هفته مد و نمایش مد تابستان آینده

هفته مد را که حتما می‌شناسید. در این برنامه‌ها طراحان معروف مد دنیا در پاریس، نیویورک، لندن و میلان گرد هم می‌آیند تا برای مدل لباس هایی که قصد دارند در فصل بعد تولید کنند تصمیم بگیرند، نمایشگاه و شوی زنده برگزار کنند و محصولات جدیدشان را به دنیا عرضه‌کنند. در هفته مد که در فصل پاییز هر سال برگزار می‌شود، دیزاینرهای معروف مدل لباس بهاره و تابستانی خود را به نمایش می‌گذارند. الان که ماهها از هفته مد امسال گذشته، دیگر وقت پوشیدن مدل لباس های بهاره و تابستانی امسال است. برای مدل لباس هایی که امسال می‌خواهیم بپوشیم، چه ایده‌ای از کَت واک‌های هفته مد می‌توانیم بگیریم؟

مد لباس تابستان - 1

  1. پاپیون، گل و دیگر طرح‌های زنانه

یکی از مدل‌های بسیار محبوبی که در تابستان سال 2016 در لباس‌ها می بینیم، لباس‌هایی با پاپیون، گل، روبان و دیگر نشانه‌های زنانه است. بلوزها و پیراهن‌هایی که در قسمت یقه یا سینه پاپیون دارند، به بالاتنه شما ظرافت خاصی می‌دهند. اما بلوزها و پیراهن‌هایی که طرح گل‌های درشت دارند، اندام شما را پرتر نشان می‌دهند و برای خانم‌های لاغر مناسب هستند. پس در انتخاب نوع و طرح لباس حواستان را خوب جمع کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

  1. گوشواره‌های خاص

اگر شما هم مثل اکثر خانم‌ها اهل اکسسوری هستید، سال 2016 سال شما است. در این سال تا می‌توانید گوشواره‌های خاص به گوشتان بیندازید. در کت واک های هفته مد امسال گوشواره‌های غیر جفت هم زیاد دیده می‌شد. خلاقیتتان را به کار بگیرید و هر نوع گوشواره‌ای را که دوست دارید به گوشتان بیندازید و جفت‌های جدید خلق کنید. فقط حواستان باشد که مدل موهای جمع برای گوشواره‌های درشت و چشمگیر مناسب‌تر هستند.

 

خرید اینترنتی لباس زنانه شیک

 

 

مد لباس تابستان - 2

  1. شلوار فاق کوتاه

کوتاه و بلند شدن سالانه مد فاق شلوار هم برای ما خانم‌ها تبدیل به یک شوخی دوست داشتنی شده‌است! امسال اما بازهم دیزاینرهای معروف به سراغ فاق‌های خیلی کوتاه رفته‌اند. پوشیدن شلوارهای فاق کوتاه برای خانم‌هایی مناسب است که در شکم و پهلو اضافه‌وزن خاصی ندارند. بنابراین اگر خیلی لاغر نیستید، بهتر است به دنبال این مدل لباس نباشید. از طرفی خانم‌های لاغر که پایین‌تنه لاغر و بی شکلی دارند، با پوشیدن شلوارهای رسمی و جین فاق کوتاه می‌توانند فرم جذابی به هیکلشان بدهند.

  1. آسمان‌خراش هایی از جنس کفش

سوغاتی دیگر هفته مد امسال برای ما معرفی کفش‌های مجلسی و رسمی شیک با پاشنه‌های خیلی بلند بود. در واقع هرچه بلندتر، بهتر! طراحان معروف کفش امسال برای بیشتر کفش‌ها در قسمت زیر پنجه لژ گذاشته‌اند تا ایستادن روی پاشنه‌های خیلی بلند برای ما خیلی مشکل نباشد. کفش‌های پاشنه بلند امسال را با پیراهن‌های کوتاه بپوشید و حس و حال سوپرمدل‌های نیویورک را تجربه کنید. فقط از ما به شما گفتن که حواستان به اختلاف قدتان با همسرتان باشد!

 

مد لباس تابستان - 3

 

5. پیراهن ماکسی عصای دست خانم‌های خوش‌پوش

⁣آیا می‌دانستید که تا سال 1920 همه پیراهن‌های زنانه بلند بود و بعد از آن پیراهن‌های کوتاه وارد دنیای مد شد؟ دامن‌ها در طول چهار دهه کوتاه‌تر و کوتاه‌تر شدند و در نهایت به قد مینی ژوپ معروف رسیدند. پیراهن ماکسی آزاد، چین‌دار و کاربردی امروزی را اسکار دِلا رنتا Oscar de la Renta طراح اهل دومینیکن، به دنیا معرفی‌کرد. پس از رونمایی از این طراحی پیراهن‌های بلند در دهه 1960 و 1970 دوباره به محبوبیت رسیدند.

maxi

پیراهن ماکسی که در پنجاه سال اخیر بخش مهمی از کمد خانم‌های خوش‌پوش دنیا را تشکیل داده‌است، برای پوشیدن در مهمانی، خیابان و کنار دریا مناسب است. برای یک تیپ رسمی پیراهن ماکسی را با اکسسوری‌های براق و صندل پاشنه‌بلند ست‌کنید و برای یک تیپ کژوال آن را با اکسسوری‌های رنگی و کفش لژدار تابستانی بپوشید.

 

خرید اینترنتی پیراهن زنانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *