لباس عروس در سال 2023 شامل چندین مدل جدید و چندین ترندی که از سال‌های قبل به مد بازگشته، است. در میان این مدل‌ها لباس‌های برش‌دار بسیار جلب توجه می‌کنند. حتی در این فصل شاهد انواع مدل لباس عروسی رنگی هم هستیم. کت و شلوارها و لباس‌های اورال نیز حس‌ و حالی مدرن به مراسم عروسی بخشیده است. بسیاری از افراد دوست دارند لباس و مراسمی رویایی داشته باشند، از این‌رو لباس‌ عروس پفی هنوز پای ثابت مراسم عروسی است. در این مطلب به معرفی انواع مدل‌های لباس عروسی که در سال 2023 طرفداران زیادی را شیفته خود کرده است می‌پردازیم.

زیباترین مدل‌های لباس عروسی

کت و شلوار عروس

مدل لباس عروسی به‌صورت کت و شلوار در سال‌های اخیر به خصوص 2023 بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. در سال 2020 این مدل لباس عروس شیک به صحنه بازگشت. اخیرا استایل‌های مدرن و سنت شکنانه بسیار محبوب شده‌اند. طراحانی مانند Katharine Polk ،Rita Vinieris و Kaviar Gauche این سبک را به کمال رسانده‌اند و سبک و نقوش طراحی خود را در طراحی این مدل لباس عروس جدید و ماندگار، اعمال کردند. با توجه به استقبال این مدل در سراسر دنیا به خصوص ایران، این مدل به راحتی در لیست مدل های لباس عروس ایرانی جدید قرار می‌گیرد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل های لباس عروس ایرانی جدید

مدل لباس عروسی برش‌دار (cutout)

مدل لباس عروس برش‌دار

مدلی که در طول سال 2023 چه در لباس های معمولی و چه در لباس عروس بسیار موردتوجه قرار گرفته، برش در لباس است. استفاده از برش های مختلف در لباس ترندی است که به‌طور مداوم در طول هفته مد پاییز 2023 شاهد آن بودیم. طراحان از این عنصر برای تبدیل لباس‌های سنتی به مدرن استفاده کردند. برندهایی مانند Lihi Hod ،PatBO و Scorcesa در پیاده کردن این طرح موفق بودند.

لباس عروسی جدید رنگی

لباس عروس جدید رنگی

وقت آن رسیده است از چهارچوب‌ها گذر کنید! این دقیقاً همان چیزی است که طراحان لباس عروس جدید انجام داده‌اند، به‌ویژه آن‌هایی که هنگام طراحی پیراهن عروس از پارچه‌های غیر از سفید استقبال کرده‌اند!

لباس عروسی با یقه مربعی

5 min 22 - زیباترین‌ ترند‌های مدل لباس عروسی 2023

یقه اولین بخشی است که در لباس به چشم می‌آید. یقه‌های مربعی جذاب را در لباس‌های دانا هارل، Halfpenny London و Theia می‌بینیم که برای عروس‌های با سلیقه مدرن طراحی شده‌اند.

لباس عروسی با قد‌های متفاوت

لباس عروس کوتاه

در چند فصل گذشته انواع مدل‌ پیراهن‌های میدی و مینی به فشن شوها راه پیدا کرده‌اند. این مدلی است که هیچگاه از مد کنار نمی‌رود. اگر به دنبال لباس عروس متمایز هستید، استفاده از طراحی نامتقارن یکی از مواردی است که باید به آن فکر کنید. Marchesa Notte، Anne Barge و Kim Kassas Couture چند برند لباس عروس هستند که لباس‌هایی با این سبک خلق کرده‌اند.

7 نکته برای انتخاب لباس عروس جدید

مدل لباس عروس پفی (چین دار حجیم)

مدل لباس عروس چیندار

این طرح آبشاری برای کسانی که می‌خواهند کمی چاق‌تر به‌نظر برسند، می‌تواند انتخاب درستی باشد. دامن‌ها در این لباس عروس، پرحجم، با حاشیه‌های پرچین و توری یا طبقه‌ای هستند. برندهای Marchesa، Odylyne the Ceremony و Amsale این طرح را پیاده‌سازی کرده‌اند.

مدل لباس عروس با یقه هالتری یا پوشیده

مدل لباس عروس با یقه هالتری یا پوشیده

مگان مارکل با لباس عروسی پوشیده خود، این مدل یقه برای لباس عروس را در در قلب بسیاری محبوب کرد. بنابراین جای تعجب ندارد که لباس مگان در لیست زیباترین لباس های عروس دنیا باشد. یقه‌های پوشیده حسی کلاسیک به لباسی می‌بخشد، همچنین می‌تواند پوشش مناسبی برای کسانی که قصد انتخاب یقه پوشیده دارند به ارمغان بیاورد. Eisen-Stein، Yolancris و Ines Di Santo به زیبایی، تطبیق‌پذیری این ترند را به نمایش می‌گذارند.

لباس عروس آستین پفی

مدل لباس عروس با یقه هالتری یا پوشیده

ترند آستین‌ “پفی” دوران Regency همچنان در مد لباس عروس از بازيگران اصلی است. مجموعه‌های Reem Acra، Verdin و Galia Lahav Couture یک تغییر مدرن در این سبک بازگشتی داشته اند.

لباس عروس جدید با آستین زنگوله‌ای

لباس عروس جدید با آستین زنگوله‌ای

این آستین‌های گشاد زیبا در دوران قرون وسطی ظاهر شدند و راه خود را در دهه 70 باز کردند و اکنون به عنوان یک ترند برتر امروزی بازگشته‌اند. طراحان WONA Concept ، Peter Langner و Rosa Clara این عنصر بی همتا را به خوبی نشان داده‌اند.

لباس عروس دکلته

لباس عروس دکلته

مدل لباس‌های عروس Nadia Manjarrez ، Ines by Ines Di Santo و Kosibah  در سال 2023 به ما نشان می‌دهند که چرا این طرح فصل به فصل بیشتر رشد می‌کند. چند عکس لباس عروس دکلته را در بالا مشاهده می‌کنیم.

لباس عروس سرهمی

لباس عروس سرهمی

این لباس ظاهر رسمی‌تری از کت و شلوار به شما می‌دهد و مناسب انسان‌های جسور است.

لباس عروس پاپیونی

لباس عروس پاپیونی

اگر عاشق نوستالژی باشید، این مدل مناسب شماست. لباس عروس پاپیونی از ترندهای اصلی برای سال 2023 است. این مدل مناسب طرفداران پرنسس‌های دیزنی است و یک ظاهر دلنشین و کارتونی دارد.

لباس عروس پوشیده پفی

لباس عروس پفی

این مدل لباس عروسی مناسب عروس‌های ایرانی است. درست است که بسیاری از زنان ایرانی به کت و شلوار علاقه‌مند شده‌اند، اما هنوز بیشتر زنان مشتاق پوشیدن لباس عروس پفی هستند و به دلایل سنتی زنان زیادی ترجیح می‌دهند ساده و پوشیده لباس بپوشند و در مدل موهای خود خلاقیت و تمایز را ایجاد کنند.

محبوب ترین مدل لباس عروس و مدل موی عروس

ترکیب ترندهای 2023

میکس ترندهای 2022

مدل‌هایی هم وجود دارند که از مجموع چند ترند 2023 درست شده‌اند. در مدل بالا از مجموعه طرح های کرستی (دکلته) با یقه ایستاده و آستین های پفی استفاده شده است. طراح آن سانیوکتا شرستا است و توانسته درام را برای ما به تصویر بکشد.

در این مقاله به بررسی زیباترین مدل‌های لباس عروس امسال پرداختیم. کت و شلوار و سرهمی مناسب زنان جسور است. آستین‌های پفی و لباس‌هایی که در پشت پاپیون دارند مناسب خانم‌‌هایی با روحیه لطیف است. لباس عروسی رنگی و گلدوزی شده برای خاص پسندان طراحی شده و آن دسته از افرادی که دوست دارند از کلیشه‌ها رها شوند. بعضی مدل‌ها مانند دکلته همیشه مد هستند. برخی دیگر هم سادگی را ترجیح می‌دهند و در قسمت آستین تمایز دارند مانند لباس عروس آستین پفی یا آستین زنگوله‌ای. اگر به یقه خاص علاقه‌مند باشید، می‌توانید از مدل یقه مربعی استفاده کنید و اگر به دنبال مدل لباس عروس پوشیده هستید به دنبال یقه‌های پوشیده، هالتری یا کت و شلوار باشید.

حالا شما به ما بگویید، کدام مدل مورد علاقه شما است؟ کدام مدل را به هیچ وجه نخواهید پوشید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *