استایل‌ کت و شلوار بارنی استینسون در سریال آشنایی با مادر

یکی از جذاب‌ترین و شاید هم جذاب‌ترین شخصیت سریال آشنایی با مادر، بدون شک بارنی استینسون است. نیل پاتریک هریس به گونه‌ای این نقش را بازی کرده است که نمی‌توان جذب کارکتر بارنی نشد. شخصیتی به ظاهر بی‌بند و بار اما از درون خوش‌قلب و مهربان که برای کنار هم نگه داشتن دوستانش از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

انتخاب بازیگر نقش بارنی استینسون

استایل‌ کت و شلوار بارنی استینسون در سریال آشنایی با مادر

جیم پارسونز را همه ما در نقش شلدون کوپر سریال Bing Bang Theory به‌خاطر می‌آوریم، کسی که به‌احتمال زیاد ایفای نقش‌های دیگر او را عده زیادی به یاد نداشته و تنها با شخصیت بی‌نظیر شلدون کوپر او را می‌شناسند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

پارسونز درباره عدم حضور خود در سریال آشنایی با مادر در مصاحبه‌ای اینگونه بیان کرد: «زمانی‌که توضیحات شخصیت بارنی استینسون توسط مدیربرنامه‌هایم برای من ارسال شد، با یک توصیف ناخوشایند شروع شد، دراز و بی‌شخصیت. زمانی‌که این چند کلمه را خواندم گفتم یعنی چه کسی منو به چشم یک دراز بی‌شخصیت تجسم خواهد کرد؟ من پاهای بلندی دارم و این موضوع که در این جمله به من توهینی نشده بود درست است ولی بازم جمله احمقانه‌ای برای من به‌شمار می‌رفت.»

شلدون کوپر

بااین‌حال ستاره سریال بیگ بنگ تئوری در تست این شخصیت شرکت کرد ولی شخصیت بارنی‌استینسون هیچ جذابیتی برای او نداشت و درنهایت نیل پاتریک هریس، نقش بارنی‌استینسون را به خود اختصاص داد. در تست شخصیت بارنی از نیل پاتریک درخواست شد که بازی جذاب لیزرتگ را شبیه‌سازی کند. او در حین انجام تست برای این بازی با تفنگ اسباب‌بازی خود شیرجه‌ای انجام داد و تا زیر میز سازندگان فیلم لیز خورد؛ شما اگر جای سازندگان سریال بودید نقش بارنی را به او نمی‌دادید؟

در کنار تمام ویژگی‌های شخصیتی بارنی یکی اما شاید بیشتر از بقیه جالب توجه باشد؛ علاقه شدید او به کت و شلوار. در اکثر قسمت‌های How I Met Your Mother ما بارنی را با کت و شلوار می‌بینیم و حتی در یکی از قسمت‌ها او مجبور می‌شود بین دختر مورد علاقه‌اش و کت و شلوار یکی را انتخاب کند! او برای هر کاری کت و شلوار مخصوصی دارد! کت و شلوار کژوال! (که خود گونه‌ای متناقض نماست)، کت و شلوار محل کار، کت و شلوار شب‌نشینی و کت و شلوار خواب! اگر به دیالوگ‌های او توجه کنیم متوجه ریزبینی او در انتخاب جزئی‌ترین قسمت‌های کت و شلوار می‌شویم.

در این مطلب چند نمونه از نکاتی که بارنی در پوشیدن کت و شلوار آن‌ها را رعایت می‌کرد تا خوش‌استایل‌تر به نظر برسد با هم بررسی می‌کنیم تا به نوعی از آقای متخصص کت و شلوار، نحوه صحیح کت و شلوار پوشیدن را یاد بگیریم.

تناسب سرشانه

تناسب سرشانه

در هیچکدام از استایل‌های بارنی در سریال آشنایی با مادر سرشانه‌های او بیش از حد تنگ یا گشاد نیست. تناسب سرشانه در انتخاب سایز کت بسیار مهم است؛ برای آنکه از تناسب سرشانه‌ها مطمئن شوید کت را بپوشید و به دیوار تکیه دهید، اگر قسمت سرشانه زیادی بالا آمد آن کت مناسب سایز شما نیست.

مشاهده انواع کت مردانه شیک و جذاب

 

جلیقه دودکمه

جلیقه دودکمه

بارنی در برخی از سکانس‌های سریال آشنایی با مادر با جلیقه دو دکمه ظاهر می‌شد و وقتی کتش را در همان قسمت یا قسمتی دیگر روی آن می‌پوشید استایلی جدید خلق می‌کرد. شما هم می‌توانید از جلیقه دو دکمه با کت یا بدون کت در استایل‌های مختلف استفاده کنید.

دکمه سردست

دکمه سردست

دکمه سردست یک عنصر قدیمی در استایل‌های رسمی کلاسیک است اما بارنی‌استینسون می‌داند که استفاده از عناصر کلاسیک در استایل‌های جدید اگر به جا باشد چقدر می‌تواند زیبا به نظر برسد. دکمه سردست از مد نیفتاده است، وقتی بارنی به عنوان یک متخصص در استایل کت و شلوار از آن استفاده می‌کند پس شما هم می‌توانید از آن استفاده کنید.

طول کت

طول کت

اگر به کت‌هایی که بارنی در سریال آشنایی با مادر می‌پوشید دقت کنید متوجه می‌شوید که هیچکدام از آن‌ها زیر باسن او نبود و همه آن‌ها قسمت زیپ شلوار را می‌پوشاند. این یک راه برای تشخیص طول کت مناسب برای شماست؛ کتتان را به گونه‌ای انتخاب کنید که حتما همه قسمت باسن را بپوشاند و تا پایین زیپ ادامه داشته باشد.

طول شلوار

طول کت

به سکانس‌های لانگ شات و سکانس‌های دیگر سریال که بارنی در آن به صورت تمام‌قد پیداست دقت کنید؛ شلوارتان نباید از قسمت بالایی کفشتان عبور کند، مچ پایتان هم نباید معلوم باشد. بارنی‌استینسون شلوارهای خیلی بلند یا خیلی کوتاه را در استایل کت و شلوار تأیید نمی‌کند!

مطالب دیدنی:  بررسی استایل سریال ‌های ترکیه‌ای

 

چند حقیقت متفرقه از سریال

how i met your mother

  1. جیسون سیگل که ایفای نقش شخصیت مارشال را برعهده دارد در واقعیت در یک مسابقه اسلم‌ دانک پیروز شده بود و به همین دلیل در طول سریال مدام درباره آن کری می‌‌خواند.
  2. در طول سریال فقط ۱۲ مرتبه شخصیت بارنی استینسون را بدون کت و شلوار می‌بینیم. بارنی در طول سریال بیش از ۱۰۰۰ مرتبه جلوی دوربین ظاهر شده است.
  3. در زمان باردار بودن شخصیت لیلی آلدرین در سریال، آلیسون هنیگان در واقعیت باردار بوده و سازندگان سریال باردار بودن او را به خط داستانی سریال اضافه کردند.
  4. بیشترین بیننده میان قسمت‌های سریال را قسمت پایانی آن داشت و بعد از آن قسمت The Pineapple Incident در رتبه بعدی پربیینده‌ترین قسمت‌های سریال قرار گرفته است.
  5. و در آخر فراموش نکنید که «This show gonna be LEGEN wait for it DARY».

 

منبع : wikipedia

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “بررسی استایل‌ کت و شلوار بارنی استینسون در سریال آشنایی با مادر

  1. پونه صالحی گفت:

    عالیه این سریال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *