معرفی 10 برند معروف عطر مردانه

عطرهای زیادی مخصوص آقایان در بازار هستند که هر یک از آن‌ها به عنوان بهترین عطر مردانه یاد می‌شود. عطرها نقش بسیار مهمی در زندگی از انسان‌ها بازی می‌کنند، چون سبب می‌شوند که دیگران آن‌ها را به خوبی به یاد بسپارند. از این رو در موقعیت‌های مهم از عطر استفاده می‌کنند. در این مقاله ما تلاش کردیم که شما را با بهترین عطر مردانه آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

عطر مردانه 75ml Brown EDT دانهیل

این عطر یکی از محبوب‌ترین عطرها به شمار می‌‌آيد.

این عطر دانهیل از نوع ادو تویلت است و در سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شد و از آن زمان تا کنون یکی از پرفروش‌ترین عطرها برای آقایان به شمار می‌آید، چون به نظر بسیاری بهترین عطر مردانه به شمار می‌آید. عطر انگلیسی دانهیل ۷۵ میلی‌لیتر حجم دارد و رایحه تند، تلخ و گرم دارد. نت‌های آن عبارت هستند از:

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

  • نت‌های‌ ابتدایی: شمعدانی، اسطوخودوس، لیمو و مریم گلی
  • نت‌های میانی: زنبق، سدر، میخک، ریشه زنبق، رز و یاسمین
  • نت‌های پایه: مشک، چرم، تونکا، چوب صندل، سدر، خس‌خس و خزه بلوط

عطر مردانه 125ml Chrome Legend EDT آزارو

عطر لجند متعلق به کمپانی آزارو است که جزو ده عطر برتر مردانه قرار می‌گیرد. ویژگی‌های این عطر از این قرار است که از نوع ادو تویلت است و در رایحه‌ای گرم دارد.

نت‌های تشکیل دهنده آن عبارت هستند از سیب سبز، چای، پرتقال تلخ، مشک، دانه تونکا، علف وتیور، اوک‌موس، سرو، عنبر. این عطر در سال ۲۰۰۷ معرفی شد و از آن زمان تا کنون جزو عطرهای پرفروش به شمار می‌آيد و ۱۲۵ میلی‌لیتر حجم دارد.

لیست قیمت انواع عطر و ادکلن مردانه اورجینال

عطر مردانه 100ml Wanted EDT آزارو

این عطر مردانه رایحه‌ای معتدل دارد

این عطر آزارو با ظاهری منحصر به فرد در سال ۲۰۱۶ با ظاهری متفاوت راهی بازار شد و ۱۰۰ میلی‌لیتر حجم دارد. نت‌های آغازین آن از لیمو، زنجبیل، اسطوخودوس، نعناع، نت میانی آن از سیب، برگ درخت عرعر، هل گواتمالا، شمعدانی​​​ و نت پایه آن از دانه تونکا، عنبر، علف وتیور تشکیل شده‌اند.

رایحه معتدل آن سبب شده است که این عطر محبوب بسیاری از آقایان باشد به همین دلیل برای بسیاری از آن‌ها بهترین‌عطر مردانه به شمار می‌آید.

عطر مردانه 120ml Aventus EDP کرید

این عطر کرید با رایحه خنک و شیرین به اندازه ۱۲۰ میلی‌لیتر حجم دارد و نوع آن ادو پرفیوم است. نت‌های آن عبارت هستند از آناناس، توت سیاه، ترنج، سیب، غان، نعناع هندی، یاس، رز، هل، بلوط، عنبر، وانیل.

عطر مردانه Allure Homme EDT شنل 100ml

این عطر شنل که نوع ادو تویلت دارد در سال ۱۹۹۹ راهی بازار شد که همین قدمت نشان می‌دهد که این عطر تا چه حد معروف بوده است و بدون شک برای خیلی از آقایان بهترین‌عطر مردانه به شمار می‌‌آید.

عطر مردانه 100ml Uomo EDT روبرتو کاوالی

این عطر روبرتوکاوالی در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. اگر از رایحه‌های گرم و تلخ خوشتان می‌آيد، باید این عطر را امتحان کنید. در نوت آغازین این عطر که از نوع ادوتویلت است از بنفشه سیاه، زعفران استفاده شده است. نت‌های میانی آن شامل عسل، اسطوخودوس می‌‌شود و در نت‌ پایه از دانه تونکا، سدر، نعناع هندی استفاده شده است.

مطالب کاربردی :  10 ادکلن مردانه معروف دارای رکورد فروش جهانی

عطر مردانه 100ml Go EDT ژوپ

این عطر ژوپ برای بسیاری از آقایان بهترین‌عطر مردانه است که در سال ۲۰۰۶ برای اولین بار معرفی شد. رایحه گرم آن برای کسانی که چنین رایحه‌هایی را می‌پسندند، بسیار دلنشین است. نت‌های آن عبارت هستند از:

  • نت‌‌های اولیه: ریواس، پرتقال تلخ، پیمنتو
  • نت‌های میانی: بنفشه، سرو، شمعدانی بورین
  • نت‌های پایه: گل صنوبر، مشک

بهترین عطر مردانه زارا سول

این عطر زارا رایحه خنک دارد که آن‌ را برای تابستان کاملا ایده‌آل می‌سازد و بویی مشابه ادویه دارد. نوت‌های آن را نارنگی ماندارین، کهربا، آب دریا، اسطوخدوس و جوز هندی تشکیل می‌دهند

عطر ادکلن ۲۱۲ مردانه | Carolina Herrera 212 Men

این عطر برای بسیاری از آقایان بهترین عطر مردانه است.

عطر ۲۱۲ یک عطر مردانه است که توسط شرکت کارولینا هرارا ساخته می‌ِ‌شود و از نوع ادوتویلت است رایحه خنک و تلخ آن بسیار مناسب فصول گرم است و در گروه بویایی گلی، چوبی، مشکی قرار می‌گیرد.

عطر مردانه کنزو مدل Jungle Homme

این عطر کنزو در سال ۱۹۹۸ معرفی شد و از آن زمان تا کنون بهترین عطر مردانه برای بسیاری از مردم به شمار می‌آید. از ویژگی‌های این عطر می‌توانیم به رایحه گرم و تلخ آن اشاره کنیم. مواد استفاده شده در این عطر چوبی، ادویه‌ای و مرکباتی هستند. به همین دلیل بعد از استفاده از آن‌ها بوی به مشام می‌رسد.

نت‌های میانی آن شامل بوی کهربا، فلفل، هل، چای میت، میخک صدپر و جوز می‌شوند. و در آخر نت پایانی این عطر از بوی چوب صندل، خس خس، لوبان، سدر و چوب گایاک درست شده است.

مطالب حذاب :  بهترین ادکلن های مردانه از نظر خانم‌ها

در انتهای این مقاله توصیه می‌کنیم که عطر را از مراکز و فروشگاه‌های آنلاین معتبر خریداری کنید، چراکه انواع تقلبی آن بسیار فراوان هستند. فروشگاه آنلاین مدیسه تلاش دارد تا بهترین عطرها را با قیمت‌های بسیار منصفانه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد. همچنین باعث افتخار مدیسه است که توانست در جشنواره برند محبوب از طرف مشتریان گرامی و با تکیه به آرای مردمی، موفق به کسب مقام نخست در بین فروشگاه‌‎های اینترنتی مد و پوشاک شود.

 

منبع : artofmanliness

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *