برند

آیا تا به‌حال از خودتان پرسیده‌اید که چرا باید از یک برند معروف یا شناخته‌شده لباس بخرید؟ یا اینکه چرا هر بار که به یک فروشگاه می‌روید، برند معروفی که برایتان بیشتر آشناست را به یک برند ناآشنا ترجیح می‌دهید؟ آیا همه‎ی این موارد اتفاقی هستند یا دلیل مهمی پشت این مسائل وجود دارد؟ به نظر ما هیچ‌چیزی اتفاقی نیست، اما چه‌طور ممکن است؟

تجربه‌ی خوب اعتماد خوب

وقتی‌که شما برای بار اول یک کالا را خریداری می‌کنید، در واقع می‌خواهید بدانید که کیفیت آن کالا چگونه خواهد بود. به‌عنوان مثال، وقتی که یک لباس را خریداری می‌کنید می‌خواهید بدانید که آن لباس تا چه زمانی کهنه، رنگ و رو رفته یا پاره نخواهد شد. در واقع نام یک برند زمانی در ذهن شما حک می‌شود که محصولاتش امتحان خوبی را پس داده باشند. بنابراین اگر برند خاصی را برای خرید لباس‌هایتان انتخاب می‌کنید، حتما از کیفیت اجناسش راضی بودید؛ همین موضوع اعتماد شما را به‌خوبی جذب می‌کند. یکی از علت‌های موفق بودن برندهای معروفی از قبیل «شنل» (Channel) یا «زارا» (Zara) همین موضوع است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

خرید از برند‌های معروف مهم است - 4

بهتر دیده می‌شوم

برای اغلب آدم‌ها نه‌تنها سازگاری ظاهری با آدم‌های اطرافشان مهم است بلکه مورد پذیرش بودن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل آدم‌ها تمایل دارند تا از یک برند معروف خرید کنند تا بیشتر مورد پذیرش قرار بگیرند. به‌عنوان مثال، خیلی از خانم‌ها و آقایان دوست دارند از یک برند خاص با مدل به‌روز خریداری کنند، چون بازیگر مورد علاقه‌شان یا یک طبقه‌ی خاصی از اجتماع، از آن سبک لباس‌ها بیشتر استفاده می‌کنند. مطمئنا در این شرایط تمام افراد حس بهتری را تجربه خواهند کرد.

خرید از برند‌های معروف مهم است - 3

ایجاد تصویری بهتر

همان‌طور که آدم‌ها هویت خودشان را دارند، شرکت‌ها هم با برندهای مختلف به‌مرور هویت خودشان را پیدا می‌کنند. اگر بخواهیم یک مثال بزنیم، می‌توان از برند لوکس «شنل» (Channel) یا برند «زارا» (Zara) نام برد. این برندها با تولید لباس‌های ساده، لباس شب، شلوارهای زنانه و جواهرات بدلی به یکی از لوکس‌ترین برندهای دنیا تبدیل شده است. از آنجایی‌که حس لوکس و شیک بودن حس خوبی است، این برندها برای همه دوست‌داشتنی هستند؛ به همین دلیل بسیاری از خانم‌ها تمایل دارند تا از این برندها خریداری کنند.

 

خرید بهترین لباس های زنانه مارک

 

صرفه‌جویی در زمان

تصور کنید که به‌زودی می‌خواهید در یک مهمانی دوستانه شرکت کنید و به یک بلوز با طرح و سبک خاصی نیاز دارید. اگر بخواهید خریدتان را اینترنتی انجام دهید و تنها نام بلوز را جستجو کنید، ده‌ها یا صدها سایت خرید اینترنتی را می یابید. در این شرایط انتخاب بسیار مشکل است. درصورتی‌که اگر سراغ یک برند معتبر، همانند زارا (Zara) یا برشکا (Bershka) بروید به‌سرعت تعداد بسیار زیاد و با طرح‌های متنوعی از بلوزها را در اختیار خواهید داشت. در این شرایط می‌توانید با خیال آسوده خریدی مطمئن و رضایت‌بخش داشته باشید.

خرید از برند‌های معروف مهم است - 1

خرید از یک برند معروف، دریافت کیفیت بهتر، پرداخت هزینه‌ی کمتر

بسیاری از افرادی که از یک برند معتبر برای خرید لباس‌های ورزشی یا روزانه استفاده نمی‌کنند، به افراد دیگری که به این‌گونه عمل می‌کنند، خرده می‌گیرند. سوال اغلب افراد این‌گونه است که چرا باید برای لباس‌های که در طول روز می‌پوشیم، از یک برند معروف و گران قیمت خرید کنیم؟ در حالیکه ما اعتقاد داریم مخاطبانشان بسیار هوشمندانه عمل می‌کنند. خرید از یک برند معروف که محصولات باکیفیتی تولید می‌کند، تنها به خاطر داشتن حس خوب، ایجاد تصویر بهتر یا بالارفتن اعتماد به‌نفس نیست؛ شما با خرید یک شلوار یا کفش ورزشی گران قیمت از برند نایک (Nike) یا آدیداس (Adidas) نه‌تنها پولتان را در چاه نریختید، بلکه صرفه‌جویی کرده‌اید. اگر برای کفشی که به‌طور روزانه استفاده می‌کنید هزینه‌ی کمی پرداخت کنید، پس از مدت کوتاهی خراب شده و نیاز به خرید مجدد خواهید داشت. با یک بار خرید از یک برند معتبر، در حقیقت از دورانداختن مکرر پولتان جلوگیری کرده‌اید. با این توصیف‌ها می‌توان گفت، جمله‌ی «پرداخت پول بیشتر، خرید ارزان‌تر» یک واقعیت جالب و لذت‌بخش است.

 

لیست قیمت لباس های مردانه مارک

 

خرید از برند‌های معروف مهم است - 2

در انتها می‌توان گفت، هرچند بسیاری از افراد، اعتقادی به خرید از برندهای معتبر ندارند، اما با دلایلی که ما در اختیارتان قرار دادیم، نه‌تنها پرداخت پول برای برندهای معتبر توجیه اقتصادی دارد بلکه حسی را برای افراد به‌وجود می‌آورد که برای تمام افراد لذت بخش و دوست‌داشتنی است. شاید به‌همین دلیل است که برخی افراد به اصطلاح «برند باز» می‌شوند.

 

مطالب مرتبط

برندهای برتر لباس آقایان و بانوان در سطح جهان

استایل یک زندگی شیرین ایتالیایی : برند ترانوا

شیک شناخته شوید با یک برند خانوادگی: برند INC

اف اند اف : هر روز شیک بپوش!

لباس های الهام گرفته از فرهنگ و هنر لهستان

امپراطوری برند محبوب اچ اند ام

تاپ سکرت : خودت باش و به سبک خودت بپوش

بنیان‌گذار برند محبوب کنزو تاکادا

خانواده‌هایی که نبض صنعت مد در دست آنهاست

آشنایی با برترین برندهای دوستدار طبیعت در صنعت مد و فشن

گلستان، به اصالت چای

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

2 دیدگاه در “خرید از برند‌های معروف مهم است؟

  1. مهدی گفت:

    واقعا مفید….ممنون

  2. پرویز گفت:

    شما یه طوری از برند لباس صحبت می کنید،،انگار لویی پاستور و ماری کوری شرکت لباس راه انداختن،،دنیا رو متحول کردن،،برند سازی و برند پروری اونم توی صنعت پوشاک فقط برای پر کردن جیب یه سری شرکت کله گنده و حماقت از افراد عامی و بی سواد جامعه است،،وگرنه نخ پلی استر و اکریلیک و پنبه و ریون و نایلون و اسپندکس رو هر کس دیگه ای هم می تونه به کار ببنده و لباس بسازه،،منتها انحصارش باید در اختیار چند تا برند خاص باشه تا راحت تر بتونن،،مردم رو چپاول کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *