لباس ریچل سریال فرندز

ماندگارترین نقش جنیفر آنیستون در تمام دوران حرفه‌ای بازیگری‌اش بدون شک نقش ریچل گرین در سریال فرندز است. دختری از قشر مرفه و متمول جامعه که پدرش پزشک بود و در کودکی مورد توجه بیش از حد خانواده و در نوجوانی به خاطر ظاهر دل‌فریبش مورد توجه اکثر دانش‌آموزان مدرسه‌اش بود. ریچل در آغاز جوانی زیر بار ازدواج از پیش تعیین شده‌اش با یک دندانپزشک نمی‌رود و به این ترتیب از خانواده جدا شده و استقلال می‌یابد. پس از آنکه برای مدتی به عنوان پیشخدمت کار می‌کند متوجه ذائقه‌اش در زمینه مد و فشن می‌شود و در فصل‌های بعد این سریال ریچل گرین یک متخصص فشن است که می‌توانیم به استایل‌های او بیشتر دقت کنیم و از او برای نوع لباس پوشیدنمان الهام بگیریم. در این مطلب چند نمونه از استایل‌هایی که ریچل گرین با آن‌ها در قسمت‌های مختلف سریال فرندز ظاهر شده با هم بررسی می‌کنیم.

 

صورتی ملنیال

در همان قسمت‌های اول فصل اول سریال فرندز ریچل با لباس عروس وارد کافه معروف سنترال پرک می‌شود و بعد از آن که مانیکا او را به خانه‌اش دعوت می‌کند، ریچل را در حال مکالمه با تلفن با شومیزی به رنگ صورتی ملینال که با سفید ترکیب شده است می‌بینیم. جالب است بدانید این قسمت از سریال در نوامبر سال 1994 پخش شد که هنوز رنگ صورتی ملینال رنگ شناخته‌شده و رایجی برای استایل زنان نبود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

لباس ریچل گرین صورتی ملینال

شومیز ریچل گرین، صورتی ملینال

 

شومیز چهارخانه سبز و آبی

در فصل اول فرندز قسمت پنج، ریچل در قراری که با راس در اتاق رختشویی دارد شومیز حلقه‌ای سبز و آبی به تن دارد که تا کمرش کشیده شده و گره می‌خورد، ترکیب این شومیز با یک شلوار فاق بلند سرمه‌ای می‌تواند الگویی هم برای ترکیب عناصر کژوال در استایل و هم هم‌نشینی دلنشین رنگ‌ها باشد.

شومیز چهارخانه ریچل گرین

شومیز چهارخانه ریچل گرین

 

بلوز پلنگی

در فصل دوم قسمت ده از سریال فرندز ترکیب دیگری در استایل ریچل دیده می‌شود که می‌توان از آن برای استایلی تلفیقی الهام گرفت. ترکیب بلوز یقه‌اسکی پلنگی ‌با گوشواره‌های بلند فقط در تن جنیفر آنیستون زیبا نخواهد شد، این ترکیب به تنهایی در تن شما نیز زیبا به نظر خواهد رسید.

تونیک پلنگی ریچل گرین

تونیک پلنگی ریچل گرین

 

استایل بهترین بازیگران زن معروف

دامن و کمربند

در فصل یک، قسمت چهارم از سریال فرندز ریچل با استایلی نیمه‌رسمی ظاهر می‌شود؛ ترکیب بلوز و دامن ست با کیف و کمربند قهوه‌ای. استفاده از کمربند این امکان را به شما می‌دهد که خط کمرتان را با توجه به قدتان خودتان انتخاب کنید، اگر قدتان به خانم آنیستون نزدیک است مثل او کمربند را بالاتر از کمرتان ببندید و در غیر این صورت آن را جا‌به‌جا کنید.

دامن و کمربند ریچل گرین

دامن و کمربند ریچل گرین

 

استایل اداری

در قسمت هجدهم از فصل پنجم سریال فرندز، ریچل که حالا در یک شرکت، شغلی مربوط به علایقش یافته است با استایلی اداری در محل کارش ظاهر می‌شود. او در اداره با ترکیب تونیک سفید و کت و شلوار کرم استایلی رسمی و مناسب محل کارش ساخته است. ریچل در این قسمت به خوبی نشان می‌دهد که برای ساختن استایلی رسمی لزوما به شومیز نیاز ندارید.

استایل اداری ریچل گرین

استایل اداری ریچل گرین

 

لیست قیمت جدیدترین لباس های زنانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *