25 مدل لباس مجلسی مزونی مخصوص مشکل پسندها

آیا شما هنگام انتخاب لباس مجلسی سخت پسند هستید؟ آیا به راحتی نمی‌توانید لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید؟ چگونه لباس خود را تهیه می‌کنید؟ این موضوع، مشکلی است، که اغلب افراد معمولا با آن برخورد خواهند کرد. به خصوص زمانی که صحبت از رفتن به یک مهمانی مهم باشد. افراد سخت پسند معمولا هنگام خرید به سراغ مزون می‌روند.

زیرا در این مکان می‌توانند یا لباس مورد نظر خود را پیدا کنند یا آن را سفارش دهند تا دوخته شود. در تمامی مزون‌ها خیاطان ماهری مشغول به کارند؛ پس مدل لباس مجلسی مزونی دلخواه خود را راحت‌تر خواهید یافت. در ادامه به 35 مدل لباس مجلسی مزونی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع مدل لباس مزونی مجلسی

درست است که در مزون لباس محصولات مربوط به مد و پوشاک ارائه می‌شود، اما تفاوت‌هایی میان بوتیک و مزون وجود دارد. به عنوان شما وقتی به مزون لباس می‌روید؛ با خیاطان ماهری برخورد می‌کنید که راهنمایی‌های لازم را در خصوص انتخاب لباس به شما خواهند داد.

بسیاری از افراد به دلیل فرم و استایل و همچنین سخت پسندی نمی‌توانند از فروشگاه، لباس مورد نظر خود را انتخاب کنند. پس رفتن به مزون حلال مشکل آنان خواهد بود. در ادامه قصد داریم به چند مدل لباس مجلسی مزونی زیبا اشاره کنیم.

مدل آستین آویخته

آستینی باز  بلند

این مدل که معمولا از آستین‌های بسیار بلندی تشکیل شده است. آستین به لباس دوخته شده اما درز آستین باز و آویزان است.

آستین بلند

آستین بلند برای افرادی که تمایل به پوشیده بودن لباس دارند.

یکی از دلایلی که بسیاری از بانوان به تهیه مدل لباس مجلسی مزونی تمایل دارند، آزاد بودن در انتخاب است. به عنوان مثال ممکن است فردی از لباس آستین بلند خوشش بیاید. در این مدل بنا بر سلیقه و تمایل فرد آستین کاملا بلند در نظر گرفته خواهد شد. بهتر است در هنگام انتخاب این مدل، از آستین‌های متنوعی مانند رگلان نیز انتخاب کنید.

آستین زنگوله‌ای

از شانه به مچ گشاد می‌شود.

مدل آستین زنگوله‌ای به شکل کوتاه و بلند دوخته می‌شود. در این مدل از قسمت شانه به سمت مچ دست لباس گشاد شده و به شکل کلوش در  خواهد آمد.

آستین سه ربع

آستین سه ربع مدلی لاکچری

یکی از مدل لباس مجلسی لاکچری، آستین سه ربع است. در این مدل بلندی آستین بین آرنج و مچ دست است.

مدل برش دار

برش لباس را زیباتر می‌کند.

طراحان و خیاطان به ایجاد برش در لباس بسیار اهمیت می‌دهند. زیرا برش بر زیبایی و جذابیت لباس می‌افزاید. در مدل لباس مجلسی مزونی می‌تواند استفاده از این تکنیک را به وفور دید.

مدل بلوز و دامن

بلوز دامن جذابیت خاص خود را دارد.

یکی از مدل‌های بسیار زیبا برای پوشیدن در مجالس بلوز و دامن است. اگرچه امروزه اغلب بانوان تمایل به پیراهن دارند اما بلوز دامن نیز جذابیت خود را دارد.

مدل جلو کوتاه پشت بلند

مدل ترند 2023

یکی از مدل لباس مجلسی 2023 ترکیه که بسیار ترند نیز شده است، مدل جلو کوتاه و پشت بلند است. در این مدل در قسمت پاین تنه قسمت جلو را کوتاه‌تر از پشت در نظر می‌گیرند.

مدل حریر

پارچه زیبا و چشمگیر

پارچه حریر را همه ما به خوبی می شناسیم. این پارچه نازک و زیبا، جذابیتی شگفت انگیز به لباس مجلسی می‌دهد. شما می‌توانید مدل لباس مجلسی شیک بلند خود را تماما از پارچه حریر تهیه کنید.

مدل طرح‌دار

به طرح پارچه دقت کنید.

مدل لباس مجلسی طرحدار بسیار مورد توجه و استقبال افراد است. شما می‌توانید با توجه به استایل خود پارچه طرح‌دار انتخاب کنید. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که بعضی از طرح‌ها شما را لاغرتر یا چاقتر نشان خواهند داد.

قیمت جدیدترین و زیباترین لباس‌های مجلسی زنانه

 

مدل کمردار

با اضافه کردن تکه‌ای از پارچه کمر باریکتر نشان داده می‌شود.

در برخی از موارد افراد تمایل دارند قسمت کمر باریکتر خود را نشان دهد. این موضوع در مدل لباس مجلسی دخترانه بلند بیشتر اهمیت خود را نشان می‌دهد. خیاط برای این کار تکه‌ای از پارچه را به قسمت کمر اضافه می‌کند.

مدل کوتاه

مدل کوتاه بسیار جذاب است.

اگرچه لباس مجلسی بلند طرفداران زیادی دارد، اما نباید از اهمیت و زیبایی لباس مجلسی کوتاه غافل شد. شما می‌توانید انواع این مدل لباس مجلسی مزونی در اینستاگرام را مشاهده کنید.

مدل گلدار

مدلی مناسب فصل تابستان

برای داشتن پیراهن گلدار می‌توان به راحتی پارچه مورد نظر را انتخاب کرد. پارچه گلدار بیشتر مناسب فصل تابستان و بهار است.

مدل A لاین

در فرم سرشانه‌ها باریک و پایین تنه حجیم است.

اگر فرم بدن شما به شکل مثلث است، این بدین معنا خواهد بود، که سرشانه‌ها شما باریک و هر چقدر به سمت پایین تنه می‌آییم؛ حجم استایل بدن شما بیشتر می‌شود. دامن‌های مدادی، شلوار گشاد و لباس‌های اپل‌دار مناسب شما هستند.

مدل آستین دلمن

مدل آستین دلمن

این مدل آستین به شکل سرخود دوخته شده و در بعضی از موارد برای راحتی کار از از بغلک (تکه پارچه سه گوش کوچک) استفاده می‌شود.

مدل بنددار

بند اکسوری زیبا

بند را می‌توان به عنوان اکسسوری لباس در نظر گرفت. بند را معمولا از خود پارچه اصلی تهیه می‌کنند و به راحتی به دور کمر گره می‌زنند.

مدل حجابی

مدلی مناسب افراد معتقد

برای بسیاری از افراد که اعتقاد به مسائل مذهبی دارند، پوشش کل بدن هنگام شرکت در مجالس بسیار مهم است. یکی از حسن‌های مدل لباس مجلسی مزونی این است، که شما می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید به راحتی انتخاب کنید.

مطالب مرتبط:  35 مدل لباس مجلسی ترک در طرح‌های منحصر به‌ فرد و خاص

 

مدل سنتی

پارچه سنتی لباس مجلسی شما را زیبا می‌کند.

استفاده از پارچه سنتی در تهیه لباس مجلسی بسیار کمرنگ شده است اما همچنان زیبایی خود را دارد. اگر شما به این مدل علاقه دارید هنگام خرید لباس مجلسی مزونی را انتخاب کنید، که تمامی سلایق را پوشش دهد.

مدل عروسکی

مدلی مناسب دختران جوان

یکی از مدل‌هایی که دختران جوان تمایل زیادی به آن دارند مدل عروسکی است. این مدل زیبا از دامنی پف دار و بالاتنه چسبان تشکیل شده است.

مدل کلوش

مدلی پرطرفدار

دامن کلوش مدل‌های مختلفی دارد. معمولا این مدل را بلند می‌دوزند، به غیر از تمام کلوش، چون پارچه زیادی مصرف می‌شود. این مدل از زمان‌های بسیار دور تا به امروز طرفداران بیشماری دارد.

مدل ماکسی

مدلی پرطرفدار

مدل لباس ماکسی جز پرطرفدارترین و ترندترین مدل لباس مجلسی مزونی است.

مدل منجوق دوزی

هنری تزئینی و دستی

منجوق و پولک دوزی از هنرهای تزئینی و دستی هستند، که تنوع بسیار بالایی دارند. برای دوخت منجوق و پولک روش‌های مختلفی وجود داشته، که بستگی به طرح انتخابی دارد.

مدل دو دامن

مدل دو دامن

مدل دو دامن

مدل دو دامن

طراحی لباس مجلسی دو دامن به گونه‌ای است که لباس در قسمت پایین‌تنه دارای یک شنل از جنس لباس یا حریر و ساتن بوده که به دلیل محل قرار گیری شنل، به آن مدل دو دامن گفته می‌شود.

پیراهن بلند یقه رومی

پیراهن بلند یقه رومی

بیشتر خانم‌ها از مدل لباس مجلسی بلند در مهمانی‌های رسمی و غیر رسمی استفاده می‌کنند. لباس مجلسی رومی، نیز در انواع طرح‌های بلند دوخته می‌شود. اگر شما قد نسبتا کوتاهی دارید بهتر است تا از لباس مجلسی‌های خیلی بلند استفاده نکنید زیرا این مدل لباس‌ها باعث می‌شوند تا قد شما کوتاه‌تر به نظر برسد.

خانم‌های قد کوتاه بهتر است لباس مجلسی‌های بلند را با کفش‌های پاشنه دار بلند پوشیده تا اندام و قد آن‌ها متناسب‌تر به نظر برسد. لباس‌های مجلسی رومی، با طرح بلند برای خانم‌ها با قد بلند و قد متوسط می‌توانند انتخاب ایده‌آلی باشند.

لباس مجلسی میدی کلوش

لباس مجلسی میدی کلوش

لباس مجلسی با آستین حریر

photo ۲۰۲۲ ۱۲ ۲۲ ۲۰ ۰۷ ۳۹ 2 819x1024 1 - 35 مدل لباس مجلسی مزونی مخصوص مشکل پسندها

پیراهن مخمل قرمز

پیراهن مخمل قرمز

پیراهن مخمل قرمز

لباس مجلسی مخمل نیز یکی از ترندهای مدل لباس مجلسی بوده که مدتی است افراد بسیاری را مجذوب خود ساخته و ما به هر مجلس عروسی یا تولدی که می‌رویم به احتمال زیاد افرادی را مشاهده خواهیم کرد که در استایل خود از لباس‌هایی با پارچه مخمل استفاده کرده‌اند. به همین خاطر است که پارچه‌های مخمل از گذشته تا به اکنون در موارد مختلفی مورد استفاده قرار گرفته‌اند و طرفداران بسیاری نیز دارند.

مطالب مرتبط:  50 مدل لباس مجلسی قرمز شیک و لاکچری ترند 2023

 

مدل یقه هالتر

مدلی مناسب سخت پسندان

در این مدل، یقه به دور گردن بسته شده و شانه‌ها عریان هستند. این یقه را می‌توان هم از جنس پارچه لباس دوخت و هم از پارچه گیپور یا دانتل استفاده کرد. این مدل یک گزینه بسیار مناسب مدل لباس مجلسی دخترانه برای تالار است.

مدل یقه خشتی

مدلی زاویه دار

این یقه دارای خط‌های شکسته بوده و زاویه‌دار است. این مدل زیبا هر چند قدیمی است، اما بسیار مناسب افرادی است که صورت‌های پهن و درشتی دارند.

مدل یقه گرد

مدل یقه گرد

مناسب برای صورت های لاغر

این یقه به شکل منحنی دور گردن قرار گرفته و صورت را پر نشان می‌دهد. پس اگر شما فردی هستید که صورت پری دارید از انتخاب این یقه بپرهیزید.

مدل یقه هفت

مدل یقه هفت

مناسب برای اغلب فرم‌های صورت

یکی از یقه‌های بسیار پرکاربرد در مدل لباس مجلسی مزونی یقه هفت است. زیرا این یقه به انواع فرم‌های صورت و بدن می‌آید.

مطالب پربازدید:  25 مدل لباس مجلسی پولکی لاکچری ویژه مهمانی

 

مدل لباس مجلسی مزونی کار مشکل پسندان را راحت کرده است…

بسیاری از افراد هنگام خرید لباس به مشکل برمی‌خورند. ممکن است لباسی مناسب پیدا نکنند یا هیچ مدلی را نپسندند. برای این افراد بهترین گزینه انتخاب مدل لباس مجلسی مزونی است. زیرا می‌توانند هر آنچه که مد نظر دارند به راحتی سفارش داده و از تجربیات خیاطان نیز استفاده کنند. نظر شما چیست؟ آیا شما فردی مشکل پسند هستید؟ آیا برای خرید به مزون می‌روید؟ ما منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

 

منبع : currentboutique

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *