25 مدل کیف دوشی زنانه جدید

کیف‌های زنانه در انواع مدل کیف دوشی زنانه، مدل کیف مجلسی زنانه، کیف‌های اسپرت، کیف‌های زنانه اداری، دستی، کمری، ورزشی، کوله پشتی، کیف‌های پاسپورتی و غیره طراحی و تولید می‌شوند. هر یک از این مدل‌ها کاربرد متفاوتی دارند و بر اساس نوع کاربردشان طراحی شده‌اند.

کیف زنانه یکی از پرکاربردترین کیف‌های زنانه است که در استایل‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کیف در سبک‌های مختلفی طراحی و دوخته می‌شود. کیف دوشی اسپرت یکی از این سبک‌ها است که در استایل کژوال استفاده می‌شود. کیف‌های دوشی مجلسی را نیز می‌توانید در استایل‌های رسمی و مهمانی‌ها استفاده کنید. برای آشنایی با انواع کیف دوشی تا پایان این مطلب را دنبال کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع کیف دوشی

تنوع در کیف دوشی بسیار زیاد است. هر یک از آن‌ها با توجه به نوع کاربری‌شان طراحی می‌شوند. در ادامه به چند مدل از مشهورترین مدل‌های کیف دوشی اشاره‌ای خواهیم داشت.

کیف دوشی هوبو

کیف دوشی هوبو

کیف‌های دوشی هوبو یا هلالی در دنیای مد و فشن دارای جایگاه بسیار ویژه‌ای هستند. از بارزترین ویژگی‌های این کیف‌ها می‌توان به جادار بودن، وزن کم، افتاده و شلخته بودن آنها اشاره کرد.

کیف زنجیردار

کیف زنجیردار

کیف‌های زنجیردار معمولاً به عنوان یک مدل کیف مجلسی دوشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. قسمت زنجیر به عنوان بند این کیف‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و زینت بخش استایل لباس زنانه شیک شما در مهمانی‌ها خواهد بود.

کیف دوشی بزرگ

کیف دوشی بزرگ

کیف‌های دوشی بزرگ کاربردی‌ترین و راحت‌ترین کیف‌های دوشی زنانه هستند. از این کیف‌ها در استایل‌های روزمره به عنوان کیف دم‌دستی و کیف اداری برای رفتن به محل کار استفاده می‌شود.

کیف حصیری و بافت

کیف حصیری و بافت

کیف‌های حصیری و بافت نیز یکی از دیگر از مدل‌های کیف دوشی هستند که در استایل‌های ساحلی و تابستانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مدل کیف دوشی زنانه

مدل کیف دوشی زنانه مدل کیف دوشی زنانه مدل کیف دوشی زنانه مدل کیف دوشی زنانه مدل کیف دوشی زنانه

لیست قیمت ترندهای کیف مجلسی زنانه

 

کیف دوشی در سایزهای مختلفی طراحی و تولید می‌شود. کیف دوشی به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان آن را به صورت کراس بادی یا ضربدری نیز استفاده کرد. این کیف‌ها در اشکال مختلفی به صورت دایره، ذوزنقه، مستطیل، مربع و غیره طراحی می‌شوند و در استایل‌های مختلف می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

سایز کیف دوشی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بهتر است برای کیف‌های دوشی زنانه، سایزهای کوچک را از فروشگاه آنلاین انتخاب کنید که حمل آنها راحت‌تر باشد.

کیف دوشی از جنس‌های مختلفی از جمله چرم طبیعی، چرم مصنوعی، جیر، سوئیت، نمد، کنف و غیره تولید می‌شود. هر یک از این کیف‌ها با توجه به طرح و جنسشان در استایل‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مدل کیف دستی زنانه

مدل کیف دستی زنانه مدل کیف دستی زنانه مدل کیف دستی زنانه مدل کیف دستی زنانه

مدل کیف دستی زنانه

کیف‌های دستی یک مدل کیف زنانه هستند که معمولاً به روی مچ دست حمل می‌شوند. البته برخی از آن‌ها به بندهای بلند نیز مجهز هستند که امکان حمل آن‌ها به روی دوش را نیز میسر کرده است.

این مدل کیف زنانه طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیار پرکاربرد است. این کیف‌ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و در استایل‌های رسمی و غیر رسمی طراحی و تولید می‌شوند.

در انتخاب کیف‌های دستی بهتر است به امکان دوشی شدن آن‌ها نیز توجه کنید. همچنین سایز کیف را با توجه به نیازتان انتخاب کرده و به دوام دسته و جنس کیف به شدت اهمیت دهید.

کیف مجلسی

مدل کیف مجلسی زنانه مدل کیف مجلسی زنانه مدل کیف مجلسی زنانه مدل کیف مجلسی زنانه مدل کیف مجلسی زنانه مدل کیف مجلسی زنانه

مطالب مرتبط :  اصول سِت کردن کیف و کفش به صورت حرفه‌ای

بی شک کیف مجلسی ، یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین اکسسوری‌ها در استایل خانم‌ها است. کیف‌های مجلسی زنانه در انواع مختلف دستی، پاسپورتی، کلاچ، پاکتی، کتابی و غیره طراحی و تولید می‌شوند. در طراحی کیف‌های مجلسی زنانه، تمرکز طراح به روی ظرافت، زیبایی، کیفیت دوخت، مدل و کوچک بودن سایز آن است.

تنوع در مدل کیف مجلسی بسیار زیاد است. کیف جزء جدایی ناپذیر استایل‌های مجلسی زنانه است. این سبک کیف‌ها معمولاً دارای تزئیناتی از جمله زنجیر، زیپ‌های تزئینی، پارچه‌های ابریشم، پولک، مروارید، منجوق، نگین‌های تزئینی و غیره هستند. برندهای داخلی و خارجی بسیاری اقدام به تولید این سبک کیف زنانه کرده‌اند.

در انتخاب مدل کیف مجلسی، بهتر است به اندازه، رنگ و جنس آن نیز توجه داشته باشید. بهتر است کیف‌هایی را انتخاب کنید که با استایل شما به خوبی ست می‌شوند. در گذشته استفاده از کیف‌های مجلسی با رنگ‌های مشکی، سفید و نقره‌ای بسیار رواج داشت. اما امروزه از رنگ‌های مختلفی می‌توانید در استایل‌های رسمی و مجلسی‌تان استفاده کنید.

کیف‌های مجلسی معمولاً از جنس ساتن، ابریشم، جیر، سوئیت، چرم و غیره تولید می‌شوند. کیف‌های چرم پوست ماری، پلنگی و غیره به عنوان پر طرفدارترین کیف‌های مجلسی زنانه شناخته می‌شوند.

مدل کیف دوشی اسپرت

مدل کیف دوشی اسپرت مدل کیف دوشی اسپرت مدل کیف دوشی اسپرت مدل کیف دوشی اسپرت مدل کیف دوشی اسپرت

کیف دوشی زنانه اسپرت یک کیف دوشی زنانه است که در استایل‌های روزمره، دانشجویی و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل کیف‌ها از پارچه‌های مقاوم و سبک دوخته می‌شوند. البته طرح‌های کیف پول زنانه هم از روی این مدل ساخته شده‌است.

دوام و ماندگاری این کیف‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا هر روز و برای حمل وسایل شخصی بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین وزن و ابعاد آن‌ها نیز حائز اهمیت است. از پارچه‌های اسپرت مختلف سوئیت، چرم مصنوعی، چرم طبیعی و غیره در دوخت این کیف‌ها استفاده می‌شود.

برای استفاده روزانه باید یک کیف دوشی اسپرت انتخاب کنید که وزن کمی داشته باشد. همچنین بهتر است جادار و دارای جیب‌های متعدد باشد. اگر قصد دارید این کیف‌ها را به عنوان کیف دانشجویی استفاده کنید، ابعاد بزرگ‌تری را انتخاب کنید. این سبک کیف‌ها را می‌توان در استایل‌های اسپرت خیابانی به همراه مانتو کتان، شلوار جین و کفش کتانی ست کرد.

مطالب کاربردی :  کدام کیف برای کدام موقعیت مناسب است؟

نکات مهم در خرید کیف دوشی زنانه

در انتخاب کیف دوشی باید به راحتی، سبکی، جادار بودن، تعداد جیب‌های داخلی و خارجی، نحوه بسته شدن درب به صورت دکمه‌ای یا زیپی و در نهایت استایل و سبک طراحی آن توجه کنید. اگر این نکات را رعایت کرده و در نهایت سلیقه خود را چاشنی آن کنید صاحب یک کیف دوشی جذاب و کاربردی خواهید شد.

انتخاب و خرید انواع کیف مجلسی زنانه

مدیسه یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید انواع مدل کیف مجلسی، کیف اسپرت زنانه و غیره است. جدید‌ترین مدل‌های کیف زنانه 2023 از بهترین برندهای دنیا را می‌توانید در این فروشگاه مشاهده کنید. جهت خرید تنها کافی است مدل مورد نظر خود را در میان انواع کیف‌های زنانه موجود در این فروشگاه جست و جو کنید.

 

منبع : independent

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *