25 مدل مانتو جلو باز شیک ترند ۱۴۰۲

به احتمال قوی پوششی به نام مانتو زنانه در هیچ کجای جهان به اندازه کشورمان ایران پرکاربرد نیست. به همین علت در بازار تنوع این مدل لباس به وفور دیده می‌شود. در چند سال اخیر مدل مانتو جلو باز طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و اغلب افراد حداقل یک مدل از آن را در کمد لباس خود دارند. برای تنوع بیشتر در دوخت مانتو جلو باز از پارچه‌های مختلف، تزئینات گوناگون و غیره استفاده می‌شود.

به جرات می‌توان گفت، که مانتو جلو باز یکی از شیک‌ترین مدل‌ها بوده و می‌توان استایلی بسیار خاص را با این مدل ست کرد. در این مقاله ما درباره مدل‌های مختلف مانتو جلو باز صحبت خواهیم کرد. لطفا تا انتها همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع مدل مانتو جلو باز

انواع مدل مانتو جلو باز

تنوع در دوخت مانتو جلو باز بسیار گسترده بوده به نحوی که اکثر سلایق را در بر می‌گیرد. در ادامه بیشتر در این رابطه صحبت می‌کنیم.

مدل آستین مچ‌دار

مدل آستین مچ‌دار

آستین نقش تعیین کننده‌ای در شکیل نشان دادن مانتو دارد. در این مدل آستین دارای مچ بوده و برای زیبایی بیشتر می‌توان با بندهای انتهای آستین پاپیونی ایجاد کرد.

مدل یقه دراپه

مدل مانتو جلو باز با یقه دراپه

یقه دراپه جز یقه‌های شل به حساب می‌آید؛ از این رو باید از پارچه هایی استفاده کرد که افت زیادی دارند. پارچه ریون بسیار مناسب این مدل بوده و مانتو جلو باز تابستانی بسیار دلربایی را می‌توان طراحی کرد.

مانتو جلو باز کوتاه اسپرت

مانتو جلو باز کوتاه اسپرت

مدلی پرطرفدار

مدل مانتو جلو باز اسپرت یکی از پرطرفدارترین مدل‌های میان بانوان است. کاربرد این مدل مانتو بالا بوده و می‌توان برای شرکت در دورهمی دوستانه تا رفتن به دانشگاه استفاده کرد.

مدل آستین دکمه دار

دکمه جلوه خاصی به مانتو می‌دهد.

تعبیه دکمه روی مانتو اگرچه به ظاهر بسیار ساده بوده، اما جلوه خاصی به کل مانتو خواهد داد. دکمه زیبا و مناسب می‌تواند مانتو معمولی را تبدیل به مانتویی شیک کند.

مدل آستین سه ربع

رایج و پر طرفدار

یکی از انواع آستین‌های رایج و پرطرفدار آستین سه‌ربع است. چه در مانتو جلو باز و چه در انواع دیگر از این مدل آستین بسیار استفاده می‌شود.

مدل آستین کلوش

آستین خاص و زیبا کلوش

یکی از آستین‌هایی که زیبایی خاصی به لباس می‌دهد و استایل بانوان را شیک می‌کند، مدل آستین کلوش است. در مدل مانتو جلو باز بلند و کوتاه می‌توان از این مدل استفاده کرد. این مدل آستین اگر از مچ یا آرنج دوخت داشته باشد مدل زنگوله‌ای نیز نامیده می‌شود.

مانتو جلو باز بلند

مانتو جلو باز بلند

مانتو جلو باز بلند

مانتو جلو باز بلند

مناسب برای بانوان بلند

همانطور که از نام این مدل پیدا است، در این مدل با مانتویی بلند مواجه هستیم، که معمولا تا زیر زانو امتداد دارد. اغلب مانتوهای جلو باز بلند مناسب بانوان کشیده است.

مدل مانتو جیب‌دار

جیب داخلی و خارجی انواع مختلفی دارد.

جیب یکی از قسمت‌های مهم مانتو بوده، که انواع مختلفی دارد. اغلب انواع هر دو مدل جیب داخلی و خارجی برای مانتو کاربرد دارند. برای زیبایی بیشتر روی مانتو از جیب خارجی استفاده خواهد شد.

مدل مانتو چهارخانه

با توجه به استایل‌تان اندازه چهارخانه مانتو را انتخاب کنید.

مانتو چهار‌خانه که به دو شکل مربع کوچک و بزرگ موجود بوده بسیار شیک و خاص است. اگر شما استایلی لاغر اندام دارید، چهارخانه ریزتر و اگر فرم بدن شما درشت است، از چهارخانه بزرگ استفاده کنید.

مدل مانتو جلو باز با دانتل

پارچه زیبا دانتل

پارچه زیبا و خاص دانتل کاربرد فراوانی در دنیای مد و فشن دارد. این پارچه زیبا و خاص که دارای گل‌های برجسته بوده و مناسب خاص پسندان است.

قیمت انواع مانتو زنانه شیک و لاکچری تابستانه ترند

 

مدل مانتو جلو باز دخترانه

مانتو جلو باز کوتاه دخترانه

تفاوت مدل دخترانه مانتو جلو باز معمولا در بلندی قد لباس است. دختران جوان و کم سن و سال تمایل بیشتری به پوشیدن مانتو جلو باز کوتاه دارند.

طرح پلنگی

طرح زیبا پلنگی

برای تنوع و زیبایی بیشتر در دوخت مانتو جلو باز جدید می‌توان از پارچه های متفاوت مانند طرح پلنگی استفاده کرد.

مدل عبایی

مناسب برای فصل تابستان

شاید بتوان گفت محبوب‌ترین مانتو جلو باز در فصل گرم سال مدل عبایی است. جنس مانتو جلو باز تابستانی حریر بوده که بسیار خنک و مناسب این مدل خواهد بود.

مدل مانتو فلورال

الهام گرفته از طبیعت

سبک فلورال به نوعی از طبیعت الهام گرفته است. به همین منظور روی مانتو طرح گل را می‌بینیم. گلدوزی روی مانتو باعث می‌شود فرد قد بلندتر به نظر بیاید و استایلی خوش فرم داشته باشد.

مدل مانتو کژوال

مدل کژوال به راحتی ست می‌شود.

این سبک را می‌توان به نوعی مانتو جلو باز ساده نیز در نظر گرفت. به طور کلی استایل کژوال به سبکی گفته می‌شود که بسیار راحت و سبک است. یکی از مزیت‌های قابل ذکر این مدل در این است، که به راحتی ست می‌شود.

مطالب مرتبط:  استایل اسمارت کژوال چیست و با استایل کژوال چه فرقی دارد

 

مدل کش‌دار

ایجاد کش در قسمت کمر

اصولا مانتو جلو باز را گشاد و شل انتخاب می‌کنند. اما بعضی از افراد تمایل دارند، برای تن‌خور شدن بهتر مانتو، کشی در قسمت کمر دوخته شود.

مدل کوتاه

مدل کوتاه

به فاکتورهای مهمی هنگام انتخاب مدل کوتاه دقت کنید.

پوشیدن مدل مانتو کوتاه جلو باز بستگی به عوامل مختلفی دارد. به عنوان مثال سن، مکان و موقعیت از جمله این موارد هستند.

مدل گل برجسته

دوختن گل‌های برجسته باعث شکیل شدن مانتو خواهد شد.

تزیین روی مانتو نقش مهمی روی شکیل بودن لباس دارد. کارهای متفاوتی می‌توان در این زمینه انجام داد که دوختن گل‌های برجسته یکی از آنان است.

مدل مانتو ماکسی

سبکی مورد استفاده در مانتو و لباس شب

به مانتو یا لباس بسیار بلند ماکسی می‌گویند. این سبک هم در لباس شب و هم در مانتو کاربرد دارد.

مدل مانتو مجلسی

مناسب مهمانی

مانتو جلو باز جدید مجلسی به شکل میدی و ماکسی در بازار موجود است. این سبک از مانتو برای مجالس مهمانی کاربرد دارد.

مطالب مرتبط:  25 مدل مانتو شومیزی شیک و جذاب امسال

 

مدل کت

مدلی پرطرفدار

در دو سه سال اخیر یکی از مدل‌های بسیار زیادی که در فروشگاه‌ها می‌بینیم، مدل کت جلو باز است. این مدل زیبا را می‌توان با شلواری از جنس کت یا از هر جنس دیگری پوشید.

مدل نیمه رسمی

مناسبت‌های نیمه رسمی

این مدل مانتو را می‌توان در انواع مناسبت‌های نیمه‌رسمی بر تن کرد. به عنوان مثال این مدل در گردهمایی دوستانه یا جشن‌های خودمانی بسیار مناسب است.

یقه انگلیسی

یقه‌ای پرکاربرد

مانتو با یقه انگلیسی مدلی بسیار نام آشنا است. این یقه سالیان دراز است، که روی انواع کت، پالتو و لباس زنانه خودنمایی می‌کند.

یقه آرشال

یقه‌ای محبوب

یقه آرشال هم یکی دیگر از یقه‌های بسیار محبوب و پرکاربرد است. مانتو جلو باز با یقه آرشال بسیار شیک و زیبا است.

یقه گرد

مناسب برای افراد با صورت کشیده

یقه گرد جز یقه‌های بسیار مناسب برای افراد با صورت کشیده است. این یقه ساده اما زیبا بسیار ترند است.

مطالب پربازدید:  25 مدل مانتو گشاد شیک و لاکچری مناسب بهار و تابستان

 

مدل مانتو جلو باز بلند حریر

مدل مانتو جلو باز بلند حریر

مدل مانتو جلو باز بلند حریر

مدل مانتو جلو باز بلند حریر

مدل مانتو جلو باز بلند حریر

با شروع فصل گرما مانتوهای تابستانی جلو باز حریر بـه خاطر نازک و سبک بودن خود و تنوع گسترده در استایل بهترین گزینه برای بانوان می‌باشد.

این مدل در رنگ‌های بسیاری عرضه می‌شود که محبوب‌ترین مدل‌های آن رنگ روشن است.

مانتو کتی جلو باز

مانتو کتی جلو باز

مانتو کتی جلو باز

مانتو کتی جلو باز

برای داشتن استایلی رسمی و در عین حال شیک با استفاده از مانتو کتی ، می‌توانید از شلوار بوت کات و پارچه‌ای استفاده کنید. اگر دنبال استایلی رسمی هستید که خشک هم نباشد و بیش از حد شما را جدی جلوه ندهد، مانتو کتی گزینه‌ای بسیار خوب برای شما است.

در انتخاب مانتو کتی جهت استایل رسمی از رنگ‌های مشکی و ترجیحا تیره استفاده نموده، ولی اگر به هر دلیلی رنگ‌های روشن را دوست دارید، استفاده از رنگ‌های نود، همچون کرم، آجری یا پودری به کار شما می‌آید.

مانتو جلو باز طرح‌دار

مانتو جلو باز طرح‌دار

مانتوهای طرح‌دار در انواع مدل‌های متنوع موجود می‌باشند که بهتر است شما با توجه به فرم اندام خود از میان این مدل‌ها، مانتویی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.
اگر دارای اندامی چاق هستید بهتر است مانتوهایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که در طراحی آن‌ها از طرح‌های کمتری استفاده شده است.
مانتوهایی با طرح‌های درشت و شلوغ برای بانوان با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی ایده‌آل محسوب می‌شوند و شما می‌توانید با پوشیدن این مدل مانتوها جذاب‌تر از همیشه به نظر برسید.

مدل مانتو عروسکی جلوباز

مدل مانتو عروسکی

مدل مانتو عروسکی

مانتو عروسکی دخترانه غالبا با طراحی‌های شاد و رنگارنگ تر طراحی می‌شود. این مدل‌ها با استفاده از انواع پارچه‌های نرم و مجلسی همچون ارگانزا، شیفون و مخمل ساخته می‌شوند و اغلب با جزئیاتی ظریف طراحی می‌شوند.

از جهت دیگر، مانتو عروسکی زنانه با طرح‌هایی ساده‌تر و با پارچه‌هایی نظیر ابریشم، دوک، مخمل و یا نخ تهیه می‌شود. این مدل‌ها اصولا با طراحی‌های کلاسیک و شیک و جزئیات کمتر و تمرکز بیشتر بر روی کیفیت پارچه‌ها ساخته می‌شوند.

در کل باید گفت، مانتو عروسکی دخترانه و زنانه هر دو در برخی از مواقع به عنوان لباس رسمی نیز استفاده می‌شوند و طراحی آن‌ها بسته به نوع رویداد و همچنین سلیقه شخصی افراد می‌تواند متفاوت باشد.

مدل مانتو مجلسی زنانه

مدل مانتو مجلسی زنانه

مدل مانتو مجلسی زنانه

مدل مانتو مجلسی زنانه

این نوع مانتو‌ها غالبا از پارچه‌هایی دوخته می‌شوند که بر روی تن صاف و مرتب باشند و به راحتی چروک نشوند. ویژگی چروک نشدن مانتو مجلسی می‌تواند به دلیل استفاده میزان بیشتر پلی استر نسبت به نخ در آن باشد.

دوخت مانتو مجلسی به صورت ویژه می‌باشد و مرتب و خاص بودن آن زبان زد عموم افراد است. فرم مانتو مجلسی در تن به صورت اندامی می‌باشد و طرح آن نسبت به سلیقه مشتریان متفاوت می‌باشد. شما در مجالس مهم نظیر عقد یا عروسی یا حتی هنگام عذارای‌های رسمی بهتر است از این مدل مانتوها استفاده کنید و به طور ویژه و خاص در جمع نزدیکانتان بدرخشید.
اصول تیره و روشن یا سرد و گرم بودن رنگ‌ها نیز حائز اهمیت است مثل اینکه در فصل‌های سرد سال، رنگ‌های گرم مثل قرمز و نارنجی مناسب‌تر هستند و در فصل‌های گرم سال، رنگ‌های سرد مثل آبی و سبز و… مناسب هستند.

نکته دیگری هم که باید در نظر بگیرید این است که قبل از اینکه روسری یا شال با مانتوی شما هماهنگ باشد باید به رنگ پوست صورت شما همخوانی داشته باشد زیرا روسری و شال نزدیک‌ترین بخش لباس به صورت و پوست شماست و اگر آن را به درستی انتخاب کنید بازتاب رنگ آن می‌تواند به زیباتر شدن پوست شما کمک کند.

مطالب مرتبط:  تشخیص انواع رنگ پوست با روش‌های ساده و کاربردی

 

مانتو حریر کوتاه

مانتو حریر کوتاه

مانتو توپ توپی

مانتو توپ توپی

مطالب کاربردی:  20 مدل مانتو مشکی زنانه ۱۴۰۲ برای داشتن استایلی خیره‌کننده

 

استایل زیبا شایسته هر زنی است…

داشتن استایلی شیک و خاص خواسته اغلب افراد است. تن‌پوشی به نام مانتو در کشورهای اسلامی به خصوص ایران بسیار رایج و پرطرفدار است. از این رو طراحان و خیاطان همیشه به فکر ایجاد مدلی جدید هستند.

یکی از مدل‌های بسیار ترند و جذاب چند سال اخیر مدل مانتو جلو باز است. در این مدل شما می‌توانید از انواع یقه و آستین مورد نظر استفاده کنید. در این مقاله ما به بررسی 45 مدل مانتو پرداختیم. نظر شما چیست؟ شما کدام را بیشتر دوست داشتید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید؟

 

منبع : hockerty

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *