دیفکتو

DeFacto

 

برند ترکیه‌ای دیفکتو DeFacto در سال 2003 تاسیس‌شد. اولین شعبه‌ این برند در سال 2004 در استانبول شروع به کار کرد. بازار پوشاک در ترکیه، بازاری رقابتی است و تنها برندهای پویا با طراحی خلاقانه، محصولات مرغوب و قیمت‌های مناسب می‌توانند در این بازار عمر طولانی داشته‌باشند. کیفیت، نوآوری و هزینه مناسب پوشاک زنانه و مردانه برند دیفکتو باعث شد این برند در مدت‌زمان کوتاهی به‌صورت تصاعدی رشد‌کند و در عرض 11 سال 319 شعبه در ترکیه افتتاح‌کند. در حال حاضر برند دیفکتو DeFacto دومین تولیدکننده بزرگ پوشاک در ترکیه است.

اولین شعبه بین‌المللی برند دیفکتو DeFacto در سال 2012 در قزاقستان افتتاح‌شد و امروز این برند در 16 کشور جهان حضور دارد. دو مزیت بزرگ به رشد و توسعه بین المللی این برند کمک کرده‌اند. مزیت اول همراهی با ترند و مد روز در جهان و مزیت دیگر تطبیق طراحی و الگوها با فرهنگ و سلیقه کشور مخاطب است. شعب هر یک از این کشورها پوشاکی متناسب با فرهنگ و شرایط مردم آن کشور را به‌فروش می‌رساند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

فروشگاه اینترنتی مدیسه از بهار سال 2017 مجموعه متنوعی از پوشاک زنانه و مردانه برند دیفکتو DeFacto را برای فروش آنلاین عرضه کرده‌است.

 

خرید جدیدترین لباس های زنانه

 

defacto_2

۱۰ برند برتر لباس زنانه در دنیا

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *