عطر و ادکلون زنانه فوراور forever

ماریا کری Mariah Carey خواننده معروف امریکایی موسیقی پاپ به‌خاطر صدای بی‌نظیرش در سال 1990 شناخته‌شد و از آن روز هرگز فراموش نشد. رِنج یا گستره صدای این خواننده زیبارو  به پنج اکتاو  موسیقی می‌رسد که در دنیای خوانندگی کم‌نظیر و مثال‌زدنی است. اولین آلبوم موسیقی که ماریا کری روانه بازار کرد، دو جایزه گرَمی Grammy برای او به ارمغان آورد و در طول دهه‌های 1990 و 2000  صعودی شگفت‌انگیز در دنیای موسیقی و هنر را برای او رقم‌زد. ماریا برنده لقب «پرفروش‌ترین خواننده زن هزاره دوم» و «برترین هنرمند دهه 1990» شده‌است. او تنها تا سال 2003 موفق شد 100 میلیون آلبوم به‌فروش برساند. او همچنین در چندین فیلم پرفروش نقش ایفا کرده‌است.

ماریا کری Mariah Carey در سال 2007 اولین عطر خود به نام اِم M را با همکاری برند الیزابت آردن ترکیب و طراحی کرد. از آن تاریخ تا امروز او 13 عطر مشهور دیگر را به کلکسیون خود افزوده است. عطرهای ماریا کری با همکاری موفق‌ترین عطاران دنیا از جمله اولیویه ژیوتن ترکیب شده‌است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

 عطر زنانه Forver

 

عطر زنانه فوراور از برند ماریا کری Mariah Carey Forever که در سال 2009 به بازار آمد، رایحه‌ای شاد و هیجان‌انگیز دارد. این عطر ترکیبی از عطر شکوفه پرتقال، نیلوفر آبی و سیب سبز است که در قلب خود رایحه گل مریم و یاسمن را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر مشک سفید، گل‌های سفید و چوب‌های معطر ترکیب شده‌است.

ماریا کری این عطر را به عنوان سمبلی از شادی‌های زندگی خودش در زمان ازدواج، تولید آلبوم جدید و فیلم جدیدش در این سال طراحی کرده و به همه خانم‌های دنیا به عنوان نویدبخش شادی و آرامش هدیه کرده است. این عطر مناسب خانم‌های جوان و شاد با روحیه مثبت است که لحظه‌ای از فعالیت نمی‌ایستند. دیزاین بطری این عطر به سبک آرت‌دکو است که خود برای خانم‌های جوان و هنرمند جذاب و خواستنی است.

 

خرید انواع عطر و ادکلون زنانه

 

عطر زنانه فوراور

 

عطر فوراور Forvere با رایحه ملایم و شیرین گیاهان و گل‌های معطر برای همه فصول به ویژه بهار و پاییز مناسب است. ماندگاری بالا و قیمت مناسب این عطر آن را به گزینه‌ای مناسب برای هدیه‌دادن به خانم‌های جوان تبدیل کرده است.

فروشگاه اینترنتی مدیسه گزینه مناسبی برای تهیه انواع عطرهای مردانه و زنانه اوریجینال با ضمانت اصالت است که عطر Mariah Carey Forever را هم برای فروش عرضه کرده‌است.

 

بهترین ادکلون زنانه از برندهای معروف و پرفروش

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *