چگونه با کراش خود سر صحبت را باز کنید

تفاوت بین یک رابطه‌ی شاد و غمگین به انواع گفتگوهای دو نفره‌ شما مربوط می‌شود. ارتباط و صحبت حرف اول و آخر را در هر رابطه‌ای می‌زند و وقتی صادقانه با یکدیگر حرف می‌زنید، پیوندی مبتنی بر اعتماد بسیار عمیق‌تری بین هر دو شما ایجاد می‌شود. در شروع رابطه موضوعات بیشتری برای گفتگو با کراش خود دارید، چون هنوز در حال کشف کردن و کسب اطلاعات اولیه درباره‌ی یکدیگر هستید و اگر مدتی از رابطه‌تان گذشته باشد، به سکوت آرامش‌بخش عادت کرده و داشتن گفتگوهایی گرم و جذاب دیگر برایتان مهم نخواهد بود.

چه به تازگی با هم آشنا شده باشید، چه سال‌ها باشد که از بودن در کنار هم لذت می‌برید، باید این موضوع را بدانید که ارتباط و گفتگو برای نزدیک‌تر کردن شما به هم و ایجاد صمیمیت ضروری است. دور شدن از هم در این جهان پرآشوب و پرمشغله بسیار آسان است. موضوعات بسیاری وجود دارد که می‌توانید بارها به گرمی درباره‌ی آن‌ها گفتگو کرده و هر بار در جواب سوالات تکراری اطلاعات جدیدی را رد و بدل کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

در این مقاله موضوعات جالبی برای باز کردن سر صحبت با کراش را باهم مرور می‌کنیم ولی قبل از آن نیاز است کراش داشتن چیست و کراش یعنی چه و تفاوت کراش و عشق در کجاست.

تعریف کراش زدن

کراش به انگلیسی به معنی شیفته شدن بوده

کراش به انگلیسی به معنی شیفته شدن بوده و تفاوت اصلی بین کراش و عشق در این بوده که کراش یک شیفتگی کوتاه و شدید با یک فرد است در حالی که عشق یک احساس شدید و محبت عمیق می‌باشد. کراش و عشق هر دو احساسات شدیدی هستند و در مواقعی تشخیص تفاوت بین کراش و عشق دشوار می‌شود.

موضوعاتی برای باز کردن سر صحبت با کراش

صحبت درباره خود او

از او بخواهید که درباره خودش، زندگی‌اش و کارهایی که در طول روز خود انجام می‌دهد صحبت کند

یکی از موضوعاتی که می‌توانید درباره آن صحبت کنید، صحبت کردن درباره خودش و روزمرگی اوست. می‌توانید از او بپرسید که آیا روزش خوب بوده یا خیر. اگر شاغل است می‌توانید بپرسید که اوضاع سرکار چطور پیش رفته است؟ و درباره‌اش کنجکاوی کنید.

اگر هنوز هم کامل با او آشنا نشده‌اید، از او بخواهید که درباره خودش، زندگی‌اش و کارهایی که در طول روز خود انجام می‌دهد صحبت کند. این موضوع به شما کمک کرده تا بیشتر او را بشناسید.

شوخی کردن

شوخی کردن و خندیدن بر سر برخی موضوعات خنده‌دار هم می‌تواند به افزایش صمیمیت بین شما کمک زیادی بکند. سعی کنید هر روز موضوعی برای خنداندن او داشته باشید اما باید حواس‌تان باشد که موضوعات خنده‌دار به هیچ‌وجه نباید شامل تحقیر و توهین نسبت به او باشد. یعنی شوخی‌ها باید مناسب بوده تا فقط شما را بخندانند.

صحبت از خوبی‌هایش

یکی از موضوعاتی که می‌توانید درباره‌اش با فرد مورد علاقه خود صحبت کنید، صحبت کردن درباره خوبی‌های او یا همان تعریف کردن از او است.

مطالب خواندنی:  10 ترفند استایلی برای اینکه قد بلندتر به‌نظر برسید

 

صحبت کردن از خاطرات

اگر با هم خاطره خوب و لذت‌بخشی دارید، می‌توانید گاهی آن‌ها را با هم مرور کنید یا مثلا عکسی که در اون روز با هم دارید را برایش بفرستید و به این صورت سر صحبت را باز کنید. مرور کردن خاطرات با هم، بسیار عالی است.

از رانندگی او تعریف کنید

آقایان دوست دارند از دست فرمان‌شان تعریف کنید

اگر فرد مورد علاقه شما دست فرمان خوبی دارد و راننده خوبی است، می‌توانید درباره این موضوع نیز صحبت کنید و از او تعریف و تمجید کنید. مخصوصا آقایان دوست دارند از دست فرمان‌شان تعریف کنید. پس گاهی این کار را انجام دهید.

صحبت از نگرانی‌های معمولی

با کراش خود دردودل کنید تا کمی سبک شوید

فکر خوبی است که با طرف مقابل خود دردودل کنید تا کمی سبک شوید، همچنین او باید از نگرانی‌ها و موضوعاتی که در زندگی شما باعث ناراحتی می‌شود، آگاهی داشته باشد. صحبت کردن راجع به نگرانی‌های روزمره شما، توضیح خوبی برای رفتارهایتان است. همچنین وقتی راز دل خود را با او در میان می‌گذارید و به او می‌فهمانید که روی او کراش داشته و به او اعتماد دارید، باعث می‌شوید که او احساس خاص بودن کند.

از او سوال کنید که چه موضوعی باعث نگرانیش می‌شود و خودتان هم متقابلا مسائل آزاردهنده‌ی زندگی شخصی خود را با او در میان بگذارید. به داد یکدیگر رسیدن، سنگ صبور و گوش شنوای هم بودن و یکدیگر را قضاوت نکردن برای ایجاد پیوندی خاص و محکم که در گذر زمان تاب بیاورد، یک امر ضروری است.

فقط باید مراقب باشید که بیش از حد روی نگرانی‌هایتان تمرکز نکرده، زیرا با این کار به سرعت به رابطه شکل گرفته آسیب خواهید زد. نگرانی‌ها و دغدغه‌های زندگی‌تان را شناخته، درباره‌ی آن‌ها با هم حرف بزنید و بعد به موضوعات دیگری بپردازید.

صحبت‌های مربوط به کار

بی شک وقتی پای کار به میان می‌آید، همیشه موضوعی برای بحث و گفتگو وجود دارد. هر روز، یک روز جدید است و با چالش‌های جدیدی همراه می‌باشد که لازم است درباره‌ی آن‌ها صحبت کنید تا باری از روی دوش شما برداشته شود. وقتی با یکدیگر درباره‌ی زندگی کاری خود صحبت می‌کنید، گام‌های مهمی برای شناخت یکدیگر بر می‌دارید. خبر خوب این است که همواره موضوع جدیدی درباره‌ی کار برای شروع صحبت وجود دارد.

راز عمیق و پنهان

رازگویی عمق بیشتری به رابطه و صمیمیت شما می‌دهد

البته نیاز نیست که عمیق‌ترین و پنهان‌ترین رازهای خود را فاش کنید، اما اعتماد کردن به مرد یا زن مورد علاقه خود و او را محرم اسرار خود کردن همواره کار بسیار جالبی است. رازگویی عمق بیشتری به رابطه و صمیمیت شما می‌دهد و بنیان اعتمادتان را تقویت می‌کند. سعی کنید به این رازگویی‌ها جنبه‌ی بازی بدهید و هر بار هر کدام رازی جدید را برای یکدیگر فاش کنید.

برنامه‌ها و شو های تلویزیون

برنامه‌های تلویزیونی به قدری زیاد هستند که ساعت‌ها می‌توانید درباره‌ی آن‌ها و برنامه‌های مورد علاقه خود با هم حرف بزنید.

رستوران رفتن یا آشپزی کردن

غذا پختن یکی از کارهای مفید برای ارتباط گرفتن است

غذا خوردن برای زنده ماندن یک امر ضروریست. حتی اگر کراش شما طرفدار دستپخت فوق‌العاده‌ شما نباشد، می‌توانید از او بپرسید که چه غذایی را از همه بیشتر دوست دارد یا دوست دارد برای شام چه غذایی بخورد. مطمئنا چند رستوران خوب وجود داشته که مدت‌ها است می‌خواهید آن‌ها را امتحان کنید. از کراشتان بپرسید که آیا رستوران خاصی را سراغ دارد؟ سپس لباس مردانه شیک و یا لباس زنانه شیک خود را بر تن کرده و برای شامی رمانتیک آماده شوید.

مطالب دیدنی:  5 دسر زمستانی میوه‌ای مخصوص مشکل‌پسندها

 

این وعده عاشقانه بسته به رستوران مورد علاقه شما می‌تواند تعطیلات آخر هفته‌ی خاصی را برایتان رقم بزند یا خاطره‌ی جالبی را از یک جای جدید برای شما خلق کند. بودن در کنار هم، خاطره ‌سازی و خاطره‌ بازی جزو مهم‌ترین مولفه‌ها برای مهیج و لذت‌بخش کردن یک رابطه‌ی عاطفی است.

رویاها

رویاهای یک زن ممکن است موضوع خنده‌داری برای بعضی آقایان باشد، اما برای پیدا کردن خوشبختی واقعی فقط یک راه وجود دارد، این که رویاپردازی کرده و باور داشته باشید که رویاهای شما روزی به حقیقت خواهد پیوست. او را مهمان دنیای آرزوهای خود کرده و اهداف و چشم‌اندازهای خود را حتی احمقانه‌ترین آن‌ها را با او در میان بگذارید. وقتی او را در رویاپردازی‌های خود شریک می‌کنید، به او نشان می‌دهید که چقدر منحصر به فرد هستید، حتی ممکن است او نیز با شما همراه شود و در رسیدن به آرزوهایتان به شما کمک کند.

موارد ذکر شده در این مقاله می‌توانند ایده‌هایی به عنوان موضوع برای حرف زدن با کراش در اختیار شما بگذارد. با صحبت کردن مورد این موضوعات، به شناخت بیشتری درباره ویژگی‌های شخصیتی او دست پیدا خواهید کرد. به شما پیشنهاد می‌کنیم شنونده خوبی برای صحبت‌های مخاطب خاص خود باشید تا درک بهتری از تمام زوایای شخصیتی او بدست آورید.

 

منبع : elitedaily

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “چگونه با کراش خود سر صحبت را باز کنید

  1. میراحمد گفت:

    دید گاه من برای این مجله یک مجله برای تمامی عاشقان روری دنیا مجله عالی 👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *