35 مدل لباس مجلسی شیک و جدید تابستان 2023

در هر فصلی از سال افراد لباس متفاوت می‌پوشند. درست است که این موضوع برای روزمره اهمیت ویژه‌ای دارد، اما در مجالس و مهمانی نیز می‌توان با توجه به فصل سال اقدام به تهیه لباس مجلسی کرد. انتخاب لباس مجلسی شیک و جدید که مناسب فصل تابستان باشد، کار چندان دشواری نیست. شما به راحتی می‌توانید، لباس هایی که از جنس پارچه خنک دوخته شده‌اند یا مدل‌هایی که چندان تنگ و چسبان نیستند، بپوشید.

در این فصل به خصوص اگر به مهمانی دعوت شدید که در فضای باز برگزار شود، پوشیدن لباسی که باعث آزار شما نشود بسیار مهم است. در این مقاله ما قصد داریم به معرفی 45 مدل لباس مجلسی شیک و جدید بپردازیم. لطفا تا انتها همراه ما باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع مدل لباس مجلسی شیک و جدید

انواع مدل لباس مجلسی شیک و جدید

در فصل تابستان سعی کنید بیشتر به سراغ لباس‌های بروید که خنک و راحت هستند. البته موضوع مهم بعدی موقعیتی است، که می‌خواهید در آن شرکت کنید. اگر شما قرار است به مراسم ختم بروید ناگزیرید که لباس مشکی بر تن کنید. اما در غیر این صورت به سراغ رنگ‌های روشن و شاد بروید.

مدل آستین حلقه‌ای

آستین حلقه‌ای مناسب روزهای گرم

پوشیدن لباس بدون آستین نقش تعیین کننده‌ای در خنک بودن لباس دارد. لباس مجلسی گلدار زیبای بدون آستین، باعث احساس خنکی در روز مهمانی خواهد شد.

مدل آستین کلوش

آستین راحت کلوش

اگر شما دلتان می‌خواهد از لباس آستین‌دار استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما این است، که آستین کلوش بهترین گزینه خواهد بود. این آستین گشاد هیچ مزاحمتی برای شما نخواهد داشت.

مدل آستین کوتاه

مدل مناسب آستین کوتاه

مدل لباس مجلسی ساده و شیک زنانه شما با آستین کوتاه بسیار دلربا خواهد شد. اگر نه آستین حلقه‌ای و نه آستین بلند دوست ندارید، مدل آستین کوتاه مناسب شما خواهد بود.

مدل لباس برش‌دار

نقش مهم برش

برش نقش بسیار مهمی روی زیبایی لباس دارد. برش به صورت افقی و عمودی روی لباس زده می‌شود، که جدا از زیبایی روی بهتر نشان دادن استایل افراد نقش دارد.

مدل لباس با برش عمودی

برش عمودی مخصوص افراد اوور سایز

برش عمودی بسیار مناسب افراد با بالاتنه اور سایز است. این برش‌ها که در جاهای مختلف لباس زده خواهند شد و اندام افراد را کشیده نشان خواهند داد.

لباس مجلسی بلند

لباس مجلسی شیک و جدید بلند

برای خنک و راحت بودن در مهمانی نیازی به پوشیدن لباس‌های عریان یا کوتاه نیست. شما به راحتی می‌توانید لباس مجلسی بلند خود را با پارچه مناسب فصل بدوزید.

مدل بلوز و شلوار

مدل بلوز و شلوار مجلسی

شما می‌توانید با توجه به موقعیتی که به آنجا دعوت شده‌اید یا سبک و علاقه شخصی خود بلوز و شلوار بر تن کنید.

مدل پیراهن بندی

مدل پیراهن بندی

یکی از انواع مدل لباس مجلسی لاکچری، مدل بندی است. دوخت مدل بنددار برای لباس مجلسی بسیار ترند بوده و شیک نیز است.

قیمت انواع پیراهن و لباس مجلسی زنانه شیک و جدید

 

پیراهن مجلسی با طرح خال‌دار

پیراهن نخی

طرح ساده اما زیبا خال‌دار

در فصل تابستان دست شما برای انتخاب انواع رنگ و طرح پارچه باز است. هر مدلی از یقه یا آستین که انتخاب می‌کنید را می‌توانید با پارچه مورد نظر بدوزید. طرح خال‌دار یکی از طرح‌های بسیار ساده اما زیبا است.

مدل جیب‌دار

ایجاد جیب هیچ محدودیتی ندارد.

اگرچه جیب استایل شما را کمی غیررسمی نشان می‌دهد، اما هیچ محدودیتی برای انتخاب ندارد. اگر شما علاقه به جیب دارید، می‌توانید جیب فانتزی روی شلوار یا پیراهن خود ایجاد کنید.

مدل پیراهن چسبان

مدل چسبان با جنس ریون و چاک‌دار

مدل پیراهن چسبان به خصوص اگر از جنس ریون باشد، مشکلی برای شما در فصل گرم سال ایجاد نخواهد کرد. سعی کنید برای راحتی بیشتر روی لباس چاک را نیز در نظر بگیرید.

پیراهن مجلسی از جنس حریر

پارچه نرم حریر

پارچه نرم و لطیف حریر، به خصوص اگر با ساتن دوخته شود لباسی زیبا و راحت برای شما خواهد بود.

مطالب مرتبط:  50 مدل لباس مجلسی ترک در طرح‌های منحصر به‌ فرد و خاص

 

مدل دامن پلیسه

مدلی مناسب افراد قد بند

یکی از مدل‌هایی که روی لباس مجلسی کوتاه کاربرد دارد، پلیسه است. پلیسه به لباس شما حجم خواهد داد. اگر شما فردی با قد کوتاه هستید، این مدل چندان مناسب شما نخواهد بود.

مدل دامن کلوش کوتاه

مدل دامن کلوش کوتاه

مدل دامن کلوش کوتاه

مدل دامن کلوش کوتاه جز لباس مجلسی شیک و جدید است. برای زیبایی بیشتر می‌توانید پشت لباس پاپیونی ایجاد کنید.

مدل دانتل

پارچه زیبا دانتل

یکی دیگر از پارچه‌های بسیار زیبا و پرکاربرد دانتل است. گل‌های برجسته پارچه دانتل لباس شما را فوق‌العاده خواهند کرد. بین گیپور و دانتل تفاوت‌هایی وجود دارد. اما لباس مدل لباس مجلسی گیپور دو تکه به اندازه دانتل زیبا است.

مدل دکلته

مدل محبوب دکلته

لباس مجلسی با مدل دکلته، طرفداران خاص خود را دارد. این مدل بیشتر مناسب افرادی است که دارای شانه‌های محکم هستند.

مدل دکمه‌دار

لباس مجلسی دکمه‌دار

ایجاد دکمه روی لباس کمی استایل کژوال به شما خواهد بخشید. اما انتخاب مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری دکمه‌دار، باعث تمایز شما از دیگران در مجلس خواهد شد.

مدل کت و شلوار

مدل کت و شلوار شما را قدرتمند نشان می‌دهد.

یکی از مدل لباس‌های بسیار جذاب و خیره‌ کننده، مدل کت و شلوار است. این مدل شما را زنی مستقل و قدرتمند نشان خواهد داد.

مدل کژوال

مطابق سلیقه خود لباس بر تن کنید.

وقتی صحبت از لباس مجلسی می‌شود، نمی‌توان درباره استایلی کژوال صحبت کرد. البته امروزه اغلب افراد از سلیقه خود پیروی می‌کنند. این موضوع در ارتباط با بانوان جوان بیشتر صدق پیدا می‌کند.

مطالب مرتبط:  40 مدل سرهمی زنانه جدید برای خانه و مهمانی

 

مدل پیراهن گلدار

پیراهن گلدار شیک

پیراهن‌ گلدار جز لباس‌های مجلسی بسیار شیک بوده که در فصل تابستان طرفدارانش بیشتر می‌شود. شما می‌توانید از گیپور برای روی لباس و از ساتن برای قسمت داخلی لباس استفاده کنید. لباس مجلسی گیپور و ساتن بلند بسیار دلربا است.

پیراهن پوشیده مشکی

پیراهن پوشیده مشکی

لباس مجلسی شیک و جدید شامل همه رنگ‌ها و مدل‌ها می‌شود. رنگ مشکی نیز از این قاعده کلی مستثنی نخواهد بود. درست است که از این رنگ برای مجالس عزاداری استفاده می‌شود، اما شما می‌توانید در هر مجلسی این رنگ را بر تن کنید.

لباس مجلسی با گیپور

لباس مجلسی با گیپور

اگر می‌خواهید لباس مجلسی شیک و جدید داشته باشید؛ حتما به سراغ پارچه‌های مختلف گیپور بروید. لباس مجلسی گیپور و حریر ترکیب بسیار جذابی با یکدیگر ایجاد می‌کنند.

مدل یقه هالتر

مدل یقه هالتر

یقه هالتر

یقه هالتر نیاز چندانی به معرفی ندارد. اغلب ما با این مدل به خوبی آشنا هستیم. این یقه پرکاربرد به دلیل تنوع بسیار بالایی که دارد، جز لباس مجلسی شیک و جدید است.

یقه خشتی

ساده اما زیبا

یقه خشتی یکی از یقه‌های ساده اما زیبا بوده که برای لباس مجلسی کاربرد دارد. این یقه به دلیل اینکه زاویه دارد، مناسب صورت‌های گرد است.

یقه گرد

مناسب برای صورت کشیده

یقه گرد نیازی به معرفی ندارد! یقه ساده گرد مناسب افراد با صورت کشیده است. اگر صورت شما گرد و پر است، این مدل مناسب شما نیست.

مطالب پربازدید:  نکاتی که قبل از خرید کفش مجلسی باید بدانید

لباس مجلسی جین

لباس مجلسی جین

لباس مجلسی جین

مدل لباس یا پیراهن مجلسی جین از انواع مدل لباس‌های پرطرفدار و محبوب در میان دختران جوان است٬ این مدل لباس طرح‌های متنوعی دارد که شما می‌توانید از بین این طرح‌های مختلف، لباس جین مناسبی را برای استایل کردن انتخاب کنید.

مدل لباس جین زنانه در انواع مدل‌های سارافون، پیراهن، کت و شلوار جین، لباس سرهمی جین و … موجود است که انتخاب این لباس‌ها کاملا سلیقه‌ای می‌باشد و شما می‌توانید برای مجالس و مهمانی‌های مختلف در تمام فصول سال از این مدل‌های متنوع استفاده کنید.

مدل لباس مجلسی گیپور

مدل لباس مجلسی گیپور

مدل لباس مجلسی گیپور

جذابیت‌های لباس مجلسی تمام نشدنی است. در دنیا پر زرق و برق مد و فشن هر لحظه مدل و طرح جدیدی متولد می‌شود و هواداران خود را نیز می‌یابد. یکی از جذاب‌ترین مدل‌های لباس مجلسی زنانه به کار بردن گیپور در لباس است.

لباس مجلسی گيپور مورد توجه و علاقه افراد بسیاری بوده و هر شخص با توجه به بودجه و سلیقه خود حداقل یکی از مدل لباس‌های گیپور را در کمد خود دارد. این لباس به واسطه پارچه خنک خود منسب فصول گرم سال مثل تابستان هستند.

مدل ماهی یا پری دریایی

مدل ماهی یا پری دریایی

مدل ماهی یا پری دریایی

سبک لباس پری دریایی یا همان لباس شب مدل ماهی همیشه به عنوان یک سبک مجلل و منحصر به فرد معرفی شده است، همان‌گونه که از نام آن پیدا است، سبک لباسی بسیار فانتزی و خاص بوده و به همین دلیل این نوع لباس‌ها برای افرادی خاص‌پسند مناسب هستند.

در انواع لباس مجلسی مدل ماهی غالبا دامن از قسمت زانو به پایین، گشاد شده و استایلی شبیه به پری دریایی را به وجود می‌آورد.

لباس مجلسی میدی

لباس مجلسی میدی

مطالب داغ :  25 مدل ماکسی مجلسی شیک و ترند سال 2023

 

لباس مجلسی ساتن

لباس مجلسی ساتن

مدل لباس ساتن مجلسی زنانه یک گزینه زیبا و راحت در تابستان جهت شرکت در مجالس و مهمانی‌های رسمی می‌باشد. شما می‌توانید با انتخاب رنگ و طرح مناسب این مدل پیراهن را با دیگر لباس‌ها و کفش‌های خود ست کرده و به راحتی یک استایل منحصر به فرد و خاص داشته باشید.

لباس مجلسی تابستانه خاص

لباس مجلسی تابستانه خاص

مدل لباس مجلسی حریر

مدل لباس مجلسی حریر

مدل لباس مجلسی حریر

مدل لباس مجلسی حریر

حفظ ظرافت زنانه یکی از اصول مهکلیدیم در انتخاب مدل لباس مجلسی است که بانوان جهت داشتن ظاهری زیبا و شیک باید به آن توجه بسیاری داشته باشند. انتخاب جنس و نوع پارچه نقش مهمی در متناسب نشان دادن اندام بانوان دارد. حریر یکی از پارچه‌های ظریف بوده که با قرارگیری مناسب بر روی اندام‌­ها توانسته توجهات فراوانی را به خود جلب کند.

لباس مجلسی پولک دوزی شده دکلته

لباس مجلسی پولک دوزی شده دکلته

اگر می­خواهید که چشمان همگان را بر روی خود خیره نگه دارید باید از انواع لباس­‌های درخشنده و پر زرق و برقی نظیر لباس مجلسی پولک‌دار استفاده کنید. لباس‌­های پولکی ایده بسیار جذابی هستند که خوشبختانه همیشه جایگاه خود را در دنیای گسترده مد و فشن حفظ کرده است. تکمیل کردن استایل با این لباس‌­های پر زرق و برق یک هنر به حساب می‌آید چون اگر در انتخاب هر یک از اکسسوری‌ها اشتباه کنید از جذابیت و زیبایی استایل شما کم خواهد شد..

مدل مانتو مجلسی

مدل مانتو مجلسی

از مهمترین فاکتورها که برای انتخاب مانتو باید به آن توجه کنید قد و اندم شما می‌باشد. از این رو، انتخاب قد مانتو رابطه عکس با قد شما دارد. در صورتی که قد کوتاهی دارید باید از مانتوهای بلند استفاده کنید و در صورتی که قدی بلند دارید مانتوهایی که بلندی آن‌ها تا زانوی شما یا کمتر از آن است به شیک شدن استایل شما کمک می‌کند.

مدل لباس مجلسی اسپرت

مدل لباس مجلسی اسپرت

مدل لباس مجلسی نگین دوزی شده

مدل لباس مجلسی نگین دوزی شده

مدل لباس مجلسی رومی

مدل لباس مجلسی رومی

مطالب مرتبط:  50 مدل لباس مجلسی دلبری با طراحی خاص و لاکچری

 

در تابستان بدرخشید…

انتخاب لباس مجلسی شیک و جدید در فصل گرم سال چندان کار دشواری نیست. زیرا در روزهای گرم تنوع بیشماری را از لحاظ رنگ و مدل شاهد هستیم. همه افراد می‌توانند بنا بر سلیقه و استایل خود لباس مجلسی انتخاب کنند.

در روزهای گرم سال سعی کنید، از رنگ‌های شاد استفاده کرده و از رفتن به مجالس نهایت لذت را ببرید. نظر شما چیست؟ ما مشتاقانه منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

 

منبع : macys

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “45 مدل لباس مجلسی شیک و جدید تابستان 2023

  1. فسم گفت:

    من هم موافقم لباسهای معرفی شده بسیار زیبا است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *