10 مدل مرد معروف جهان در سال 2022

همانگونه که در مقاله پیشین درباره 10 مدل زن معروف جهان صحبت کردیم جامعه هر روز به سوی پیشرفت در حال حرکت است و به دنبال آن سلیقه مردم نیز همراه با پیشرفت جامعه در حال تغییر است و بعضی از افراد به مدل شدن فکر می‌کنند و در موتورهای جستجوگر “می‌خواهم مدل شوم” را سرچ می‌کنند چرا که علاقه دارند مدل مرد یا زن معروفی شوند و این خود به دانستن شرایط مدل شدن نیازمند است.

جهت تبلیغ پوشاک، حوزه فناوری اطلاعات صنعت پوشاک کمک کرده است تا بتوانند این تبلیغات را در سطح جهانی گسترش داده و موجب ایجاد کسب و کارهای جانبی شده است. در ادامه 10 عکس مدل مرد معرف در جهان را برای شما به نمایش می‌گذاریم تا بهتر با آن‌ها آشنا شوید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مد و فشن

مد و فشن

این روزها مد و فشن مخاطبان بسیاری در سراسر جهان دارد که تمام نگاه‌ها به سمت این مسئله کشیده شده است. البته لازم به ذکر است که دنیای مد و لباس فقط برای زنان جالب نیست؛ بلکه جذابیت‌های ویژه‌ای برای آقایان هم دارد.

چرا که مدل مرد هم باید وجود داشته باشد تا این جذابیت بیشتر و بیشتر شود. این افراد می‌توانند در تبلیغات زیادی مانند برندهای سرشناس، ساعت و لباس شرکت داشته باشند. افزون بر این، می‌توان در ویدیوهای موسیقی آن‌ها را پیدا کرد. با ما همراه باشید تا 10 مدل مرد معروف جهان را به شما معرفی نماییم تا بیشتر با این مردان مانکن آشنا شوید.

تایسون بک فورد

تایسون بک فورد

یکی از مدل‌های مرد معروف در جهان که در آمریکای شمالی سکونت دارد، تایسون بک فورد است. این مدل مرد معروف سیاه پوست، با داشتن قدی بلند و هیکل فوق‌العاده از مدل‌های مرد به‌نام مد و لباس در غرب محسوب می‌شود.

در چند دهه‌ گذشته تایسون بک فورد در لیست بهترین‌های مد و لباس آقایان در مجله ووگ قرار گرفته است. این مدل مرد معروف با برندهای مختلف و به‌نامی مانند تامی، کالوین کلین و گوچی همکاری بسیاری داشته است. افزون بر این، همکاری تایسون با خوانندگان معروف مانند بریتینی اسپیرز همواره مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها واقع شده است.

تایسون بک فورد هم اکنون در اینستاگرام خود 571 هزار نفر دنبال کننده دارد و یکی از مدل های مرد معروف اینستاگرام است. گفتنی است که تایسون در حیطه بازیگری هم فعالیت داشته است از فیلم‌های مشهور تایسون بک فورد می‌توان به ” توی دریا” و “معتاد” اشاره کرد.

برد کرونیگ

برد کرونیگ

مدل 43 ساله آمریکایی که یکی از بهترین مدل‌های قرن کنونی جهان است، برد کرونیگ می‌باشد. عکس این مدل مرد خارجی را می‌توانید روی جلد نشریات در زمینه‌های لباس و سبک زندگی و مدل شدن که پخش می‌گردد، پیدا نمایید که از این بین می‌توان به ووگ، ابرکرومبی و غیره اشاره نمود.

یک نکته قابل توجه در رابطه با این مدل این است که بر عکس دیگر مدل‌ها در شبکه‌های اجتماعی یا فضای مجازی هیچ‌گونه فعالیتی ندارد. برد در سال 2003 میلادی به واسطه طراح مد به نام لاگرفلد کشف شد. افزون بر این در هنگام مدل شدن، برای تبلیغات محصولات شرکت‌هایی نیز مثل آدیداس، فندی، دلچه گابانا، شنل، روبرتو کاوالی و گپ حضور داشته است.

دیوید گندی

دیوید گندی

دیوید گندی یکی از برترین مدل‌های مرد ملقب به دولس بوی است. این لقب را به این دلیل به او داده‌اند چون در کمپین تبلیغاتی گابانا و دولچه معروف شد. یکی از مشخصه‌های اصلی مدل لباس شدن این مدل مرد معروف، داشتن ظاهر مردانه و هیکل عضلانی بود که تاثیر بسیاری بر روی تبلیغات شرکت‌های اروپایی داشته است. دیوید گندی در سال 2013 از  پر درآمدترین مدل‌ها بود و توانست به جای گرفتن در لیست بهترین مدل‌ها دست یابد.

قیمت انواع لباس مردانه برند و اورجینال

 

جان کورتاجارنا

جان کورتاجارنا

جان کورتاجارنا یک مدل 37 ساله اسپانیایی است که در صنعت مد در فضای مجازی با بیشتر از یک و نیم میلیون دنبال کننده فعالیت دارد. او در صنعت مدلینگ با برندهای متنوع و زیادی همکاری داشته است، افزون بر این در زمان مدل شدن، جان  کورتاجارنا در سال 2014 در مراسم کت واکی که در شهر میلان و پاریس برگزار گردید، حضور داشت و برای امپریو آرمانی و جان گالیانو روی صحنه رفت. از ویژگی‌های ویژه‌ای که به مدل شدن وی جذابیت بیشتری بخشیده است، ژست‌های به خصوص و مدل موی وی است.

مارکوس شنکنبرگ

مارکوس شنکنبرگ

یکی از پرفعالیت‌ترین مدل های مرد که اصالتا سوئدی است، مارکوس شنکنبرگ نام دارد. یکی از رازهای موفقیت در مدل شدن مارکوس شنکنبرگ را می‌توان فعالیت برای بند کارن کلن دانست. این مدل مشهور هنگامی توسط یکی از طراحان مد در ایتالیا دیده شد که در شهر ونیز ایتالیا در حال انجام اسکی سواری بود.

یکی از ویژگی‌های خاص و بی‌نظیر مارکوس از زمان مدل شدن پوشیدن لباس‌های عجیب و غریب است. مارکوس تعداد دفعات بسیاری لباس‌های عجیب و غریب طراحی شده توسط طراحان مرد را از هنگام مدل شدن به تن کرده است و برای این برندهای مد و لباس شهرت را به همراه داشته است. مارکوس افزون بر مدل شدن در حیطه‌های بازیگری و نویسندگی نیز فعالیت دارد و در برنامه‌های تلویزیونی گوناگون مثل زندگی سورنال حضور داشته است.

شان اپرای

شان اپرای

شان اپرای مدل 33 ساله آمریکایی است که شهرت بسیاری در زیبایی مد و لباس به ویژه تولیدکنندگان لباس مرد در سراسر جهان دارد و همچنین از جذاب‌ترین مدل‌های مرد در جهان محسوب می‌شود.

یکی از ویژگی‌های این مدل مشهور صورت و چشمان تاثیرگذار او است. همچنین افزون بر مدل شدن، اجرایی با خواننده معروف به نام تیلور سویفت را داشته است که مورد استقبال شدید رسانه‌ها واقع شد. افزون بر این، او پس از مدل شدن برای برندهای معروفی مثل جورجیو آرمانی و بتگا ونتا فعالیت‌های زیادی داشته است.

ماتیاس لوریدسن

ماتیاس لوریدسن

یکی از مشهورترین و موفق‌ترین مدل‌های مرد که در دانمارک متولد شده است و تصمیم به مدل شدن گرفت، ماتیاس لوریدسن می‌باشد. این مدل در اینستاگرام و فیس بوک فعالیت نداشته، تنها یک حساب توییتری دارد که در آن نوشته است که من یک مدل هستم اما این اهمیتی ندارد، من به مردم و طرفدارانم عشق می‌ورزم. پس از مدل شدن، در سال 2004 به وسیله شرکت دایر برگزیده شد تا فعالیتش را شروع کند. همچنین وی برای برندهایی مانند لاکست، ژیوانشی و سالواتوره فراگامو فعالیت می‌کند.

مطالب دیدنی:  10 ادکلن مردانه معروف دارای رکورد فروش جهانی

 

نوا میلز

نوا میلز

نوا میلز یکی دیگر از مدل‌های به‌نامی است که جزو 10 مدل مرد معروف جهان قرار گرفته است. با توجه به اینکه این مدل هیکل عضلانی متناسبی دارد، در عکسبرداری‌ها به صورت برهنه، حضور می‌یابد. وی همچنین ویدیویی با تیلور سویفت، ستاره موسیقی پاپ در جهان تهیه کرده است که در سال 2011 به نام “ما هرگز هیچوقت دیگر باهم نخواهیم بود” رونمایی شد. نوا میلز شروع موفقیت خود را مربوط به یاوس سنت لورینت و گوچی ایتالیا می‌داند. افزون بر این او با برندهای دیگری مثل بتگا ونتا، دولچه اند گابانا و تامی هیلفیگر فعالیت دارد.

مارک واندرلو

مارک واندرلو

یکی دیگر از مدل‌های معروف جهان مارک واندرلو است. به علت داشتن هیکل متناسب و چشمان آبی و جذاب از پرطرفدارترین مدل در جهان است. افزون بر این وی در زمینه‌های مد و فشن فعالیت می‌کند، از چهره او جهت بازی ویدیویی الگو گرفته شده است.

همچنین برای بوگاتی هم تبلیغاتی انجام داده است. از اصلی‌ترین فعالیت‌های این مدل می‌توان به همکاری با برندهایی مثل هوگوباس، آرمان، باباب ریپابلیک، والنتینو و گس اشاره کرد. عکس مدل مرد جذاب را برای شما قرار داده‌ایم تا بیشتر با او آشنا شوید.

دیوید بکهام برترین مدل مرد جهان

دیوید بکهام

به طور قطع یکی از بهترین مدل‌های مرد خارجی دیوید بکهام است. هیکل متناسب و چهره بسیار جذاب دیوید بکهام به عنوان یک فوتبالیست، موجب ورود وی به دنیای مد شد. این بازیگر دارای قد 1/80 سانتی متر و 47 سال سن است.

سخن آخر

افزون بر مدل‌های مرد خارجی، تعداد بسیاری از مردان ایرانی هم هستند که در این صنعت آثار چشمگیری را از خود بر جای گذاشته‌اند. در اغلب اوقات به دلیل محل زندگی و فعالیت این مدل‌ها در کشورهای خارجی و عدم آشنایی کافی توسط مخاطب، اصالت این مدل‌ها ناشناخته می‌ماند. افزون بر مدل‌های ایرانی فعال در کشورهای خارجی، تعداد بسیاری از مردان را در همین کشور عزیزمان ایران می‌توان به‌ منظور بهترین مدل مرد ایرانی معرفی نمود.

مطالب پربازدید:  10 مدل زن معروف برتر جهان در سال گذشته

 

به عنوان مثال باید بگوییم حمید فدایی یکی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین مدل مرد ایرانی در سال گذشته به شمار می‌آید که به صنعت مدلینگ و عکاسی علاقه‌ بسیاری دارد. همچنین افرادی دیگری هم هستند که به عنوان بهترین مدل مرد ایران شناخته می‌شوند مثل سام اصغری، فرید صعودی، امیر زبده، فرزان اطهری، ارمیا قاسمی و غیره. علاوه بر این‌ها امروزه مردهای ایتالیایی مورد توجه بسیاری قرار گرفته‌اند که از بهترین مدل های مرد ایتالیایی می‌توان به فابیو مانچینی اشاره کرد.

همچنین گفتنی است که برای داشتن استایلی شیک و جذاب انتخاب لباس مناسب یکی از عناصر کلیدی است و شما می‌توانید برای خرید لباس مردانه شیک به سایت مدیسه مراجعه نمایید.

 

منبع : thephotostudio

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *