عکس کیم کارداشین

در دنیای امروزه اندام زیبا مورد علاقه زنان است. هم‌چنین با وجود هنرپیشه‌ها و بازیگران این علاقه شدت بیشتری پیدا می‌کند. خوش‌ اندام و خوش فرم بودن برای خانم‌ها از زمان‌های قدیم بسیار مهم بوده است. اغلب رسیدن به اندام‌های زیبای بازیگران و افراد مشهور دنیا برای اکثر خانم‌های جهان مهم بوده و هست. همیشه بین زیبایی اندام و انجام حرکت‌های مناسب و تمرین‌های ورزشی رابطه مستقیم وجود دارد که باعث زیبا‌تر شدن چهره و سلامتی بدن شما می‌شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با رازهای تناسب اندام و بیوگرافی کیم کارداشیان آشنا کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

کیم کارداشین کیست؟

کیم کارداشین مدل، بازیگر، شخصیت سیاسی و بازرگان آمریکایی است. این مدل معروف در تاریخ 21 اکتبر 1980 در لس آنجلس آمریکا به دنیا آمد. قد کیم کارداشیان 159 سانتی متر است و 2 خواهر به نام‌های کلویی و کورتنی و یک برادر به نام راب دارد.

پدر کیم کارداشیان از نسل سوم ارمنی‌های آمریکایی است. پدر این بازیگر مشهور در سال 2003 میلادی در اثر بیماری سرطان در گذشت.

مادر کیم کارداشیان، کریس جنر، اصالت خانوادگی‌ در ریشه‌های ایرلندی، اسکاتلندی و هلندی دارد. او در سال 1994 میلادی از پدر کیم جدا شد و 3 سال بعد مجدد با قهرمان المپیک ازدواج کرد. در تصویر زیر عکس کیم کارداشیان را می‌بینید.

بیوگرافی کیم کارداشین

کیم برای اولین بار فعالیت خود را در صنعت سرگرمی شروع کرد. هم‌چنین در سال‌های 2003 تا 2006 میلادی در سریال تلویزیونی به نام زندگی ساده به عنوان مهمان حضور داشت.

این مدل آمریکایی در سال 2000 میلادی زمانی که فقط 19 سال سن داشت، با تهیه کننده موسیقی به نام توماس ازدواج کرد که سرانجام در سال 2003 این زوج از هم جدا شدند.

سپس در سال 2011 میلادی با بازیکن لیگ بسکتبال آمریکا نامزد کرد که این زوج هم بعد از 72 روز به طور رسمی از هم جدا شدند.

مجدد این بازیگر در سال 2012 میلادی با دوست قدیمی خود و رپر آمریکایی به نام کانیه وست نامزد کرد که در سال 2022 میلادی این ازدواج هم به جدایی ختم شد.

کیم کارداشیان اهل کجاست؟

این بازرگان آمریکایی متولد لس آنجلس، کالیفرنیای آمریکا است. او یک مسیحی با مذهب حواری ارمنی است که معتقد است بسیار اعتقادی در این زمینه رفتار می‌کند. هم‌چنین کودکی و نوجوانی خود را در مدرسه مسیحی تحصیل و سپری کرده است.

کیم کارداشیان قبل از عمل

عکس کیم کارداشیان

نمی‌توان منکر این شد که این بازیگر ستاره آمریکایی هیچ نوع عمل زیبایی برای اندام و چهره خود انجام نداده است. یکی از این عمل‌های زیبایی انجام کانتورینگ در چهره است که باعث زیباتر شدن صورت می‌شود. کانتورینگ باعث کوچک شدن بینی، برجسته‌تر شدن گونه‌ها و کوتاه یا بلند کردن پیشانی خواهد شد.

حتما بخوانید:  کانتورینگ و تناسبات چهره چیست و چگونه باید انجام شود

در مورد اندام این خانم زیبا یک دکتر جراح پلاستیک به نام دیوید شفر گفته است که دقیق در دسترس نیست و نمی‌دانیم که این بازیگر چه جراحی‌هایی انجام داده است، اما او ظاهری ظریف‌تر و لطیف‌تر نسبت به گذشته دارد.

او گونه‌های خود را تزریق کرده است و باعث پرتر نشان دادن آن می‌شود. هم‌چنین او تزریق باسن، عمل بینی، اصلاح سینه و لیپوساکشن هم انجام داده است.

تناسب اندام کیم کارداشیان 

زمانی که حرف از تناسب اندام به میان می‌آید، کیم کارداشیان جزو افرادی است که می‌توان درباره اندام او در این زمینه صحبت کرد. او مادر 4 فرزند و کارآفرین فعال است که زمان خود را به طور جدی به تناسب اندام خود اختصاص می‌دهد.

او صبح‌های زود بیدار می‌شود. مثلا قبل از طلوع آفتاب تا بتواند به راحتی ورزش کند. او هیچ وقت جلساتی که باعث عرق کردن می‌شود را حذف نمی‌کند و وزنه برداری را نسبت به ورزش‌های دیگر ترجیح می‌دهد. 

کیم سال‌های بسیاری است که ورزش می‌کند و به شدت تمرینات ورزشی خود را ادامه می‌دهد، اما او به تازگی یک مکمل جدید برای خود به وجود آورده که بسیار مفید است. از نظر کیم دو سرعت روی تردمیل بهترین مکمل برای تناسب اندام او به‌ شمار می‌رود.

تمرینات کیم کارداشیان زیر نظر مربی

تناسب اندام کیم کارداشین

مربی این بازیگر آمریکایی ملیسا آلکانتارا است. او درباره تناسب اندام کیم کارداشیان می‌گوید: ثبات در هنگام تمرین خیلی مهم است، تکرار مداوم هنگام انجام حرکت‌های سخت و ناخوشایند بسیار مهم و نکته کلیدی است. 

آلکانتارا معتقد است که افرادی که برای مدت‌های بسیار طولانی این حرکات و ورزش را انجام می‌دهند، همیشه در حال تغییر هستند و حتی نحوه انجام تمرین خود را تغییر می‌دهند. او می‌گوید در هر مرحله از ورزش که هستید، به خود احترام بگذارید، مثلا اگر مبتدی باشید، یعنی اول کار هستید، شما به یک باره نمی‌توانید از این مرحله عبور کنید و مراحل خود را سریع جلو ببرید.

مربی در مورد آموزش و تمرین‌های کیم کارداشیان توضیح می‌دهد که این ستاره محبوب، رژیم بدنسازی سخت هم به همراه تمرینات انجام می‌دهد. 

مربی این بازیگر می‌گوید که کارداشیان همیشه وزنه‌های سنگین را به تمرینات اضافه می‌کند و بعضی روزها ما وزنه‌های سنگینی نسبت به روز قبل بلند می‌کنیم. گاهی اوقات روی فرم تمرکز کرده و هم‌چنین بعضی وقت‌ها روی قدرت هم کار می‌کنیم.

حتما بخوانید:  چطور تاثیر گن زنانه را دو برابر کنیم؟

حرکات ورزشی که توسط کیم کارداشیان انجام ‌می‌شوند

کیم کارداشین کیست

اگر بدنی وجود داشته باشد که تمام دنیا مجذوب آن باشند، یکی از آنها بدن کیم کارداشیان است. در این زمینه ورزش‌ها و تمریناتی که این بازیگر مشهور آمریکایی برای اندامش انجام می‌دهد را به شما معرفی کرده‌ایم. حرکات ورزشی و تمرینی کیم کاردشیان رانش باسن، حرکت معکوس، پرس سینه و پرس شانه است. 

بازیگر مشهور آمریکایی 6 روز در هفته تمرین می‌کند و در ساعت 5:30 صبح بیدار می‌شود، می‌توان گفت سحرخیز بودن کیم کارداشیان در زمینه زیبایی اندام بسیار به او کمک کرده است. این روال بخشی از تمرکز بر شادی و سلامت برای خودش محسوب می‌شود. 

او همیشه قبل و بعد از تمرین باید کربوهیدرات ساده مانند سیب زمینی شیرین و مقدار کمی چربی و پروتئین مانند مرغ بخورد. هم‌چنین باید در وعده‌های غذایی خود سبزیجات داشته باشد. 

بر اساس برنامه سخت‌گیرانه‌ای که مربی برای تمرینات او در نظر گرفته، باعث تغییرات چشم‌گیری در او شده است. او 90 دقیقه تمرینات بدنسازی را در تمام مراحل انجام می‌دهد.

این روزها کیم کارداشیان با مربی خود تمرینات زیادی برای پاها و باسن انجام می‌دهد. اما آنها بیشتر روی عضله سازی کار می‌کنند. 15 درصد دیگر تمرینات مربوط به بخش هوازی است.

حتما بخوانید:  با این دمنوش لاغری انفجاری چربی‌سوزی کنید

رژیم غذایی کیم کاردشیان و تعهد او به رژیم اتکینز

اگر تنها دلیلی وجود دارد که توانسته است بدن این خانم بازیگر را بعد از بارداری حفظ کند، فقط به دلیل تعهد او به رژیم اتکینز است.

رژیم اکتینز به دلیل کاهش کامل دریافت کربوهیدرات و در مقابل آن ترکیب بسیار زیادی از پروتئین و چربی‌های سالم شناخته شده است.
ملیسا آلکانتارا، مربی کیم کارداشیان، گفته است که انبار خانه کارداشیان را از هر چیز غیر ضروری و ناسالم پاکسازی کرده است. او همیشه از یک رژیم غذایی گیاهی که به بدن آسیب نمی‌رساند، پیروی می‌کند.

توصیه‌های کیم کاردشیان چیست؟

اندام زیبا برای هر بیننده‌ای بسیار زیبا و جذاب به نظر می‌رسد، ولی برای رسیدن به این هدف باید روی  تغذیه، ورزش و خواب خود تمرین بسیاری داشته باشیم. البته که کیم با رعایت همه این موارد توانسته به تناسب اندام عالی برسد، ولی در کنار ورزش و تغذیه عمل‌های جراحی‌های متعدد هم انجام داده است. 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *