ترند محبوب مانتو برش دار ویژه پاییز

مانتو برش دار از جمله مدل‌هایی است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگر به دنبال مدلی جذاب برای مانتوی پاییزه هستید، این مطلب را از دست ندهید. امروز قصد داریم تا شما را با جدیدترین مدل‌های مانتو برش دار پاییز 1401 آشنا کنیم.

انواع مدل مانتو برش دار

مانتو برش‌دار سنتی

عکس مانتو برش‌دار سنتی

مانتو برش‌دار سنتی، از مدل‌های بسیار پرطرفدار است. طرح‌های سنتی در این مانتو از قوم‌ها و فرهنگ‌های مناطق مختلف کشور به خصوص بلوچستان، قوم ترکمن و…الهام گرفته است. برش‌های سنتی به ظاهر افراد اصالت می‌بخشد. 

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل مانتوی برش‌دار ساده

عکس مدل مانتوی برش‌دار ساده

بسیاری از افراد زیبایی را در سادگی می‌بینند، اما در عین حال علاقه زیادی به ترندها نیز دارند. مدل مانتوی برش دار ساده 1401، هم سادگی و هم به روز بودن را برای شما فراهم می‌کند.

مانتو برش‌دار رسمی

عکس مدل مانتوی برش‌دار رسمی

زمانی‌ که محل کار شما قوانین سرسخت پوششی داشته باشد، حتما باید مانتوی رسمی بپوشید. اگر از مانتوهای معمولی رسمی خسته شده اید، ما مانتوی برش دار دو رنگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای موارد رسمی از سیلوئت و الگوهای کلاسیک در آن استفاده می‌شود. استفاده از دو رنگ پارچه در مانتو باعث می‌شود تا از لباس رسمی روزمره و تکراری خود خلاص شوید و روحیه شما بهبود یابد. اگر به دنبال جنس اعلا هستید از مانتوی برش دار ترک می‌توانید استفاده کنید.

مدل مانتوی برش دار دو رنگ

عکس مدل مانتوی برش دار دو رنگ

مانتوی برش دار دو رنگ در سبک‌های پوششی، کژوال، اسمارت کژوال، الگانت و… کاربرد دارد. چند عکس مانتو برش دار دو رنگ در بالا قابل مشاهده است. 

تصویر مانتوی برش دار دو رنگ

مانتوی برش‌دار مجلسی

عکس مانتوی برش‌دار مجلسی

در این مدل، قسمت هایی از مانتو با گیپور، تور، انواع گل و گلدوزی و…تزیین می‌شود. اگر این مانتو دوخت تمیز و گیپورهای خوبی داشته باشد، در مراسم‌ها و مجالس از آن استفاده می‌شود. 

لیست قیمت مانتوها

راهنمای خرید مانتوی برش دار برای انواع فرم اندام

خرید مانتوی برش دار برای انواع فرم اندام

  • مانتو برش دار برای افراد چاق و با اندام سیبی شکل: اگر فردی اندامی از بالا تا پایین چاق و پر داشته باشد، احتمالا اندامش سیبی شکل است و لازم است که از مانتو برش دار تک‌رنگ استفاده کند.
  • مدل مانتو برش‌دار برای اندام گلابی: برای افرادی با اندام گلابی شکل، باید مانتو برش‌داری استفاده شود که در قسمت سرشانه حجم را افزایش بدهد. اگر مانتوی برش‌دار دو رنگ می‌پوشیم، قسمت رنگی باید در بالاتنه قرار بگیرد.
  • مانتو برش دار برای اندام مستطیلی: بهتر است از مانتوی برش دار از کمر استفاده شود تا خط کمر بواسطه این برش ایجاد شود.
  • مدل مانتو برش‌دار دو رنگ برای اندام مثلث برعکس: لازم است قسمت رنگی مانتوی برش‌دار در پایین تنه باشد، تا تعادل برقرار شود. 

مانتو پاییزه برش دار باید چه جنسی داشته باشد؟

جنس مانتو پاییزه

در فصل پاییز به دلیل شرایط آب و هوایی بهتر است از پارچه های ضخیم‌تر و دارای لایه استفاده کنیم تا در مقابل هوای سرد و بارش باران محفوظ بمانیم. در ادامه مطلب به بررسی مدل ها و جنس‌های مناسب مانتو برش دار برای پاییز 1401 می‌پردازیم.

مانتو برش دار میکرو

این پارچه به دلیل دوام بالا و سبک بودنش طرفداران زیادی دارد. میکرو از الیاف مصنوعی درست می‌شود. 

مانتو برش دار دارای خز

طرفداران محیط زیست استفاده از خز طبیعی را نهی می‌کنند. امروز خز مصنوعی روی کار آمده و بسیار پر طرفدار است. به دلیل سابقه خز، استفاده از آن در مانتو برش‌دار، نمایی لوکس به آن می‌دهد. در مانتو ترکیبی برش دار از خز، زیاد استفاده می‌شود. 

مانتو برش دار کتان

عکس مانتوی برش دار کتان

کتان یک پارچه بسیار پرکاربرد برای ساخت انواع اکسسوری و لباس به خصوص مانتو و وسایل خانه است. 

آیا می‌دانید:  کدام شلوار را می توان با مانتو ست کرد؟

مانتوی برش دار پلار

اگر آب و هوای محل زندگیتان بارانی است، برای انتخاب جنس مانتو از پلار استفاده کنید، پلار مقاومت بالایی در مقابل باران دارد و به سرعت خشک می‌شود. 

مانتوی برش دار چرم

یکی از ترندهای محبوب پاییز امسال، چرم‌های برش دار است. بنابراین اگر خواهان به روز بودن از لحاظ مدل و جنس پارچه هستید، مانتوی برش‌دار چرم یک انتخاب فوق‌العاده برای شما خواهد بود. چرم طبیعی هم در مد پایدار مخالفان زیادی دارد اما خوشبختانه نوع مصنوعی آن موجود است. 

پالتوی برش دار فوتر

عکس پالتوی برش دار فوتر

فوتر مناسب‌ترین پارچه برای درست کردن پالتو و مانتو پاییزی است. اگر مانتوی ضخیم می‌خواهید که کاملا شق و رق بایستد، این جنس بسیار مناسب است.

ماتنوی برش دار مخمل

اگر به دنبال ظاهری کاملا لوکس برای مانتوی برش‌دار خود هستید، مخمل یک انتخاب فوق‌العاده برای شما در فصل پاییز است.

مانتو برش‌دار کشمیر

برای روزهای سرد پاییز و زمستان، کشمیر یک نمونه عالی است. اگر به‌طور کلی سرمایی باشید، ما این جنس پارچه را برای مانتوی پاییزی به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

عکس مانتو برش‌دار کشمیر

در این مطلب به بررسی جدیدترین مدل‌های مانتو برش‌دار برای پاییز 2022 پرداختیم. علاوه بر آن سعی داشتیم تا شما را با انواع الیاف مناسب برای فصل پاییز آشنا کنیم تا با توجه به محل زندگی و نوع کاربرد مانتو، به سراغ جنس موردنظرتان برای خرید مانتوی برش‌دار بروید. یکی دیگر از نکات مهم در خرید مانتو، توجه به سیلوئت و فرم اندامی است و به دلیل اینکه عمدتا این مدل مانتو، دارای گیپور، تکه‌های سنتی یا رنگ متفاوت است توجه به سیلوئت اندامی باعث می‌شود انتخاب درستی داشته باشیم و مانتویی بخریم که متناسب با اندام ما باشد و اصطلاحا به تن ما بنشیند! امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. حالا به ما بگویید که آیا مانتوی برش‌دار را دوست دارید؟ در صورت تمایل کدام مدل آن را استفاده می‌کنید؟ 

 

مطالب مرتبط

10 مدل آستین مانتو مجلسی ترند امسال
پیشنهادهایی برای استایل کردن انواع مدل مانتو مشکی 1401
کدام رنگ صورتی را برای مانتو انتخاب‌کنیم؟
چه مدل مانتو مناسب من است؟

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *