مدل ماکسی مجلسی

مدل ماکسی مجلسی به دسته‌ای از لباس‌ها گفته می‌شود که تا قوزک پا ادامه دارد. در بعضی از مدل‌ها حتی دنباله لباس روی زمین کشیده می‌شود. این مدل را در مهمانی‌های رسمی و مجالس عروس بر تن بسیاری از بانوان دیده می‌توان مشاهده کرد. جالب است بدانید که در زمان جنگ جهانی به دلیل کمبود پارچه کمی از بلندی مدل ماکسی کم شد اما بعد از جنگ به مجددا مد شد.

مدل ماکسی را بهتر است با کفش پاشنه بلند پوشید. زیرا در غیر این صورت کمی نافرم به نظر خواهیم رسید. البته بسیاری از کفش‌های مجلسی زیبا هستند که پاشنه کوتاهی داشته و با لباس ماکسی ست می‌شوند. تنوع در مدل ماکسی بسیار زیاده شده و مهمترین نکته این است که هنگام خرید لباس به قد خود توجه کافی را داشته باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

درست است که وقتی نام ماکسی را می‌شنویم اولین تصور ما پیراهن بسیار بلند است. البته این تصور کاملا درست بوده، اما امروزه برای اینکه سلیقه و فرم بدنی تعداد بیشتری از افراد در نظر گرفته شود، طراحان مدل‌های مختلفی را وارد این سبک لباس مجلسی کرده‌اند. اما چند مدل لباس ماکسی در بازار موجود است؟ تعداد این مدل‌ها بسیار زیاد است و در ادامه قصد داریم به 25 مدل مختلف ماکسی مجلسی اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

مدل آستین کلوش

مدل آستین کلوش

مدل آستین در لباس ماکسی نقش مهمی را ایفا می‌کند و به نوعی تکمیل کننده لباس است. مدل آستین کلوش را می‌توان هم در انتهای آستین به کار برد و هم در قسمت سرشانه از این مدل استفاده کرد.

مدل جلو چاکدار

مدل جلو چاکدار

چاک در مدل ماکسی کاربرد زیادی دارد. چاک نه تنها به جذابیت لباس می‌افزاید، بلکه باعث تن‌خوری بهتر لباس نیز خواهد شد.

مدل ماکسی مجلسی دکلته

مدل دکلته

یکی از بالاتنه‌های بسیار رایج در ماکسی مجلسی ایجاد فرم دکلته است. دکلته طرفداران بسیار زیادی دارد و در بعضی از مدل‌ها پشت لباس کاملا عریان بوده که اعتماد بنفس ویژه‌ای به افراد خواهد داد.

مدل زیپ‌دار

مدل زیپ‌دار

ایجاد زیپ در لباس‌های ماکسی بسیار مهم است. زیرا پوشیدن و خارج کردن لباس بلند به تنهایی باعث آسیب رسیدن به لباس خواهد شد. برای همین منظور زیپ مخفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته در مدل‌هایی ماکسی مجلسی لمه از زیپ رو کار برای جلوه بیشتر استفاده می‌کنند.

مدل کلاسیک

مدل کلاسیک

منظور از کلاسیک مدل قدیمی لباس نیست! بلکه بیشتر هدف معرفی مدلی است که خصوصیات رایج ماکسی مجلسی را دارد.

مدل کمربنددار

مدل کمربنددار

کمربند زنانه یکی از اکسسوری‌های پرکاربرد در لباس مجلسی است. تنوع کمربند بسیار زیاد بوده و می‌توان برای هر مدلی کمربندی انتخاب کرد.

مدل ماکسی مجلسی گره‌دار

مدل گره‌دار

گره می‌تواند باعث خاص بودن لباس شود. گره قابلیت تبدیل شدن لباس ساده به شیک را دارد. در ماکسی مجلسی جدید از گره در جاهای مختلف لباس استفاده می‌کنند.

مدل آستین کوتاه

مدل آستین کوتاه

آستین در زیبایی لباس نقش مهمی را ایفا می‌کند. دوخت آستین کوتاه و ساده، مدل انتخابی را به لباس مجلسی شیکی تبدیل می‌کند. در صورت استفاده از صندل زنانه هم از رنگ‌های تیره استفاده کنید.

مدل بدون آستین

مدل بدون آستین

اگر شما تمایل دارید که ماکسی مجلسی خود را بدون آستین انتخاب کنید، باید از گوشواره و گردنبند چشمگیری استفاده کنید.

مدل پشت باز

مدل پشت باز

یکی از انواع ماکسی مجلسی شیک، مدل پشت عریان است. عریان بوده پشت لباس برای افرادی که از فرم بالاتنه خوبی برخوردارند بسیار مناسب است.

لیست قیمت انواع ماکسی مجلسی

 

مدل پشت گردنی

مدل پشت گردنی

منظور از پشت گردنی، مدلی است که به وسیله دو بند در پشت گردن بسته می‌شود. تنوع این مدل بسیار زیاد بوده و می‌توان به عنوان مثال ماکسی مجلسی پولکی انتخاب کرد که قسمت جلو لباس دکلته بوده و به وسیله بند به دور گردن بسته می‌شود.

مدل ماکسی مجلسی پوشیده

مدل پوشیده

ماکسی مجلسی پوشیده همانطور که نامش گویای مدلش است، کاملا پوشیده بوده و مناسب بانوانی است که به حجاب اهمیت می‌دهند. بسیاری از افراد فکر می‌کند مدل لباس مجلسی پوشیده زیبا نیست، در حالی‌که کاملا در اشتباه هستند. ماکسی مجلسی بلند پوشیده از آن مدل‌های بسیار جذاب و فراموش نشدنی است.

مدل توری

مدل توری

تور مانند گیپور و دانتل کاربرد فراوانی در صنعت مد دارد. استفاده از تور روی ساتن یا آستر بسیار چشمگیر و زیبا است.

مطالب کاربردی :  40 مدل لباس مجلسی مشکی ترند سال

مدل ماکسی مجلسی چین‌دار

مدل چین‌دار

مدل بسیار جذاب و دلربا چین‌دار مناسب برای دختران کم سن و سال است. این مدل را می‌توان هم به صورت ماکسی مجلسی کوتاه و هم بلند پوشید.

مدل دکمه‌دار

مدل دکمه‌دار

تعبیه تعدادی دکمه تزئینی باعث ایجاد تفاوت در لباس شما با سایر افراد خواهد شد. مدل دکمه دار از آن دسته مدل‌های شیک است که جذابیت شما را تکمیل خواهد کرد. معمولا از دکمه در بالاتنه استفاده بیشتری می‌شود، هر چند به کار بردن دکمه در قسمت پایین تنه نیز جلوه خاصی به لباس خواهد داد.

مدل دو بنده

مدل دو بنده

بند در لباس مجلسی بسیار رایج است. پیراهن ماکسی مجلسی بلند که در قسمت بالاتنه بنددار است، جلوه خاصی به لباس خواهد داد. دقت کنید اگر شما فردی هستید که سینه‌های درشتی دارید از این مدل استفاده نکنید و فکر استفاده از سوتین اسفنجی را نیز از سر بیرون کنید. زیرا باعث نافرم نشان دادن بالاتنه شما خواهد شد.

مدل دو تکه

مدل دو تکه

مدل دو تکه می‌تواند به وسیله تارهای نازک به هم متصل شود یا کاملا جدا دوخته شوند. در هر حال این مدل قسمت‌هایی از شکم و پهلو را عریان نشان می‌دهد که جلوه بسیار دلربایی دارد.

مدل ساتن

مدل ساتن

پارچه از جنس ساتن بسیار مناسب لباس‌ ماکسی مجلسی است. جنس ساتن کاربرد بسیار زیادی در صنعت پوشاک دارد و در لباس‌های ماکسی مجلسی عربی استفاده از این پارچه را به وفور مشاهده خواهیم کرد.

مطالب کاربردی :  25 مدل پیراهن مجلسی 2023 در طرح‌های کوتاه و بلند

مدل طرح‌دار

مدل طرح‌دار

پارچه با طرح‌های مختلف بر زیبایی لباس مجلسی می‌افزاید. پارچه‌هایی که طرح گل‌های مختلف با رنگ بندی‌های متنوع دارند، باعث جذاب شدن مدل لباس مجلسی خواهند شد.

یقه خشتی

یقه خشتی

یقه خشتی یکی از یقه‌های بسیار کاربردی در دنیای پوشاک زنانه است. این یقه به خاطر ایجاد زاویه ای که دارد، صورت افراد را استخوانی نشان می‌دهد. اگر شما فردی هستید که صورت گردی دارید این مدل مناسب شما است.

یقه قایقی

یقه قایقی

این یقه ظریف از یک سمت شانه آغاز شده و در انتهای شانه بعدی به اتمام خواهد رسید. عمق این یقه کاملا بستگی به سلیقه افراد داشته و حتی می‌توان روی مدل دکلته‌ای از هر طرف دو نوار باریک پارچه متصل کرد.

یقه کراواتی

یقه کراواتی

اولین بار که یقه کراواتی طراحی شد، بیشتر مورد پسند بانوانی قرار گرفت که برای حفظ جایگاه اجتماعی خود ترجیح دادند مانند مردان لباس بپوشند. اما امروزه این یقه زیبا وارد دنیای لباس مجلسی نیز شده است.

مطالب کاربردی :  25 مدل لباس مجلسی لاکچری 2023

یقه مردانه

یقه مردانه

شاید پوشیدن پیراهن مجلسی که یقه آن مردانه است، کمی عجیب به نظر برسد! چون این مدل بیشتر مناسب استایل رسمی است. اما در دنیای مد دیگر نمی‌توان جنسیت زده عمل کرد و هر مدل یقه‌ای با لباس مجلسی شکیل خواهد بود.

یقه هالتر

یقه هالتر

یقه هالتر یقه بسیار پرطرفداری در ماکسی مجلسی است. در این استایل با این مدل می‌توان تنوع بسیار زیادی ایجاد کرد. به عنوان مثال از یک کیف مجلسی زنانه نقره ای یا رنگ روشن استفاده کنید.

مدل ماکسی مجلسی یقه هفت

یقه هفت

یقه هفت در مقایسه با یقه‌هایی مانند گرد، شکل رسمی‌تری دارد. یقه هفت هر چقدر بلندتر باشد، به عریض نشان دادن شانه‌ها کمک بیشتری خواهد کرد. پر بیراه نیست اگر بگوییم این مدل یقه بیشترین کاربرد را در لباس‌های عروس نیز دارد.

مطالب دیدنی:  40 مدل کت مجلسی زنانه جدید مزونی

 

لباس‌های ترند سال را امتحان کنید…

برای انتخاب مدل لباس مجلسی گاهی لازم است از مدل های قبلی خود فاصله گرفته و سبکی جدید را امتحان کنید. از انجام این عمل نترسید و اعتماد بنفس خود را به چالش بکشید. نظرتان درمورد مدل ماکسی مجلسی چیست؟ آیا این مدل را تا به حال امتحان کرده‌اید؟ شما خرید خود را چگونه انجام می‌دهید؟ آیا از فروشگاه اینترنتی لباس یا سایت لباس زنانه و مردانه خرید می‌کنید؟ یا همچنان معتقدید باید لباس را در مغازه و بعد از پرو خرید؟ ما را از نظرات خود آگاه کنید.

 

منبع : threadcurve

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *