خوش استایل ترین پدران مشهور 2019 از نگاه مدیسه

جذاب بودن فقط به داشتن چهره‌ای زیبا خلاصه نمی‌شود. بلکه تیپ و هیکل نیز در جذابیت افراد تاثیر فراوانی دارد. یکی از منابع الهام افراد در دنیای مد، سلبریتی‌ها هستند؛ از این رو آن‌ها سعی می‌کنند که همیشه جزو خوش‌تیپ‌ترین پدران باشند. هرچند برخی از افراد بعد از پدر شدن، دیگر به ظاهر و استایل خود اهمیتی نمی‌دهند، اما در کل پدر شدن به معنای از دست دادن جذابیت نیست، به طوری که بسیاری از پدران هستند که با وجود مشغله کاری و خانوادگی، همچنان هم جزو خوش‌تیپ‌ترین پدران مشهور دنیا هستند. اگر دوست دارید با خوش‌تیپ‌ترین پدران مشهور دنیا آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

دواین جانسون Dwayne Johnson

دواین جانسون Dwayne Johnson

دواین جانسون که با نام راک نیز شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۶ توسط مجله «People» نام جذاب‌ترین مرد تمام دوران‌ها و خوش‌تیپ‌ترین پدر را از آن خود کرد. نام این ستاره که جزو فدراسیون جهانی کشتی‌کج بود، به دلیل اندام جذابی که دارد، سالیان سال در لیست خوش استایل‌ترین ستاره‌ها قرار داشت.او آن‌قدر خوش استایل است که تصویرش روی جلد مجلات مد بسیاری نظیر GQ چاپ شده است. راک در حال حاضر ۳ فرزند دارد که جدا از بازیگری، مدل و ورزشکار و یک پدر نمونه نیز است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

باراک اوباما Barack Obama

باراک اوباما Barack Obama

شکی نیست که باراک ۵۷ ساله، هنوز هم یکی از خوش‌تیپ‌ترین پدران مشهور در میان ستاره‌ها و در بین خوش استایل ترین پدران است. او معمولا کت و شلوار به همراه یک پیراهن مردانه که دکمه یقه آن نیز باز است، به تن می‌کند. در روز‌های سرد هم او علاقه زیادی به پوشیدن کت قهوه‌ای چرم دارد. در واقع می‌توان گفت که استایل باراک اوباما مختص خود او بوده و از هیچ کسی تقلید نمی‌کند و تنها آنچه به اندام‌اش می‌آید را می‌پوشد. این مرد خوش استایل صاحب دو فرزند به نام‌های ساشا و مالیا است.

رایان گاسلینگ Ryan Gosling

رایان گاسلینگ Ryan Gosling

اگر یک نفر هم باشد که ما را به یاد استایل استیو مک‌کوئین بیاندازد، او رایان گاسلینگ است. او که با نام پادشاه خوش تیپی شناخته می‌شود، همسر اوا مندس و صاحب ۲ فرزند است. اگر به عکس و استایل این پدر جذاب نگاهی بیاندازید، خواهید دید که او هر چه به تن کند، از پیراهن و شلوار جین گرفته تا کت و شلوار رسمی، جذاب و چشمگیر خواهد می‌شود.

تصویر او چندین بار روی جلد مجلات مد دیده شده است. به عنوان مثال او در سال ۲۰۱۶، تصویر جلد مجله GQ را از آن خود کرد. او در مورد پدر بودنش می‌گوید: «زمانی که شما فرزندان تان را می‌بینی، به این باور می‌رسی که آن‌ها لایق بهترین پدر و مادر هستند. چیزی که من همیشه برایش تلاش می‌کنم.»

هامفری بوگارت Humphrey Bogart

هامفری بوگارت Humphrey Bogart

هامفری بوگارت با نام مستعار بوگی، در زمان خود بی‌نظیر بود. او در لباس‌هایی که انتخاب می‌کرد، شبیه هیچکس نبود. کت‌هایی با یقه‌های بزرگ، اپل دار و کروات پهن و رنگی… آنقدر بر تن این ستاره به خوبی می‌نشستند که نام او همیشه جزو خوش تیپ‌ترین‌های زمانه بود. البته او استایل اش را همیشه با سیگاری در گوشه لب اش تکمیل می‌کرد. هامفری بوگات پدر ۲ فرزند با نام‌های استفن هامفری و لسلی هاروارد بود. اگرچه با افزایش سن، زیبایی و جذابیت هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد و رفته رفته محو می‌شود، اما هامفری جزو افرادی بدو که هر چه سن اش بالاتر می‌رفت، بر جذابیت اش نیز افزوده می‌شد.

دیوید بکهام David Beckham

دیوید بکهام David Beckham

قطعا زمانی که به خوش‌تیپ‌ترین پدران مشهور دنیا فکر می‌کنیم، نام دیوید بکهام در خاطرمان نقش می‌بندد بکهام در حال حاضر یکی از مهره‌های اصلی صنعت مد و فشن به شمار می‌رود و مدلینگ برند‌های مشهوری، چون H&M را به عهده دارد. او الهام بخش بسیاری از آقایان و حتی طراحان مد است. علاقه او به مد و فشن، حتی روی فرزندانش هم گذاشته است؛ به طوری که بروکلین بکهام، خیلی سریع توانست به عنوان یک مدل در حرفه مدلینگ بدرخشد. بدون شک خوش تیپی در این خانواده ژنتیکی شده است.

برد پیت Brad Pitt

Brad Pitt

برد پیت استاد مد‌های به یاد ماندنی و در لیست خوش استایل ترین پدران است. او در مراسم‌های بسیاری روی فرش قرمز به عنوان خوش لباس‌ترین مرد جشنواره معرفی شد و هر لباسی که به تن کند، خوش تیپ و جذاب است. جورج کلونی حتی لباس‌هایی که روی تن مردان دیگر زار می‌زند و زشت به نظر می‌آیدرا بپوشد، باز هم در تن او، یک لباس مردانه شیک به نظر می‌رسد. به نظر شما آیا ۶ فرزند او هم همین نظر را در مورد پدرشان دارند؟

جرج کلونی George Clooney

George Clooney

آیا لیست خوش‌تیپ‌ترین پدران مشهور دنیا بدون وجود نام جرج کلونی در آن، ممکن است؟ او که در سال ۲۰۱۷ صاحب دو فرزند دوقلو شد، با آن استایل جذاب‌اش، ما را به یاد کلارک گیبل، هنرپیشه مشهور آمریکایی، می‌اندازد. البته شباهت این دو ستاره تنها به استایل‌شان باز نمی‌گردد، بلکه جرج کلونی در حال حاضر در خانه کلارک گیبل واقع در لس آنجلس زندگی می‌کند. او در مورد فرزندانش می‌گوید: «من تاکنون از لذت داشتن فرزند محروم بوده‌ام، اما خداروشکر این تجربه را به دست آوردم. هیچ چیز شیرین‌تر از عشقی که فرزندانم به من می‌دهند، نیست.»

 

منبع : styledemocracy

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *