پیراهن های پوشیده

 

⁣به آغاز ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم و با نزدیک‌شدن به مهمانی‌های افطاری سوال «چی بپوشم؟» ذهن اکثر خانم‌ها را مشغول کرده‌است. خانم‌های محجبه‌ای که دوست دارند در این مراسم شیک و پوشیده بپوشند، معمولا تنها گزینه‌ای که در دست دارند، مانتوهای مجلسی است که راحت و کاربردی نیستند.

پیراهن های پوشیده Refka

 

پیشنهاد امروز ما برای این خانم‌ها پیراهن‌های بسیار خوش‌دوخت برند ترکیه‌ای Refka است که دقیقا برای همین شرایط طراحی شده‌است. پیراهن‌های مجلسی و پوشیده برند Refka با تن‌خور بسیار شکیل، به خوبی با انواع شال و روسری هماهنگ می‌شود و یک ست #شیک پوشیده برای شما فراهم می‌کند. این پیراهن‌ها از همین لحظه تا آخر هفته در یک حراج عالی قرار گرفته‌اند و گزینه مناسبی برای خرید با استفاده از کدهای تخفیف جشنواره #تخفیف_مذگان مدیسه هم هستند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

خرید لباس مجلسی زنانه

 

پوشیده اما جوانانه

⁣بعد از استقبال شما همراهان مدیسه از پیشنهاد پیراهن‌های پوشیده برای ماه رمضان، این بار به فکر افتادیم به خانم‌های جوان‌تر و اسپرت پسند محجبه هم پیراهن‌هایی را معرفی کنیم که بتوانند در مهمانی‌های افطار بپوشند و سوال همیشگی «چی بپوشم؟» را کنار بگذارند. پیراهن‌های بلند از برند ترکیه‌ای Refka و پیراهن‌های کوتاه‌تر از برند ترکیه‌ای Everyday Basic  انتخاب شده‌اند. پیراهن‌های بلند طرح‌دار را می‌توانید با شال ساده به رنگ طرح‌های لباس ست کنید. پیراهن‌های کوتاه تر را با یک ساپورت تیره و شال همرنگ ست کنید. پیراهن بلند جین قابل ست کردن با شال‌های رنگی به رنگ‌های شاد است.

پیراهن های پوشیده

 

6 نکته کاربردی برای انتخاب لباس مهمانی مناسب

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *