن برای همه انواع بدن‌ها و قدها مناسب بوده و بهترین گزینه برای خانم‌های قد بلند محسوب می‌شود، زیرا قد میدی این دامن‌ها پاها را کوتاه‌تر خواهد نشان داد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

اگر شما به دنبال یافتن جدیدترین مدل‌های دامن میدی هستید، در ادامه با ما همراه باشید. در ادامه 40 نمونه از بهترین و خیره کننده‌ترین ترندهای دامن قد میدی برای خانم‌ها آورده شده است.

دامن زنانه میدی مشکی پشت چاکدار

نمونه‌ای از دامن زنانه میدی مدل 310105 مشکی گردیه

رنگ مشکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها بوده و لباس‌های دوخته شده با پارچه‌های مشکی در میان پوشاک زنانه نیز جذابیت به سزایی خواهند داشت. جنس پارچه این دامن مازراتی باکیفیت بوده و برای استایل کژوال مناسب است.

دامن زنانه میدی ساتن

نمونه از دامن زنانه میدی ساتن قهوه‌ای Aranity

به دلیل لطافت و درخشندگی که پارچه‌های ساتن دارند، همیشه در دوخت لباس مجلسی از این پارچه‌ها استفاده می‌شود. این دامن میدی زنانه ساتن نیز برای مهمانی‌های رسمی و نیمه رسمی بسیار مناسب خواهد بود.

دامن زنانه میدی فون گل دار

نمونه‌ای از دامن زنانه میدی فون گل دار

مدل دامن میدی فون برای خانم‌هایی با شانه پهن و باسن کوچک گزینه‌ای مناسب است. زیرا این دامن‌ها با برخورداری از طرح‌های شلوغ گل دار، کمری پهن و صاف و سپس قسمت فون، سبب می‌شود هیکل آنان به شکل ساعت شنی نشان داده شود.

دامن زنانه میدی فون پشمی

دامن زنانه پشمی فون زغالی گردیه

این مدل دامن میدی مناسب فصل‌های پاییز و زمستان بوده و به وسیله زیپی در قسمت کناری خود بسته خواهد شد. این دامن را می‌توانید در استایل‌های کژوال استفاده کنید.

مدل دامن میدی چرم قهوه‌ای

نمونه‌ای از دامن میدی چرم قهوه‌ای

اگر به فروشگاه لباس رفتید و به دنبال خرید دامن میدی بودید، دامن‌های میدی چرمی را هرگز فراموش نکنید. جذابیت این دامن‌ها غیرقابل وصف بوده و برای فصل پاییز عالی هستند.

دامن زنانه میدی چرم مشکی

نمونه‌ای از دامن میدی چرم مشکی

همانند مدل قبلی این مدل نیز از پارچه‌های چرم تهیه شده و به راحتی با بوت چرم مشکی ست خواهد شد.

دامن زنانه میدی مشکی راسته

نمونه‌ای از دامن زنانه راسته مشکی RNS

جنس پارچه این دامن مشابه نخی ضخیم بوده و برای تمام سال مناسب خواهد بود. این دامن میدی راسته دارای کمر کشی است و برای استفاده روزانه و مهمانی‌های دوستانه گزینه خوبی به شمار می‌رود.

لیست قیمت ترندهای دامن زنانه شیک و جدید

 

دامن زنانه میدی پارچه پفکی مشکی طلایی

نمونه‌ای از دامن زنانه فون پفکی مشکی راه راه کیکی رایکی

اگر به دنبال دامن میدی با تزیینات خاص هستید، این دامنه زنانه پارچه پفکی یکی از زیباترین و جدیدترین مدل‌های دامن موجود در بازار است. شما می‌توانید در استایل‌های کژوالتان از این دامن زیبا استفاده کنید.

دامن زنانه میدی چهارخانه

نمونه‌ای از دامن چهارخانه زنانه سفید سبز Zara

طرح‌های چهارخانه از طرح‌های محبوب در بین تمامی افراد از خانم‌ها تا آقایان بوده و دامن‌های میدی چهارخانه نیز از جدیدترین و مناسب‌ترین دامن‌ها برای استایل‌های نیمه رسمی محسوب می‌شوند.

دامن زنانه میدی مجلسی مشکی سفید

نمونه‌ای از دامن زنانه مشکی سفید Quiz

تن خور چسبان و طرح‌های هندسی موجود روی این دامن میدی مجلسی به همراه یک بلوز ساده مشکی یا سفید، استایلی مناسب برای مهمانی‌های پیش‌رویتان خواهد بود.

دامن زنانه میدی قهوه‌ای راسته

نمونه‌ای از دامن زنانه قهوه‌ای انارگل

قد دامن میدی معمولا تا زیر زانو بوده، اما می‌تواند تا 80 سانتی‌متر هم برسد. این دامن میدی قهوه‌ای 80 سانتی‌متر طول داشته و از جنس پارچه لینن تهیه شده است.

دامن زنانه میدی جین

نمونه‌ای از دامن زنانه جین کشی راسته آبی تیره رویال جین

پارچه‌های جین کشی علاوه بر داشتن ظاهری شیک، بسیار پرکاربرد و راحت‌تر از پارچه‌های جین هستند. این دامن میدی دارای چاکی در کناره خود بوده و تن خوری معمولی و غیر چسبان دارد. دامن میدی جین برای استایل اسمارت کژوال فوق العاده است.

مدل دامن میدی زنانه پیلی دار

نمونه‌ای از دامن میدی پیلی دار

هرگز نمی‌توانید جذابیت این مدل دامن میدی پیلی دار را انکار کنید. دامن میدی پیله دار سبب باریک نشان داده شدن کمرتان شده و اندامتان را کشیده‌تر می‌کند.

دامن زنانه میدی کرپ سرمه‌ای

دامن زنانه کرپ سرمه ای بورونیا

این دامن میدی دارای زیپ و چاک در قسمت پشتی خود بوده و تن خوری معمولی و غیر چسبان دارد. به دلیل تهیه شدن از پارچه کرپ، برای تمام فصول دامنی مناسب محسوب شده و در استایل‌های کژوال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دامن زنانه میدی کلوش

نمونه‌ای از دامن میدی کلوش مشکی

دامن‌های کلوش احساس راحتی بسیار زیادی در شما ایجاد کرده و در فصول بهار و تابستان به همراه مانتو استایلی شیک را به ارمغان خواهند آورد. دامن میدی کلوش مشکی را می‌توانید در موقعیت‌های رسمی و غیررسمی بپوشید.

دامن زنانه میدی نیم کلوش

نمونه‌ای از دامن زنانه نیم کلوش کرپ کد 1030004 قرمز درس ایگو

رنگ قرمز از جذاب‌ترین و دلنئشین‌ترین رنگ‌ها بوده و شما با اضافه کردن این دامن قرمز کلوش به کمد لباس‌هایتان، زیبایی کمدتان را تکمیل خواهید کرد. دامن‌های کلوش حالت گشادتری نسبت به دامن‌های نیم کلوش دارند.

دامن زنانه میدی پلیسه

نمونه‌ای از  دامن میدی پلیسه

دامن‌های پلیسه میدی را می‌توانید از جنس‌های مختلفی همچون ساتن، حریر و … تهیه کنید و استایلی زیبا و دیدنی در مهمانی‌های دوستانه خود داشته باشید. این دامن گزینه خوبی برای جفت شدن با کت زنانه جین یا چرمی محسوب می‌شود.

دامن زنانه میدی راه راه

نمونه‌ای از دامن میدی راه راه

اگر به دنبال گزینه‌ای تحسین برانگیز از دامن میدی برای افراد چاق هستید، از دامن میدی راه اه غافل نشوید. پارچه‌های راه راه عمودی اندام شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند و به لاغر دیده شدنتان کمک به سزایی خواهند کرد.

دامن میدی طرح دار

نمونه‌ای از دامن زنانه فون مشکی سفید مودو

این دامن میدی دارای طرح ستاره بوده و با ترکیب دو رنگ مشکی و سفید، بسیار زیبا و خواستنی شده است. شما می‌توانید طرح‌های بسیار متنوعی از دامن‌های میدی را خریداری کنید.

مطالب دیدنی:  25 مدل دامن کلوش و طرح‌های ترند آن

دامن میدی راه راه

دامن میدی راه راه

دامن میدی پانچ دار

پانچ دار

دامن میدی با رنگ کروم

دامن میدی کروم

این مدل دامن میدی با داشتن رنگ کروم ظاهری چشمگیر و خاص را به شما می‌دهد.

دامن میدی از جنس بافت

دامن میدی از جنس بافت

این دامن میدی زنانه با جنس گرمی که دارد انتخابی مناسب برای فصول سرد سال به حساب می‌آید.

دامن میدی متالیک

دامن میدی متالیک

دامن ممیدی منجوق‌دوزی

دامن ممیدی منجوق‌دوزی

دامن میدی جذب

دامن میدی شیک

دامن میدی قهوه‌ای روشن

دامن میدی قرمز

این مدل‌های دامن میدی زنانه با دوخت جذبی که دارند بسیار شیک بوده و برای حضور در مهمانی‌های رسمی و نیمه رسمی کاربرد دارد.

 

دامن میدی کلوش چندرنگ

دامن میدی کلوش چندرنگ

دامن زنانه میدی مخمل

دامن زنانه میدی مخمل

نمونه‌ای از دامن زنانه میدی مخمل

مطالب مرتبط :  25 مدل شومیز دامن بهاره ترند 1402

 

همان طور که می‌دانید پارچه مخمل به سبب لطافتی که دارد از محبوب‌ترین پارچه‌ها در صنعت لباس بوده و دامن میدی مخمل نیز استایلی مناسب برای فصول پاییز و زمستان محسوب می‌شود.

دامن میدی کوتاه

دامن میدی کوتاه

دامن میدی کوتاه

دامن میدی کوتاه

دامن میدی از انواع مدل لباس‌های مجلسی است که اغلب خانم‌ها از این مدل لباس در مهمانی‌ها و مجالس مختلف استفاده می‌کنند. دامن میدی کوتاه زنانه و دخترانه طرح‌های متنوعی دارد که انتخاب بسیاری از بانوان شیک‌پوش برای مهمانی می‌باشد.

دامن میدی طرح‌دار

دامن میدی طرح‌دار

دامن میدی کلوش

دامن میدی کلوش

دامن میدی کلوش

این مدل یک دامن میدی تمام کلوش است که با پارچه طرح‌دار دوخته شده است. این مدل دامن با طرح خاص خود معمولا برای مهمانی‌های ساده مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته توجه داشته باشید که باید در استایل کردن آن با لباس‌های دیگر بسیار دقت داشته باشید.

دامن میدی چاک‌دار

دامن میدی چاک‌دار

دامن میدی چاک‌دار

تعبیه یک چاک در پایین دامن و انواع مدل لباس مجلسی زنانه جلوه‌ای بسیار زیبا به لباس داده و لباس‌های چاک‌دار غالبا پرطرفدارتر از بقیه انواع لباس می‌باشند.

دامن گیپور

دامن گیپور

این مدل دامن میدی برای افراد چاق بسیار مناسب بوده و می‌تواند استایلی زیبا را برای شما خلق کند.

مطالب کاربردی:  25 مدل لباس عروس رنگی ترند 1402 در استایل‌های شیک و لاکچری

 

 

منبع : thetrendspotter

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *