25 مدل لباس مجلسی لاکچری 2023

هر سال انواع مدل لباس مجلسی لاکچری جدید به بازار عرضه می‌شود که توسط ماهرترین طراحان و دوزندگان دوخته می‌شود. طراحی بعضی از مدل‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد، به عنوان مثال ممکن است رنگ یا طرح خاصی در سال ترند شده باشد یا در طراحی با آفریدن اثر هنری خود سعی در اشاره به منظور خاصی داشته باشد.

این روزها انواع لباس مجلسی لاکچری تنوع بسیار بالایی پیدا کرده‌اند و اغلب از جنس‌، مدل و رنگ پارچه‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد. این تنوع بالا باعث می‌شود تا انتخاب و خرید لباس مجلسی زنانه که باعث درخشان شدن شما در مهمانی و مجالس می‌شود، کمی سخت شود. در این مقاله قصد داریم 45 مدل لباس شیک و جذاب را خدمت شما معرفی کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

پوشیدن لباس مجلسی اعتماد به نفس فوق‌العاده بالایی به بانوان خواهد داد. ترندهای لباس 2023 این فرصت شگفت انگیز را به تمامی بانوان خواهند داد تا لباسی متفاوت از آنچه در طول روز می‌پوشند، بدهد. به‌هرحال لباس زنانه شیک مجلسی با تنوع بالا خود شما را دل‌انگیز و چشم‌نواز نشان خواهند داد. در ادامه بیشتر به معرفی مدل‌های مختلف خواهیم پرداخت.

عناوین مقاله ...

مدل لباس مجلسی لاکچری کوتاه

مدل لباس مجلسی لاکچری کوتاه

مدل لباس کوتاه طرفداران بسیار زیادی فارغ از سن و سال دارد. زیرا این مدل بر جذابیت استایل افراد می‌افزاید و تقریبا با انواع تیپ‌های بدنی تناسب دارد. البته اگر شما ایکس یا دو ایکس لارج هستید این مدل چندان مناسب شما نخواهد بود.

مدل لباس مجلسی دخترانه

مدل لباس مجلسی لاکچری دخترانه

انتخاب مدل لباس مجلسی دخترانه کار چندان راحتی نیست. زیرا باید به فاکتورهای مهمی توجه کرد. سن، قد، استایل، سلیقه، مدل آرایش، رنگ پوست و … از جمله مسایلی هستند که باید به آن‌ها توجه داشت زیرا سلیقه و معیار دختران بسیار می‌تواند برای برزگسالان چالش برانگیز باشد.

لباس مجلسی لاکچری سایز بزرگ

مدل لباس مجلسی لاکچری سایز بزرگ

برای اینکه لباس زنانه تن‌خور زیبایی داشته باشد، توجه و دقت به سایز بسیار مهم است. زیباترین لباس اگر مناسب فرم و استایل بدن شما نباشد، نه تنها باعث جذابیت شما نخواهد شد بلکه در جهت عکس عمل می‌کند.

مدل لباس مجلسی ساده

مدل لباس مجلسی ساده

آیا به نظر شما زیبایی در سادگی نیست؟ بسیاری از لباس‌ها از سادگی خاصی برخوردارند و این امر بر جذابیت آن‌ها افزوده است. لباس ساده مجلسی یقه گرد سفید رنگ مناسب برای خانوم‌های شیک پوش است.

مدل لباس مجلسی رومی

مدل لباس مجلسی رومی

مدل رومی از سالیان بسیار دور مورد پسند بانوان است. این لباس مجلسی لاکچری زنانه، نه تنها هرگز از مد نخواهد رفت، بلکه هر ساله طرفداران بیشتری نیز پیدا می‌کند.

مدل لباس مجلسی دکلته

مدل لباس مجلسی دکلته

مدل دکلته یکی از پرطرفدارترین مدل‌های لباس در میان بانوان است. این مدل زیبا و شیک تنوع بسیار زیادی نیز دارد.

مدل لباس مجلسی حریر

مدل لباس مجلسی حریر

جنس حریر در نقاط مختلف دنیا تولید و عرضه می‌شود. از این جنس می‌توان برای دوخت انواع پیراهن‌های مجلسی و شومیز استفاده کرد.

مدل لباس مجلسی بنددار

مدل لباس مجلسی بنددار

اگر شما فردی هستید که در قسمت بالاتنه فرم قابل قبولی دارید، مدل لباس بنددار مناسب شما است. اما اگر اندام سیب شکل دارید بهتر است از پوشیدن این لباس صرف نظر کنید.

مدل لباس مجلسی بلند

مدل لباس مجلسی بلند

مدل لباس مجلسی بلند برای اغلب تیپ‌ها و سلایق کاربرد دارد. استفاده از دامن بلند در لباس بستگی به سلیقه افراد داشته و همچنین می‌توان از انواع گیپور، دانتل و سنگ دوزی نیز استفاده بیشتری کرد.

لباس مجلسی لاکچری پوشیده

لباس مجلسی لاکچری پوشیده

بسیاری از افراد گمان می‌کنند لباس مجلسی زمینی زیبا بوده که قسمت یا قسمت‌هایی از بدن را نشان دهد. در حالی‌که اینطور نیست. بسیاری از لباس‌های مجلسی در بازار وجود دارد که مناسب بانوانی است که می‌خواهند لباسی پوشیده و شیک داشته باشند.

لباس مجلسی تکه دوزی شده

لباس مجلسی تکه دوزی شده

گاهی برای تبدیل لباس ساده به مجلسی نیازی به صرف وقت و هزینه بسیار زیادی نیست. اضافه کردن یک تکه پارچه متفاوت با جنس اصلی یا تعبیه پاپیون می‌توان لباسی زیبا به دست آورد.

قیمت جدیدترین انواع لباس مجلسی لاکچری

 

لباس مجلسی لاکچری طرح گیپور

لباس مجلسی گیپور

یکی از انواع مدل لباس مجلسی لاکچری که طرفداران بیشماری نیز دارد، مدل گیپور است. گیپور را می‌توان در طرح‌های مختلف انتخاب و در لباس به کار برد.

لباس مجلسی آستین پفی

لباس مجلسی آستین پفی

لباس مجلسی آستین پفی که استایلی رسمی دارد، تنگ و چسبان دوخته می‌شود. برای راحتی در پوشیدن زیپی در پشت لباس به کار رفته است. این مدل زیبا و شیک با انواع یقه‌ها و رنگ‌ها زیبا خواهد بود.

لباس مجلسی ساتن

لباس مجلسی ساتن

لباس مجلسی که از جنس ساتن دوخته شده باشد، مدل های بسیار متنوعی را پوشش می‌دهد. اگرچه اغلب خانم‌های جوان تمایل به پوشیدن لباس ساتن دارند اما از آنجایی که سن فقط یک عدد است همه بانوان خوش ذوق می‌توانند از این مدل استفاده کنند.

لباس مجلسی پشت گردنی

لباس مجلسی پشت گردنی

پارچه‌ای که بیشترین تناسب را با این مدل لباس دارد، حریر است. این لباس به وسیله دو بند پشت گردن بسته شده و معمولا روی قسمت کمر سنگ دوزی می‌شود.

لباس مجلسی دانتل

لباس مجلسی دانتل

پارچه دانتل در چند مدل مختلف در بازار موجود است. از گل‌های برجسته گرفته تا دانتل‌های پولک دوزی شده گزینه‌های بسیار مناسبی برای درخشیدن در شب میهمانی است.

لباس مجلسی گل‌دار

لباس مجلسی گل‌دار

بسیاری از بانوان پارچه دارای گل‌های متنوع را برای دوخت لباس مجلسی خود انتخاب می‌کنند. اگرچه از نظر بسیاری از افراد این طرح بیشتر مناسب مجالس غیر رسمی است، اما بسیاری از بانوان از این مدل برای دوخت لباس شب نیز انتخاب می‌کنند.

لباس مجلسی دکمه‌دار

لباس مجلسی دکمه‌دار

شاید با شنیدن نام دکمه تعجب کنید. اما لباس دکمه دار جز مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری شیک به حساب آمده و برای بسیاری از بانوانی که به پوشیده بودن لباس اهمیت می‌دهند بسیار مناسب است.

مدل لباس با طرح پلنگی

مدل لباس با طرح پلنگی

درست است که طرح این لباس کمی قدیمی به نظر می‌رسد اما این طرح در مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری جدید نیز به چشم می‌خورد.

مطالب دیدنی:  25 مدل لباس مجلسی جدید و رویایی

لباس مجلسی دامن کلوش

لباس مجلسی دامن کلوش

مدل لباس مجلسی برش‌دار

مدل لباس مجلسی برش‌دار

برش باعث زیباتر شدن لباس‌های مجلسی خواهد شد. در طراحی لباس‌های شب با وجود انواع برش لباس هم تن‌خور زیباتری پیدا می‌کند و هم مدل لباس شیک‌تر خواهد بود.

مدل لباس شانه عریان

مدل لباس شانه عریان

عریان بودن شانه‌ها نمای بسیار زیبایی به لباس مجلسی می‌دهد. می‌تواند یک یا هر دو شانه با پوشیدن لباس عریان به نظر برسد.

مدل لباس با یقه هالتر

مدل لباس با یقه هالتر

یقه در این مدل لباس به دور گردن بسته شده و قسمت شانه‌ها معمولا عریان است. اگر شما شانه‌های خوش فرم و زیبایی دارید، این مدل بسیار مناسب شما خواهد بود. شایان ذکر است که همراه با یقه هالتر می‌توان تنوع زیادی به لباس بخشید.

مدل لباس High And Low

مدل لباس High And Low

این روزها لباس‌های مجلسی که در قسمت پشت دنباله دار یا بلند بوده و در قسمت جلو کوتاه هستند، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

مطالب کاربردی :  25 مدل لباس مجلسی شیک و خاص

مدل لباس مجلسی پاپیون دار

مدل لباس مجلسی پاپیون دار

مدل پاپیون را می‌توان با اکسسوری‌های بسیار زیادی ست کرد. همچنین پوشیدن یک لباس ساده که در قسمت کمر یا شانه پاپیون دارد آن را از سادگی بیرون آورده و تبدیل به لباس مجلسی شیک می‌کند.

مدل یقه متضاد با رنگ لباس

مدل یقه متضاد با رنگ لباس

منظور از این لباس مجلسی لاکچری، یقه‌ای است که تضاد رنگی آشکاری با رنگ پیراهن دارد. به عنوان مثال یقه سفید همراه با پیراهن مشکی که جلوه بسیار چشم‌گیری به لباس خواهد داد. پوشاک زنانه تنوع بسیار زیادی در انواع لباس های مجلسی دارد.

ماکسی دانتل

ماکسی دانتل

لباس مجلسی لاکچری بلند دانتل به واسطه دوخت بسیار زیبا و شال خاص خود یکی از انتخاب‌های اول افراد شیک پوش می‌باشد. این لباس مجلسی می‌تواند به همراه یک کیف مجلسی و کفش پاشنه بلند استایلی جذاب خلق کند.

لباس مجلسی طرحدار

لباس مجلسی طرحدار

این مدل لباس مجلسی لاکچری زنانه با طرح‌های برجسته بسیار خاص و شیک تزیین شده که هر نگاهی را به خود جلب می‌کند. این لباس به همراه یک شنل از جنس حریر می‌باشد که زیبایی آن را دوچندان کرده است.

لباس مجلسی آستین پفی

لباس مجلسی آستین پفی

لباس مجلسی آستین پفی از پرطرفدارترین مدل‌های لباس مجلسی لاکچری دخترانه است. این مدل لباس آستین پفی در قسمت گردن خود دارای نگین‌های تزیینی بوده و در قسمت سر آستین‌هایش چین دارد.

ماکسی شاین دار

ماکسی شاین دار

لباس مجلسی طرح‌دار مشکی که در طرح‌های خود دارای شاین‌های بسیاری بوده و زیبایی خیره کننده‌ای به این لباس داده است.

لباس مجلسی آف شولدر

لباس مجلسی آف شولدر

لباس مجلسی آف شولدر در قسمت سرشانه‌ها عریان بوده که همین امر سبب محبوبیت بسیار آن در میان بانوان شده است.

لباس مجلسی پرنسسی

لباس مجلسی پرنسسی

لباس مجلسی پرنسسی به آن دسته از لباس‌هایی گفته می‌شود که در ناحیه پایین‌تنه یا همان دامن خود دارای پفی اغراق شده هستند و از کارتون‌های دیزنی الهام گرفته‌اند.

لباس شب دورنگ

لباس شب دورنگ

استفاده از دو رنگ متضاد ولی خنثی ایده‌ای بسیار خلاقانه و خاص بوده که طراحان مد با استفاده از این ترفند لباس‌های مجلسی زیبایی را به بازار ارائه می‌دهند.

لباس مجلسی شیک و جدید

لباس مجلسسی شیک و جدید

این مدل لباس مجلسی زنانه بلند و شیک دارای یک آستین و سرشانه توری بوده که این لباس را به یک گزینه ایده‌آل برای مراسم‌های نیمه رسمی و رسمی تبدیل کرده است.

مطالب پربازدید:  25 مدل لباس مجلسی دلبری با طراحی خاص و لاکچری

لباس مجلسی زنانه بلند نقره‌ای مشکی شین Shein

لباس مجلسی زنانه بلند نقره ای مشکی شین Shein

لباس مجلسی لاکچری بلند شین دارای تن‌خور استاندارد و معمولی بوده همچنین پارچه استفاده شده برای تهیه لباس از جنس پلی‌استر می‌باشد. از شاخصه‌های خاص این لباس می‌توان به دارا بودن مروارید تزئینی در جلوی لباس، بلندتر بودن قد پشت لباس از جلوی آن و فرم کلوش پایین‌تنه لباس اشاره نمود.

لباس مجلسی زنانه لمه یقه رومی کوتاه مشکی نقره ای شین Shein

لباس مجلسی زنانه لمه یقه رومی کوتاه مشکی نقره ای شین Shein

لباس مجلسی از جنس لمه با مدل یقه پرطرفدار رومی یک انتخاب مناسب برای 4 فصل و درخشیدن در مراسم‌ها می‌باشد.

لباس مجلسی زنانه یقه رومی چسبان مشکی شین Shein

لباس مجلسی زنانه یقه رومی چسبان مشکی شین Shein

این لباس مجلسی با طراحی خاص و رنگ مشکی خود مناسب تمامی مجالس و مهمانی‌ها بوده و به واسطه رنگ مشکی خود قابلیت ست شدن با انواع کفش مجلسی و زیورآلات را دارد.

بلوز زنانه مجلسی آستین پفی قرمز شین Shein

بلوز زنانه مجلسی آستین پفی قرمز شین Shein

این لباس از جنس 95% پلی استر و 5% اسپندکس تهیه شده و نحوه بسته شدن لباس به وسیله دکمه از پشت لباس می‌باشد. فرم زیبای سرشانه و رنگ قرمز، این لباس را به یکی از زیباترین انتخاب‌ها برای مجالس پیش رو بدل کرده است.

لباس مجلسی زنانه راسته زرشکی شین Shein

لباس مجلسی زنانه راسته زرشکی شین Shein

پیراهن زنانه جودون سبز هانا هودفر Hana Hoodfar

پیراهن زنانه جودون سبز هانا هودفر Hana Hoodfar

لباس مجلسی لاکچری زنانه از جنس جودون بوده و مدل آستین‌های آن حلقه‌ای می‌باشد. این لباس راحتی بسیاری داشته و مناسب فصول گرم سال است.

بلوز زنانه مجلسی آستین پفی مشکی شین Shein

بلوز زنانه مجلسی آستین پفی مشکی شین Shein

این لباس با آستین پفی و طرح‌دار توری، مدل یقه هفت و ایستاده، تهیه شده از جنس کرپ می‌باشد و نحوه بسته شدن آن به وسیله دکمه از پشت لباس است.

لباس مجلسی زنانه مخمل راسته مشکی شین Shein

لباس مجلسی زنانه مخمل راسته مشکی شین Shein

لباس مجلسی زنانه دکلته شیری پولک دوزی ویچی

لباس مجلسی زنانه دکلته شیری پولک دوزی ویچی

لباس مجلسی لاکچری کوتاه با فرم یقه دکلته، تن‌خور چسبان و پولک‌دوزی بسیار زیبا گزینه‌ای بسیار عالی برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های خودمانی است.همچنین این لباس دارای کاپ در قسمت سینه می‌باشد.

لباس مجلسی زنانه راسته میدی سنگ دوزی مشکی نازان Nazan

لباس مجلسی زنانه راسته میدی سنگ دوزی مشکی نازان Nazan

این لباس از جنس کرپ بوده و نحوه بسته شدن آن به وسیله زیپ می‌باشد. همچنین این لباس دارای آستر و کاپ می‌باشد.

مدل لباس مجلسی لاکچری با دامن چاک دار

لباس مجلسی با دامن چاک دار

لباس مجلسی با دامن چاک‌دار با اختلاف فراوان محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مدل لباس مجلسی لاکچری در میان بانوان و دختران بوده که رنگ‌های خنثی و به خصوص رنگ سفید یا کرم آن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در میهمانی‌ها بدرخشید…

مطالب پربازدید:  25 مدل لباس مجلسی طرحدار خاص و لاکچری ترند امسال

 

درخشیدن در مجالس میهمانی خواست تمام افراد است. پوشیدن لباس مجلسی لاکچری حس فوق‌العاده‌ای به انسان می‌دهد و اعتماد به نفس را افزایش خواهد داد. برای خرید لباس مجلسی سعی کنید به دنبال کیفیت و مدل مناسب بگردید و اگر آنلاین خرید می‌کنید نیز می‌توانید در یک فروشگاه اینترنتی لباس ارزان هم لباس‌های بسیار جذابی پیدا کنید. در عین حال هر لباس گران قیمتی نیز دلیل بر مناسب بودن برای استایل شما نیست.

نظر شما چیست؟ مدل لباس مجلسی لاکچری شما کدام است؟ ما منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

5 دیدگاه در “45 مدل لباس مجلسی لاکچری و خاص 2023

  1. سعیده گفت:

    من مدل لباس مجلسی دکلته رو قبلا تو اینستاگرام دیده بودم خیلی دنبالشم بخرم الان اینجا دیدم شما میدونید از کجا میتونیم بخرم. ممنون میشم راهنماییم کنید

  2. سردبیر گفت:

    دوست عزیزم لطفا فروشگاه مدیسه رو حتما ببینید.
    https://www.modiseh.com/women/clothes/dresses/

  3. مائده گفت:

    خیلی طرحهای زنده و جونداری هستند از مدلهای ژورنالی بیشتر بذارید مممنون

  4. نرگس گفت:

    نصف اینا رو من قبلا دیده بودم ولی خوب خداییش بقیه اش خیلی خوب بودن فقط کاش قیمت ها رو هم میذاشتید

  5. سردبیر گفت:

    لطفا فروشگاه مدیسه بخش لباس و پیراهن مجلسی رو بازدید کنید

    https://www.modiseh.com/women/clothes/dresses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *