زندگی خصوصی فوتبالیست‌ های مشهور

زندگی خصوصی افراد مشهور همواره برای ما جذاب بوده است. هرقدر هم هنر یک هنرمند برایمان مهم باشد و بازی یک فوتبالیست درون زمین توجه ما را جلب کند بازهم گاهی درباره زندگی خصوصی آن‌ها کنجکاو می‌شویم و دوست داریم بدانیم خانواده این فرد موفق چه سبک زندگی دارند، چه می‌پوشند یا در چه رشته‌ای تحصیل کرده‌اند. زندگی خصوصی افراد مشهور هرچقدر هم که به خودشان مربوط باشد برای ما جذاب است؛ آن‌ها خودشان انتخاب کرده‌اند که همواره مرکز توجه‌ها باشند پس آنقدرها هم بد نمی‌شود اگر به بهانه رقابت‌های یورو 2021 نگاهی کلی به خانواده برخی بازیکنان مشهور فوتبال بیندازیم و در گوشه‌ای از زندگی خصوصی‌شان سرک بکشیم. پشت هر فرد موفق یک خانواده موفق وجود دارد؟ با هم این مسئله را بررسی می‌کنیم.

نگاهی به زندگی خصوصی فوتبالیست‌ های مشهور

دیوید بکهام

دیوید بکهام وقتی در منچستر یونایتد بود پس از یک بازی در سال 1997 با ویکتوریا آدامز آشنا شد. ویکتوریا عضو گروه مشهور Spice Girls بود که موسیقی پاپ ارائه می‌کرد و با مقوله شهرت جهانی غریبه نبود پس شهرت دیوید بکهام نمی‌توانست مشکلی برای رابطه‌شان به وجود آورد. دیوید و ویکتوریا پس از یک سال رسما نامزد شدند و یک سال بعد از آن اولین فرزندشان به دنیا آمد. حالا پس از حدود 25 سال آن‌ها صاحب چهار فرزند هستند، سه پسر و یک دختر: بروکلین جوزف 22 ساله، رومئو جیمز 20 ساله، کروز دیوید 17 ساله و تنها دخترشان هارپر سون 10 ساله. ویکتوریا و دیوید پس از ازدواجشان برای تشکیل این خانواده یک خانه 10 هکتاری خارج از شهر خریدند تا زندگی خصوصی آرامشان را شروع کنند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

دیوید بکهام

استیون جرارد

بازیکن سابق لیورپول همانطور که در زمین فوتبال آرام و بی‌حاشیه بود همین رویه را در زندگی خصوصی خود هم پیش گرفت و در 27 سالگی تشکیل خانواده داد. جالب است بدانید که استیون جرارد با دو نفر از هم‌تیمی‌هایش، گری نویل و مایکل کریک در یک روز و در کنار هم ازدواج کردند! حالا پس از حدود 15 سال استیون و الکس کوران صاحب چهار فرزند هستند. خانواده جرارد به زیبایی و جذابیت چهره‌شان مشهور است؛ این حجم را زیبایی را کمتر می‌توانید در یک خانواده ببینید! آمازون مستندی درباره زندگی خصوصی و حرفه‌ای جرارد تولید کرده است. اگر همچنان کنجکاوید که درباره جرارد و خانواده‌اش بدانید مستند Make Us Dream را پیدا کنید و به تماشای جرارد و خانواده‌اش بنشینید.

استیون جرارد

سرخیو راموس

زندگی خصوصی راموس هم مانند زندگی حرفه‌ای او پرهیجان و با تکاپو است؛ او با یک خبرنگار ازدواج کرده است! البته پیلار روبیو یک سال قبل از آشنایی با راموس بازیگری را هم امتحان کرده اما Piratas Telecinco  تنها سریال تلویزیونی است که او در آن ایفای نقش کرده است. سرخیو و پیلار در سال 2012 با هم آشنا شدند، خیلی زود ازدواج کردند و پس از دو سال صاحب اولین فرزندشان شدند. حالا پس از حدود 10 سال آن‌ها چهار فرزند دارند! راموس را در زندگی خصوصی به عنوان مرد خانواده می‌شناسند؛ او با خواهرها و برادرهایش هم ارتباط نزدیک و صمیمی دارد.

سرخیو راموس

جرارد پیکه

وقتی خودت بازیکن بارسلونا باشی و نامزدت خواننده‌ای با طرفدارهای میلیونی چطور انتظار داری که زندگی خصوصی آرام و دور از توجه مردم را تجربه کنی؟ جرارد پیکه و شکیرا شاید روی هم بیشتر از همه زوج‌های هنری دیگر طرفدار داشته باشند. آن‌ها در سال 2011 با هم آشنا شدند و سفرهای طولانی جرارد یا تورهای دور دنیای شکیرا باعث جدایی این زوج نشد. موسیقی به یاد ماندنی که شکیرا برای جام جهانی 2010 آفریقا خواند را یادتان می‌آید؟ آهنگ Waka Waka (This Time for Africa) برایتان خاطره‌انگیز نیست؟ این آهنگ برای این زوج از همه ما خاطره‌انگیزتر است چرا که waka waka باعث آشنایی و شروع رابطه‌شان شد. حالا پس از گذشت 11 سال پیکه و شکیرا صاحب دو فرزند شده‌اند؛ ساشا و میلان.

جرارد پیکه

کریستیانو رونالدو

زندگی خصوصی کریستیانو روناالدو هیچگاه خصوصی نبوده است! او آنقدر زیر ذره‌بین است که حتی اگر در راه مخفی نگه داشتن زندگی خصوصی‌اش تلاش هم بکند بی‌فایده خواهد بود. فرض کنید هرجا که می‌روید چند خبرنگار دنبالتان کنند و از شما عکس بگیرند. چه کاری می‌کنید؟ یا اصلا چه کاری از دستتان برمی‌آید؟ بهتر است قبول کنید که زندگی خصوصی شما دیگر خصوصی نخواهد بود. رونالدو پس از جدایی از نامزد اولش بیشتر درگیر حاشیه شد و با اینکه ظاهرا در کنار جورجینا رودریگز آرام است چندی پیش با شکایت زنی دیگر در دادگاه حاضر شد. جورجینا که کارمند یک مغازه شیرینی‌فروشی بوده است حالا باید به زندگی پرتکاپو کنار رونالدو عادت کند. پسر بزرگ رونالدو، کریستیانو جونیور در سال 2010 در آمریکا متولد شد و از آن زمان تا حالا رونالدو هویت مادر او را فاش نکرده است. البته می‌توان حدس زد که کریستیانو جونیور فرزند ایراینا شایک، مدل روسی است چرا که رونالدو بعد از پنج سال از رابطه‌اش با این او پرده برداشت. کریستیانو و جورجینا حالا صاحب سه فرزند شده‌اند؛ دو دختر با نام‌های آلانا و اوا و یک پسر به نام متئو. متئو و اوا دوقلو و هردو متولد هشتم جولای 2017 هستند.

کریستیانو رونالدو

 

شیک ترین اکسسوری های مردانه

چرا فوتبال؟ چه بازیکن فوتبالی

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *