الناز شاکردوست

الناز شاکردوست وقتی نوزده سال داشت با بازی در فیلم «گل یخ» به کارگردانی کیومرث پور احمد فعالیت حرفه‌ای خود را در سینما آغاز کرد. او فارغ‌التحصیل رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن است. الناز شاکردوست شاید از معدود بازیگرانی باشد که تا به  حال در قاب تلویزیون دیده نشده و به جز چند کار نمایش خانگی همواره روی  پرده نقره‌ای حاضر بوده است. او در همان ابتدا با بازی در دو فیلم «گل یخ» و «مجردها» نشان داد که از پس نقش‌های متنوع برمی‌آید. با هم برخی از استایل‌های او را در عمر حرفه‌ای 18 ساله‌اش را مرور می‌کنیم.

الناز شاکردوست - 1

 

گل یخ، 1383

در این فیلم الناز شاکردوست در نقش دختری ظاهر می‌شود که علی‌رغم مخالفت خانواده‌اش با معشوقه خود ازدواج می‌کند و درگیر حوادث می‌شود. محمدهادی فدوی برای «ترگل» در دوران آرامش از رنگ‌های در تنالیته سبز، در دوران پریشانی از آبی و پس از درگیری با حوادث از ترکیب مشکی و قهوه‌ای استفاده کرده است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

الناز شاکردوست - 2

​شال زنانه حریر مشکی میس اسمارت

​شال زنانه حریر مشکی میس اسمارت

 

 

مجردها، 1383

الناز شاکردوست در این فیلم نقشی مکمل دارد و دستیار صاحب یک تولیدی است که به یکی از کارگران آن تولیدی علاقه‌مند است. ملیکا زارعی و آتوسا قلمفسرایی برای نقش ژاله که دختری شاداب و با  روحیه است در بیشتر صحنه از رنگ‌های روشن مانند صورتی و سبز استفاده کرده‌اند.

الناز شاکردوست - 3

​شال زنانه نخی صورتی میس اسمارت

​شال زنانه نخی صورتی میس اسمارت

 

بی‌وفا، 1385

در این فیلم الناز شاکردوست نقش دختری مستقل از قشر ضعیف جامعه را بازی می‌کند که پسری از قشر مرفه به او علاقه‌مند شده است. فرهاد ویلکیجی برای نقش «زهره» در سکانس‌هایی که باید خود را مرفه نشان دهد از لباس‌های طراحی شده خاص در رنگ‌های روشن و برای سکانس‌هایی که همان دختر مستقل است از مانتو و روسری تیره استفاده کرده است.

الناز شاکردوست - 4

​شال زنانه نخی صورتی طرح اسب Aissi

​شال زنانه نخی صورتی طرح اسب Aissi

 

خوش استایل ترین بازیگر زن ایرانی در جشنواره های بین المللی

 

کیش و مات، 1387

الناز شاکردوست در این فیلم در نقش دانشجوی روانشناسی ظاهر می‌شود که برای تکمیل پایان‌نامه‌اش روی مراجعه‌کننده‌ای که از وسواس «ذهن بدشانس» رنج می‌برد مطالعه می‌کند. از آنجایی که «پریسا» در اکثر صحنه‌ها فرم سفید به تن دارد رضا مهدی‌زاده از شال‌های متنوع در استایل او استفاده کرده است.

الناز شاکردوست - 5

​شال زنانه نخی سبز میس اسمارت

​شال زنانه نخی سبز میس اسمارت

 

رسوایی، 1391

الناز شاکردوست در این فیلم نقش دختر اغواگری را بازی می‌کند که درگیر ماجراهایی با یک روحانی می‌شود. رنگ قرمز رنگ غالب در استایل «افسانه» در اکثر سکانس‌هاست و علی نصیری‌نیا آن را با رنگ آبی در تنالیته‌های متفاوت ترکیب کرده است.

الناز شاکردوست - 6

​شال زنانه حریر پلیسه ریز قرمز Sora

​شال زنانه حریر پلیسه ریز قرمز Sora

 

شبی که ماه کامل شد، 1397

الناز شاکردوست در این فیلم نیز درگیر ماجرایی عاشقانه می‌شود و قصد مهاجرت غیرقانونی با همسرش را دارد که درگیر ماجراهایی ترسناک و هیجان‌انگیز می‌شود. محمدرضا شجاعی کار سختی برای طراحی لباس «فائزه» داشته است و الناز شاکردوست در لباس‌های متنوع تهرانی و بلوچی در این فیلم دیده می‌شود.

الناز شاکردوست - 7

​شال زنانه نخی قرمز طرح کاشی کاری Aissi

​شال زنانه نخی قرمز طرح کاشی کاری Aissi

 

مطرب، 1397

الناز شاکر دوست در این فیلم نقش دختر پدری را بازی می‌کند که رویای خواننده شدن داشته است و حالا در میان‌سالی به دنبال فرصتی برای دیده شدن قصد سفر به ترکیه را دارد. سید مهدی موسوی برای «زیبا»، دختر جوانی که رویای مهاجرت در سر دارد از ترکیب بافت و کاپشن‌های رنگی با شلوار جین در استایل کژوال استفاده کرده است.

الناز شاکردوست - 8

​شال زنانه نخی خردلی میس اسمارت

​شال زنانه نخی خردلی میس اسمارت

 

خرید لباس های ترند زنانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

2 دیدگاه در “استایل ‌های الناز شاکردوست در نقش‌های مختلف

  1. فریبا تهرانی گفت:

    خیلی خوشگله الناز شاکردوست و اخیرا بازی‌های خوبی داشته

  2. علیرضا کریمی گفت:

    بنظرم به طور مستقل به استایلشون بپردازید بهتره
    چون تو سینما ایران استایلی وجود نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *