25 مدل شلوار بگ پارچه ای دخترانه جدید ۱۴۰۲ ؛ راحتی و جذابیت رو با هم داشته باش

آیا به دنبال شلوارهای راحت و آسان پوش هستید؟ آیا به دنبال شلوارهایی هستید که بتوانید آن‌ها را با سبک‌های مختلف تطابق بدهید؟ پیشنهاد ما برای شما شلوارهای بگ هستند. اصولا شلوارهای بگ به صورت گشاد طراحی می‌شوند که در قسمت کمر آن‌ها کش می‌دوزند؛ همچنین گاهی در قسمت دور مچ پا کش قرار دارد.

انواع مدل شلوار بگ پارچه ای برای استایل‌های راحتی، خیابانی، غیر رسمی و کژوال کاربرد دارند؛ به طوری که هم مناسب آقایان و خانم‌ها هستند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل شلوار بگ پارچه ای یکی از لباس‌های محبوب و راحت برای دختران است. این شلوارها با استفاده از پارچه‌های مرغوب و طراحی‌های متنوع، جایگاه ویژه‌ای در دنیای مد به دست آورده‌اند. در این مقاله به بررسی انواع مدل شلوار بگ پارچه ای زنانه و دخترانه با تمرکز بر جدیدترین مدل‌ها می‌پردازیم.

شلوار بگ با طرح زیپ

شلوار بگ زیپ دار

شلوار بگ یکی از متنوع‌ترین انواع شلوار در بازارهای جهانی است که یکی از بروزترین مدل‌ها شلوار بگ با طرح زیپ است که استایلی اسپرت و کژوال را به شما هدیه می‌دهد.

شلوار بگ لینن

شلوار بگ لینن کرمی ست با رنگ سفید و صورتی

یکی از انواع مدل شلوار بگ دخترانه، شلوار بگ از جنس لینن دوخته می‌شود. شلوار بگ لینن از جنس پارچه بسیار سبک است که بافت زیر کنفی شکل دارد و هوا به راحتی از آن عبور می‌کند. پارچه لینن در برابر لکه‌ها و همچنین شستشو مقاوم است و جذب رطوبت آن بالاست؛ به نحوی که در هوای گرم به راحتی شلوار بگ لینن شما را خنک نگه می‌دارد. به همین دلیل این مدل شلوار بگ پارچه ای زنانه مناسب‌ترین انتخاب برای فصل تابستان است.

شلوار بگ ورزشی

نمونه‌ای از شلوار بگ ورزشی

شلوار بگ ورزشی یکی از انواع شلوار بگ‌ها است که در مدل شلوار نیم بگ پارچه ای نیز در بازار پوشاک زنانه دیده می‌شود که برای فعالیت‌های ورزشی مناسب به شمار می‌رود. طراحی شلوار بگ ورزشی به‌گونه‌ای انجام می‌شود که حرکت آسان را تسهیل می‌کند و اجازه می‌دهد، عضلات به خوبی کار کنند.

شلوار بگ ابر و بادی

شلوار بگ ابر و بادی

شلوار بگ ابر و بادی یکی از مدل‌های شیک و مورد توجه در دنیای مد پوشاک زنانه است. با استفاده از پارچه ابر و بادی دوخته می‌شود که راحتی و زیبایی را به همراه دارد و همچنین دارای تنوع رنگی بالایی است.

شلوار بگ کشف

شلوار بگ کشف به همراه کت

شلوار بگ کشف از انواع مدل شلوار بگ پارچه ‌ای است که در قسمت‌های ران و زانو طرحی متفاوت نسبت به سایر مدل شلوار بگ پارچه ‌ای دارد. این شلوارها با پارچه نایلون یا کتان تولید می‌شوند و برای فعالیت‌های خارج از منزل و استفاده روزمره مناسب هستند. شلوار بگ کشف مناسب برای مدل کت با شلوار بگ پارچه ای است که ظاهر جذابی در کنار کفش‌های اسپرت پیدا می‌کند.

شلوار بگ ترکیبی

نمونه‌ای از شلوار بگ ترکیبی

این نوع از شلوار بگ با ترکیب اجزای مختلف مانند جین، چرم و… دوخته می‌شود. در واقع این مدل نوع خاصی از مدل شلوار بگ پارچه ‌ای است که ظاهری شیک و انحصاری به فرد می‌دهد.

شلوار بگ وینتاژ

عکس شلوار وینتاژ

طراحی شلوار بگ وینتاژ الهام گرفته از مدل‌های دهه ۱۹۷۰ است. اصولاً طراحی شلوار وینتاژ با رنگ‌های زنده انجام می‌شود و ممکن است دارای جزئیات بیشتری مانند جیب‌ها، سوراخ‌ها یا تزئینات باشد. این شلوارها برای استایل رسمی یا روزمره مناسب هستند و در ترکیب با سایر لباس‌ها مانند پیراهن یا ژاکت مناسب زیباتر به‌نظر می‌رسند.

شلوار بگ کش دار

نمونه شلوار بگ کشدار

این طراحی شامل یک کش با قابلیت تنظیم است. این بند یا کش به شما این اجازه را می‌دهد تا اندازه و فضای لازم را در قسمت وسط شلوار تنظیم کنید. با کشیدن بند می‌توانید شلوار را به اندازه دلخواه خود دربیاورید و با رها کردن بند آزادی حرکت بیشتری را به دست خواهید آورد.

شلوار بگ کوتاه

شلوار بگ کوتاه با کفش پاشنه بلند

این مدل از شلوار بگ پارچه‌ای قد کوتاهی دارد؛ به طوری که مچ پا در آن دیده می‌شود. این مدل شلوار با کفش پاشنه بلند جلوه زیبایی پیدا می‌کند.

شلوار بگ جیب‌دار

شلوار بگ جیب‌دار

شلوار بگ جیب‌دار به‌خصوص مدل شلوار بگ پارچه ای مشکی طرفداران بیشتری دارد. این مدل شلوار با کفش‌های سفید لژدار جلوه فوق العاده‌ای به فرد می‌دهند. در مدل شلوار بگ جیب‌دار در قسمت کناری ران آن جیب دوخته شده است، درنتیجه علاوه بر جذابیت بیشتر، کاربردی هم هستند.

قیمت انواع شلوار زنانه لاکچری و ترند سال

 

شلوار بگ لبه باز

شلوار بگ لبه باز

شلوار بگ لبه باز یکی از مدل‌های منحصربه‌فرد شلوارهای بگ پارچه‌ای دخترانه به‌شمار می‌رود. در این مدل لبه شلوار به صورت باز طراحی شده است. معمولا برای دوخت شلوار بگ لبه باز از ترکیب رنگ‌های سفید و سیاه استفاده می‌کنند. همچنین این مدل به همراه کفش لژدار بسیار زیبا به‌نظر می‌رسد.

شلوار بگ با جیب‌های دوپل

شلوار بگ با جیب دوپل

شلوار با جیب‌های دوپل دارای جیب‌های بسیار عمیق است. این جیب‌ها از نوع دوپل هستند؛ به این معنی که دو لایه پارچه را در بر می‌گیرند و به هم متصل می‌کنند. به خاطر این جیب‌های عمیق می‌توان از جیب‌ها استفاده کاربردی کرد. این شلوارهای گشاد در محیط‌های صنعتی بسیار کاربرد دارند.

شلوار بگ پنبه

شلوار بگ پنبه‌ای

این مدل از شلوار بگ از پنبه دوخته می‌شود است. شلوار بگ پنبه دارای طراحی ساده و راحت بوده و به صورت بگ و بدون زیپ قابل استفاده است. معمولا در این مدل شلوار بگ از کمربند الاستیکی یا روبان برای تنظیم کمر استفاده می‌کنند.

شلوار بگ زاپ دار

شلوار زاپ دار

برای داشتن یک استایل امروزی می‌توانید از شلوار بگ زیپ دار استفاده کنید. همچنین برای راحتی بیشتر مدل پارچه‌ای شلوار زاپ دار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شلوار بگ فانتزی

شلوار بگ فانتزی دختر

شلوارک‌های فانتزی بیشتر مورد پسند نوجوانان قرار می‌گیرد. در واقع این مدل شلوار بگ به‌دلیل تنوع طراحی و خلاقیت به‌کار رفته در زمان دوخت محبوب نوجوانان شده است.

مطالب کاربردی:  25 استایل با شومیز اورسایز زنانه برای داشتن یک تیپ جذاب

 

شلوار بگ کرپ

مدل شلوار بگ مشکی

شلوار بگ کرم اصولا در فرهنگ مد خیابانی و هیپ هاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع شلوار به طور عمده شامل پاشنه‌های بزرگ، زیر بند الاستیک و قسمت پایینی جمع است که برای نوجوانان و علاقه‌مندان به فرهنگ هیپ‌ها و استایل خلاقانه بسیار جذاب است.

شلوار بگ پلیسه‌دار

شلوار گشاد زنانه پلیسه‌دار

یکی از 25 مدل شلوار اسپرت دخترانه جدید ۱۴۰۲ مدل شلوار بگ زنانه پلیسه‌دار است که به طور عمده در قسمت‌های ران و پا دارای پلیسه هستند. این پلیسه‌ها به شلوار ظاهر جذاب و مدرنی می‌دهند و در عین حال از جنس مقاوم و با کیفیت هستند.

شلوار بگ با کمربند پاپیونی

شلوار بگ با کمربند پاپیونی

اگر می‌خواهید ظاهری شیک‌تر از همیشه داشته باشید به شما استفاده از شلوار کمربند پاپیونی را توصیه می‌کنیم. این مدل شلوار در قسمت بالایی دارای کمربند پاپیونی است که ظاهری جذاب برای فرد می‌سازد. همچنین استفاده از این کمربند کمر را باریک‌تر نشان می‌دهد.

شلوار بگ رنگی

شلوار بگ رنگی

با توجه به محبوبیت زیادی که شلوارهای رنگی دارند، در طیف رنگی متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌شود. به‌همین دلیل اگر به‌دنبال استایل متفاوتی هستند که در جمع‌ها متمایز باشد، شلوار بگ رنگی انتخاب خوبی خواهد بود.

شلوار بگ با مچ جمع شده

شلوار بگ با مچ جمع شده

در این مدل شلوار بگ پارچه ای زنانه قسمت مچ آن به وسیله کمربندی باریک و کوتاه جمع می‌شود. همچنین پوشیدن کفش‌های کتانی با این مدل شلوار بگ ظاهری جذاب و خاص را می‌تواند برایتان به ارمغان آورد.

مطالب پربازدید:  ست کردن تیشرت اورسایز با ۱۴ روش ساده و خاص

 

مدل شلوار بگ پارچه ای زنانه با مچ کش دار

مدل شلوار بگ پارچه ای زنانه با مچ کش دار

شلوار بگ با مچ کش دار یک مدل شلوار بگ پارچه ‌ای است که کش مچ پا آن را از باقی مدل‌ها به صورت خاصی متمایز می‌کند.

 شلوار بگ چاکدار

شلوار بک با مچ کش‌دار

این مدل شلوار بگ پارچه ‌ای برای جذابیت بیشتر در قسمت پایینی شلوار دارای چاک است؛ به طوری که مچ پا دیده شود. برای داشتن یک استایل خاص می‌توانید شلوار بگ چاکدار را به همراه کفش‌های لژدار کتانی بپوشید.

مدل شلوار بگ پارچه ایی اسپرت

شلوار بگ چاکدار

شلوار بگ اسپرت نوعی شلوار محسوب می‌شود که طراحی و سبک آن ترکیبی از اشکال هندسی و رنگ‌های متنوع است. به‌همین‌دلیل برای سلیقه‌های مختلف همواره گزینه‌های متنوعی در رابطه با انتخاب این نوع شلوار بگ وجود دارد.

 شلوار بگ ژورسی

شلوار بگ اسپرت رنگی

این مدل شلوار بگ پارچه ‌ای ساخته شده از پارچه‌ای به نام ژوریسی است که از الیاف نرم و کشیدنی تشکیل دوخته می‌شود. به همین دلیل شلوار بگ ژورسی بسیار راحت و انعطاف پذیر است. درنتیجه می‌توانید از این مدل شلوار  در فعالیت بدنی‌های مختلف مانند ورزش تمرینات یوگا و پیاده‌روی استفاده کنید. همچنین این مدل شلوار بگ پارچه ای زنانه را می‌توانید به‌عنوان شلوار راحتی در محیط خانه پوشید.

مدل شلوار بگ پارچه ای زنانه سه خط

شلوار بگ سه خط

طراحی این شلوار بگ متاثر از مدل‌های شلوارهای ورزشی است، به طوری که می‌توان هم در فعالیت‌های روزانه و هم در فعالیت‌های ورزشی از آن استفاده کرد.

مطالب پربازدید:  25 مدل شلوار اسپرت دخترانه جدید؛ ترکیبی از راحتی و زیبایی

 

آشنایی با انواع مدل شلوار بگ جدید برای استایلی خاص

به طور خلاصه می‌توان گفت انواع مدل شلوار بگ پارچه ‌ای با طرح‌ها و سبک‌های متنوع، به دختران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از راحتی و شیکی بهترین حالت خود را در محیط‌های مختلف داشته باشد. داشتن انتخاب‌های زیاد در انتخاب پارچه و طرح می‌تواند امکان بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. امیدواریم با مطالب گفته شده در این مقاله به شما این کمک را کرده باشیم تا بهترین شلوار بگ پارچه‌ای را برای سبک و نیازهای خود پیدا کنید به طوری که همیشه به روز و منحصر به فرد باشید.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *