دخترانی که حجاب کامل را برای پوشش خود انتخاب کرده‌اند، برای مراسم ازدواج خود به دنبال لباس عروس پوشیده هستند. در سال 2023 در هر مجموعه لباس عروس، برای عروس‌های باحجاب، آیتم‌های مختلفی را ارائه داده است، مانند لباس عروس پوشیده ساده و شیک، لباس عروس پوشیده پفی، آستین بلند، شنل‌دار و…. افراد باحجاب معمولا فکر می‌کنند که نمی‌توانند لباس عروس رویایی خود را پیدا کنند، چون به هرحال پیدا کردن لباس عروس پوشیده دلخواه، سخت‌تر است، اما مجله مدیسه اینجاست تا جدیدترین مدل‌های لباس عروس باحجاب را به شما نشان دهد. به یاد داشته باشید که بسیاری از مزون‌های لباس عروس خدماتی را برای تغییر یا سفارشی سازی لباس‌ها ارائه می‌دهند، تا آن را متناسب با سلیقه عروس کنند.

مدل‌های لباس عروس پوشیده ساده و شیک

فرقی ندارد که باحجاب باشیم یا بدون حجاب. بسیاری از افراد طرفدار ظاهری ساده و در عین حال شیک هستند. علاوه بر این، به عنوان یک عروس محجبه، برای خرید لباس عروس شیک و با حجاب، نکته‌ای وجود دارد که باید در نظر بگیرید؛ «کمتر، همان بیشتر است!» این شعار اصلی سبک مینیمالیسم است و بهتر است آن را مدنظر داشته باشید. اجازه ندهید ظاهرتان پر از زرق و برق باشد و بگذارید شکل کلی ظاهر شما مینیمال بماند. البته درنهایت این به سلیقه شما بستگی دارد. خرید لباس عروس ساده یک مزیت بزرگ دارد و آن همواره مد بودن آن است، یعنی اگر بعد از مدت‌های طولانی به عکس‌های مراسم خود نگاه کنید، باز هم ظاهرتان جلو‌ه‌ای به‌روز دارد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

لباس عروس پوشیده آستین بلند

لباس عروس پوشیده آستین بلند

اگر یک عروس برای تصمیم‌گیری در مورد مدل لباس عروسی دلخواهش،زمان زیادی را باید صرف کند، این زمان وقتی که یک لباس عروس پوشیده نیاز داشته باشید دو برابر می‌شود. دلیل این اتفاق مشکل‌پسندی نیست، بلکه به این دلیل است که پیدا کردن لباس عروس پوشیده که بر طبق مد روز باشد، بسیار چالش برانگیزتر است. با این حال، اخیراً لباس‌های عروس با آستین بلند به کت‌واک‌های لباس عروس بازگشته‌اند و کار عروس‌های باحجاب را آسان کرده‌اند.

لباس عروس پوشیده آستین بلند گیپوردار

لباس عروس پوشیده آستین بلند گیپوردار

یکی از انواع لباس عروس که طرفداران زیادی دارد، مدل گیپوردار آن است. اگر طرح و نقش باشید، این مدل‌ها می‌تواند برای شما جذاب باشد؛ مدل‌هایی که در قسمت آستین دانتل و تور دارند و یا مدل‌هایی که در در قسمت سرشانه و آستین دارای گیپور هستند.

لباس عروس اسلامی

لباس عروس اسلامی

در میان دنیای جذاب سبک و استایل‌، سبکی بنام سبک مدست (modest) وجود دارد. این سبک هیچ گونه برهنگی‌ای را به نمایش نمی‌گذارد و در هر کشوری متناسب با فرهنگ و مذهب آن کشور به نمایش در می‌آید. اگر بخواهیم در اسلام آن را نمایش دهیم، باید موی سر را نیز بپوشانیم. در زیر چند مدل مختلف از لباس عروس اسلامی قرار داده شده‌است.

لباس عروس پوشیده با توربان

لباس عروس پوشیده با توربان

در مبحث لباس عروس اسلامی، می‌توانیم از لباس عروس پوشیده با توربان استفاده کنیم.

لباس عروس با روسری

لباس عروس با روسری

برای آن دسته از افرادی که به توربان علاقه ندارند همزمان لباس عروس باحجاب می‌خواهند می‌توان از شال و روسری برای قسمت سر استفاده کرد. تا جای ممکن از روسری‌های ساده استفاده کنید.

لباس عروس پوشیده با کلاه

لباس عروس پوشیده با کلاه

اگر به توربان و روسری علاقه ندارید، اما می‌خواهید حجاب داشته باشید، استفاده از کلاه، یه گزینه عالی برای کامل کردن ظاهر شما در روز عروسی است. این ظاهر نمونه خوبی برای لباس عروسی پوشیده ایرانی است.

لباس عروس پوشیده پفی

لباس عروس پوشیده پفی

آرزوی بسیاری از دختران این است که در مراسم عروسی خود مانند پرنسس‌های دیزنی باشند به همین دلیل عاشق لباس عروس پفی هستند. از جمله مدل‌های جدید لباس عروسی پوشیده پفی در زیر قابل مشاهده است. شما این مدل را می‌توانید با پوشش کامل (با توربان، روسری و کلاه) تطبیق دهید یا اینکه موهای‌ خود را نپوشانید. ترکیب پیراهن پفی با کلاه، شما را همانند یک پرنسس واقعی می‌کند.

نکاتی برای خرید لباس عروس پوشیده ایرانی :

در خرید لباس عروس پوشیده به نکات زیر دقت کنید.

1-توجه کنید که روسری یا توربان مورد نظر، منجوق یا گلدوزی بیش از حد نداشته باشد.

2- با توجه به اینکه تمام قسمت‌های بدن در لباس عروس اسلامی پوشیده است، دقت کنید که لباس مورد نظر کاملا مناسب اندام شما باشد، یعنی بطورمثال  آستین‌های آن زیادی تنگ یا گشاد نباشد.

3- انتخاب جواهرات به نوع یقه لباس عروس پوشیده بستگی دارد، اگر لباس یقه‌دار است، از گردنبند صرف‌نظر کنید.

حتما بخوانید: ۷ نکته برای انتخاب لباس عروس جدید

چند برند موفق لباس عروس پوشیده 2023

لباس های عروس پوشیده Gemy Maalouf

مجموعه لباس عروس Gemy Maalouf 2023 توانایی رویاپردازی را به عروس می‌دهد.

لباس عروس پوشیده Abed Mahfouz 2023

مجموعه لباس عروس 2023 توسط طراح مد عابد محفوظ، زیبایی و ظرافت را در جزئیات بازنمایی می‌کند. عابد محفوظ این مجموعه لباس عروس را با شکل و فرم منحصر به فرد در نمایی از لباس عروس سنتی، با پیچ و تاب مدرن به تصویر می‌کشد.

لباس عروس پوشیده تونی وارد 2023

مجموعه پاییز این برند شامل لباس‌ عروسی از جنس تور با کرست‌های پوشیده شده از تزئینات با گلدوزی‌های ظریف و گل‌های آبشاری بود.

لباس عروس پوشیده با Morilee

مدل‌های مختلف لباس عروس باحجاب

این مجموعه با تور، منجوق‌دوزی و گلدوزی، سبک‌های جاودانه را با ترکیب فرم‌های کلاسیک و  مدرن ایجاد کرده است.

لباس عروس پوشیده زهیر مراد 2023 Zuhair Murad

لباس‌های عروسی بهار 2023 همگی الهام گرفته‌ شده از سبک رترو و دارای گل‌دوزی و پولک‌دوزی برای جلوه زیبا دادن به عروس بودند.

لباس عروس  پوشیده الی ساب 2023 Elie Saab

الی ساب در سال 2023 مجموعه لباس‌های عروس تا کف زمین، یقه‌های جسورانه V و گل‌های سه‌بعدی را ارائه داده است.

لباس عروس پوشیده جاستین الکساندر 2023

پارچه ارگانزا، ساتن مات لوکس و تورهای درخشان همراه با گلدوزی‌های تجملی، آستین‌های شیک و یقه‌های جذاب، تغییرات منحصر به فردی در مجموعه لباس عروس جاستین الکساندر 2023 ایجاد کرده است.

شاید دوست داشته باشید: زیباترین‌ ترند‌های لباس عروس 2023

در این مطلب انواع مدل‌های لباس عروس پوشیده ترند 2023، از لباس عروس پوشیده ساده و شیک تا لباس عروس اسلامی با توربان، کلاه و روسری بررسی شد. بر طبق ترندها، لباس عروس آستین بلند و لباس عروس پفی هم مورد توجه قرار گرفت. حالا سوال ما از شما این است که اگر به زودی یک عروس محجبه می‌شوید، کدام مدل لباس عروس، انتخاب شماست؟

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *