رز جهانی شیرینی پزی

امروز روز جهانی شیرینی پزی است. در واقع می‌شود گفت امروز روز جشن شکموها است. خوش به سعادت آنها که یکی از اعضای خانواده‌شان عاشق شیرینی‌پزی است!

برای جشن گرفتن روز جهانی شیرینی پزی لازم نیست یک قناد حرفه‌ای باشید و لطیف‌ترین اکلرهای جهان را درست‌کنید. کافی است با قدری آرد، شکر، کره و ذره‌ای حس ماجراجویی به آشپزخانه بروید و دست به کار شوید! ما که عاشق شیرینی پزی هستیم می‌دانیم که با دسترسی به اینترنت می‌توانیم از میلیون‌ها دستور شیرینی، دسر و کیک به رایگان استفاده‌کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

اگر عاشق شکلات هستید، براونی درست کنید. حتی می‌توانید کاپ کیک شکلاتی با گردو و مارشملو درست‌کنید. از خوبی‌های براونی این است که فقط یک کاسه برای مخلوط‌کردن همه مواد کافی‌است.

کیک شکلاتی

اگر رژیم‌دارید یا رعایت سلامتتان را می‌کنید، بازهم گزینه‌هایی هست که برای شما مناسب باشد. انواع بیسکویت‌ها و کیک‌های فاقد شکر، فاقد گلوتن و درست‌شده با روغن مایع بسیار سالم‌تر از شیرینی‌هایی هستند که با کره درست می‌شود.

cupcakes_625x350_61449814218

اگر فرزندتان عاشق بازی و شیطنت است و دوست‌دارید او را در کار سهیم‌کنید، روی کیک را با نوتلا بپوشانید و مقداری پاستیل یا اسمارتیز به او بدهید و بگذارید کیک را به سلیقه خودش تزیین‌کند. از گزینه‌های دیگری که مناسب تزیین است، انواع بیسکویت و کوکی است که می‌توانید با رویال آیسینگ یا شکلات آب شده تزیین‌کنید.

نوتلا

اگر فرصت شیرینی پزی ندارید، فکر نکنید که نمی‌توانید این روز را جشن‌بگیرید. در این صورت می‌توانید به منوی تنقلات مدیسه مراجعه کنید و این روز را با سفارش‌دادن انواع بیسکویت و ویفر جشن بگیرید. به هر شکلی که این روز خوشمزه را جشن می‌گیرید، امیدواریم در کنار عزیزانتان شیرینی این روز را مزه‌مزه کنید.

 

خرید از سوپرمارکت آنلاین

 

 

روز جهانی قنادی

⁣امروز روز بیسکویت هم هست. بیسکویت محبوب‌ترین نوع تنقلات در دنیا است و حتی در محبوبیت از شکلات هم پیشی گرفته‌است. بیسکویت انواع مختلفی دارد و در کشورهای مختلف با نام‌های مختلف شناخته می‌شود. آنچه ما در ایران بیسکویت می‌نامیم، در امریکا بسته به شیرینی یا شوری، به نام کوکی یا کراکر شناخته می‌شود.

عجیب ترین روزهای جهانی: از روز جهانی چرت زدن تا توالت

 

biscuit-day

روز بیسکویت از روزهایی است که همه را خوشحال می‌کند. در این روز دوست‌داشتنی هم شکموها خوشحال می‌شوند و هم رژیم‌داران طبیعی‌پسند گزینه‌های خوبی برای خوردن پیدا می‌کنند. ما هم در مدیسه این روز خوشمزه را جشن گرفته‌ایم و تخفیف ویژه‌ای برای بیسکویت‌ها در نظر گرفته‌ایم.

 

طرز تهیه کادایف ؛ جذاب ترین شیرینی استانبولی

طرز تهیه خوشمزه‌ترین دونات شکلاتی

۸ خوراکی محبوب اینستاگرامی کدامند؟

گرانولا و غلات صبحانه

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

2 دیدگاه در “روز جهانی شیرینی پزی را چطور جشن بگیریم؟

  1. سحر گفت:

    مگه شیرینی پزی هم روز داره؟!!!
    خخخخخخ
    من با همون ظرف کاپ کیک اولی جشن می گیرم. عجب جشن خوبیه روز شیرینی پزی واسه ما شکموها خخخخخ

  2. ندا گفت:

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *