جانی دپ خوش تیپ

استایل جانی دپ در کدام دوره به نظرتان جذاب‌تر بوده است؟ او را بیشتر با کدام استایلش به خاطر می‌آورید؟ جانی دپ بازیگری را از 19 سالگی آغاز کرد و تا کنون بیش از 10 بار نامزد جایزه بهترین بازیگر در جشنواره  Golden Globe شده است که تنها یک بار این جایزه به او رسیده است.  به نظر شما جانی دپ در چه فیلمی و در کدام نقش به استایل‌های روزمره‌اش شبیه‌تر بوده است؟ جانی دپ را بیشتر با نقشی که در سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» داشت به خاطر می‌آوریم اما خارج از دنیای حرفه‌ای بازیگری استایل منحصر به فرد او در زندگی روزمره‌اش همواره سوژه عکاسان، خبرنگاران و متخصصان مد بوده است. علاقه شدید او به کلاه و دستمال گردن‌های متنوع و آگاهی او به نحوه استفاده از آن در استایل‌های مختلف جذاب و دیدنی است. در این مطلب برخی استایل‌های جانی دپ را از جوانی تا امروز مرور می‌کنیم.

استایل جانی دپ


1987

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

جانی دپ در این عکس 24 ساله است. تی‌شرت با طرح گرافیکی با کت و شلوار در آن سال‌ها استایل عجیبی محسوب نمی‌شد و معمول بود.

استایل جانی دپ 2

1990

هنوز از کلاه و دستمال گردن‌های منحصر به فرد جانی دپ خبری نیست. این عکس وقتی او 27 ساله بود در لس آنجلس گرفته شده؛ تی‌شرت با کت تک، شلوار جین و نیم‌بوت مشکی.

استایل جانی دپ 3

1993

جانی دپ در این عکس 30 ساله است و کم‌کم نمودهای آشنای استایل او در حال ظاهر شدن است. تی‌شرت و پیراهن در کنار هم، همراه با کاپشن چرم و کلاه کپ اجزا اصلی استایل او را تشکیل داده است.

استایل جانی دپ 4

جذاب‌ترین بازیگر مرد خارجی چه کسی است؟

2001

و جانی دپ وارد می‌شود! سوپر استار فیلم Headless Horseman جلیقه طوسی را با تی‌شرت سفید ترکیب می‌کند و با یک کلاه کابوی در اولین اکران فیلم Blow در لندن حاضر می‌شود.

استایل جانی دپ 5

2006

استایل جانی دپ با کلاه‌های متنوع و جذابش هر سال پخته‌تر می‌شود. او از این کلاه‌ها در همه استایل‌هایش استفاده می‌کند؛ تی‌شرت، شلوار جین و کلاه لبه‌دار.

استایل جانی دپ 6

2010

این عکس در اسپانیا و شهر مادرید در مراسم اکران نخست فیلم The Tourist گرفته شده. استایل جانی دپ دیگر برای همه شناخته شده است؛ شلوار جین، تی‌شرت، پیراهن، جلیقه با دستمال گردن و کلاه لبه‌دار!

استایل جانی دپ 7

2021

جانی دپ در مراسم اکران نخست فیلم Minamata درشهر بارسلونا اسپانیا با این استایل ظاهر شد. مثل همیشه همه‌چیز با هم؛ تی‌شرت، پیراهن و کاپشن با کلاه و دستمال گردن.

استایل جانی دپ 8

 

خرید پوشاک و اکسسوری مردانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *