تیلدا سوینتن

قصه سرزمین جادویی نارنیا با کودکی بسیاری از ما گره خورده است. قصه‌ای که همواره با ملکه سفید، جادیس، به خاطر ما می‌آید. تیلدا سوینتن یکی از معدود بازیگرانی است که می‌توانست نقش‌های سورئال مختلفی را ایفا کند و در تک‌تک این نقش‌‎ها از خود اثری به یاد ماندنی به جا بگذارد. یکی از نقاط قوت او این است که برای تغییر ظاهر خود در هریک از این نقش‌ها به خود تردیدی راه نمی‌دهد. در این مطلب مدل موهای مختلف و به یاد ماندنی او را در نقش‌های مختلف با یکدیگر مرور می‌کنیم.

تیلدا سوینتن بازیگر و مدل بریتانیایی است. او برنده جایزه اسکار است و کار خود را به عنوان بازیگر با بازی در فیلم کاراواجو آغاز کرد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

تیلدا سوینتن - 1

The Chronicles of Narnia 2005

موهای بلند و پر پشت او که مانند یال شیر، صورت ظریف جادیس را قاب گرفتند، زیبای سرد و جادویی ساحره سفید را نمایش می‌دادند. موهایی که در نبرد آخر به وسیله تاجی به عقب جمع شده بود و قدرت و خشونت ساحره را به نمایش می‌گذاشت.

تیلدا سوینتن - 2

The Limits of Control 2009

چتری‌های میکروفرینج و موهای بلوند و لخت پلاتینی که گوش‌های برجسته تیلدا از میانشان به چشم می‌خورد به او ظاهری مانند شخصیت‌های اِلف افسانه‌ای دادند.

تیلدا سوینتن - 3

Snowpiercer 2013

استایل تیلدا در این فیلم از او ظاهری کاملا متفاوت و عجیب به نمایش گذاشت. شاید به دلیل همین تغییرات زیاد ظاهری بود که بعضی از نشریات به او لقب آفتاب‌پرست دادند. او شخصیت خود در این فیلم را مخلوطی از مارگارت تاچر، قذافی، هیتلر و برلوسکونی تعریف می‌کند.

تیلدا سوینتن - 4

Only Lovers Left Alive 2013

کاراکتر یک خون‌آشام که همسرش افسرده است به اندازه کافی ناشناخته و عجیب هست؟ پس طبعا گزینه مناسبی برای تیلدا سوینتن محسوب می‌شود. او در این فیلم با موهای بلند بافته و دم‌اسبی شده‌ این نقش را با وقاری بازی کرد که برای این کاراکتر دور از ذهن به نظر می‌رسید و آن را اسطوره‌ای کرد.

استایل بهترین بازیگران زن معروف

تیلدا سوینتن - 5

The Grand Budapest Hotel 2014

تیلدا سوینتن در این فیلم که پالت رنگی خاص و جذابی دارد هم درخشید. او در این فیلم گریم سنگین به همراه موهای خاکستری داشت که به او ظاهری کاملا متفاوت داده بود.

تیلدا سوینتن - 6

Hail, Caesar! 2016

او در این فیلم به طور همزمان نقش دو خواهر دوقلو را بازی کرد که موهای کوتاه و فر اسپرت داشتند. یک ظاهر زنانه که با بیشتر نقش‌های دیگر او تفاوت داشتند.

تیلدا سوینتن - 7

Doctor Strange 2016

تیلدا برای بازی در نقش انشنت وان در این فیلم، کاملا موهای خود را تراشید. این موضوع به طور کلی چهره او را عوض کرد. تغییری که کاراکتری متفاوت اما همچنان کاریزماتیک از تیلدا سوینتن برای ما به نمایش گذاشت.

 

جدیدترین انواع لباس زنانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

2 دیدگاه در “متفاوت و شگفت‌انگیز مثل تیلدا سوینتن

  1. شیما کاران گفت:

    واقعا هنرمنده

  2. بهنوش ب گفت:

    تو Doctor strange خیلی خوب بازی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *